Just one hell. {Grell}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just one hell. {Grell}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sebastian.
Member
Just one hell. {Grell} DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to know to that,
Gender:
Rank:
Sebastian.
BerichtOnderwerp: Just one hell. {Grell}   Just one hell. {Grell} Icon_minitimevr 15 nov 2013 - 22:19

Met slome passen bewoog de slanke kater zich voort, zijn rode ogen leken voor zich uit te staren en zijn staart was een boogje naar achteren gericht. Zijn neutrale pas en blik was gewoon zijn doen. Zelfs in de meest ongemakkelijkste situatie kon hij zijn blik nog in de plooi houden, hooguit een glimlachje of een fronsje. Seb was niet bepaald van de opwinding en zo. Hij wou alles het liefst zo mooi en snel mogelijk, lang hangen op iets had geen nut. Sebastian, zo heette de kat, ging elegant zitten. Alles wat hij deed was elegant, zelfs een andere kat vermoorden. Het zat in zijn bloed. De stilte die toen om hem heen hing, werd enkel gestoord door een raaf. Sebastian deed geen moeite om die raaf te vangen, hij hield van die beesten. Niet dat hij dat toegaf, ofcourse. Na een tijdje standbeeldje hebben gespeeld, richtte de kat zich weer op. Hum... Alleen was hij niet, wel soms? Sebastian keek om zich heen en probeerde door de bosjes te gluren. Een glimp van een rooie vacht. Iemand die hem achtervolgde of gewoon een passant. Sebastian ging niet zomaar in de aanval over. Hij wachtte wel even. Sebastian liep rustig verder, hij keek wel waar hij kwam. De wind stond precies de kant op waar hij de passant had gezien, dus had hij niet meteen de geur geroken. Maar toen hij rechts ging, kwam de geur toch wat aan. Geen passant dus. Grell. Zijn fan. Sebastian zuchtte diep en probeerde door te lopen, maar hij wist wat hij nu kon verwachten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Grell
Member
Just one hell. {Grell} DPKsfdL
ISABELLE C:
166
Actief
Grell
BerichtOnderwerp: Re: Just one hell. {Grell}   Just one hell. {Grell} Icon_minitimevr 15 nov 2013 - 22:54

Zijn zachtgroene ogen keken rond. Zijn rode vacht had hij goed schoongemaakt. Grell grijnste breed, en snoof eens de lucht in. Sebastian.. Hij rook hem... Meteen twinkelden zijn ogen. Hij begon te trippelen, terwijl zijn staart verlangend naar Bessie heen en weer zwiepte. Hij sprong de bosjes in, en woelde zich door de bladeren heen, de geur volgend van de kater. Hmpf, nu was die extra poetsbeurt van zijn vacht voor niks geweest. Agh, als hij maar bij zijn geliefde Bessie kon zijn. De wind stond net zijn kant op, maar de kater mocht zijn aanwezigheid best weten. Toen de geur sterker werdt, voelde hij zijn hart een sprong maken 'Bessieeee~?' Riep hij. Hij liep sneller en sneller, hij kon de zwarte gedaante al haast zien. Hij maakte een omweggetje, en probeerde de kater in te halen. Snel stoof hij weer een paar bosjes in, en wachtte tot de kater langs liep. Toen hij Sebas zag, sprong hij de bosjes uit, en bleef vlak voor hem staan 'Hello my Bessie~' hij lachte, op zijn eigen manier. Zijn tanden stonden niet helemaal tegen elkaar, en waren lang, en erg scherp. Door zijn brede grijns waren die tanden dus goed te zien 'Lang niet gezien... Ik heb je wel gemist~' hij liep zwijmelend dichter naar de zwarte kat toe.


Just one hell. {Grell} 2zno7y8

"Because evil never looked this gay fabulous"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastian.
Member
Just one hell. {Grell} DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to know to that,
Gender:
Rank:
Sebastian.
BerichtOnderwerp: Re: Just one hell. {Grell}   Just one hell. {Grell} Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 16:45

''Bessieeee~?'' de bekende stem van Grell klonk alweer. Sebastian zuchtte, niks van aan trekken. Hij versnelde enkel zijn pas wat, maar probeerde niet op de rode vacht te letten. Toch sprong de rode kater plots voor hem en Sebastian remde abrupt.  'Hello my Bessie~' Grell lachte en Sebastian zag zijn rare scherpe tanden weer. Foutje in de baarmoeder vast. Hoewel Sebastian's eigen tanden ook niet bepaald normaal zijn. 'Lang niet gezien... Ik heb je wel gemist~' Grell liep zwijmeld naar hem toe en Sebastian ging wat naar achteren toe. ''Dat is dan niet wederzijds''mompelde hij. Hij had Grell met gemak kunnen vermoorden, maar hij hield niet zo van doden zonder goede reden. Tja, een fan is helaas geen goede reden. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Grell
Member
Just one hell. {Grell} DPKsfdL
ISABELLE C:
166
Actief
Grell
BerichtOnderwerp: Re: Just one hell. {Grell}   Just one hell. {Grell} Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 19:24

Sebastian deed een stap naar achteren. ''Dat is dan niet wederzijds'' Grell grijnsde breed 'Ik weet dat je niet zonder mij kan. Ik weet dat je een gigantische liefde voor me voelt~' hij liep gewoon dichtet naar Sebbie toe. Hij ging naast hem staan, en krulde zijn staart om die van de kater. Hij liet een fangirl piepje horen en keek de zwarte kat met een brede grijns aan 'Don't you like me? I'm actually quite fabulous, don't you think~?' Hij had een pluk vacht op zijn voorhoofd, wat langer was dan zijn andere vacht zodat eht op een pluk haar leek. Hij bleef volhouden dat Bessie hem leuk vondt, want hij dwong zichelf dat te blijven denken. Hij maakte een smexy hairflip met de lange pluk vacht op zijn voorhoofd en knipoogte naar Bessie.


Just one hell. {Grell} 2zno7y8

"Because evil never looked this gay fabulous"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastian.
Member
Just one hell. {Grell} DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to know to that,
Gender:
Rank:
Sebastian.
BerichtOnderwerp: Re: Just one hell. {Grell}   Just one hell. {Grell} Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 20:37

De rode kat begreep zijn hint duidelijk niet, Ik weet dat je niet zonder mij kan. Ik weet dat je een gigantische liefde voor me voelt~' Grell lieper dichter naar Sebastian toe, hij ging naast hem staan en Sebastian voelde hoe Grell zijn staart om de zijne heen krulde. Een fangirl piepje volgde en Grell keek hem met een brede grijns aan. Sebastian zuchtte en rukte zijn staart los. 'Don't you like me? I'm actually quite fabulous, don't you think~?'  Sebastian zuchtte nogmaals. Naast hem maakte Grell een hairflip met een wat te lang stukje vacht en knipoogde toen. Sebastian draaide zich om en liep weer verder. Niet opletten. 
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just one hell. {Grell}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: