Oompf!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oompf!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frostspots
Member
Oompf! DPKsfdL
421
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {50 Moons}
Gender:
Rank:
Frostspots
BerichtOnderwerp: Oompf!   Oompf! Icon_minitimewo 27 nov 2013 - 19:01


Wat verstrooid schoot Frostpaw zijn nest uit. Oh Starclan! Oh nee! Verslapen! Linesong zou hem villen en zijn pels gebruiken om haar nest te verzachten! Nee, dat zou ze niet doen, maargoed, dat terzijde. De kater racete naar buiten, het kamp in. Zijn pels piekte nog allerlei kanten uit van de slaap en hij verloor enkele plukken mos die in zijn haast aan zijn pels waren blijven kleven. Vol botste hij tegen een andere kat aan. "Oof!" Bracht hij geschrokken uit en terwijl hij tuimelde begon hij al met zijn excuses aan te bieden. "Sorry! Ik heb haast wan-" En toen besefte hij zich, Linesong had hem een dagje vrij gegeven. Wat beduusd bleef hij op z'n rug in het stof liggen toen hij zich dat bedacht.

{Open}


Oompf! 5Z3r5kt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Oompf! DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Oompf!   Oompf! Icon_minitimedo 28 nov 2013 - 16:23

Onnadenkend liep hij rond, op zoek naar zijn apprentice. Waar was ze? Het was al erg genoeg dat ze hem niet respecteerde, maar dan ook niet op komen dagen? Lastig, ja lastig inderdaad, maar hij zou het redden. Hij zou strenger worden. Wat maakt het hem ook uit? Inderdaad, helemaal niets, en toch. De kater zat er altijd over na te denken, ze respecteerde hem niet, en dat deed hem vanbinnen eigenlijk wel pijn, meer dan hij zichzelf toe durfde te geven.
Ineens voelde Firework hoe er een ander in zijn flank kwam, hij viel om, maar rolde meteen door zodat hij in een keer weer op vier poten stond, in de vechthouding. Wie deed dat? Ineens zag hij een apprentice die ook op de grond terecht gekomen was. Meteen verzachte zijn blik en ging zijn vacht weer vlak liggen. Frostpaw had er waarschijnlijk niets aan kunnen doen, dus liep hij naar de ander toe en hielp hem overeind. "Maakt niet uit," De kater checkte even of ook Frostpaw nergens iets en zei toen "Waarom rende je anyways?"


Oompf! 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostspots
Member
Oompf! DPKsfdL
421
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {50 Moons}
Gender:
Rank:
Frostspots
BerichtOnderwerp: Re: Oompf!   Oompf! Icon_minitimedo 28 nov 2013 - 21:43


Frostpaw grijnsde wat verontschuldigend toen de warrior tegen wie hij aangebotst was naar hem toe liep en hem overeind hielp. "Dank je!" Miauwde Frostpaw dankbaar naar de kater toe, waarna hij wat opsprong en zijn pluizige zwarte pels uitschudde en zijn briljant blauwe ogen richtte op Firework. "Ik dacht dat ik me verslapen had!" Begon Frostpaw te vertellen op zijn normale, aanstekelijke enthousiaste toon. "Dus ik bedacht me dat ik heel, heel snel m'n nest uit moest naar Linesong om te gaan trainen! Want anders zou ze misschien me aan de dassen voeren als ik me weer verslapen had, maar toen bedacht ik me toen ik viel dat ik niet eens een training had vandaag!" Miauwde hij, hierna een hap lucht benodigde lucht nemende, omdat hij het toch wel benauwd kreeg na een lap tekst op te ratelen.


Oompf! 5Z3r5kt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Oompf! DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Oompf!   Oompf! Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 15:59

"Dank je!" Mauwde de redelijk grote apprentice vrolijk, en zo plotseling dat Firework een klein sprongetje maakte. "Is g-" Hij werd afgekapt door de apprentice, "Ik dacht dat ik me verslapen had!" Snel knikte Firework, en grinnikte bij het zien van de enthousiaste ogen van de andere kater. Hij wilde net antwoorden toen de apprentice hem weer voor was, "Dus ik bedacht me dat ik heel, heel snel m'n nest uit moest naar Linesong om te gaan trainen! Want anders zou ze misschien me aan de dassen voeren als ik me weer verslapen had, maar toen bedacht ik me toen ik viel dat ik niet eens een training had vandaag!" Met grote ogen keek Firework de ander nu aan, en zag hoe Frostpaw een hap lucht nam en verder deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Dus besloot hij om dat ook maar te doen, en ontspande zich weer een beetje. "Sjonge, wat een verhaal," Zei hij maar, verder niets wetende om te zeggen, totdat er een vraag in hem opkwam, "Maar wat ga je doen vandaag dan?"


Oompf! 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostspots
Member
Oompf! DPKsfdL
421
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {50 Moons}
Gender:
Rank:
Frostspots
BerichtOnderwerp: Re: Oompf!   Oompf! Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 15:09


Frostpaw grijnsde wat onschuldig en krabde achter zijn oor met zijn achterpoot. "Mijn excuses, ik praat soms nogal teveel zegt Daisysong." Miauwde hij met dezelfde onschuldige grijns op zijn gelaat, waarna hij even met zijn voorpoot over zijn kop heen ging om het laatste plukje mos te verwijderen, al zat zijn halve rug nog wel onder. "Ik weet nog niet wat ik ga doen vandaag," Gaf het katertje daarna toe. "Ik heb pas net het besef gekregen dat ik eigenlijk vrij ben." Miauwde het katertje lachend, zichzelf even uitrekkende. "Nogmaals sorry dat ik tegen u aanliep." Miauwde hij daarna overmatig beleefd, zijn kop buigende. Hij moest immers netjes zijn, wilde hij een goede warrior worden, niet?


Oompf! 5Z3r5kt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Oompf! DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Oompf!   Oompf! Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 21:42

"Mijn excuses, ik praat soms nogal teveel zegt Daisysong." Firework keek de jongeling quasi-verbaasd aan, "Je meent het," miauwde hij sarcastisch, maar luisterde toen stil naar wat Frostpaw hem vertelde. "Ik weet nog niet wat ik ga doen vandaag, ik heb pas net het besef gekregen dat ik eigenlijk vrij ben." Firework knikte, en lachte inwendig toen hij de grijns op het gezicht van de ander zag. Die was zeker blij met z'n vrije dag, en dat mocht ook wel, want Firework had gehoord dat Frostpaw erg zijn best deed om een goede Warrior te worden, en dat waren de besten. Kon hij dat ook maar zeggen van zijn eigen leerling... Hij zuchtte, en merkte toen op dat Frostpaw naar hem gebogen had, had de kater zojuist wéér zijn excuses aangeboden? Nee toch? Firework keek hem vriendelijk aan, en antwoordde beleefd, "Maakt niets uit, het kan iedereen overkomen toch?" Hij schudde even wat dauw van zijn vacht, en stond toen op, "Ik heb zin om de poten even te strekken, zin om mee te gaan?" Ineens bedacht hij zich weer dat het de leerling zijn vrije dag was, en voegde er dus snel aan toe, "Het hoeft niet hoor!"


Oompf! 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oompf!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: