Where Justice Does Not Prevail



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Where Justice Does Not Prevail

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Talon
Member
Where Justice Does Not Prevail Dbp6sl7-caa8d532-cbdd-486d-80ea-29ec34139e78.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2QyM2M3NDg3LTNiNDgtNGNmNS1iMzE5LWM4YTZlNmEwZjNiNFwvZGJwNnNsNy1jYWE4ZDUzMi1jYmRkLTQ4NmQtODBlYS0yOWVjMzQxMzllNzgucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
123
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 years old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Talon
BerichtOnderwerp: Where Justice Does Not Prevail   Where Justice Does Not Prevail Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 12:50

Talon beende met wijde passen tussen de bomen door. De zon stond hoog, de lucht was strakblauw en overal hoorde hij vogels vrolijk tjilpen. Hij werd er misselijk van. Zonder enige reden had hij een gigantisch pesthumeur gekregen deze ochtend waardoor hij elke jachtpoging tot mislukking had gedoemd en hongerig door niemands land dwaalde. Met een knorrende maag wurmde hij zich door de doornstruik, vloekte omdat een gemene doorn in zijn poot bleef steken en stopte om hem er uit te trekken. Dat bleek een lang en vervelend werkje, zijn woede leek als een wildvuur te groeien en hij had geen benul waarom. Ik wil iets doen .. iets.. vermoorden. Dacht hij tactvol terwijl hij de doorn uitspuwde en zijn bloederige pootje een lik gaf. Neen. Talon keren je bent verandert. Herinnerde hij zichzelf. Hij was niet meer de hormonale, sadistische puber die hij ooit was. Hij was nu ouder en wijzer. En sterker. De geur van bloed bereikte zijn neusgaten en hij sprong op als een bloedhond die zijn prooi rook. Voorzichtig ging hij op de geur af en stopte toen hij een donkere, en iets oudere kater in het oog kreeg. Hij was gewond. Besefte hij. Met een smerige grijns stapte hij op hem af en rechtte hij zijn rug. Het zou natuurlijk geheel onbeschaafd zijn als ik hem hier zo in pijn liet liggen natuurlijk. "Hallo onbekende vreemdeling, kan ik je ergens mee helpen?" Zong hij ongewoon gluiperig. Een klein deel in hem zei dat hij wel beter wist. Waarom zou hij deze kater vermoorden? Hij had hem nooit wat gedaan. Als ik in BloodClan wil komen moet ik een reputatie opbouwen.. Hielt hij zichzelf voor terwijl zijn glimlach geen seconde haperde.

CLEVERKILLER C:


Where Justice Does Not Prevail B84CbTs
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Where Justice Does Not Prevail
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: