walking through the sun{OPEN}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 walking through the sun{OPEN}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shira
Member
walking through the sun{OPEN} DPKsfdL
Hanna
38
Actief
Shira
BerichtOnderwerp: walking through the sun{OPEN}   walking through the sun{OPEN} Icon_minitimema 11 nov 2013 - 13:25

Shira
walking through the sun


Shira trippelde rustig over de vlaktes. Hoog gras streek tegen haar vacht terwijl ze zich uitrekte. Een zacht gegrom steeg op uit haar keel toen de zon recht in haar ogen scheen. Ze was al zowat heel de dag door her rogue territorium op zoek naar prooi, maar had er jammer genoeg nog geen kunnen vinden.

{OPEN}





walking through the sun{OPEN} 9cvy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter Hearst Helmsly
Member
walking through the sun{OPEN} DPKsfdL
Hear Me Quack.
3
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Months.
Gender:
Rank:
Hunter Hearst Helmsly
BerichtOnderwerp: Re: walking through the sun{OPEN}   walking through the sun{OPEN} Icon_minitimema 11 nov 2013 - 16:06

De grote grijze kater liep door zijn territorium. Hunter snuffelde door het hoge gras. Een oude geur van een ratte nest heerste rond een diepe kuil. Die zullen vast al een tijdje weg zijn dacht de kater. Zijn groene ogen staardennboven het gras uit inbde verte spotte hij een witte poes. Voorzichtig liep hij een stukje naar voren hij rook aan een sterk aangegeven grens. Hunter keek even achter zich daar stond een schuurtje dat onder de doornstruiken en brandnettels zat. "hallo buurvrouw." brulde luid met een brede glimlach op zijn kop.

Sorry voor slechte kwaliteit dit is een telefoon post.


walking through the sun{OPEN} Triple_h_signature_by_americandreamgtr-d58y4xt
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftooth
Member
walking through the sun{OPEN} DPKsfdL
Amy
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolftooth
BerichtOnderwerp: Re: walking through the sun{OPEN}   walking through the sun{OPEN} Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 19:29









Wolftooth



Wolftooth's hoofd schoot omhoog. Haar oren schoten heen en weer. "Hallo buurvrouw !" hoorde ze een kat brullen. Wolftooth glimlachte. Haar wolven scherpe tanden glimde in het licht. Een zilveren flikkering zou in de ogen schijnen van een kat die toevallig haar richting uit keek."Wat heeft de prooi toch een pech vandaag, dat ze geen tanden in hun vel mogen", grijnsde ze naar een weglopende muis. De BloodClan she-cat stond op en liep richting de twee Rogue's. Ze wierp hen een valse lach terwijl ze haar tanden ontbloote. "Wees gerust, op dit moment eet ik nog geen Rogues ..", zei ze. "Trouwens, je stem zorgt voor overlast. Je moet stoppen met brullen. Ik roep nu toch ook niet ? Ze zette zich neer, heel onuitgenodigd en glimlachte nog valser dan daarnet. Ze bedoelde het eigenlijk niet gemeen, maar zo was deze poes nu eenmaal. Een beetje vals en brutaal. En sarcastisch. Ze keek naar haar witte vacht, die vuil was aan haar poten. Daarna keken haar blauwe ogen de katten uitdagend aan. Een glinstering gleed over haar pupillen."Hallo buurvrouw! .. Vertel eens jullie .. Waar kan ik hier prooi vinden?" Nu fronste ze haar wenkbrauwen en liet haar klauwen zien. "Ik wil het graag snel weten .. Ik heb trek." Wat nonchalant sloeg ze tegen haar oor, en keek als de onschuld zelf naar de Rogue's. Vertel je naam ook eens. Namen kunnen nooit kwaad .." Ze stond op en liep korter naar de katten, en ging tussen hen zitten. "Nou?"







thanks




walking through the sun{OPEN} 11gqg04
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Sparrow
Member
walking through the sun{OPEN} DPKsfdL
Loïs
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons old.
Gender:
Rank:
Mr. Sparrow
BerichtOnderwerp: Re: walking through the sun{OPEN}   walking through the sun{OPEN} Icon_minitimema 9 dec 2013 - 17:14

Jack Sparrow liep rustig door het territorium van een andere Rogue, maar toen hij stemmen hoorde hield hij stil. Hij stak zijn neus in de lucht en snoof de aroma's naar binnen. Hij rook 2 poezen, en een kater. Bij het idee om alleen te zijn met 2 poezen, was fijn. Maar als er een kater bij was? Toch stapte hij door, hij was niet bang! "Vertel je naam ook eens. Namen kunnen nooit kwaad .. Nou?" Jack grijnsde. Dit was zijn moment om te voorschijn te komen! Its showtime... "Mijn naam is Jack Sparrow, voor de meeste Captain Jack Sparrow maar voor u maak ik een uitzondering." miauwde hij charmant en hij gaf de poes een vette knipoog. "En mag ik dan ook nog zo vereerd zijn om uw naam te weten, schone dame?" Hij streek met zijn zwarte staart langs het gezichtje van de duidelijke Bloodclan poes.


walking through the sun{OPEN} CUoqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftooth
Member
walking through the sun{OPEN} DPKsfdL
Amy
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolftooth
BerichtOnderwerp: Re: walking through the sun{OPEN}   walking through the sun{OPEN} Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 13:52

"Mijn naam is Jack Sparrow, voor de meeste Captain Jack Sparrow maar voor u maak ik een uitzondering." miauwde hij charmant en hij gaf de poes een vette knipoog. "En mag ik dan ook nog zo vereerd zijn om uw naam te weten, schone dame?" Hij streek met zijn zwarte staart langs haar gezicht. Verbaast keek Wolftooth op, en keek in de ogen van de kater, die zich op gevaarlijk terrein bevond. "Je hebt geluk dat je je staart weer hebt opgerold," grauwde ze hem toe. "Andes had ik er stuk vanaf gebeten, met je mouse-brain !" kwaad kneede ze de grond met haar nagels, klaar voor aan te vallen .. Maar ze hield zich in. "Captain Sparrow .. Ik ben diepbeledigd door uw manier van optreden," zei Wolftooth gemaakt teleurgesteld.  Maar plots sloeg ze met haar poot - met ingetrokken klauwen welliswaar - hard tegen zijn hoofd. "Ik ben Wolftooth, maar alsjeblieft, noem me ook zo .. Waag het om één keer er Wolftoothje van te maken, en je hangt." Als deze she-cat kwaad is, flikkerde er een boze gloed in haar ogen, en het licht flikkerde op haar wolventanden. Captain leel zich te herstellen van de klap, dus liep ze naar voren, spon in zijn oor en beukte met haar schouder tegen zijn borstkas. Als dat de lucht er niet uitsloeg ..


walking through the sun{OPEN} 11gqg04
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Sparrow
Member
walking through the sun{OPEN} DPKsfdL
Loïs
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons old.
Gender:
Rank:
Mr. Sparrow
BerichtOnderwerp: Re: walking through the sun{OPEN}   walking through the sun{OPEN} Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 17:40

"Je hebt geluk dat je je staart weer hebt opgerold," grauwde Wolftooth kwaad naar Sparrow. "Andes had ik er stuk vanaf gebeten, met je mouse-brain !" Jack grinnikte. We hebben een pittige tante hier! tot zijn grote verbazing zag de grijze tabby dat de witte poes, die nog steeds haar naam niet gezegd had, met haar nagels de aarde aan het bewerken was. Was ze zo boos? "Captain Sparrow .. Ik ben diepbeledigd door uw manier van optreden," Of was ze teleurgesteld? Het was niet voor het eerst dat vrouwen hem helemaal gek maakte, maar hij liet er nooit iets van merken. Opeens haalde de poes uit naar zijn gezicht, zonder nagels weliswaar, maar toch. "Ik ben Wolftooth, maar alsjeblieft, noem me ook zo .. Waag het om één keer er Wolftoothje van te maken, en je hangt." Wolftooth dus... Mooie naam! Voordat hij het wist, stond de poes weer naast Jack en spon ze in zijn oor. Maar toen sloeg Wolftooth met een harde stoot de lucht uit zijn longen, en nu was de verbaasdheid wel van zijn gezicht af te lezen. Nu sprak hij zijn eerdere gedachtes uit. "Zo zo, hebben wij een pittige She-cat hier? Ach ja, van mij wint ze toch nooit.." zei Sparrow plagerig.


walking through the sun{OPEN} CUoqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftooth
Member
walking through the sun{OPEN} DPKsfdL
Amy
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolftooth
BerichtOnderwerp: Re: walking through the sun{OPEN}   walking through the sun{OPEN} Icon_minitimewo 11 dec 2013 - 15:47

Wolftooth glimlachte hem toe. "Jij bent anders ook stoerder dan ik dacht, Sparrow." Eigenlijk was hij wel een sympathieke kater, al had ze nog nooit van Jack Sparrow gehoord. Weer kneede haar poten de grond, maar nu omdat ze het wel amusant vond. Ze liep even rond de kater heen, en snorde tevreden met zijn aanwezigheid. "Hmm .. er is maar een manier op te weten wie wint," glimlachte ze hem scheef toe. Als een duivel schoot ze op hem af en pinde hem neer, met ingetrokken nagels. "En dat gaat met een vriendschappelijk gevecht." vervolgde ze haar zin. ze boog zich en zei iets tegen de kater. "Fight with courage, fight with proud, but please, no blood, and not to loud!" ze sprong lenig van hem af en ging naast hem zitten. " Trouwens, zo verkeerd doe je niet. Je mag me ook Wolf noemen als je wil, Jackie," mauwde de BloodClanner plagerig. Ze sloot haar ogen half en beelde zich in wat zij nu zou doen ..

OOC; weinig inspiratie .. Maar kvind het een leuk verhaal Very Happy


walking through the sun{OPEN} 11gqg04
Terug naar boven Ga naar beneden
 
walking through the sun{OPEN}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: