[-The group of five-] [GZ]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [-The group of five-] [GZ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Platinumsoul
Member
[-The group of five-] [GZ] DPKsfdL
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: Why do you want to know? ::
Gender:
Rank:
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 19:19






Het was een donkere, regenachtige nacht. In een klein hoekje tussen de huizen van de twolegplace zat een poes met een verbeten, gepijnigde blik op haar gezicht te schokken van alle emoties die binnenin haar zaten, opgesloten. Ze kon het gewoon niet meer! Ze was haar familie kwijt, haar huis, haar alles! Ze had het niet willen doen. Maar, het was gebeurd. Ze had nooit moeten toegeven aan de dreiging van die twee katers. Ze had nooit zo stom moeten zijn! Ze hadden haar geruïneerd, maar ze kon het hen niet kwalijk nemen omdat zij het zelf had gedaan.
Ze was zelf degene geweest die haar familie had vermoord.



Hoi Gast!
Leuk dat je een klikje hebt genomen op dit topic c: Ik heb namelijk een verhaallijn in gedachten, voor Platinumsoul. Hieronder, in deze spoiler zie je het verhaal:
Spoiler:

The group of five bestaat -zoals je al kan raden- uit vijf katten. Dit zijn de katten:


-Platinumsoul
-Jinx
-Skull
-OPEN
-OPEN


De groep zal bestaan uit drie katers en twee poezen, liefst rogue of anders bloodclan. Kittypet mag theoretisch ook. Ze zijn allemaal bevriend met Platinumsoul.

Op één van de katers wordt Platinum later verliefd, maar aangezien ze het liever niet wil krijgt ze een soort haat-liefde mening tegenover dit figuur.

Er zijn dus 2 dingen die je kunt zijn:

I - Volgeling van Platinum. Vul dit in:
Code:
[b]Naam char:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Geslacht:[/b]
[b]History:[/b]
[b]Outside:[/b]
[b]Inside:[/b]
[b]Motivatie:[/b]
II - Overlevende broer van Platinum. Hij probeert Platinum voortdurend op het goede pad te krijgen.
EISEN: Moet kater zijn, moet in BC zitten, moet op Platinum lijken.
(Platinum = zilvergrijze poes, ijsblauwe ogen)
Code:
Naam char:
Leeftijd:
Oudtside:
Inside:
Motivatie:
That's it! c:





[-The group of five-] [GZ] T6thco

The road I walk is paved in gold
To glorify my platinum soul


Laatst aangepast door Platinumsoul op di 3 dec 2013 - 19:46; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
[-The group of five-] [GZ] Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 20:01

Naam char: Jinx
Leeftijd: 2 jaar
Geslacht: kater
History: lang lang verhaal xD
Spoiler:
Outside: langharige zwarte kater
Inside: kil, verrader, gemeen, sarcastisch, manipulerend, hartenbreker, spottend, kalm,
Motivatie: ik zocht al naar een groep voor hem, en wilde die dan de 'wicked ones' noemen, maar niemand melden zich aan... en dit is perfect voor hem Smile alleen zal het nog even duren voordat hij echt slecht word, aangezien ik wat moet regelen met de witte kat c:


The dosage makes it either remedy or poison
[-The group of five-] [GZ] Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
sablekit
Member
[-The group of five-] [GZ] DPKsfdL
Anna/Duckface
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 Moons
Gender:
Rank:
sablekit
BerichtOnderwerp: Re: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 20:02

Naam char: Skull
Leeftijd: 25 moons
Geslacht: Poes
History:
Lang geleden in de WindClan...:
Outside: Grijs gestreepte vacht met groene ogen. Ze heeft witte haren rond haar neus en de onderkant van haar poten zijn beige. -Bestaand account-
Inside: Skull is erg opstandelijk. Ze wil liefst zelf de leiding nemen over alles en iedereen. Haar wraak tegen de WindClan ligt heel hoog. Samen met Silhouettekit zal ze plannen beramen om deze clan te doen verwoesten. Ondertussen loopt haar emmer vol. Ze wil iemand vermoorden. Verder is ze niet bepaald een zoetje. Geen goede kantjes dus, ook is ze erg opvliegend. Skull is een beetje ziek in haar hoofd ^^
Motivatie: Tja, met Skull moet je altijd zo'n uitdaging aangaan. Ik wil haar ook een beetje actiever maken. Ik vond de verhaallijn ook heel interresant. :]
xxx Veel succes iedereen. <3
Edit; Hierboven, Op Softberry kun je me eventjes niet bereiken maar wel op Missingkit ^^


[-The group of five-] [GZ] Ato4j
Terug naar boven Ga naar beneden
Platinumsoul
Member
[-The group of five-] [GZ] DPKsfdL
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: Why do you want to know? ::
Gender:
Rank:
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: Re: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 19:45

@Elena: Geaccepteerd! Very Happy Heel leuke aanmelding, thanks! ^w^

@Anna: Leuke aanmelding! Very Happy Ik wacht nog een paar dagen of er niet toevallig nog een poes wordt aangemeld (er kan immers maar een poes zijn) Maar je bent wel zo goed als aangenomen! 8D


[-The group of five-] [GZ] T6thco

The road I walk is paved in gold
To glorify my platinum soul
Terug naar boven Ga naar beneden
Wonderpaw
Member
[-The group of five-] [GZ] DPKsfdL
Anna/Duckface
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender:
Rank:
Wonderpaw
BerichtOnderwerp: Re: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 20:06

Haha, Tnx, ik heb nog geduld xD


[-The group of five-] [GZ] 1z4iq8w
~Wonder, Wonder, it's a wonder~
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Platinumsoul
Member
[-The group of five-] [GZ] DPKsfdL
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: Why do you want to know? ::
Gender:
Rank:
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: Re: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 19:47


Aangezien er geen andere poes is gekomen, ben jij (Anna) geaccepteerd! ^w^
Je staat erbij ;3

------------------------
Verder nog andere geïnteresseerden? ;D


[-The group of five-] [GZ] T6thco

The road I walk is paved in gold
To glorify my platinum soul
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw'
Member
[-The group of five-] [GZ] DPKsfdL
Dieuw~
188

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Willowpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 7:58

-Misschien komt hier een aanmelding-


[-The group of five-] [GZ] 116rp5v
»Voice«
.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wonderpaw
Member
[-The group of five-] [GZ] DPKsfdL
Anna/Duckface
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender:
Rank:
Wonderpaw
BerichtOnderwerp: Re: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 20:13

Platinumsoul schreef:

Aangezien er geen andere poes is gekomen, ben jij (Anna) geaccepteerd! ^w^
Je staat erbij ;3

------------------------
Verder nog andere geïnteresseerden? ;D
Tnx ^^


[-The group of five-] [GZ] 1z4iq8w
~Wonder, Wonder, it's a wonder~
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Boneface
Member
[-The group of five-] [GZ] DPKsfdL
Aimée
312
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Boneface
BerichtOnderwerp: Re: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 20:33


Discord


Name:Discord.
       
           Nickname: Dis.

            Age: Four Years

           Lifestyle:Rouge

            Parents:Roül-Tixyn{Niet echt}

            Siblings:-
----------------------------------------------------
Outside: Een Turtleshell  kater met licht amberkleurige ogen. Hij is lang en licht gebouwd en kan zich opvallend kronkelend bewegen.

InsideDiscord is gebaseerd op de Discord van MLP en heeft dan ook hetzelfde karakter. Echter kan hij geen magie gebruiken en wordt hij niet ongedwongen goed. Discord houdt erg van chaos veroorzaken en houdt katten graag voor de gek. Dit kan stiekem zijn, maar ook gewoon om te praten. Met zijn ervaring weet hij inmiddels dat je gemakkelijk problemen kunt veroorzaken en ruzie. Vooral liefde is hij dol op. 'Perongeluk' strijken tegen een poes met een geliefde en dan zijn lichaamsgeur achterlaten, je moet zien hoe die geliefde reageert. Zo heeft Discord zijn truukjes om dingen in de war te laten lopen. Hij is ook goed met woorden en kan tegen twee verschillende katten dingen vertellen en doen alsof het van de ene of de andere kwam. Dan krijg je geheid ruzie. Discord vindt het leuk om zijn resultaten van een afstandje te bekijken en dan giechelend weer te vertrokken. Discord heeft natuurlijk ook zijn minpuntjes, zo overdrijft hij best wel en hij houdt zich moeilijk aan zijn belofte. Ook kan hij zich toch wel eens in de nesten werken of een blunder maken.

HistoryDiscord woonde eerst verder weg en terroriseerde daar de boel. Uiteindelijk nam een groepje rouges het besluit en probeerde hem tegen te houden. Discord was zelfs eerst aan de leidende poot, maar toen ze zijn 'grapjes' negeerde en strak samen gingen werken, draaiden de rollen plots om. Discord moest opgeven en vluchten. Zodoende is hij hier gekomen.
----------------------------------------------------

Me Ik ben Aimée, 14 jaar en ik rpg sinds 2010 Augustus. Mijn begin posts kunnen rond de 500-800 woorden zijn, de reagerende posts liggen aan de post van de andere. Warrior Cats is nu de enige rpg waar ik op zit, dus ik heb tijd genoeg.

Why:Ik had Discord een tijdje geleden aangemaakt, maar heb maar een post kunnen maken. Nu wil ik graag verder gaan en dit lijkt me wel wat voor hem

-Aimée



[-The group of five-] [GZ] 2wd1z0k
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
[-The group of five-] [GZ] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 16:19

thanks! <'3 heb er zin in =D
anders miss al een topic tussen Platinum en Jinx? c:


[-The group of five-] [GZ] Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Platinumsoul
Member
[-The group of five-] [GZ] DPKsfdL
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: Why do you want to know? ::
Gender:
Rank:
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: Re: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 20:17

@Aimée:
Goed aanmelding! Je staat erbij ^w^

@Elena;
Sure! Lijkt me leuk c:
Wie maakt? Jij?
--------------------------------------------------

Er zijn nu nog twee rollen over!

De rol van Platinumsoul's broer
En de laatste kater van the group.


[-The group of five-] [GZ] T6thco

The road I walk is paved in gold
To glorify my platinum soul
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
[-The group of five-] [GZ] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 22:27

Is goed ^^ ik stuur je wel de link


[-The group of five-] [GZ] Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Macepaw
Member
[-The group of five-] [GZ] DPKsfdL
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Macepaw
BerichtOnderwerp: Re: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimema 9 dec 2013 - 18:57

-Bedankt-

Zullen we ook een meeting-topic hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Platinumsoul
Member
[-The group of five-] [GZ] DPKsfdL
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: Why do you want to know? ::
Gender:
Rank:
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: Re: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimema 9 dec 2013 - 20:06

Sure, dat is goed ^^

wie maakt? Jij of ik?


[-The group of five-] [GZ] T6thco

The road I walk is paved in gold
To glorify my platinum soul
Terug naar boven Ga naar beneden
Discord
Member
[-The group of five-] [GZ] DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I count six years and two months
Gender:
Rank:
Discord
BerichtOnderwerp: Re: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 20:08

Kan jij?

Ik wil even met Discord ergens op kunnen reageren, if you don't mind.


[-The group of five-] [GZ] 2cnxo9k
Terug naar boven Ga naar beneden
Rubble
Member
[-The group of five-] [GZ] DPKsfdL
Loïs
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender:
Rank:
Rubble
BerichtOnderwerp: Re: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimedi 17 dec 2013 - 17:15

Naam char: Coca ♥️
Leeftijd: Eh... 12 Moons Very Happy
Geslacht: Male
History: Coca heeft zo lang hij weet al in BC gezeten, maar hij zou deze verlaten voor Platinumsoul, waar hij smoorverliefd op is.
Outside:
Picca:
Inside: Coca is een slimme kater, die liever zijn hersens dan zijn klauwen gebruikt. Maar, als het op een gevecht aan komt, kan hij zeker zijn steentje bijdragen; met hersens én klauwen.
Motivatie: Aangezien we al een beetje 'besloten' hadden dat Coca verliefd op haar wordt, lijkt het me leuk dat Platinum (later) ook verliefd op hem wordt.


[-The group of five-] [GZ] Os5xep
Littleface - Sour - Coca - Icicleshard - Mr. Sparrow - Rubble
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeypaw'
Member
[-The group of five-] [GZ] DPKsfdL
Annemeike
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeypaw'
BerichtOnderwerp: Re: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimedi 17 dec 2013 - 17:29

Kan ik me nog aanmelden? en moet de laatste van de groep Kater zijn? (Waar ik me voor wil aanmelden)


              

“ be someone nobody thought you could ever be ”
Terug naar boven Ga naar beneden
Platinumsoul
Member
[-The group of five-] [GZ] DPKsfdL
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: Why do you want to know? ::
Gender:
Rank:
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: Re: [-The group of five-] [GZ]   [-The group of five-] [GZ] Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 19:36

@Loïs:

Helemaal accepted! C:
En, dat lijkt me een leuk idee ^^ (alvast een topicje, coca x platinum?)

-------------
@Annemeike:
Yup, het kan nog net :3 En ja, wel het liefst kater.
---------------
Sorry guys voor zo'n late reactie ^^"


[-The group of five-] [GZ] T6thco

The road I walk is paved in gold
To glorify my platinum soul
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[-The group of five-] [GZ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: