Hurry up! [Little storyline]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hurry up! [Little storyline]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skull
Member
Hurry up! [Little storyline] DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Hurry up! [Little storyline]   Hurry up! [Little storyline] Icon_minitimedo 14 nov 2013 - 21:13

Hallo Gast
Ik wil een klein verhaallijntje uitvoeren met Skull.
Iets over Skull zelf.
Skull was geboren in de WindClan met de naam Skullkit. Ze werd slecht opgevoed door haar vader Cleverkiller. Toen ze haar warrior naam behaalde Skullfur besloot ze om kittens te pesten. Ze haatte de kleine mormels. Ze heeft een paar kittens ernstige wonden gegeven en ze heeft Everstar uitgescholden, het gevolg dat Everstar haar verstoten heeft en dat ze Rogue is geworden.
Iets over de verhaallijn.
Skull gaat weg bij de WindClan en komt een Bloodclanner tegen. Ze worden 'vrienden' en trekken steeds meer met elkaar op. Na een tijdje begint ze te beseffen (tot haar afschuw) dat ze van hem gaat houden. Ze worden steeds closer tot dat Skull merkt dat haar buik steeds meer opzwelt. De gedachte aan kittens maakt haar ziek en gek. Ze wordt 'hondsdol' en vermoord bijna haar parnter. Die gaat zwaar teleurgesteld terug naar de Bloodclan. Ze hongert zichzelf uit en als de kittens geboren worden blijkt er 1 het niet overleeft hebben. Skull verwond de kitten en gooit het lijfje over de WindClan grens, zodat het lijkt alsof de WindClan dit heeft gedaan. De twee overige kittens verzorgt ze goed. Skull is van plan om ze even slecht op te voeden...

Wat ik nu zoek.
De BloodClanner & De kittens
Ik heb niet veel voorkeuren de kittens kunnen zowat alle kleuren hebben. (Behalve gevlekt)

Groetjes Anna


Hurry up! [Little storyline] ENDPVeG
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
Hurry up! [Little storyline] DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Hurry up! [Little storyline]   Hurry up! [Little storyline] Icon_minitimedo 14 nov 2013 - 21:25

Beste Skull,

Dit valt onder partner zoeken, wat in feite verboden is op Warrior Cats.
Hierbij sluit ik het topic.

Voor eventuele vragen -> PB.

Mvg, Icyrose


Hurry up! [Little storyline] DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

Hurry up! [Little storyline] LcrIgCQ Hurry up! [Little storyline] M9EKCDX Hurry up! [Little storyline] EjrsROF
Hurry up! [Little storyline] RUq8TRk Hurry up! [Little storyline] UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hurry up! [Little storyline]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: