Those nightmares... (OPEN)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Those nightmares... (OPEN)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cyanide
Member
Those nightmares... (OPEN) Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Those nightmares... (OPEN)   Those nightmares... (OPEN) Icon_minitimema 4 nov 2013 - 17:50

De jonge apprentice wiebelde ongemakkelijk met haar oren. Ze had haar ogen gesloten. Dromen, nee nachtmerries vormden zich in haar kop. Af en toe schopte ze of maakte ze een raar angstig geluid. Het was niet te zien wát ze droomde, maar wel dat het een nachtmerrie moest zijn. Langzaam aan werd het ochtend, en de kans was groot dat ze iemand had wakker gemaakt. Maar de poes zelf wist daar niks van, ze was in haar droom wereld beland. Waar zojuist Skullfur achter haar aan zat. De grijze poes kwam steeds vaker voor in haar dromen, en telkens viel ze haar aan, en vermoorde ze haar bijna. Deze keer was de grote poes het kamp in gekomen, om wraak te nemen op Everstar. Het was haar gelukt de leider te doen, en nu kwam ze de apprentice den binnen. Poisonpaw sliep rustig , ze had niks door. Skullfur liep op haar af en haalde haar grote grijze poot omhoog, om haar voor eens en voor altijd af te maken...
Geschrokken sprong Poisonpaw op. Ze blies verwildert en haalde bijna uit naar de kat die haar had gewekt. Maar in plaats van dat het Skullfur was, was het een mede apprentice die ze hoogstwaarschijnlijk had gewekt

-whaa sorry D; deze hoort in de app den te staan ^^"-


The dosage makes it either remedy or poison
Those nightmares... (OPEN) Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Those nightmares... (OPEN) DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Those nightmares... (OPEN)   Those nightmares... (OPEN) Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 14:39

Naast hem bewoog een andere apprentice hevig in haar slaap. Geschrokken sprong het gouden katertje recht  en zag dat het Poisonkit.. Nee, Poisonpaw was die hem gewekt had. "Heb je muizenkeutels in je kop?", siste hij haar boos toe. De grijze poes blies en haalde bijna naar hem uit. Hij was net zo mooi aan het dromen! Morgen zou hij zijn eerste training hebben met Silvertalon en zijn dromen waren vol met prooigeuren en rennen door de kale heide. En nu wekte deze schaamteloze idioot hem gewoon! Verontwaardigd schudde Goldenpaw zijn vacht uit en keek woedend met zijn gouden ogen in de gifgroene van Poisonpaw.


Those nightmares... (OPEN) 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Those nightmares... (OPEN) DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Those nightmares... (OPEN)   Those nightmares... (OPEN) Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 14:47

Blij met het feit dat hij nu toch zijn Apprentice naam had ontvangen, was Silhouettepaw wat rustiger. Ofcourse, zijn toekomstplannen waren nog niet weg. Zo ver zal het nooit komen. Dat Wildride nog geen training had gedaan was alweer een minpuntje geweest. Maar wel, als hij niet werd getraind, moest hij zelf maar doen.  Silhouettepaw moest toch nog een oude vriend opzoeken. Hij dacht terug aan Skullfur, de poes die zijn idool was, maar helaas verbannen werd. Silhouettepaw zat wat de suffen in de den en lag naast zijn vriendin. Die overigens diep sliep. Silhouettepaw bekeek haar even en glimlachte. Vrienden hoefden niet vrezen van hem. Helaas had hij ze nauwelijks. Eigenlijk was Poisonpaw de enige en er was een Warrior die vriendelijk tegen hem deed, Firework. Silhouettepaw vond hem echter maar een slijmbal. Maar toch... Zal hij echt de Flamepoint kater kwaad kunnen doen? Silhouettepaw zuchtte en legde zijn kop op zijn poten neer. Opeens merkte werd hij geschopt, verbaasd keek hij opzij. Poisonpaw sliep niet zo rustig meer, ze schopte af en toe en maakte rare angstige geluiden. Een nachtmerrie? Moest hij iets doen? Silhouettepaw keek toe en ging overeind zitten. Misschien moest hij toch iets doen. Echter was Goldenpaw hem al voor. Hij  siste"Heb je muizenkeutels in je kop?" naar de poes. Tot Silhouettepaw's verbazing reageerde Poisonpaw meteen. Ze blies naar Goldenpaw en haalde bijna uit naar hem. Silhouettepaw zat inmiddels rechtop. Poisompaw had die aanval niet bedoeld voor Goldenpaw. Voor een kat waar ze over droomde. Silhouttepaw zag Goldenpaw kwaad naar Poisonpaw kijken. Hij sprong tussen de twee in en blies naar de andere kater. ''Als je ook maar een klauw naar haar uitsteekt'' gromde hij diep. Goldenpaw vertrouwde hij hememaal niet. Hij zal er zijn voor Poisonpaw. 

(Als ik mag?)


Those nightmares... (OPEN) Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Those nightmares... (OPEN) DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Those nightmares... (OPEN)   Those nightmares... (OPEN) Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 14:54

Opeens sprong er een andere apprentice in zijn blikveld, die boos naar hem siste. "Als je ook maar een klauw naar haar uitsteekt", gromde hij hem toe. Goldenpaw snoof eens afkeurend en ging toen zitten. "Moet je vriendinnetje verdedigd worden?", hoonde hij "medelijdend". "Kan ze zichzelf niet verdedigen? Ocharm". Hij wist dat Poisonpaw dit niet fijn zou vinden en misschien wel uit zou vallen naar Silhouettepaw, en dat zou dan weer een mooi spektakel opleveren. Hij glimlachte in zichzelf en likte eens aan zijn gouden voorpootje. Laat de show beginnen!

~Ofcourse~


Those nightmares... (OPEN) 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Those nightmares... (OPEN) Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Those nightmares... (OPEN)   Those nightmares... (OPEN) Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 16:00

"Heb je muizenkeutels in je kop?"siste een iets té bekende stem haar toe. Haar ogen schoten wijd open toen ze het gouden velletje van Goldenki.. Goldenpaw herkende. Woede borrelde in haar op en ze wenste dat ze wél had uitgehaald. "Hou je kop"siste ze hem toe. Ze kromde haar rug en blies naar hem. ze was niet vergeten hoe vaak hij haar had gepest en getreiterd. Dat zou ze nooit vergeven, en nu hij een nieuwe rang had, betekende niet dat hij een nieuwe kans van Poisonpaw kreeg. ''Als je ook maar een klauw naar haar uitsteekt'' Gromde Sillhouettepaw nadat hij tussen hun in was gesprongen. Poisonpaw keek hem met grote ogen aan, maar de geschokte uitdrukking veranderde snel in dankbaarheid, en daarna weer in woede jegens Goldenpaw. Een volmaakte grijns kwam op haar snuit. Twee tegen een, dat was in dit geval dus zó niet gemeen. De gouden kater ging zitten en snoof afkeurend. "Moet je vriendinnetje verdedigd worden?"hoonde hij, woedend keek ze hem aan. "Kan ze zichzelf niet verdedigen? Ocharm" Poisonpaw ging naast Sillhouetepaw staan, en keek Goldenkit met gloeiende ogen van woede aan. "Nee hoor, ik heb geen bescherming nodig. Sillhouettepaw is een vriend, die mij helpt. Eentje die jij"Ze zette een poot op zijn borst. "dus niet hebt" Ze duwde hart tegen zijn borst.


-@Sillhouettekit; sure ^^


The dosage makes it either remedy or poison
Those nightmares... (OPEN) Cyanideosje


Laatst aangepast door Poisonpaw op za 9 nov 2013 - 16:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timepaw.
Member
Those nightmares... (OPEN) DPKsfdL
Mara
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Timepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Those nightmares... (OPEN)   Those nightmares... (OPEN) Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 16:15


Timepaw geeuwde. Ze was zojuist gewekt door drie pratende apprentices. Na even met haar ogen te knipperen, kon ze de drie schimmen herkennen. Poisonpaw, Silhouettepaw en Goldenpaw. Zo te zien hadden ze geen leuk gesprek. Ach, ze moesten zelf maar weten waar ze het over wilde hebben. Maar ruziën, dat moesten ze op een ander tijdstip doen. Of op een andere plek. Timepaw strekte haarzelf uit, en stond op. Ze liep wat dichter naar de drie apprentices, voorzichtig voor alle andere apprentices die nu lagen te slapen. "Ik vind het best dat jullie een theepartijtje willen houden, maar kan dit misschien ergens anders?" vroeg ze zonder enige emotie. Ze keek alle drie de katten een voor een aan, afwachtend op wat zij zonodig te zeggen hadden.


Those nightmares... (OPEN) Msks

Kader ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Those nightmares... (OPEN) DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Those nightmares... (OPEN)   Those nightmares... (OPEN) Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 19:55

"Nee hoor, ik heb geen bescherming nodig.Sillhouettepaw is een vriend, die mij helpt. Eentje die jij"-nu plaatste ze een poot tegen de borst van Goldenpaw-"dus niet hebt". Ze duwde hard met haar grijze pootje waardoor hij een beetje naar achteren wankelde. Het had niet veel gescheeld of hij was op de staart van een mede-apprentice gaan staan. Snel herstelde hij zich en snauwde haar toe: "Inderdaad, ik heb geen vriend nodig die mij beschermt tegen de grote boze wereld". Die laatste paar woordjes pruilde hij alsof hij een boze kit was. Opeens kwam er een andere stem van meer achter in de den: "Ik vind het best dat jullie een theepartijtje willen houden, maar kan dit misschien ergens anders?. Goldenpaw draaide zijn kopje om en zag een andere apprentice, een poes maar hij kon niet zien wie, naar hen toe lopen. Nu draaide hij zich helemaal om en haalde hij zijn schouders op. "Mij best hoor, maar deze tortelduifjes hier.."-Hij zwaaide met zijn staart naar Shilhouettepaw en Poisonpaw-"Maken iedereen wakker met hun kabaal".


Those nightmares... (OPEN) 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Those nightmares... (OPEN) DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Those nightmares... (OPEN)   Those nightmares... (OPEN) Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 20:41

Tot zijn verbazing ging Goldenpaw gewoon zitten en wat verbaasd liet Silhouettepaw zijn vacht weer wat zakken. "Moet je vriendinnetje verdedigd worden?". Silhouettepaw gromde weer en wou net iets zeggen, toen de Apprentice door ging.  "Kan ze zichzelf niet verdedigen? Ocharm". Even slikte Silhouettepaw en hij kwam wat overeind. Misschien dat Goldenpaw nog gelijk ook? Maar Poisonpaw bemoeide zich er gelukkig mee. "Nee hoor, ik heb geen bescherming nodig. Sillhouettepaw is een vriend, die mij helpt. Eentje die jij" ze zette een poot op Goldenpaw's borst en vervolgde haar zin. ''Dus niet hebt'' Silhouettepaw glimlachte even naar haar en keek toen weer naar Goldenpaw. "Inderdaad, ik heb geen vriend nodig die mij beschermt tegen de grote boze wereld" snauwde die. Idioot. ''Vrienden zijn er niet alleen om je te beschermen''siste Silhouettepaw hem toe. Opeens klonk er nog een stem. "Ik vind het best dat jullie een theepartijtje willen houden, maar kan dit misschien ergens anders?.'' Timepaw was wakker geworden. Silhouettepaw draaide zich naar haar om, om iets te zeggen, maar Goldenpaw was hem voor.  "Mij best hoor, maar deze tortelduifjes hier.." hij zwaaide zijn staart naar Silhouettepaw en Poisonpaw, "Maken iedereen wakker met hun kabaal". Silhouettepaw ging zitten. ''Wel, jij helpt ook mee. Klasse hoor!'' de sarcasme droop van zijn stem. Over de 'tortelduifjes' zei hij echter niks. 


Those nightmares... (OPEN) Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
kittykit
Member
Those nightmares... (OPEN) DPKsfdL
4
Actief
kittykit
BerichtOnderwerp: Re: Those nightmares... (OPEN)   Those nightmares... (OPEN) Icon_minitimewo 13 nov 2013 - 14:01

kittykit liep door de donkere dicht begroeide bossen en rook een non-verbale geur, ze keek in de verte en zag een paar clan genoten met elkaar praten. Kittykit liep verder over het zachte mos die onder haar poten zat, haar lieve oogjes glinsterde in het dag licht. Kittykit keek op van een geluid, ze ging in jachthouding en sprong op een muis en vermoorde het en nam het mee naar het groepje clan katten. Kittykit keek de katten aan en zei met een lieve toon: "hallo" ze wachtte op het antwoord wat de andere zouden zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Those nightmares... (OPEN) DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Those nightmares... (OPEN)   Those nightmares... (OPEN) Icon_minitimewo 13 nov 2013 - 18:24

Beste Kittykit.

Je mag pas een RPG post maken, zodra je geaccepteerd bent in een clan. Zolang je dit niet bent, mag je nog niet posten.

Ik raad je aan om eerst even het Guidebook en de Regels door te lezen en het daarna nog een keer te proberen.

Voor verdere vragen graag een PB te sturen Smile

Mvg, Icyrose


Those nightmares... (OPEN) DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

Those nightmares... (OPEN) LcrIgCQ Those nightmares... (OPEN) M9EKCDX Those nightmares... (OPEN) EjrsROF
Those nightmares... (OPEN) RUq8TRk Those nightmares... (OPEN) UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Those nightmares... (OPEN) Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Those nightmares... (OPEN)   Those nightmares... (OPEN) Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 15:16

"Ik vind het best dat jullie een theepartijtje willen houden, maar kan dit misschien ergens anders?"klonk plots een stem. Sissend draaide Poisonpaw zich om. Het was Timekit, nu Timepaw. "Mij best hoor, maar deze tortelduifjes hier.."Goldenpaw wees met zijn staart naar Sillhouettepaw en haar. "Maken iedereen wakker met hun kabaal". vervolgde hij. Kwaad zwiepte Poisonpaw met haar staart. Ze wilde net iets zeggen, toen Sillhouettepaw begon te spreken. ''Wel, jij helpt ook mee. Klasse hoor!''de sarcasme droop van zijn stem. "Precies, als jíj niet zo chagrijnig had gereageerd, had iedereen gewoon rustig verder kunnen slapen!"siste ze hem toe. En ook zij hield haar mond over de tortelduifjes.

@Kittykit; ik negeer je post even, als jij geaccepteerd bent en nog steeds mee wilt doen, moet je opnieuw even posten


The dosage makes it either remedy or poison
Those nightmares... (OPEN) Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Those nightmares... (OPEN) DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Those nightmares... (OPEN)   Those nightmares... (OPEN) Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 15:50

"Wel jij helpt ook mee. Klasse hoor!" De sarcastische toon van Shilhouettepaw deed de gouden kater weer omdraaiden. Maar nog voor hij kon antwoorden, voegde Poisonpaw er sissend aan toe: "Precies, als jíj niet zo chagrijnig had gereageerd, had iedereen gewoon rustig verder kunnen slapen!"De blik van Goldenpaw transformeerde meteen van geïrriteerd naar boos, nog net niet woedend. "Ik denk dat het mijn recht was om chagrijnig te reageren. Jij had net hetzelfde gereageerd moest iemand jou wakker maken in het midden van de nacht omdat die zogezegd nachtmerries heeft. Maar laten we geen ruzie maken als kleine kittens,-Dat laatste deel klonk vriendelijk, maar wat er op volgde was meteen weer wat gemener-"Ook al weet ik dat jullie nog steeds kittens zijn.". Natuurlijk was hij net zo oud, maar dat kon hem niet schelen.


Those nightmares... (OPEN) 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Timepaw.
Member
Those nightmares... (OPEN) DPKsfdL
Mara
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Timepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Those nightmares... (OPEN)   Those nightmares... (OPEN) Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 19:07


Timepaw had het gesprek, of eerder de ruzie, aandachtig beluisterd. En wist bijna precies wat hier gaande was. Nog een keer liet ze haar ogen over de drie apprentices glijden, en daarna keek ze de den rond. Controlerend of niemand anders wakker was geworden. Niemand, tenminste wat zij kon opmerken. Timepaw had Poisonpaw's eerste reactie niet gemist. En die was ook nergens voor nodig geweest. "Jij..." Timepaw keek neutraal, maar met een klein beetje vriendelijkheid, naar Poisonpaw. "...moet je een beetje minder vijandelijk opstellen, als je zo blijft doen tegen iedereen, redt je het niet echt in de wereld." zei ze bedachtzaam. Het leek bijna alsof ze partij koos voor Goldenpaw, maar ze was nog niet klaar. "En trouwens..." ze draaide zich om naar Goldenpaw. "Zie je Crowkit nog vaak?" vroeg ze zoet. Ze wist dat Goldenpaw, of toen kit, wat voor Crowkit voelde. Ze miste hun gesprekken echt niet, ze sliepen in dezelfde den. Niet dat ze iemand echt expres ooit had afgeluisterd, ze was gewoon goed in dingen dingen toevallig opvangen. Crowkit was nog steeds kit, dit wist Timepaw omdat ze niet tot apprentice benoemd was met de laatste ceremonie. Timepaw hield haar kop een klein beetje schuin, bijna niet, maar de beweging was wel te zien. Ze toverde een vragende blik en een klein glimlachje op haar gezicht. Afwachtend hoe hij zou reageren nu ze naar zijn oude liefde vroeg.


Those nightmares... (OPEN) Msks

Kader ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Those nightmares... (OPEN) DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Those nightmares... (OPEN)   Those nightmares... (OPEN) Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 16:29

"Jij.." Timepaw mengde zich in de discussie en sprak Poisonpaw aan. Ze keek neutraal maar in haar stem klonk wat vriendelijkheid door. "...moet je een beetje minder vijandelijk opstellen, als je zo blijft doen tegen iedereen, redt je het niet echt in de wereld." Goldenpaw glimlachte. Het was duidelijk dat de bruine poes aan haar kant stond. DHij wou haar net bedanken, maar blijkbaar was ze nog niet klaar want ze vervolgde: "En trouwens.. Zie je Crowkit nog vaak?" Dat was een steek recht in het hart van de gouden kater. Crowkit.. Daar was hij verliefd op, maar ze was nog geen apprentice. Hij had haar de laatste tijd niet gezien, hij had het te druk met trainen, jagen en voor de elders zorgen.. Eerlijk gezegd wist hij niet hoe het met haar ging, en om de een of andere reden deed het hel pijn dat Timepaw er zogezegd "onschuldig" naar vroeg. "Dat heeft hier niks mee te maken! Het kwam er scherper uit dan de bedoeling was, maar het kon hem niet schelen. Goldenpaw draaide zich om, liep de den uit en besloot om op een vroege, eenzame jacht te gaan.

~Goldenpaw is het topic uit ^^~


Those nightmares... (OPEN) 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Those nightmares... (OPEN)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: