Big Treasure!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Big Treasure!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Birchthorn
Member
Big Treasure! DPKsfdL
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 proud Moons
Gender:
Rank:
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimema 25 nov 2013 - 21:33

Met ingehouden adem zag hij hoe de laatste Warrior zijn intrek nam in de Warrior's Den en meteen rende hij de open plek op. De maan scheen vel op het kamp en dompelde alles onder in een zilveren gloed. Birchkit dook meteen in de prooistapel. Hij had hier al de hele middag op zitten loeren, maar had niet naar voren gedurfd om zijn schat te pakken. Hij kreeg een grijs pootje binnen zijn bereik en hapte snel toe. Met veel kracht trok hij het grote konijn uit de stapel en het laatste stukje werd hij zelfs van zijn poten getild. Met een plof kwam hij op de grond terecht en legde zijn pootjes op het grote prooidier. Wow! Toen hij op het konijn neerkeek, viel het hem op dat het even groot was als hij, misschien wel groter! Blij begon hij te piepen en zette voorzichtig zijn andere pootjes ook op het beest. "Yay!" Riep hij vrolijk uit. Meteen nadat het geluid zijn mond had verlaten, klapten zijn kaken op elkaar en werden zijn ogen groot. Oh nee. Niemand mocht hem horen!


Big Treasure! 24lo4th
'It's in the eyes of the children
As they leave for the very first time
And it's in the heart of the soldier
As he takes a bullet on the front line.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Risepaw
Member
Big Treasure! DPKsfdL
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Risepaw
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimedo 28 nov 2013 - 14:51

Risekit lag lekker te slapen. Ineens werd ze wakker doordat iemand iets riep. Ze opende haar oogjes en keek rond, maar er was niemand. Opeens zag ze dat haar broertje Birchkit weg was. Waar kan hij nu weer zijn, dacht ze. Ze ging hem maar zoeken, want eigenlijk was ze wel een beetje nieuwsgierig. En zo half om half had ze wel verwacht dat het haar broertje was die zo had geroepen. Ze wurmde zichzelf tussen haar andere Siblings uit. Ze liep zachtjes maar zo snel mogelijk naar de uitgang van de Nursery, en schoot bijna de open plek op. En raad eens wie ze daar zag, het was haar broertje. Maar hij stond op een konijn, met op elkaar geklemde kaken. "Waarom schreeuw je zo?" vroeg Risekit aan Birchkit.


Big Treasure! Lw4h

Themesong:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wonderpaw
Member
Big Treasure! DPKsfdL
Anna/Duckface
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender:
Rank:
Wonderpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 20:16

Wonderkit knipperde met zijn felgroene ogen. Hij keek naar zijn broertje die een groot konijn uit de prooistapel sleurde. Meteen daarna liep Risekit zijn zusje naar Birchkit toe. Met moeite hees hij zich overeind. Rustig wandelde hij naar de prooistapel. "Is dat voor ons?", vroeg hij. Zijn ogen keken gretig naar het konijn. Hij vouwde zijn lange poten onder zijn buik. Hij draaide zijn kop eventjes naar de Nusery. Zou Eveningkit ook komen? Toen hij terug keek naar zijn broer en zus kon hij zijn blijdschap niet onderdrukken.


Big Treasure! 1z4iq8w
~Wonder, Wonder, it's a wonder~
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Risepaw
Member
Big Treasure! DPKsfdL
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Risepaw
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 22:47

Wonderkit kwam nu ook al naar hen toe. Maar inplaats van te vragen waarom hun broer zo schreewde, vroeg hij "Is dat voor ons?". "Ik heb geen idee, ik vroeg hem alleen waarom hij zo schreeuwde. Alleen zou ik er wel graag een hapje van willen!" zei Risekit, nu ze besefte dat hij het konijn had gepakt om te eten. "En trouwens hij kan het toch niet alleen op" zei ze een beetje optimistisch. Ze bedacht ineens dat Eveningkit er nog niet was. Die zou vast ook wel een beetje konijn lusten. Hopelijk kwam Evening dan maar snel.


Big Treasure! Lw4h

Themesong:
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchthorn
Member
Big Treasure! DPKsfdL
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 proud Moons
Gender:
Rank:
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 9:43

"Waarom schreeuw je zo?" Zijn oogjes werden gericht op zijn zusje Risekit en hij zwiepte vrolijk met zijn staart. "Omdat ik dit konijn heb overwonnen!" Piepte hij vrolijk. De volgende kitten verscheen al op de open plek, dit keer was het zijn broertje, Wonderkit. "Is dat voor ons?" Birchkit haalde zijn schouders op, maar hoorde plots een hongerige knor uit zijn maag komen. "Ik heb geen idee, ik vroeg hem alleen waarom hij zo schreeuwde. Alleen zou ik er wel graag een hapje van willen!" Birchkit keek weer naar zijn zusje. "En trouwens hij kan het toch niet alleen op" Hij snoof. "Die 'hij' heeft een naam hoor," Grinnikte hij plagerig. "En we zouden hem kunnen opeten," Ging hij vervolgens verder en wierp voorzichtig een paar blikken om zich heen. "Maar dan moet het wel stiekem, want jullie weten dat de Warriors heel boos op ons zouden worden als we 's nachts een heel konijn opeten." Fluisterde hij.


Big Treasure! 24lo4th
'It's in the eyes of the children
As they leave for the very first time
And it's in the heart of the soldier
As he takes a bullet on the front line.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningpaw
Member
Big Treasure! DPKsfdL
Saar
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:: 6 moons ::.
Gender:
Rank:
Eveningpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 20:59

Evening gaapte en opende heel langzaam haar ogen. Ze rekte zich uit en zwaaide met haar staart heen en weer. Ze wilde haar ogen alweer sluiten, toen ze zich afvroeg waarom ze was ontwaakt. Ze liet haar blik rondglijden en zag dat haar siblings waren verdwenen. Meteen schoten haar oren overeind. Zorgen kropten zich op in haar buik. Ze trok even met haar oren, en stond toen op, ongerust over haar bro's en sisters. Ze kroop het hol uit en voelde de frisse nachtlucht met haar vacht spelen. Ze kneep haar ogen tot spleetjes en zag al snel waar de geuren van haar sib's vandaan kwamen. Ze stonden met z'n drieën om iets heen, en leken druk in gesprek. Met een zucht van verlichting zette ze zich in beweging. Nu wilde ze ook weten wat er gaande was. Ze sprintte op Birch af en besprong haar broertje van achteren. 'Hi, bro!,' riep ze zachtjes in zijn oor. Enthousiast zwiepte ze met haar staart. Haar groene ogen namen alles nieuwsgierig in zich op. Wat waren ze aan het doen? 'Hey, Wonder,' begroette ze haar andere broertje en beet speels in zijn oor. Toen duwde ze haar neus tegen die van haar sister. 'Hii, Rise.' Opgewonden keek ze naar het konijn onder Birch' poten. 'Waar heb je die vandaan?'


Big Treasure! Vybcxh
.:: It's not the goodbye that hurts ::.
.:: It are the flashbacks that follow ::.
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchthorn
Member
Big Treasure! DPKsfdL
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 proud Moons
Gender:
Rank:
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimema 2 dec 2013 - 20:57

Omdat hij zo druk bezig was met zijn stiekeme gedrag, zag hij niet dat Eveningkit hem van achteren besprong. Bijna tuimelde hij van het konijn af, maar wist, net als een super goede Warrior, zijn evenwicht nog te bewaren. 'Hi, bro!,' Birchkit draaide zijn kopje plezierig om naar zijn zusje. 'Waar heb je die vandaan?' Meteen keek hij weer naar het konijn. "Ssst! Niet zo hard!" Fluisterde hij dringend en keek weer even om zich heen. "Goed, gaan we hem nou nog naar de schaduwen brengen of blijven wie haar staan kletsebetsen?"


Big Treasure! 24lo4th
'It's in the eyes of the children
As they leave for the very first time
And it's in the heart of the soldier
As he takes a bullet on the front line.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Risepaw
Member
Big Treasure! DPKsfdL
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Risepaw
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 20:52




"Die 'hij' heeft een naam hoor," Grinnikte haar broer plagerig. "En we zouden hem kunnen opeten," Ging het katertje vervolgens verder en wierp voorzichtig een paar blikken om zich heen. "Maar dan moet het wel stiekem, want jullie weten dat de Warriors heel boos op ons zouden worden als we 's nachts een heel konijn opeten." Fluisterde hij. Niet onverwacht kwam Evening er ook aan. En haar zusje sprintte naar Birchkit toe. 'Hi, bro!,' riep ze zachtjes in Birch zijn oor. Enthousiast zwiepte Eveningkit met haar staart, dat kon Risekit wel zien. 'Hey, Wonder,' begroette ze haar andere broertje en beet speels in zijn oor. Toen duwde ze haar neus tegen die van haar. 'Hii, Rise.' Opgewonden keek ze naar het konijn onder Birch' poten. 'Waar heb je die vandaan?' vroeg Eveningkit aan hun broer, die niet van het konijn afwilde gaan staan. Waarschijnlijk uit de hoop met prooi, dacht ze.
"Ssst! Niet zo hard!" Fluisterde Birch dringend en keek weer om zich heen. "Goed, gaan we hem nou nog naar de schaduwen brengen of blijven wie haar staan kletsebetsen?" vroeg hij aan haar en da anderen. Daarover hoefde ze niet na te denken, ze wilde graag het konijn opeten. Maar wel snel voordat er een van de Warriors verscheen. "Ik kies voor opeten in de schaduw fluisterde ze terug. "En jullie?" vroeg ze zachtjes aan haar twee broes en zusje.




Big Treasure! Lw4h

Themesong:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwind
Member
Big Treasure! DPKsfdL
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i'm 16 moons. or so.
Gender:
Rank:
Silverwind
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 16:45

Silverwind had een hele dag gejaagd en gepatroeieerd (of zoiets) . Toch was ze nog lang niet moe, deze avond kon ze niet indommellen in het Warrior's Den. dus kwam ze snel en stilletjes naar buiten. 'dan ga ik nog maar eens even een klein verkenningstochtje maken' zuchte ze lichtjes. Silverwind  zag in de verte enkele een pluizenbolletje recht op de prooistapel afsluipen, en het besprong het konijn dat er lag vol vreugde. Silverwind lachte even geluidloos in haar eigen en keek toe wat er allemaal gebeurde. Er kwamen nog wat kittens bij en ze leken vastbesloten het konijn in het geniep op te smikkellen."Ik kies voor opeten in de schaduw" fluisterde het kittentje terug als antwoord. "En jullie?" vroeg het klein kittentje zachtjes aan haar twee broers en zusje. Silverwind kwam uit de schaduwen tevoorschijn en zei licht bestraffend, maar wel meet een glimlach 'nou, dan kies ik daar ook voor.' ze liet even haar glimlach verdwijnen en zei bestraffend 'kunnen jullie kittens uitleggen wat jullie aan het uitspoken zijn?' waarna Silverwind het konijn van het kittentje afnam en even opzij schoof, nog niet wetend wat ze ermee zal doen. De zilveren slanke poes ging geduldig zitten en keek de kittens licht bestraffend afwachtend aan.

--ik ben een Windclan kat hoor ^^ ben al wel geaccepteerd, maar mijn naam is nog niet gekleurd!
greetz


Big Treasure! 30m7qjb
Terug naar boven Ga naar beneden
Wonderpaw
Member
Big Treasure! DPKsfdL
Anna/Duckface
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender:
Rank:
Wonderpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 20:19

Wonderkit grinnikte en volgde het gesprek aandachtig. "Ik kies voor opeten in de schaduw En jullie?" "Ik kies voor ópeten!, fluisterde hij enthousiast. 'nou, dan kies ik daar ook voor. kunnen jullie kittens uitleggen wat jullie aan het uitspoken zijn?' De grijze kitten keek met grote ogen naar de warrior. Hij wou zich een paar tellen plat drukken maar herstelde zich daarvan. "Wij zijn niets aan het doen.", miauwde hij verdedigend.


Big Treasure! 1z4iq8w
~Wonder, Wonder, it's a wonder~
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwind
Member
Big Treasure! DPKsfdL
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i'm 16 moons. or so.
Gender:
Rank:
Silverwind
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 21:03

"Wij zijn niets aan het doen.", miauwde zei een kittentje verdedigend nadat hij zich enkele seconden klein had gemaakt.
Silverwind herkende hem 'jouw ken ik, jij was wonderkit? niet?,' zei hij waarna hij weer naar het konijn toe liep dat hij enen opzij had geschoven 'a nee? en wat deden jullie dan met dit konijn?' vroeg hij standvastig. 'En waarom zijn jullie zo laat nog op eigenlijk? moeten de kittens niet alang slapen?'


Big Treasure! 30m7qjb


Laatst aangepast door silverwind op za 7 dec 2013 - 11:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Big Treasure! Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 21:53

Hij staarde nog lang naar de horizon. Ookal was de maan al redelijk hoog. Hij kon toch niet slapen en zo wel, dan was er wel iets. Hij sloeg zijn staart langs zijn witte poten en liet zijn blik over het kamp glijden. Ja, het was rustig, daarom hield hij ook zoveel van de nacht. De rust zette hem altijd even op zijn eigen eilandje, dan kon hij wegdromen, net als slapen. Iets waarvoor hij nog zou slapen: Het dromen. Want daar was het onmogelijke waar, het onbereikbare in handbereik en het zou er nooit pijn doen. Alleen als het een nachtmerrie was, maar dat was geen droom, het was vergif. Iets wat je de slaap afpakte en je langzaam uitputte. Hij had er ervaring mee, met de donkere gedachten, maar hij had al snel door dat het een projectie van zijn angsten waren en dat het hem niet kon pijnigen in de echte wereld. Zijn ogen opende zich langzaam. Hij zat daar als een echte warrior; Borst gezwollen, neus trots in de lucht en ogen half open. In zijn zittende houding had hij vanaf deze steen een goed zicht p het kamp, het was zijn lievelingssteen. Meestal zonde hij hier en staarde hij naar de warriors, die in en uit het kamp liepen. De andere kits interesseerde hem niet zoveel. Hij vond ze maar dom en eigenwijs, meestal wat onhandig en ze leken vooral geen hersenen te hebben. Ja, net zoals dat groepje daar. Hij opende zijn ogen en liet zijn groenige blik op de vier kittens vallen. In hun midden lag een beest, een konijn, die ze van de prooistapel hadden genomen. Brokenkit rolde even met zijn ogen toen hij een grijzige warrior op het groepje zag afkomen. Ze zag hoed de poes de kits wou straffen voor hun gedrag, dat was misschien ook beter. Ach, die kleine katten hadden gaan schijn van kans tegen de grijze poes. Broken stond op een rekte zich uit, waarbij zijn tong even langs zijn tanden gleed. Zijn nagels probeerde zich in het grijze materiaal te boren, tevergeefs. Langzaam opende de kit zijn ogen weer, waarna hij van de rots sprong en elegant lande. Hij stapte met grote, goedgelegde passen op het groepje af en staarde neutraal naar hen. Hij mikte niet echt op één van hen, want dat was onbelangrijk. Zijn gedaante stapte links van de poes uit het zwakke maanlicht, dat enkel zijn ogen verlichtte. 'En waarom zijn jullie zo laat nog op eigenlijk? moeten de kittens niet alang slapen?' Zei de warrior nog. Broken stapte verder en ging net naast één van de kits zitten, hoe hij of zij eruitzag? Bleh, kon hem bar weinig schelen, ze waren wel groter dan hem. Dat was normaal, want hij had nooit voldoende moedermelk gehad en had daardoor een groeiachterstand. Zijn inmiddels gesloten ogen, opende zich vluchtig weer, om oogcontact met de warrior te maken. "Ik had toestemming om bij een kleine prooi te nemen," hij sloot zijn ogen weer. "Omdat ik een groeiachterstand heb." Verklaarde hij toen. Hij liet zijn blik op alle vier de kits vallen. "Ik vroeg hen om even mee te komen, maar ik moest even weg en toen ik terug was, hadden ze dit konijn te pakken, het spijt me," hij legde zijn oren in zijn nek en sloot zijn ogen. Zijn gebroken stem was ook een achterblijfsel van zijn melktekort. Hij zou nooit hoge tonen kunnen produceren en daarom leek zijn stem een grove, maar sterke vorm te hebben. En dat bracht deze leugen nog geloofwaardiger naar voren.  

WORDS-594

-Can I join? :3-
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchthorn
Member
Big Treasure! DPKsfdL
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 proud Moons
Gender:
Rank:
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimeza 7 dec 2013 - 10:44

"Ik kies voor opeten in de schaduw." Rise was de eerste die antwoord gaf en Birchkit hield zijn blik nauwlettend gericht op de Den waar de volwassen katten sliepen. 'nou, dan kies ik daar ook voor.' Birchkit zwiepte even vrolijk met zijn start, dus bijna iedereen was het met hem eens! Wacht eens.. De kitten draaide zich met een ruk om en keek in de ogen van een Warrior. Oh StarClan.. 'kunnen jullie kittens uitleggen wat jullie aan het uitspoken zijn?' Birchkit kneedde de grond nerveus met zijn poten en zag dat het konijn van hem werd weggehaald. "Wij zijn niets aan het doen." Antwoordde Wonderkit en Birchkit knikte. 'a nee? en wat deden jullie dan met dit konijn?' Nogmaals keek de tabby kitten weg. 'En waarom zijn jullie zo laat nog op eigenlijk? moeten de kittens niet alang slapen?' Een andere kitten, kleiner dan hij en zijn sib's kwam erbij zitten, maar leek hen niet echt te willen beschermen. "Ik had toestemming om bij een kleine prooi te nemen," Ja.. en? Wie had het over jou? "Ik vroeg hen om even mee te komen, maar ik moest even weg en toen ik terug was, hadden ze dit konijn te pakken, het spijt me," Het was ergens hulp, maar ook weer niet, want nu kregen ze alsnog de schuld op zich. Birchkit nam even een grote hap lucht en keek de Warrior aan. "Als we met alle kits hier nou eten, is dat toch geen prooiverspilling? We hebben allemaal honger en dat konijn is dus zo op! Alsof er in Leaffall meteen een prooivermindering is!" Piepte hij nog verdedigend na.


Big Treasure! 24lo4th
'It's in the eyes of the children
As they leave for the very first time
And it's in the heart of the soldier
As he takes a bullet on the front line.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwind
Member
Big Treasure! DPKsfdL
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i'm 16 moons. or so.
Gender:
Rank:
Silverwind
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimeza 7 dec 2013 - 11:23

Silverwind hoorde aan wat de kits allemaal zegden. Maar geloofde er geen snars van 'En van wie hadden jullie toestemming?' zei hij nieusgierig maar iok bestraffend


Big Treasure! 30m7qjb
Terug naar boven Ga naar beneden
Risepaw
Member
Big Treasure! DPKsfdL
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Risepaw
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimeza 7 dec 2013 - 17:20




Er was nog een kitten bijgekomen, en ook een warrior. Na een lang gesprek vroeg de Warrior nieuwsgierig maar bestraffend of ze wel toestemming hadden. Niemand had eigenlijk toestemming, dacht Risekit. Maar zou ze dat wel zeggen. Rise keek even haar drie sib's aan,  ze zag wel dat die er niks over zouden zeggen. Maar wie weet deed de andere kitten dat wel. "Uhm......" mauwde ze bijna zonder dat ze erg erg in had. Zou ze zichzelf en haar sib's hebben verraden, vroeg ze zich af.




Big Treasure! Lw4h

Themesong:
Terug naar boven Ga naar beneden
Missingcloud
Member
Big Treasure! DPKsfdL
Beer
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Missingcloud
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimeza 7 dec 2013 - 17:54

'a nee? en wat deden jullie dan met dit konijn? En waarom zijn jullie zo laat nog op eigenlijk? moeten de kittens niet alang slapen? Ik had toestemming om bij een kleine prooi te nemen, Ik vroeg hen om even mee te komen, maar ik moest even weg en toen ik terug was, hadden ze dit konijn te pakken, het spijt me, Als we met alle kits hier nou eten, is dat toch geen prooiverspilling? We hebben allemaal honger en dat konijn is dus zo op! Alsof er in Leaffall meteen een prooivermindering is! Uhm......" Wonderkit staarde naar de katten. Zoveel verschillende gespreken. "Van Lionroar., piepte hij terwijl hij zijn borstkas naar voren stak. Oh, help waar waren ze nu in beland. Hij keek de warrior aan. "Hoe heet jij eigenlijk?" Hij miauwde traagjes zodat de aandacht afgeleid werd. Een geniepige glimlach flitste over zijn lippen.


Big Treasure! 0BHNQTo
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw.
StarClan
Big Treasure! DPKsfdL
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||8 pretty moons, but I will never age again||
Gender:
Rank:
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimeza 7 dec 2013 - 22:02

"van Lionroar." piepte wonderkit met borstkas naar voren. De kitten keek Silverwind aan "hoe heet jij eigenlijk?" vroeg de kitten traagjes. Een geniepige glimlach ontsnapte hem. 'mijn naam is Silverwind zei Silverwind beheerst. De veel gekleurde warrior keek de kittens aan 'voor één keer is het goed omdat jullie hem met zen allen zullen opeten en delen, en er is voorlopig wel genoeg prooi om dit ene konijn te missen. Van wie jullie ook toestemming hebben.' Hij keek de kittens even vriendelijk met een glimlach aan 'Van mij hebben jullie toestemming, smakelijk zal ik zeggen' De windclan krijger nam een klein muisje van de stapel en gaf het konijn terug aan de kits. 'eerlijk delen hé' zelf at Silverwind zijn muis snel op. Even naar de lucht kijkend of er geen roofvogels in de buurt waren, die waren er deze tijd veel en vielen onverwachts aan. Maar de hemel was rustig en donker, terwijl de sterrenclan over de katten waakten.


~*Voice*~
Just a dream <3
Dankje <3:

Feather of dreams:
Terug naar boven Ga naar beneden
Risepaw
Member
Big Treasure! DPKsfdL
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Risepaw
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 15:25




'mijn naam is Silverwind" mauwde Silverwind, en hij keek de kittens aan. 'voor één keer is het goed omdat jullie hem met zen allen zullen opeten en delen, en er is voorlopig wel genoeg prooi om dit ene konijn te missen. Van wie jullie ook toestemming hebben.' Hij keek de kittens even vriendelijk met een glimlach aan 'Van mij hebben jullie toestemming, smakelijk zal ik zeggen' miauwde Silverwind ook nog. "Yay, dank u wel" mauwde Risekit, en ze keek de Warrior dankbaar aan. "Kom op dan, laten we hem op gaan eten" miauwde Risekit opgewekt. wel jammer dat we hem niet alleen met z'n vieren kunnen opeten, dacht ze.





Big Treasure! Lw4h

Themesong:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Big Treasure! Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 20:56

Een kit schoot direct in verdediging. "Als we met alle kits hier nou eten, is dat toch geen prooiverspilling? We hebben allemaal honger en dat konijn is dus zo op! Alsof er in Leaffall meteen een prooivermindering is!" Broken rolde even met zijn ogen. Niet dat iemand zijn groene ogen kon zien, hij keek naar de grond. 'En van wie hadden jullie toestemming?' De kleine kit keek op en liep zijn opties af. Lionroar en Everstar waren beide heel erg hoog in de rangorde, beide zouden dus een slechte keuze zijn. Verder kende hij eigenlijk maar weinig katten. Aj, waar had hij zichzelf ingewerkt? De kit, verschillend van de eerste -ookal leken deze twee erg veel op elkaar- zei zachtjes: "Uhm...." Ja, zeg dat er nog eens bij, dat ging zeker helpen. "Van Lionroar," zei een andere kit snel. Hij had ook groene ogen en was meteen in actie geschoten toen de voorgaande kit de 'Uhm' had uitgebracht. Jep, hij zat in de problemen. Ach, hij had toch niks anders te doen. "Hoe heet jij eigenlijk?" Zijn interesse in het gesprek verdween als sneeuw voor de zon. De kater zei dat zijn naam Silverwind was. 'Voor één keer is het goed omdat jullie hem met zen allen zullen opeten en delen, en er is voorlopig wel genoeg prooi om dit ene konijn te missen. Van wie jullie ook toestemming hebben.' De warrior haalde zelf een muis van de prooistapel en legde toen het konijn voor de kits. "Yay, dank u wel" Riep de tweegenoemde kit. 'Eerlijk delen hé,' zei de Windclan kat nog voor hij zijn muis opat en even naar de lucht staarde. Hij vestigde zijn aandacht toen naar de kits. "Kom op dan, laten we hem op gaan eten," Hij ging zitten en staarde rustig naar de prooi. "Neh," zei hij droogjes waarna hij terug recht ging staan en rustig terug naar zijn rots ging. Voor zover zijn manier van 'vrienden maken.

{Broken is topic out ;3}

WORDS: 324


Big Treasure! N3DJlqEZ_o
Extra:


Laatst aangepast door Brokenkit. op ma 30 dec 2013 - 19:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Risepaw
Member
Big Treasure! DPKsfdL
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Risepaw
BerichtOnderwerp: Re: Big Treasure!   Big Treasure! Icon_minitimewo 11 dec 2013 - 15:30




"Neh," zei Brokenkit droogjes, en hij liep weg. Nou die is ook erg vrolijk zeg, maar ja nu heeft ieder weer wel wat meer, dacht ze. Risekit keek naar haar Siblings en Willowkit. "En jullie? Willen jullie wel het konijn opeten?" Vroeg Rise aan haar Sib's en Willowkit. Ze keek hen aan en wachtte op hun aantwoord. Risekit hoopte maar dat er geen andere Warrior naar hen toe zou komen. We hebben maar geluk gehad met Silverwind, dacht ze. Ze dacht aan Brokenkit, die weg gelopen was. Hij had hun wel geholpen, maar hij hoefde niks van het konijn. Risekit ging hem ook niet bedanken, hij liep immers weg. Maar na een minuut of twee was ze Brokenkit al vergeten. Haar aandacht was al weer bij het konijn.




Big Treasure! Lw4h

Themesong:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Big Treasure!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: