Lost in the dark [+Duskcloud]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lost in the dark [+Duskcloud]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Missingcloud
Member
Lost in the dark [+Duskcloud] DPKsfdL
Beer
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Missingcloud
BerichtOnderwerp: Lost in the dark [+Duskcloud]   Lost in the dark [+Duskcloud] Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 21:18

Missingkit vloog de Nusery door. Ze moest haar energie aflaten en dat kon ze niet in dat krappe hol. De kitten sprong heen en weer zodat ze geen enkele kat raakte. De in- en uitgang kwam inzicht. Enthousiast liep ze het zonnetje in. Ze huppelde vrolijk door het camp tot ze aan de ingang stond. Nieuwsgierig stak ze haar kopje tussen het riet.

[Time skip]
De nacht viel. Een kleine kitten keek angstig omzich heen. Ze was alleen.
Missingkit trilde hevig van angst toen ze het camp niet meer vond. Ze had uren gezocht en toen plots was het donker. Een paar sterren stonden al aan de hemel. De maan wierp een spookachtig licht over de rietkragen. De zilverbruine kitten tuurde in de verte. Niets. Alleen een puntje dat zich voortbewoog. Waarschijnlijk riet. Ze draaide zich om en liep het dichte struikgewas in. Daar rolde ze zich tot een bal en begon zachtjes te huilen. Naarmate de tijd vorderde begon ze het kouder te krijgen.


Lost in the dark [+Duskcloud] 0BHNQTo
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Lost in the dark [+Duskcloud] DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Lost in the dark [+Duskcloud]   Lost in the dark [+Duskcloud] Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 21:32



Duskcloud draaide zich om in haar nest terwijl ze probeerde te slapen. Het lukte niet, waarschijnlijk kon geen een queen een oog dichtdoen. Een van de kittens was vermist en ze kon het niet uit haar hoofd zetten. Ze zou het verschrikkelijk vinden als een van haar eigen kits vermist zou raken, maar ze vond het nog steeds erg als er een andere kit vermist was. Toen ze besloot dat ze toch niet kon slapen glipte ze de nursery uit en liep door de kampingang. Ze besloot het geurspoor van de kitten te volgen, maar zoals verwacht liep het dood anders zouden andere katten de kit al wel gevonden hebben. Ze was in ieder geval nu wel een stapje in de goede richting. Ze snuffelde door het struikgewas op zoek naar de kitten. Na een tijdje begon ze wat vage geuren op te vangen die steeds sterker werden tot ze zachtjes gehuil hoord. “Missingkit!” Riep ze.
   


Meet Duskcloud - About Me
Lost in the dark [+Duskcloud] Sqh3td

Dry lightning cracks across the skies
Those storm clouds gather in her eyes
Daddy was a mean ole mister
Mama was an angel in the ground
The weather man called for a twister
She prayed blow it down
Terug naar boven Ga naar beneden
Missingcloud
Member
Lost in the dark [+Duskcloud] DPKsfdL
Beer
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Missingcloud
BerichtOnderwerp: Re: Lost in the dark [+Duskcloud]   Lost in the dark [+Duskcloud] Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 19:42

“Missingkit!” De stem klonk vaag en verweg. Het bibberende hoopje tilde haar kop op. Missingkit knipperde haar tranen uit haar ogen. Langzaam begon de kat vorm te krijgen. "Duskcloud?", vroeg ze met een iel stemmetje. Een koude windvlaag streek in haar haren. Die stonden rechtovereind. Ze haalde snotterend haar neusje op. "Weet jij misschien waar het camp is?" Haar piep was nauwelijks hoorbaar. De wind floot de hard.


Lost in the dark [+Duskcloud] 0BHNQTo
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Lost in the dark [+Duskcloud] DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Lost in the dark [+Duskcloud]   Lost in the dark [+Duskcloud] Icon_minitimema 18 nov 2013 - 18:24



"Duskcloud?" Hoorde de vaag tussen de struiken vandaan komen. “Ik kom eraan!” Riep ze terwijl ze in de richting van het geluid rende. "Weet jij misschien waar het camp is?" Hoorde ze al iets duidelijker. Onrustig zocht ze tussen het struikgewas tot ze de kleine kit had gevonden. “Gelukkig, daar ben je.” Zei ze. “Ja, ik weet waar het kamp is. Kun je lopen?” Zei ze harder dan ze bedoelde. Maar ze wist dat ze niet kon fluisteren anders zou ze niet boven het geluid van de wind uitkomen.



Meet Duskcloud - About Me
Lost in the dark [+Duskcloud] Sqh3td

Dry lightning cracks across the skies
Those storm clouds gather in her eyes
Daddy was a mean ole mister
Mama was an angel in the ground
The weather man called for a twister
She prayed blow it down
Terug naar boven Ga naar beneden
Missingcloud
Member
Lost in the dark [+Duskcloud] DPKsfdL
Beer
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Missingcloud
BerichtOnderwerp: Re: Lost in the dark [+Duskcloud]   Lost in the dark [+Duskcloud] Icon_minitimewo 20 nov 2013 - 20:11

“Gelukkig, daar ben je. Ja, ik weet waar het kamp is. Kun je lopen?” Missingkit keek even verward naar de poes maar stond toen wankel op. Ze piepte geschrokken toen ze haar pootjes strekkte. Die deden vreselijk veel pijn. Er sprongen traantjes in haar ogen. "Mijn... mijn poten zijn zo s-stijf.", snikte ze. Ze keek vragend naar Duskcloud. "Waar-waarom?" Ze keek van haar pootjes naar de bruine poes.


Lost in the dark [+Duskcloud] 0BHNQTo
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Lost in the dark [+Duskcloud] DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Lost in the dark [+Duskcloud]   Lost in the dark [+Duskcloud] Icon_minitimewo 20 nov 2013 - 20:54


Duskcloud keek toe hoe de kleine kit overeind krabbelde en piepte toen ze haar pootjes wilde strekken. "Mijn... mijn poten zijn zo s-stijf." Ze vloekte in zichzelf. Dit had nooit mogen gebeuren. Zulke kleine kits hoorden in de nursery te blijven. Ze hoefde geen medicine cat te zijn om te weten dat de kou en de harde wind teveel waren voor kits. "Waar-waarom?" Vroeg missingkit. “Dat komt door de kou.” Zei ze terwijl ze zelfverzekerd probeerde te klinken. Ze had werkelijk geen idee, maar het had vast wel iets met de kou te maken. “Als je weer warm wordt zal het over gaan.” Probeerde ze de kit gerust te stellen. “Zal ik je anders terug dragen?”


Meet Duskcloud - About Me
Lost in the dark [+Duskcloud] Sqh3td

Dry lightning cracks across the skies
Those storm clouds gather in her eyes
Daddy was a mean ole mister
Mama was an angel in the ground
The weather man called for a twister
She prayed blow it down
Terug naar boven Ga naar beneden
Missingcloud
Member
Lost in the dark [+Duskcloud] DPKsfdL
Beer
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Missingcloud
BerichtOnderwerp: Re: Lost in the dark [+Duskcloud]   Lost in the dark [+Duskcloud] Icon_minitimevr 22 nov 2013 - 20:23

“Dat komt door de kou. Als je weer warm wordt zal het over gaan. Zal ik je anders terug dragen?” Missingkit twijfelde. Ze wou liever zelf lopen maar ze had het wel koud. Uiteindelijk schudde ze haar hoofd. "I-ik loop wel." De kitten maakte haar vacht dik en zette wat wankele stapjes naar voren. Ze probeerde niet te vallen. En al helemaal niet zielig te lijken. Dat mislukte echter. Haar pootje wou niet strekken zodat ze voorover viel. Ze knalde met haar kop tegen de grond. Missingkit maakt een koprol en bleef toen zitten. Ze tilde het pootje op en vloekte ernaar. Met haar andere poot wreef ze over haar pijnlijke neus.


Lost in the dark [+Duskcloud] 0BHNQTo
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Lost in the dark [+Duskcloud] DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Lost in the dark [+Duskcloud]   Lost in the dark [+Duskcloud] Icon_minitimeza 23 nov 2013 - 18:21



"I-ik loop wel."  Antwoordde Missingkit. Duskcloud liet haar maar haar gang gaan. Ze betwijfelde het of de  kit het misschien een paar voslengtes vol zou houden, maar ze was zelf tenslotte ook nog niet zo lang geleden ook nog queen geweest. Ze zou zelf wel merken dat het pijn deed en haar dan vragen of ze haar wilde dragen. Zo deden kits dat nou eenmaal en ze had het zichzelf al zo vaak afgevraagd waar ze dat geduld vandaan haalde. Ze wist van zichzelf wel dat ongeduldig en niet bepaald aardig was, maar met kits werkte dat toch anders. Missingkit zette een paar wankele stapjes waarna ze omviel. Oh starclan, ze was er nog erger aan toe dan ze dacht. “Weet je zeker dat ik je niet moet dragen?” Vroeg ze. “Ik vindt het niet erg hoor.” Moedigde ze aan.

   


Meet Duskcloud - About Me
Lost in the dark [+Duskcloud] Sqh3td

Dry lightning cracks across the skies
Those storm clouds gather in her eyes
Daddy was a mean ole mister
Mama was an angel in the ground
The weather man called for a twister
She prayed blow it down
Terug naar boven Ga naar beneden
Missingcloud
Member
Lost in the dark [+Duskcloud] DPKsfdL
Beer
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Missingcloud
BerichtOnderwerp: Re: Lost in the dark [+Duskcloud]   Lost in the dark [+Duskcloud] Icon_minitimeza 23 nov 2013 - 18:30

“Weet je zeker dat ik je niet moet dragen? Ik vindt het niet erg hoor.” Missingkit trok een pruillip. Ze wou niet opgepakt worden. Ze keek boos de andere kant op. "Oké, dan.", miauwde ze dan stilletjes. Ze liet haar schouders zakken en bereidde zich voor op tanden die niet van haar moeder waren. Het leek wel een uur te duren. Nieuwsgierig keek ze op.
~Flut~


Lost in the dark [+Duskcloud] 0BHNQTo
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Lost in the dark [+Duskcloud] DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Lost in the dark [+Duskcloud]   Lost in the dark [+Duskcloud] Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 15:46



Het was een pak van Duskcloud's hart toen Missingkit uiteindeijk"Oké, dan." zei. Opgelucht boog ze haar nek en tilde de kit zachtjes op aan haar nekvel. Ze had het al zo vaak gedaan, maar het was toch anders om kits op te pakken die niet van haar waren. Met Missingkit bungelend in haar mond begon de donkere poes begon in het richting van het kamp te lopen. “Zie je?” Zei ze half onverstaanbaar. “Dit gaat veel makkelijker dan lopen.” Waarna ze haar pad naar het kamp weer vervolgde.
   


Meet Duskcloud - About Me
Lost in the dark [+Duskcloud] Sqh3td

Dry lightning cracks across the skies
Those storm clouds gather in her eyes
Daddy was a mean ole mister
Mama was an angel in the ground
The weather man called for a twister
She prayed blow it down
Terug naar boven Ga naar beneden
Missingcloud
Member
Lost in the dark [+Duskcloud] DPKsfdL
Beer
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Missingcloud
BerichtOnderwerp: Re: Lost in the dark [+Duskcloud]   Lost in the dark [+Duskcloud] Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 17:14

Missingkit voelde zich opgetild worden. “Zie je?” De kitten vond het raar om in een andere mond te hangen. “Dit gaat veel makkelijker dan lopen.” Ze snorde als antwoord. Na een tijdje stappen kwam het camp al inzicht. Met een goed gevoel sloot ze haar ogen. Al probeerde ze niet in te dommelen.


Lost in the dark [+Duskcloud] 0BHNQTo
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lost in the dark [+Duskcloud]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: