Ceremonie november & SkyClan



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremonie november & SkyClan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Evergreen
Member
Ceremonie november & SkyClan Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Ceremonie november & SkyClan   Ceremonie november & SkyClan Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 11:42



"Laat alle katten van WindClan zich hier onder de rots verzamelen!" riep Everstar. Terwijl de katten zich verzamelden herhaalde Everstar in haar hoofd de namen. Ze had er bij de vorige ceremonie één fout gezegd en dat wilde ze niet herhalen. Ze was de vorige avond langsgegaan bij de drie SkyClanners die haar hadden gevolgd. Nu wist ze hun namen en iets over hun karakter, wat er hopelijk voor zou zorgen dat ze hen de geschikte begeleiders zou geven. Er waren geen apprentices bij de drie, dus over echte mentoren hoefde ze niet na te denken. Verder waren er ook nog twee apprentices in haar clan die eerder een mentor hadden kunnen krijgen. Ze was van plan ook dit nu te doen.
Iedereen was verzameld. Tientallen ogen keken naar haar op. Everstar wendde zich tot de drie nieuwe WindClanners.
"Swanlake, Coppersong, Icefeather. Jullie zijn de katten die hebben besloten zich bij WindClan te voegen. Zweren jullie dat jullie zullen jagen en vechten voor deze clan, en dat jullie deze clan indien nodig met jullie leven zullen beschermen, zelfs al is het tegen jullie vroegere vrienden?" Ze keek de drie afwachtend aan, waarna ze verder sprak. "Dan, Swanlake, verwelkom ik jou ik WindClan. Lionroar, jij zult Swanlake rondleiden door het gebied en haar onze manier van jagen leren. Coppersong, ook jij bent welkom in WindClan. Stagstep zal jou leren wat je moet weten om een goede WindClanner te zijn. En Icefeather, vanaf nu ben ook jij een WindClanner. Blackbird zal je alles laten zien."
Everstar keek naar de katten en naar de begeleiders die ze had aangewezen. Ze hoopte maar dat ze er goed aan had gedaan om de drie in haar clan te laten. Ze hadden nu wel die mooie eed gezworen, maar zouden ze zich eraan kunnen houden?
"Er zijn ook twee apprentices die nog geen mentor hebben. Die zal ik hen nu toewijzen. Northernpaw, kom naar voren." Ze keek naar de birmaanse kat. Had ze de goede mentor voor haar uitgekozen? De poes was geen lievertje, ze moest een sterke mentor hebben. "Jij zult tot warrior opgeleid worden door Hiddentear. Luister goed naar haar." Ze keek naar de tweede apprentice. "Newpaw, kom naar voren. Stonerain zal jouw mentor zijn. Doe wat zij van je vraagt."
Ze keek naar de groep katten rond de rots. "Deze ceremonie is beëindigd." Ze sprong soepel van de rots.

Overzicht:




It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Ceremonie november & SkyClan 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddentear
Member
Ceremonie november & SkyClan DPKsfdL
Saar
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons I closed my eyes, wishing they'd never open again
Gender:
Rank:
Hiddentear
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie november & SkyClan   Ceremonie november & SkyClan Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 16:56



Ze trippelde naar de rots, meteen bij het horen van Everstars oproep. Toen iedereen aanwezig was begon Everstar met de ceremonie. Ze luisterde naar de namen van de nieuwe Windclanners, en voelde opluchting door zich heen gaan. Het mocht dan naïef zijn, ze dacht dat deze katten goed opgenomen zouden worden in de clan. Ze gunde hen een mooi leven, en hoopte dat ze door iedereen geaccepteerd zouden worden en dat er geen problemen zouden opspelen. "Er zijn ook twee apprentices die nog geen mentor hebben. Die zal ik hen nu toewijzen. Northernpaw, kom naar voren." De birmaanse poes stapte naar voren. Ze stond niet bekend als de aardigste poes van de clan, maar er was vast wel een reden voor haar gedrag. "Jij zult tot warrior opgeleid worden door Hiddentear. Luister goed naar haar." Ze schrok bij het horen van haar naam. Ze had niet verwacht dat uitgerekend zij een leerling toegedeeld zou krijgen. En Northernpaw? Ze kenden elkaar nauwelijks, en wat ze van de poes had gezien was niet positief. Toch besloot ze het goed op te pakken. Misschien kreeg ze wel een andere kant los uit het brutale poesje. Ze hoopte het.



Ceremonie november & SkyClan Fwt6z7
Stuff ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonerain
Member
Ceremonie november & SkyClan DPKsfdL
Amy But cal me AA
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Stonerain
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie november & SkyClan   Ceremonie november & SkyClan Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 18:40

De oh zo vertrouwde oproep galmde door het camp. Everstar stond op de hoge rots en langzaam aan begonnen de katten toe te stromen. Behendig stond Stonerain recht en trippelde ze naar de groter wordende groep katten. Toen iedereen goed zat, begon Everstar met de ceremonie. "Swanlake, Coppersong, Icefeather. Jullie zijn de katten die hebben besloten zich bij WindClan te voegen. Zweren jullie dat jullie zullen jagen en vechten voor deze clan, en dat jullie deze clan indien nodig met jullie leven zullen beschermen, zelfs al is het tegen jullie vroegere vrienden?" Nu pas zag De grijze poes de drie katten die op de Hoge rots stonden. Ze sloeg de namen op in haar geheugen, zodat ze wist wie er nieuw was in haar clan. "Dan, Swanlake, verwelkom ik jou ik WindClan. Lionroar, jij zult Swanlake rondleiden door het gebied en haar onze manier van jagen leren. Coppersong, ook jij bent welkom in WindClan. Stagstep zal jou leren wat je moet weten om een goede WindClanner te zijn. En Icefeather, vanaf nu ben ook jij een WindClanner. Blackbird zal je alles laten zien." De nieuwe begeleiders van de katten accepteerden hun taak en Everstar ging door met het volgende deel van de ceremonie. "Er zijn ook twee apprentices die nog geen mentor hebben. Die zal ik hen nu toewijzen. Northernpaw, kom naar voren." Het Birmaanse poesje stapte naar voren. "Jij zult tot warrior opgeleid worden door Hiddentear. Luister goed naar haar." Ook Hiddentear stapte naar voren, waarna de gebruikelijke rituelen uitgevoerd werden. "Newpaw, kom naar voren. Stonerain zal jouw mentor zijn. Doe wat zij van je vraagt." Ze keek om zich heen om de mentor van Newpaw te zien. De grijze poes merkte dat andere katten haar gniffelend aankeken, en niet veel later besefte ze waarom; Everstar had net haar naam gezegd! Ietwat gegeneerd stapte ze naar voren, om zich heen kijkend voor haar nieuwe apprentice.


Ceremonie november & SkyClan 2i0tath
Terug naar boven Ga naar beneden
Newdawn
Member
Ceremonie november & SkyClan DPKsfdL
Denise/Quinty
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons~
Gender:
Rank:
Newdawn
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie november & SkyClan   Ceremonie november & SkyClan Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 21:54

"Laat alle katten van WindClan zich hier onder de rots verzamelen!" Newpaw keek verrast op, zou zij nu eindelijk een mentor krijgen? Ze stond op, rekte zich uit en liep naar de rots zich tussen de krijgers wurmend naar voren. "Swanlake, Coppersong, Icefeather. Jullie zijn de katten die hebben besloten zich bij WindClan te voegen. Zweren jullie dat jullie zullen jagen en vechten voor deze clan, en dat jullie deze clan indien nodig met jullie leven zullen beschermen, zelfs al is het tegen jullie vroegere vrienden?" Newpaw zag de zogenaamde Skyclanners, nu Windclanners op de rots staan. "Dan, Swanlake, verwelkom ik jou ik WindClan. Lionroar, jij zult Swanlake rondleiden door het gebied en haar onze manier van jagen leren. Coppersong, ook jij bent welkom in WindClan. Stagstep zal jou leren wat je moet weten om een goede WindClanner te zijn. En Icefeather, vanaf nu ben ook jij een WindClanner. Blackbird zal je alles laten zien." Newpaw wist dat nu het gedeelte zou moeten komen van de leerlingen als het goed is, "Er zijn ook twee apprentices die nog geen mentor hebben. Die zal ik hen nu toewijzen. Northernpaw, kom naar voren." Stormypaw zag een andere poes in de rij naar voren komen, "jij zult tot warrior opgeleid worden door Hiddentear. Luister goed naar haar." Ze keek naar de tweede apprentice. "Newpaw, kom naar voren. Stonerain zal jouw mentor zijn. Doe wat zij van je vraagt." Newpaw stapte rustig naar voren en wachtte op haar mentor, al snel ving zij haar blik op. Waarschijnlijk had die het niet doorgedrongen dat zij haar mentor was, de andere katten gniffelde even en Newpaw zag al dat Stonerain naar voren kwam aanzetten. Ze liep naar haar mentor toe en liet haar neus die van Stonerain aanraken.


Ceremonie november & SkyClan 2pzyybt
Moi accounts: Stormypaw - Sandfur - Eilsha - Newpaw - Kirito - Flamesoul

things made for me:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie november & SkyClan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: