No dancing with devils [Climbclaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 No dancing with devils [Climbclaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
.Graypaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 11:58

Graypaw staarde eindeloos omhoog naar de lelijke kauw die met zijn venijnige, zwarte kraaloogjes hem recht terug staarde. De vogel zat te hoog voor Graypaw zijn bereik plus al zat hij lager betwijfelde hij ten zeerste of hij hem te pakken kon krijgen. Toch wilde hij iets doen- anders dan hier zitten. Hij sprong op en boorde zijn kleine nagels in de schors van de boom. Onhandig worstelde hij zich omhoog en tegen de tijd dat hij de eerste tak had bereikt merkte hij dat de kauw weg was. Teleurgesteld keek hij naar beneden- en merkte hij dat hij toch wel erg hoog zat. Hij voelde beginnende paniek opkomen en probeerde zich te vermannen. Rustig aan, kerel. Er is hier vast wel een weg uit.. Graypaw liet zijn hersens kraken en keek of hij misschien ergens op kon springen. Tevergeefs. Hoop bloemde op toen hij een zwart witte kater zijn kant op zag komen. "Hé kun je me helpen?" Riep hij luid vanaf boven, hopend dat de kater hem gehoord had.


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
No dancing with devils [Climbclaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimema 2 dec 2013 - 18:05

Climbclaw hoorde veel gekraak. " He, kun je me helpen." riep een jonge kater naar Climbclaw. " Ja, dat is mogelijk." riep Climbclaw terug. Climbclaw sprong en in een soepele sprong zat de mooie ThunderClan poes bij de kater in de boom. " Hoi, ik ben Climbclaw. Wie ben jij?" vroeg de mooie zwart wit gevlekte poes. En Climbclaw sprong uit de boom. " Kom je? Je kan er gewoon uit springen hoor. Tenzij je hoogte vrees hebt." bij het laatste lachte Climbclaw het uit. Wat een rare kater dacht ze.

(sorry voor de late rea en Climbclaw is een poes.)


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 16:12

Bevend omdat hij, waarachtig in een boom zat, keek hij Climbclaw benauwd aan. Zijn nieuwe SkyClan genoten hoorde in bomen .. waarom was hij nou zo stom geweest? Toen de poes enorm soepel bij hem in de boom sprong viel hij er bijna af van schrik en klauwde hij zich vlug vast met zijn voorpoten. "Graypaw!" Zei hij iets te luid en hij keek haar smekend aan. Toen ze van de tak af gleed maakte hij een geschokt geluid- alleen maar om te beseffen dat ze wel iets te soepel neer kwam. Wacht .. hoe hoog zat hij? Hij keek lang van Climbclaw naar de grond en weer terug naar de tak waar hij op zat. Hij durfde eigenlijk niet naar beneden maar Climbclaw was ook gesprongen - en had niets gebroken. Langzaam en onvast kwam hij omhoog. Hij haalde diep adem en sloot zijn ogen waarna hij ze weer opende. Als hij ze dicht had zou hij niets zien, dat was natuurlijk stom. Alles of niets.. en toen viel hij. Veel te vroeg voor zijn gevoel landde hij op vier poten in het zachte gras. Een beetje beschaamd herstelde hij zijn houding en keek weer naar de oudere poes. "Ik was niet bang en je lijkt wel een SkyClan kat met je klim kunsten" Kaatste hij naar haar, zijn trots gekwetst.

OOC: Sorry! en dat geeft niet hoor~


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
No dancing with devils [Climbclaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 12:52

Climbclaw zag dat Graypaw het erg eng vond. Toch sprong hij. "Ik was niet bang en je lijkt wel een SkyClan kat met je klim kunsten" Kaatste hij naar haar, zijn trots gekwetst. "Oh, ik ken mijn ouders niet dus misschien is mijn vader of mijn moeder wel een SkyClan kat of poes." zei Climbclaw met een verdrietige toon.

(sorry kort)


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 14:53

Graypaw knipperde langzaam en trok een gezicht. "de SkyClan katten zijn hier nog niet zo lang dus dat zou betekenen dat jouw ouders verraders waren" Zei hij zonder er erg in te hebben. Hij fronste eventjes en haalde toen zijn schouders op. "Ik bedoel je vader of moeder was ThunderClan .. en de ander was dan SkyClan- technisch gezien maakte jouw dat dan een onzuivere half clan" Legde hij uit alsof dat echt nodig was.


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
No dancing with devils [Climbclaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 21:29

Graypaw knipperde langzaam en trok een gezicht. "de SkyClan katten zijn hier nog niet zo lang dus dat zou betekenen dat jouw ouders verraders waren" Zei hij zonder er erg in te hebben. Hij fronste eventjes en haalde toen zijn schouders op. "Ik bedoel je vader of moeder was ThunderClan .. en de ander was dan SkyClan- technisch gezien maakte jouw dat dan een onzuivere half clan" Legde hij uit alsof dat echt nodig was. " Ik zeg toch niet dat ik het zeker weet." zei Climbclaw met een boze toon.


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 12:51

Graypaw keek een beetje onzeker naar Climblcaw bij zijn boze toon. Ook hij begon een beetje boos te woorden door de toon van de oudere krijger. Hij wist dat hij respect moest hebben maar hij vond zijn toon onrechtvaardig. "Tja ik kan je ook niet helpen.. ik weet wel wie mijn ouders zijn alleen. Heb je er niet aan gedacht ooit om op zoek te gaan naar je ouders" Stelde hij voor met een trekking van zijn grijze snorharen.


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
No dancing with devils [Climbclaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 13:10

Graypaw keek een beetje onzeker naar Climblcaw bij haar boze toon. "Tja ik kan je ook niet helpen.. ik weet wel wie mijn ouders zijn alleen. Heb je er niet aan gedacht ooit om op zoek te gaan naar je ouders" Stelde hij voor met een trekking van zijn grijze snorharen. " Dat kan niet, niemand weet wie mijn ouders zijn. " zei Climbclaw tegen Graypaw. " Ik kan ook van een van de andere Clan' s komen." zei Climbclaw er nog bij.


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 14:00

Graypaw fronste nogmaals. Hij vond het allemaal maar een raar verhaal. Als ze van een andere clan kwamen hoe kwam hij dan hier. "Iemand moet het toch weten?" Hield hij vol met een strenge blik op zijn gelaat. "Ik bedoel- je kunt toch niet zo maar verschenen zijn in het territorium?" Hij had een vermoeden dat de oudere katten dit misschien wisten maar .. het was al lang geleden sinds Climbclaw klein was. Al die katten waren vast al dood of aan het dementeren. Realiseerde Graypaw met een wee gevoel in zijn maag. "Voel je je wel thuis in ThunderClan?" Drong hij aan met een achterdochtige ondertoon.


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
No dancing with devils [Climbclaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 14:12

Graypaw fronste nogmaals."Iemand moet het toch weten?" Hield hij vol met een strenge blik op zijn gelaat. "Ik bedoel- je kunt toch niet zo maar verschenen zijn in het territorium?" " Iemand kan me gebracht hebben." zei Climbclaw "Voel je je wel thuis in ThunderClan?" Drong hij aan met een achterdochtige ondertoon. " Ja, natuurlijk. riep Climbclaw uit. Wat denkt die kat wel niet van haar dacht Climbclaw. Climbclaw was zo boos dat haar nagels in en uit schoten.


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 14:24

Graypaw stond abrupt op en keek Climbclaw ook boos aan. Waarom reageerde ze nu zo? Het was toch een doodnormale vraag. "Aan je reactie te zien ben ik niet overtuigd!" Kaatste hij terug. "Je kunt heel goed klimmen .. misschien wás je wel een SkyClan kit en hebben je ouders je verwaarloosd" Zei hij hardop wat eigenlijk niet de bedoeling was.


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
No dancing with devils [Climbclaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 14:28

Graypaw stond abrupt op en keek Climbclaw ook boos aan. "Aan je reactie te zien ben ik niet overtuigd!" Kaatste hij terug. "Je kunt heel goed klimmen .. misschien wás je wel een SkyClan kit en hebben je ouders je verwaarloosd" Zei hij hardop wat eigenlijk niet de bedoeling was. " Nou en. Ik laat niet toe dat jij zo toon tegen mij aanslaat." ze Climbclaw rustig maar fel om te laten weten dat dit moest op houden.


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 14:30

Graypaw deed zijn bek open en toen weer dicht. Berouwvol en lichtelijk boos liet hij toe dat hij wegkeek naar zijn voorpoten en knikte hij. Zwijgend staarde hij weer omhoog naar Climbclaw en ging hij weer zitten. Koppig dat hij was weigerde hij zijn excuses aan te bieden aan de poes. In plaats daarvan zweeg hij en wachtte hij tot Climbclaw iets voor zou stellen of doen.


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
No dancing with devils [Climbclaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 14:33

Graypaw deed zijn bek open en toen weer dicht. Berouwvol en lichtelijk boos liet hij toe dat hij wegkeek naar zijn voorpoten en knikte hij. Zwijgend staarde hij weer omhoog naar Climbclaw en ging hij weer zitten. Climbclaw keek de kater aan met ogen waarin diepe verdriet, wijsheid en energie in was te zien.


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 14:37

Graypaw keek de poes lang en strak aan en toen er een tijdje lang gezwegen werd nam hij maar het woord. "Ik herinner me dat ik nog wat moet doen" Hij kuchte en knikte de poes toe. Inderdaad. Hij was vergeten dat hij nog geen krijger was. Je oudere tegenspreken was één ding maar ze ook van iets beschuldigen zonder achtergrond informatie te verkrijgen. Waarom ben ik ook zó koppig. Dacht hij berouwvol en hij draaide zich om. "Zie je later wel weer" En Graypaw streek door de struiken heen. Terwijl hij stilletjes tussen de bomen doorliep merkte hij dat ze begonnen te verkleuren. De zon die op zijn vacht scheen, tussen het bladerdak door, was minder warm dan voorheen. Leaf Fall begon in te zetten. Hij slikte en liep door, vastberaden te komen waar hij moest komen.


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
No dancing with devils [Climbclaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 14:43

Graypaw keek de poes lang en strak aan en toen er een tijdje lang gezwegen werd nam hij maar het woord. "Ik herinner me dat ik nog wat moet doen" Hij kuchte en knikte de poes toe."Zie je later wel weer" En Graypaw streek door de struiken heen. Climbclaw rende achter Graypaw aan. " Wacht, wacht!! riep Climbclaw. Ze sprong in een boom. Climbclaw sprong van tak naar tak. Uiteindelijk sprong ze en Climbclaw kwam recht voor Graypaw zijn neus.


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 15:47

Graypaw liep een hele tijd te piekeren. Wat hij nu ging doen waren voorbereidingen voor morgen. Maar toch.. het was een goed excuus geweest om weg te kunnen komen van Climbclaw. De poes was wijs en ouder .. veel ouder. Dat had hij niet voorzien. Toen er veel lawaai klonk in de bomen en enkele vogels verschrikt opvlogen stopte hij en keek hij omhoog. Toen Climbclaw voor zijn neus landde sprong hij met een dikke vacht achteruit, niet voorbereid voor de aanval. "Wat .. wat doe je!?" Riep hij verschrikt uit en hij ging vlug zitten om zijn vacht wat plat te likken. Licht beschaamd voor zijn reactie keek hij haar niet aan.


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
No dancing with devils [Climbclaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 18:56

"Wat .. wat doe je!?" Riep hij verschrikt uit en hij ging vlug zitten om zijn vacht wat plat te likken. "Rustig maar. Ben je een beetje geschrokken en volgens mij schaam je je. Is het niet?" zei Climbclaw op een vrolijke toon. "En ik wou gewoon spelen." nadat Climbclaw dat zei sprong de mooie Clan poes speels op Graypaw.


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 19:59

‘Rustig maar. Ben je een beetje geschrokken en volgens mij schaam je je. Is het niet?’ Oké, hij mocht haar niet. ..Al was haar niet mogen zacht uitgedrukt. Graypaw trok met zijn snorharen en keek haar een beetje weifelend aan. ‘En ik wou gewoon spelen’ Voor hij iets kon doen sprong de gevlekte poes op hem en liet hij een verontwaardigd geluid horen. Hij ontblootte zijn nageltjes en plantte ze instinctief in wat hij maar vast kon krijgen. Moeizaam en met een wild bonzend hart kwam hij onder haar vandaan en sprong hij achteruit met zijn oren plat in zijn nek en zijn bek wat open. “Wat dóe je!?” Knalde hij met een enorm dikke staart.

OOC: Je hebt geen idee hoe erg beschaamd ik ben dat ik je reactie niet heb gezien :')



Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
No dancing with devils [Climbclaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
No dancing with devils [Climbclaw] DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: No dancing with devils [Climbclaw]   No dancing with devils [Climbclaw] Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 13:17

"Wat doe je?!" Knalde Graypaw met een dikke staart. "Rustig maar." Climbclaw vond zijn reactie een beetje raar. Climbclaw speelse blik veranderde en er kwam weer een wijs gezicht. "Sorry. Zullen we opnieuw begingen?" vroeg Climbclaw.


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
No dancing with devils [Climbclaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: