Elementstory [RPG]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Elementstory [RPG]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heatpelt
Member
Elementstory [RPG] DPKsfdL
54

CAT'S PROFILE
Age: 19 maanden
Gender:
Rank:
Heatpelt
BerichtOnderwerp: Elementstory [RPG]   Elementstory [RPG] Icon_minitimezo 9 jan 2011 - 18:54

Naam: Element story
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Fantasymensen
Omschrijving: Er zijn 4 verschillende volkeren. Elk staat symbool voor een element. Je hebt de Neophron het luchtvolk, de Quans het vuurvolk, de Ananthe het aardevolk en de Felims het watervolk.
Elk volk heeft een eigen type wapens, kledij, persoonlijkheid en rijdier. De volkeren kunnen geen elementen besturen.
Link: http://elementstory.actieforum.com/forum
Eventuele banner/afbeelding:
https://i.servimg.com/u/f89/14/49/88/11/logog10.png

Het forum ondergaat nog wat aanpassingen, maar je bent van harte welkom!


Elementstory [RPG] 9fv3w0
- Heatpelt - Coonmask - Zeropelt - Grasspaw - Solidtail - Waspheart - Ravemoss -
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfclaw
Member
Elementstory [RPG] DPKsfdL
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 Manen.
Gender:
Rank:
Wolfclaw
BerichtOnderwerp: Re: Elementstory [RPG]   Elementstory [RPG] Icon_minitimema 10 jan 2011 - 16:38

Oee, vet! Very Happy
Ik ga even een kijkje nemen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Elementstory [RPG] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Elementstory [RPG]   Elementstory [RPG] Icon_minitimema 10 jan 2011 - 17:44

Graag inhoud Mouse/Wolf. Dit valt onder Spam.


Elementstory [RPG] RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mira
Member
Elementstory [RPG] DPKsfdL
29

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Mira
BerichtOnderwerp: Re: Elementstory [RPG]   Elementstory [RPG] Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 13:25

Echt gaaf dat het weer vernieuwt is =) .

Natuurlijk heb ik me opnieuw aangemeld onder de naam Finn, haha.

X Julia


Elementstory [RPG] Mirao
In het puin van gister, liggen de parels van morgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayclaw
Member
Elementstory [RPG] DPKsfdL
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender:
Rank:
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: Elementstory [RPG]   Elementstory [RPG] Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 16:05

Heyy
Lijktme erg leuk, ik heb net een acc gemaakt maar weet niet waar ik me kan aanmelden bij de Felims :/


Elementstory [RPG] 2121209L4ZZ4AEr
Elementstory [RPG] Tumblr_mjxhhv9T0J1re7d3qo3_400
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatpelt
Member
Elementstory [RPG] DPKsfdL
54

CAT'S PROFILE
Age: 19 maanden
Gender:
Rank:
Heatpelt
BerichtOnderwerp: Re: Elementstory [RPG]   Elementstory [RPG] Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 19:16

Ontzettend bedankt voor het aangeven!
Ik heb het welkoms bericht nu aangepast, waardoor het nu wel duidelijk is Smile
Wanneer je, je charactersheet invuld wordt je automatisch bij dat volk ingedeeld.

Bedankt voor het aangeven!

Heeft iemand anders misschien nog tips? Smile


Elementstory [RPG] 9fv3w0
- Heatpelt - Coonmask - Zeropelt - Grasspaw - Solidtail - Waspheart - Ravemoss -
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Elementstory [RPG] DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Elementstory [RPG]   Elementstory [RPG] Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 19:28

Misschien dat je als mens fantasydieren kan temmen, maar je mag het dier niet zijn. Wat ik dus bedoel is dat je een soort fantasy huisdier hebt.


Elementstory [RPG] 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Elementstory [RPG] DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Elementstory [RPG]   Elementstory [RPG] Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 19:29

Misschien dat je als mens fantasydieren kan temmen, maar je mag het dier niet zijn. Wat ik dus bedoel is dat je een soort fantasy huisdier hebt.


Elementstory [RPG] 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Sobek
Member
Elementstory [RPG] DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaren
Gender:
Rank:
Sobek
BerichtOnderwerp: Re: Elementstory [RPG]   Elementstory [RPG] Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 19:30

Site ziet er goed uit Wink Ik meld me helaas niet aan omdat ik al op zoveel RPG's zit dat ik dan waarschijnlijk inactief wordt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Elementstory [RPG] DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Elementstory [RPG]   Elementstory [RPG] Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 19:38

het ziet er goed uit, ik meld me aan alleen zijn het niet wat te weinig subforums?


is het verplicht die wapens te gebruiken die bij de beschrijving staan?


Elementstory [RPG] 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Heatpelt
Member
Elementstory [RPG] DPKsfdL
54

CAT'S PROFILE
Age: 19 maanden
Gender:
Rank:
Heatpelt
BerichtOnderwerp: Re: Elementstory [RPG]   Elementstory [RPG] Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 20:30

Owlpaw: Ja, hebt inderdaad een soort fantasy dieren. Daar kun je op rijden, maar deze moeten natuurlijk wel getemd worden. Ieder volk heeft zijn eigen soort rijdieren. Daarnaast kun je natuurlijk ook een klein dier hebben. Bijvoorbeeld een havik of iets Razz
Met 1 van je dieren kun je dan gevoelens uitwisselen. Er is geen afstandslimiet, maar het zijn enkel gevoelens. Je kunt dus niet praten of iets...
Maar dit moet nog iets verder uitgedacht worden, maar het is wel een plan wat ik aan het uitwerken ben ^^

Sobek: Haha, kan ik me voorstellen! Bedankt voor het kijken in elk geval =D

Scytheshade:
Leuk dat je, je aanmeld!
Er zijn redelijk veel subforums hoor ^^
Anders wordt het teveel en te groot. Wanneer er wat meer leden zijn kunnen er altijd nog gebieden bij komen! Er komen in elk geval nog 5 gebieden bij! voor elk gilde/genootschap een eigen subforum en nog een soort centraal punt waar jaarlijks een markt wordt gehouden.

Nee, je bent niet verplicht je aan de omschrijving te houden! Het zijn enkel een soort richtlijnen wat gebruikelijk is. Zo is er bijvoorbeeld een Quan die goed is met pijl en boog en het zwaard, maar voornamelijk de pijl en boog hanteert. En ikzelf heb een personage dat van oorsprong een Ananthe is maar nu als een Quan door het leven gaat.
Je mag dus je hele eigen draai aan geven! Smile


Elementstory [RPG] 9fv3w0
- Heatpelt - Coonmask - Zeropelt - Grasspaw - Solidtail - Waspheart - Ravemoss -
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatpelt
Member
Elementstory [RPG] DPKsfdL
54

CAT'S PROFILE
Age: 19 maanden
Gender:
Rank:
Heatpelt
BerichtOnderwerp: Re: Elementstory [RPG]   Elementstory [RPG] Icon_minitimedi 25 jan 2011 - 7:46

Whoehoe weekje is voorbij! Very Happy

UPDATE! :
Er zijn een paar nieuwe gebieden toegevoegd.
Er zijn een aantal nieuwe rijdieren toegevoegd aan de clans.
Natuurlijk hebben we een aantal nieuwe leden! Allemaal zijn ze erg enthousiast, kom je je gezellig bij ons voegen? Very Happy

Nieuw rijdier toegevoegd bij de Ananthe:
Zendyra : Dit zijn paardachtige wezens, die veel weg hebben van een zebra. De strepen lopen over het hele lichaam en zijn ook vaak in bruintinten. De kleur ogen zijn zowel bij de Zendyra's als de Livia's hetzelfde als de eigenaar.
Zowel bij de Liva als de Zendyra: Het dier wordt bij de geboorte bij het kind gezet, zodat deze samen opgroeien. Hierdoor neemt het dier de kleur ogen aan van het kind, de eigenaar. Zo kun je altijd herkennen welk dier bij welke eigenaar hoort.

Nieuw rijdier toegevoegd bij de Quans:
De Lupose: Deze kun je vergelijken met de wolven zoals wij ze kennen. Echter zijn de ogen zeer variërend van kleur. Alle donkere tinten vacht komen voor. De Lupose is kleiner dan de gemiddelde Qwim. De stokmaat meet rond de 1,38. De Qwims en Lupose's kunnen het goed met elkaar vinden, wat de rijdieren samen met de eigenaren tot een sterke combinatie maakt.

Nieuw rijdier toegevoegd bij de Neophron:
Cyrean: Omdat beide dieren niet in staat waren zich in bosachtige gebieden te verplaatsen hebben Neophrons -een lange tijd geleden- enkele Cyreans getemd. Nu, in het heden, zijn de Cyreans trouwe rijdieren van de Neophrons. Cyreans zijn ideaal om door de bergen en bossen te trekken. Het zijn de sneeuwpanters van de bergen, groot en sterk. Hun stokmaat meet rond de 1,50. Redelijk groot dus.

Nieuw element verbonden gave voor de Neophrons:
Neophrons kunnen gevoelens aanvoelen via de lucht, ookwel de sfeer die in de lucht hangt. Dit heeft maar een beperkte afstand en vind alleen plaats wanneer diegene ook in zicht is. De Neophrons hebben een ontzettend scherp zicht en kunnen beter zien dan gebruikelijk.

Nieuw element verbonden gave voor de Quans:
Doordat het lastig overleven is op de Asvlakte kunnen de Quans zeer goed tegen warmte en stoffige situaties. Daarnaast kunnen ze lange afstanden te voet afleggen, zonder echt een grote behoefte aan rust en vocht te krijgen.


Elementstory [RPG] 9fv3w0
- Heatpelt - Coonmask - Zeropelt - Grasspaw - Solidtail - Waspheart - Ravemoss -
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Elementstory [RPG]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: