I don't bite ! [OPEN voor BC]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I don't bite ! [OPEN voor BC]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolftooth
Member
I don't bite ! [OPEN voor BC] DPKsfdL
Amy
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolftooth
BerichtOnderwerp: I don't bite ! [OPEN voor BC]   I don't bite ! [OPEN voor BC] Icon_minitimema 25 nov 2013 - 13:34









Wolftooth




Wolftooth's ijsblauwe ogen speurden de horizon af. Ze zag wel wat beweging, maar zeker niet van katten. Stil keek ze toe hoe twee eekhoorntjes samen over de grond liepen. "Sukkels", dacht ze, en sprintte achter de beestjes aan. Na een sprong die ven goed van een wolf kon gekomen zijn, had ze de beestjes te pakken. "Mouse-dung", schreeuwde ze uit, toen de grootste ontsnapte, en haar nagels scheurde. Gefrustreerd beet ze de kleinste zijn nekje over, en begroef deze. Een en al woede staarde ze weer naar de horizon. Wolftooth rukte haar blik los, en grauwde wat overstaanbare verwensingen naar de eenkhoorn die te slim was geweest. Maar plots hoorde ze een stil geritsel tussen de grassprieten, en ze zakte meteen in sluiphouding. Al was de she-cat's vacht wit als de sneeuw van de mooiste winterwolk, ze kon heel onopvallend schuilgaan in struiken, of in de schaduwen. Ze zakte in sluiphouding, en wachtte. Daar zag ze beweging, haar ogen flitsen heen en weer. Plots, als door een wesp gestoken, sprong Wolftooth op, zonder enig geluid. Maar net vor ze haar klauwen in het rondsluipende diertje kon slaan, werd deze voor haar ogen gedood door een andere kat. "Gelukkig een BloodClan cat .." dacht ze. Maar ze werd al snel woest. "Waarom steel je MIJN prooi?" schreeuwde ze tegen de kat. Na een paar boze blazen hield ze op, en bekeek de kat voor haar eens van oren tot staart. "Ik sta er nu wel op dat je hem teruggeeft .." vervolgde ze, wijzend met haar staart naar de muis, die daar dus rond had zitten scharrelen. "Ik zag deze eerst." Met een lichte amusante blik keek ze de kat aan. "Hoe mag ik je noemen?"







thanks




I don't bite ! [OPEN voor BC] 11gqg04
Terug naar boven Ga naar beneden
erik
Member
I don't bite ! [OPEN voor BC] DPKsfdL
tess
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
erik
BerichtOnderwerp: Re: I don't bite ! [OPEN voor BC]   I don't bite ! [OPEN voor BC] Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 15:17

Erik was op jacht. Hij zag een muis zitten en ging er achter aan. Hij sprong op het beest en haalde uit met zijn klauwen. hij had het. Plots, sprong er een andere kat op. "Waarom steel je MIJN prooi?" schreeuwde de poes tegen hem. Hij was verbaast, haar prooi, hij lachte. Na een paar boze blazen hield ze op, en bekeek hem van oren tot staart. "Ik sta er nu wel op dat je hem teruggeeft .." vervolgde ze, wijzend met haar staart naar de muis. "Ik zag deze eerst." Met een lichte amusante blik keek ze hem aan. "Hoe mag ik je noemen?" Ik ben Erik... En waarom zou dit jouw muis zijn? Ik heb hem gevangen en ik heb hem evengoed zien lopen als jij.' Hij lachte. Hij had haar al horen aankomen voor ze zoveel lawaai begon te maken. Hij keek weer serieus. 'En de volgende keer als je jezelf wilt introduceren, doe dan wel wat zachter, mijn oren doen nog zeer.' hij had uiterst gevoelige oren dat was waar, maar die poes mocht toch ook wel wat stiller geweest zijn. 'En trouwen, wat is je naam?' Hij lachte nog steeds, het enige wat hij bijna altijd deed.

- Ik ben wel nog niet geacepteerd


I don't bite ! [OPEN voor BC] Cuft5

andere onderschriften:


Mijn accounts
Loci - grey - Blueleaf - Smokepaw'- Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftooth
Member
I don't bite ! [OPEN voor BC] DPKsfdL
Amy
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolftooth
BerichtOnderwerp: Re: I don't bite ! [OPEN voor BC]   I don't bite ! [OPEN voor BC] Icon_minitimewo 11 dec 2013 - 15:35

"Wolftooth" snauwde ze Erik toe. "En ik ben nu eenmaal 'luid' .. Hou die muis al maar, ze is toch vel over been." Kwaad draaide de she-cat zich op, waarbij ze met haar staart in zijn gezicht sloeg. Eén en al frustratie liep ze van Erik weg. wat dacht hij wel niet, ze is verdomme ook een BloodClanner, met zijn eeuwige grijns op zijn snuitje ..

(ps, je kan beter je tekst tussen " zetten en in het vetjes Very Happy)


I don't bite ! [OPEN voor BC] 11gqg04
Terug naar boven Ga naar beneden
erik
Member
I don't bite ! [OPEN voor BC] DPKsfdL
tess
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
erik
BerichtOnderwerp: Re: I don't bite ! [OPEN voor BC]   I don't bite ! [OPEN voor BC] Icon_minitimedo 12 dec 2013 - 20:38

`Wolftooth" snauwde ze hem toe. "En ik ben nu eenmaal 'luid' .. Hou die muis al maar, ze is toch vel over been." Kwaad draaide ze zich om, waarbij ze met haar staart in zijn gezicht sloeg. Eén en al frustratie liep ze van hem weg. Hij liep achter haar aan. Wat was zij rap geïrriteerd. `je gaat nu toch niet gaan lopen.` zei hij. En hij stopte voor haar zodat ze niet verder kon. `wou je zomaar gaan lopen.`zei hij vriendelijk.


- meestal doe ik dat wel maar dat is moeilijk op mijn tablet


I don't bite ! [OPEN voor BC] Cuft5

andere onderschriften:


Mijn accounts
Loci - grey - Blueleaf - Smokepaw'- Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftooth
Member
I don't bite ! [OPEN voor BC] DPKsfdL
Amy
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolftooth
BerichtOnderwerp: Re: I don't bite ! [OPEN voor BC]   I don't bite ! [OPEN voor BC] Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 11:22

"Wou je zomaar gaan lopen?" zei de kater. Wolftooth keek hem aan, en waarschijnlijk zou Erik neervallen, als blikken konden doden. "Nee ik probeerde zonet onder de grond te kruipen." antwoorde ze, vol sarcasme. "Wat jij?" ze stapte opzij, en liep verder. Haar witte vacht rimpelde door haar krachtige, kwade stappen, maar plots draide ze zich bruut om. "Dit is de slechtste start die je maar kan maken, Erik. Je moet je manieren houden tegen mij." ze gromde even, half snorrend. "Dat doe je niet door prooi te stelen." Wolftooth keek weer om, en stak haar neus in de lucht. Ze moest toch eten?

OOC; sorry, laat, had druk met examens :3


I don't bite ! [OPEN voor BC] 11gqg04
Terug naar boven Ga naar beneden
erik
Member
I don't bite ! [OPEN voor BC] DPKsfdL
tess
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
erik
BerichtOnderwerp: Re: I don't bite ! [OPEN voor BC]   I don't bite ! [OPEN voor BC] Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 13:43

Wolftooth keek hem aan. Wat keek deze kat gezellig. "Nee ik probeerde zonet onder de grond te kruipen." antwoorde ze sarcastisch. "Wat jij?" ze stapte opzij, en liep verder. maar plots draide ze zich bruut om. "Dit is de slechtste start die je maar kan maken, Erik. Je moet je manieren houden tegen mij." ze gromde even, half snorrend. "Dat doe je niet door prooi te stelen." Wolftooth keek weer om, en stak haar neus in de lucht. Hij legde het beest neer. Hij hoorde nog een muis. 'als je wilt, er loopt daar nog een muis die je zou kunnen pakken.' Hij toonde de muis aan met zijn staart.


I don't bite ! [OPEN voor BC] Cuft5

andere onderschriften:


Mijn accounts
Loci - grey - Blueleaf - Smokepaw'- Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftooth
Member
I don't bite ! [OPEN voor BC] DPKsfdL
Amy
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolftooth
BerichtOnderwerp: Re: I don't bite ! [OPEN voor BC]   I don't bite ! [OPEN voor BC] Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 18:04

Wolftooth keek Erik met verbaasd aan. "Meen je dit? Echt?" beledigd draaide ze hem de rug toe. "Denkt die kater misschien dat ik dom ben? Zie ik er zo simpel uit?!" Met een sprong greep ze de muis uit de struiken, maar het beest wou ontsnappen. Daardoor moest ze snel op het beest springen, en haalde hem open. Boos likte Wolftooth het bloed an haar poten, en keek kwaad naar Erik, al was het zijn fout niet. De muis lag nog wat te sterven op de grond, en ze grijnsde het beestje toe. "Ook al heb ik momenteel een rothumeur, late we opnieuw starten." met een zucht draaide ze zich naar Erik toe, en keek naar de grond, gevolgd door naar Erik te kijken. "Hallo. Ik ben Wolftooth, en ik heb honger, dus gaan we best even jagen. Wat jij?" Ze glimlachte even, maar maar halfgemeend. "Come on ! Waar wacht je op?"


I don't bite ! [OPEN voor BC] 11gqg04
Terug naar boven Ga naar beneden
erik
Member
I don't bite ! [OPEN voor BC] DPKsfdL
tess
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
erik
BerichtOnderwerp: Re: I don't bite ! [OPEN voor BC]   I don't bite ! [OPEN voor BC] Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 12:56

Wolftooth keek hem verbaasd aan. "Meen je dit? Echt?" beledigd draaide ze hem de rug toe. Met een sprong greep ze de muis uit de struiken, maar het beest wou ontsnappen. Daardoor moest ze snel op het beest springen, en haalde hem open. Boos likte Wolftooth het bloed an haar poten, en keek kwaad naar hem. "Ook al heb ik momenteel een rothumeur, laten we opnieuw starten." met een zucht draaide ze zich naar hem toe. "Hallo. Ik ben Wolftooth, en ik heb honger, dus gaan we best even jagen. Wat jij?" Ze glimlachte even. Hij knikte "Come on ! Waar wacht je op?" Hij stak zijn kop in de lucht en rook een muis. Hij sloop naar het beestje en sprong erop. Hij liep terug naar Wolftooth met de muis in zijn mond.


I don't bite ! [OPEN voor BC] Cuft5

andere onderschriften:


Mijn accounts
Loci - grey - Blueleaf - Smokepaw'- Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don't bite ! [OPEN voor BC]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: