mijn eeerste verhaal



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 mijn eeerste verhaal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
PAKKU
Member
mijn eeerste verhaal DPKsfdL
Puck
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
PAKKU
BerichtOnderwerp: mijn eeerste verhaal   mijn eeerste verhaal Icon_minitimevr 15 nov 2013 - 6:53

eerst de clan deeling:
PAKKU = happy 
poes
10 moons
thunterclan
en
tuff confused 
kater
5 moons
horde eerst ook bij de thunter clan, maar is eruit gegooid.

ik ben PAKKU, en jullie kunnen elk moment mee doen.

PAKKU ging op pad, in haar eendje, ze wist ook wel dat het heel gevaarlijk is; elk moment kan er een warrior aan komen, PAKKU was ook heel alert, op dat moment kwam er een zwarte kater aan springen, PAKKU schrok niet, het was Tuff, hij hoorde eerst ook bij de thunterclan, En hij was bereid om iedereen uit de Thuntherclan te vernietigen.

de mee, ik spring er vanzelf dan weer in. Tips zijn ook welkom . jullie mogen ook over PAKKU praten en ook over Tuff
Terug naar boven Ga naar beneden
PAKKU
Member
mijn eeerste verhaal DPKsfdL
Puck
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
PAKKU
BerichtOnderwerp: Re: mijn eeerste verhaal   mijn eeerste verhaal Icon_minitimevr 15 nov 2013 - 7:10

Pakku, mauwde, Ze voelde zichzelf niet helemaal op haar gemak, ik het bos, ookal was ze daar anders altijd heel graag, Maar ze liet zich niet kennen! Ze vroeg aan Tif: "waarom wil je de thunterclan weg hebben?" Tiff lachte, wat denk je! ze hebben mij eruit geschopt. Pakku bleef rustig en zei: "je hebt het er toch ook zelf nagemaakt" oh nee hoor zei Tiff, daar kon de kleine Pakku niet goed tegen.

Pakku kraste in de lucht, Tiff de bange Tiff, schrok, en rende zo hard als hij kon weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfur
Member
mijn eeerste verhaal DPKsfdL

24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons ..
Gender:
Rank:
Frostfur
BerichtOnderwerp: Re: mijn eeerste verhaal   mijn eeerste verhaal Icon_minitimevr 15 nov 2013 - 11:32

euhm, je kan misschien vaker zij gebruiken, in de plaats van heel de tijd PAKKU schrijven, en het is volgens mij niet de bedoeling dat je op je eigen posts reageerd, als je ze wil aanpassen, staat er bovenaan een EDIT-knopje^^


mijn eeerste verhaal Wytp
Terug naar boven Ga naar beneden
Choppedpaw
Member
mijn eeerste verhaal DPKsfdL
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: mijn eeerste verhaal   mijn eeerste verhaal Icon_minitimevr 15 nov 2013 - 15:27

Het begint al bij de eerste regel.

PAKKU ging op pad, in haar eendje, ze wist ook wel dat het heel gevaarlijk is:
- De naam hoor je niet met hoofdletters te spellen, mijn kat noem ik ook niet CHOPPEDKIT, en een clankat heeft een naam van twee Engelse woorden. Bij kittens is het tweede woord altijd kit, bij apprentices paw en bij leaders star.

- in haar eendje
Ik denk dat je eentje bedoeld, aangezien een kat niet in een eend kan kruipen Razz

- dat het heel gevaarlijk is:
We schrijven hier in verleden tijd en liever gebruik je ook geen dubbele punten.

PAKKU was ook heel alert, op dat moment kwam er een zwarte kater aan springen, PAKKU schrok niet, het was Tuff, hij hoorde eerst ook bij de thunterclan, En hij was bereid om iedereen uit de Thuntherclan te vernietigen.

Je mag voor de ander niet bepalen wat die doet. En je gebruikt alleen maar komma's. Denk aan de punten! Anders word het een non-stop zin.
Wat ik nogal raar vind is dat Pakku niet schrikt, onlangs dat er een moordenaar voor haar neus staat.

Pakku, mauwde, Ze voelde zichzelf niet helemaal op haar gemak, ik het bos, ookal was ze daar anders altijd heel graag, Maar ze liet zich niet kennen! Ze vroeg aan Tif: "waarom wil je de thunterclan weg hebben?" Tiff lachte, wat denk je! ze hebben mij eruit geschopt. Pakku bleef rustig en zei: "je hebt het er toch ook zelf nagemaakt" oh nee hoor zei Tiff, daar kon de kleine Pakku niet goed tegen.

Pakku kraste in de lucht, Tiff de bange Tiff, schrok, en rende zo hard als hij kon weg.


Waarom reageer je op je eigen post? Dat is niet de bedoeling hé?..

ik het bos
Eeh, wat?

Ze vroeg aan Tif: "waarom wil je de thunterclan weg hebben?"
Het was toch Tiff? Begin een zin met Hoofdletters, en het is trouwens Thunderclan met een D

wat denk je! ze hebben mij eruit geschopt.
"Aanhalings tekens"

"je hebt het er toch ook zelf nagemaakt" oh nee hoor zei Tiff, daar kon de kleine Pakku niet goed tegen. Pakku kraste in de lucht, Tiff de bange Tiff, schrok, en rende zo hard als hij kon weg.

Nagemaakt? XD Ik zou beter naar gemaakt zeggen.
En een volwassen, gevaarlijke moordenaar die bang is voor een kleine kitten die helemaal niet kan vechten?
Dat kan gewoon niet XD
Zorg er voor dat je realistich blijft.

O ja, alleen de dingen die je eigen kat zegt doen we dik, niet het hele stukje.

En ik ben het ook eens met wat Hanna zegt ^^

________

Vat het niet op als gemeen. Ik wil je alleen helpen en tips geven, ik bedoel het allemaal goed.
Iedereen kan het leren, dus als je hier een jaar later nog bent weet ik zeker dat je heel goed kan RPG'en.
Veel succes! ^^


 
mijn eeerste verhaal Oswpro
Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn eeerste verhaal
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: