Having a lil' me time ~ Breakingdawn



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Having a lil' me time ~ Breakingdawn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Aurorapaw
Member
Having a lil' me time ~ Breakingdawn DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Having a lil' me time ~ Breakingdawn   Having a lil' me time ~ Breakingdawn Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 15:56

Een gaap ontsnapte uit haar bek. Met haar ogen dicht lag ze op het gras te genieten van de voorjaarszon. Deze plek had ze een paar dagen geleden gevonden en het was gelijk bestempeld als haar favoriete plek. Het ligt tussen een paar bosjes niet ver van het kamp en was daardoor moeilijk te vinden, toch liet het bladerdak wel wat zon door en was het dus niet koud. Maar het fijnste van deze plek was dat anderen er niet vanaf wisten. Ze zuchtte en dacht aan de vorige dag, toen weer het eten van haar werd afgepakt en ze werd genegeerd. Het pesten werd gelukkig niet erger, maar het werd ook niet minder. De meeste andere apprentices wouden niks met haar te maken hebben, dus zat ze vaak alleen. Ook had moest z e nog wachten op een nieuwe mentor, dus had ze ook geen trainingen om de tijd te doden. Ineens hoorde ze een geluid en haar oor schoot opzij. Het geluid kwam dichterbij en ze draaide nu haar hele kop naar de andere kant. Ze lag nog steeds in het gras, maar was klaar om op te staan en weg te rennen als het zou moeten.


Having a lil' me time ~ Breakingdawn Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Having a lil' me time ~ Breakingdawn DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Having a lil' me time ~ Breakingdawn   Having a lil' me time ~ Breakingdawn Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 20:43



Breakingdawn
I'm falling all over myself
Trying to be someone else


Zachtjes trippelde de bruine tabby poes over het laagje sneeuw. Haar neus was vier omhoog gestoken. Ja ze was ver weg van het jong dat ze ooit was geweest. Het was al zo lang geleden dat ze haar familie bijna in de steek had gelaten. Het was allemaal dankzij Firestar geweest dat ze nu nog bij haar Clan was. Dat ze kittens had dat ze gelukkig kon zijn. Ze wou ook het liefst rechtstreeks door Thunderclan's territorium sprinten hun kamp binnenstormen en Fire te feliciteren met zijn nieuwe rang maar ook bedanken met het feit dat hij haar de gelukkigste poes ooit van Riverclan had gemaakt. Ze schudde met een klein glimlachje haar kop en staarde naar het onder haar poten. Ja het was alweer bijna zes manen geleden dat haar kittens geboren worden. Ze zou Stormstar op moeten zoeken om hem te verzoeken hen Apprentices te maken. Zachtjes gaapte ze en schudde haar vacht heen en weer voor ze langzaam opkeek. Ze zag haar vader lopen maar hij was slechts een schim van de kat die hij ooit was geweest. Ze zuchtte en keek weer weg. Langzaam sloot ze haar ogen en gaapte even terwijl ze verder liep door het kamp. "Snowcrystal." Begroette ze de witte kattin even die haar argwanend aankeek en daarna wegliep. Breaking's oren vielen half in haar nek en ze slikte. Sinds Lightkit door het kamp banjerde gedroeg niet alleen Snowcrystal zich zo maar ook haar vader, de kittens van die ene Queen die vermoord was.. Allemaal omdat Lighty het evenbeeld was van haar. Het evenbeeld van de poes waar Riverclan zich nog altijd niet overheen kon zetten. Dreamheart. Maar niet alleen dat. Ook zij kreeg argwanende blikken. Soms zelfs pijnlijke en het lag aan haar pelskleur. Hoewel ze nergens een bloedband had met de grote kater die ooit hun leader was geweest werd zij nogsteeds gezien als het evenbeeld van Crookedstar. Haar vacht was verkleurd in de tijd dat ze uit het kamp was geweest. Alsof het Crookedstar's wil was geweest om haar met zijn pels terug te brengen. Ze slikte even en schudde haar hoofd. Het was gewoon toeval, ze was een mengeling van haar vader en opa die haar deze kleur gaven, en Lightkit leek op haar vader en diens moeder en diens vader. Simpel zat. Ze zuchtte even en schoothet kamp uit. Ze had gewoon even wat alleen tijd nodig en toen ze een aardig stuk gerend had stopte ze een geluid horend. Even trok ze met haar ogen maar rook een bekende geur en trippelde langzaam richting de jonge poes en knipperde even. "Auorapaw?" Vroeg ze warm en gaapte even. "Wat doe je hier? Apprentices mogen niet alleen weg uit het kamp zonder toestemming." Mompelde ze en glimlachte niets onaardigs bedoeld en liep naar haar toe. "Is er iets mis?"



I was blind, I couldn't see the world right in front of me
Having a lil' me time ~ Breakingdawn 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw
Member
Having a lil' me time ~ Breakingdawn DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: Having a lil' me time ~ Breakingdawn   Having a lil' me time ~ Breakingdawn Icon_minitimevr 15 nov 2013 - 20:47

Uit de bosjes kwam ineens een kattin, Breakingdawn. Even slikte Aurorapaw. "Auorapaw? Wat doe je hier? Apprentices mogen niet alleen weg uit het kamp zonder toestemming." Ze zei het aardig, en er gleed een zorg van Aurorapaw’s schouders. Misschien was ze wel niet boos op haar. Breakingdawn liep richting de kat. "Is er iets mis?" Bam, right in de the feels. De poes merkte niet dat ze opgestaan was, maar ging weer zitten en liet haar kop hangen. Ze wist niet of ze deze kat met haar problemen kon opzadelen. ’Nee hoor, ik wil gewoon even alleen zijn.’ Ze glimlachte een beetje waterig naar de kat voor haar. ’Maar maak je maar geen zorgen, ik had niet het kamp in mijn eentje uit moeten gaan.’ Ze stond op en rekte zich uit. Ze voelde een pijn in haar poot en zakte er even doorheen. Toen haar eten werd afgepakt gisteren werd ze aan de kant geduwd en viel ze op de grond. Ze had niet gemerkt dat haar poot zo een pijn deed tot nu toe. Met een moeilijk gezicht verbeet ze de pijn en dacht ze aan een andere plek om voortaan de tijd door te brengen. Deze plek was dus alweer gevonden, erg jammer, maar het was vaker gebeurt. Eigenlijk was dit hoe ze haar tijd doorbracht, plekken zoeken die voor anderen onvindbaar zijn. Misschien moet de volgende plek wel in het kamp zijn, aangezien ze in meer problemen kan raken als ze erbuiten is. ’Maar ik ga wel weer terug naar het kamp.’ Ze slikte even en keek richting de ingang van het kamp, toen liep ze richting de ingang, zo normaal mogelijk.


Having a lil' me time ~ Breakingdawn Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Having a lil' me time ~ Breakingdawn DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Having a lil' me time ~ Breakingdawn   Having a lil' me time ~ Breakingdawn Icon_minitimema 18 nov 2013 - 20:33

Ze schudde even har zachte kop en glimlachte. "Lieverd." Mompelde ze zacht en liep naar haar toe. "Je weet dat ik zo door je heen kan zien?" Vroeg ze zacht en glimlachte even. Ze gaapte voor een seconde voor ze Aurorapaw de pas afsneed en even haar strak aankeek voor ze met haar kop een beweging maakte. "Well je bent niet alleen nu toch?" Vroeg ze en glimlachte terwijl ze even simpelweg gaapte en met haar staart Aurorapaw's rug tikte. "you know I was just like you." Fluisterde ze zacht en glimlachte. "Tell me what's wrong girl. Voor je net zulke fouten maakt als ik gemaakt heb." Mompelde ze zacht en glimlachte warm. Nee Breaking wou absoluut niet dat er nog iemand de fouten maakte die zij gemaakt had.


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
Having a lil' me time ~ Breakingdawn 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw
Member
Having a lil' me time ~ Breakingdawn DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: Having a lil' me time ~ Breakingdawn   Having a lil' me time ~ Breakingdawn Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 19:38

Ze werd opgeschud door de stem van Breakingdawn achter haar. ”Lieverd.’’ Aurorapaw keek om en ze zag hoe de kattin haar kant op kwam lopen. "Je weet dat ik zo door je heen kan zien?" Breakingdawn sneed haar de pas af en keek recht in haar ogen. Aurorapaw zag elk groen stukje in de ogen van de kat voor haar, maar toen deed ze haar kop weer naar beneden. "Well je bent niet alleen nu toch?" De pupillen van de poes gingen omhoog. ’Niet?’ Vroeg ze zacht. Ze wist eigenlijk wel zeker dat ze alleen was. Hoelang had ze eigenlijk al met geen andere apprentice gepraat? En dan heb je het natuurlijk over normale gesprekken. Zij durft geen enkele kat aan te spreken, en bijna niemand komt zomaar op haar af. De staart van Breakingdawn tikte even zacht tegen haar rug. "You know I was just like you. Tell me what's wrong girl. Voor je net zulke fouten maakt als ik gemaakt heb." Verbaasd ging nu Aurora’s hele kop omhoog. ’Jij? Net als mij?’ Vroeg ze verbaasd. Ze hoorde hoe haar stem eventjes omhoog ging tijdens de vraag. Ze schaamde zich meteen, maar ze keek toen in de ogen van Breakingdawn. Ze leek haar echt te willen helpen, misschien moest ze het wel tegen de poes vertellen, misschien was het wel beter als ze het aan iemand kwijt kon. Met een diepe zucht viel ze neer op haar kont. ’Euhh… Nou het is gewoon zo dat niemand me mag.’ Ze slikte even. ’Elke keer dat ik wat doe, doe ik het niet goed. En het wordt me erg duidelijk gemaakt ook.’ Ze voelde hoe haar ogen waterig werden en ze schudde even met haar kop. ’Het is niet alsof ik geen vrienden wil hebben, maar niemand wil ook maar iets met mij te maken hebben, dus eigenlijk geef ik het op om met anderen om te gaan.’ Ondanks dat ze het niet wou, voelde ze toch een traan over haar snuit rollen. Eigenlijk wist ze niet waarom ze het allemaal aan de ze kat vertelde, maar toch voelde ze zich iets beter. Met haar poot maakte ze haar snuit schoon en keek ze weer de kat voor haar aan.


Having a lil' me time ~ Breakingdawn Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Having a lil' me time ~ Breakingdawn DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Having a lil' me time ~ Breakingdawn   Having a lil' me time ~ Breakingdawn Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 19:12

Ze glimlachte zacht en likte even over het hoofdje van Aurora. "Yep niet alleen lieverd." Ze glimlachte en keek de poes aan. "Ik ben er nu nietwaar?" Vroeg ze half glimlachend en strekte zich even uit. Toch haalde ze heel even diep adem en keek haar aan. "Ik zie heel veel van mijzelf in jou terug meis." Mompelde ze en glimlachte warm al betrok haar gezicht langzaam. "I see." Mompelde ze langzaam en duwde met haar staart de kleine poes even verder. "Niemand mag je of je denkt dat niemand je mag?" Vroeg ze zacht en glimlachte even. "Ik ben geboren als laatste in mijn nest. Een mislukkeling. Nightstream dacht dat ik niet zou overleven." Ze keek even naar de hemel. "Ze deden er alles aan om mij door de nacht te halen. De volgende dag lag ik bijna levenloos maar ik leefde nog. Ik ademde. Zeker de eerste periode in mijn leven tot een maan of vijf ben ik heel zwak geweest. Maar ik groeide langzaam." Ze glimlachte even en zette haar poot onder Aurora's kopje. "Sommige hebben gewoon wat langer nodig om sterker te worden dan anderen. Lichamelijk en mentaal." Ze glimlachte en sloeg haar poot om Aurora's lichaam. "Wie is je mentor lieverd?"


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
Having a lil' me time ~ Breakingdawn 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw
Member
Having a lil' me time ~ Breakingdawn DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: Having a lil' me time ~ Breakingdawn   Having a lil' me time ~ Breakingdawn Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 20:36

De snuit van Breakingdawn betrok langzaam, het was moeilijk te zien maar het was er toch echt. ”I see.” Mompelde de kat zachtjes en ze duwde Aurora iets verder, wat zij gewoon liet gebeuren. "Niemand mag je of je denkt dat niemand je mag?" De kattin schudde even met haar kop, terwijl ze naar de grond keek. "Ik ben geboren als laatste in mijn nest. Een mislukkeling. Nightstream dacht dat ik niet zou overleven. Ze deden er alles aan om mij door de nacht te halen. De volgende dag lag ik bijna levenloos maar ik leefde nog. Ik ademde. Zeker de eerste periode in mijn leven tot een maan of vijf ben ik heel zwak geweest. Maar ik groeide langzaam." De poot van de kat kwam onder haar kin en Aurora’s kop ging omhoog. Ze voelde het medeleven in de ogen van Breakingdawn, de kat leefde echt met haar mee. Er kwam een gevoel van binnen, een gevoel van warmte. Ineens voelde ze zich veilig, alsof niemand haar nu op dit moment iets kon doen. Het was al snel weer weg, maar het was er zeker geweest. Ze had dit gevoel nooit gekend en maakte haar eerst even bang. Toch wist ze dat ze erin moest geloven, dat er katten waren die ze wel kon vertrouwen. Misschien moest ze gewoon harder proberen? "Sommige hebben gewoon wat langer nodig om sterker te worden dan anderen. Lichamelijk en mentaal." De poot ging van haar kin af en werd om haar lichaam heen geslagen. Ze voelde haar mond langzaam veranderen in een glimlach en voelde hoe de woorden van Breakingdawn meer kracht kregen. ”Wie is je mentor lieverd?” Aurora slikte even bij het woord mentor. ’Angelwing was mijn mentor, maar daar heb ik al een lange tijd niks meer van gehoord, ik heb nog geen nieuwe mentor toegewezen gekregen.’ Misschien zou Breakingdawn wel haar mentor kunnen worden?! Snel vergooide ze het idee weer, dat kon ze natuurlijk niet vragen, en waarschijnlijk had de poes allang een apprentice waarover ze zich moest ontfermen. Misschien kon ze haar wel helpen met een mentor vinden? Ach, ze zou waarschijnlijk gewoon moeten wachten tot de volgende ceremonie. ’Volgens mij heb jij ook geen fijne kittenjaren gehad, misschien nog wel erger dan die van mij.’ Zei Aurorapaw een beetje aarzelend, hopend dat ze nu niet over de lijn ging. ’Als er iets is dat ik voor je kan doen kan je het tegen mij zeggen hoor.’ Ze glimlachte naar de poes, om haar te laten weten dat ze tot nu toe al een grote help is geweest.


Having a lil' me time ~ Breakingdawn Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Having a lil' me time ~ Breakingdawn DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Having a lil' me time ~ Breakingdawn   Having a lil' me time ~ Breakingdawn Icon_minitimema 9 dec 2013 - 21:05

Break zuchtte even medelijden voelend voor de kleine poes tegen haar aan. Zodra ze de naam hoorde kwam ze langzaam overeind en proefde de klank van de naam op haar stem. "Angelwing he." Mompelde ze en keek Aurora aan. "Ze heeft het erg druk de laatste tijd." Ze zuchtte even en schudde haar grote kop. "Zonde." Mompelde ze en glimlachte even. "Misschien niet maar ik heb mijn vrienden gehad waardoor ik stukken sterker ben geworden." Ze glimlachte en likte even over haar zachte vacht voor ze de jonge poes recht aankeek haar ogen diep groen en eeuwig wijs. "Nee lieverd, je hoort eerst aan jezelf te denken. Ik kan mezelf redden." Ze glimlachte en rekte zic even uit. "Maar sprekend over je mentor. Ik zal overleggen met mijn grootvader voor een nieuwe mentor voor jou okay?" Vroeg ze glimlachend en keek de poes zacht aan. "Ik weet zeker dat hij je wel iemand wil aanwijzen tussen de ceremonies door. We hebben alle warriors nodig en zeker zo'n jonge dame als jij." Ze glimlachte en keek naar de lucht. "Voor nu kunnen we even kijken hoe goed je jaagt?"


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
Having a lil' me time ~ Breakingdawn 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw
Member
Having a lil' me time ~ Breakingdawn DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: Having a lil' me time ~ Breakingdawn   Having a lil' me time ~ Breakingdawn Icon_minitimewo 18 dec 2013 - 22:09

De blik vol enthousiasme moest genoeg zeggen. Ze was helemaal vergeten dat Breakingdawn de kleindochter was van Stormstar. ’Zou je dat echt willen doen voor mij?’ Naast enthousiasme klonk er ook veel ongeloof in haar stem door. Ze vond het geweldig dat er iemand was die haar wou helpen, die oprecht wou dat ze een goeie warrior zou worden, net zoals zij zelf wilt. "Voor nu kunnen we even kijken hoe goed je jaagt?" Even aarzelde Aurora. Ze had nog niet veel training gehad en haar jaagtactiek bestaat het meeste uit wat ze bij anderen heeft afgekeken en wat sommige warriors haar in een lesje tussendoor geleerd hadden. Katten zoals Arcticlight hadden haar daar erg mee geholpen en ze waardeerde hun hulp allemaal heel erg, maar het zou toch fijn zijn om een vaste mentor te krijgen. ’Ja is goed, zeg maar wat we gaan doen.’ Ze moest niet bang zijn om anderen dingen te laten zien waar ze niet zo goed in was, zwakkere plekken te tonen. Je leert van je fouten, en je leert het nog beter als er iemand is die het je kan uitleggen. Een glimlach sierde haar lippen toen ze weer richting Breaking keek, ze had er nu al zin in.

~ Omg, dit is zo flut >.<


Having a lil' me time ~ Breakingdawn Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Having a lil' me time ~ Breakingdawn
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: