Whisky with petrol [Crystalpaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Whisky with petrol [Crystalpaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
.Graypaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 11:59

Graypaw opende zijn ogen langzaam. Toen zijn ogen eindelijk zichzelf scherp stelde merkte hij aan de grote groep leerlingen om hem heen dat het waarschijnlijk nog vroeg was. Voorzichtig om niemand wakker te maken krabbelde hij overeind en keek hij om zich heen. Toen hij meende iets wits te zien bewegen dicht bij de ingang stond hij wankel op en onderdrukte hij een geeuw. Hij liep heel voorzichtig tussen alle katten door naar Crystalpaw. Hij tikte haar voorzichtig met één poot aan. "Hé Crystalpaw, ik ben het Graypaw" Siste hij dringend en hij keek schuw om zich heen. Hij hield er niet van om eventuele rust en orde te verstoren. "Ik zag dat je wakker was en .. zullen we samen gaan jagen?" Miauwde hij misschien iets te snel en hij keek haar hoopvol aan in het schemerdonker.


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
Whisky with petrol [Crystalpaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimema 2 dec 2013 - 20:18







Crystalpaw was al heel vroeg wakker geworden. Ze had niks te doen dus wilde ze maar voor de Den gaan zitten. Ze was er nog niet eens, toen ze werd aangetikt. Crystalpaw draaide zich om en zag dat het Greypaw was. "Hé Crystalpaw, ik ben het Graypaw" Siste Graypaw dringend. De witte Apprentice zag dat Graypaw shuw om zich heen keek. Waarom doet hij dat? Vroeg ze zich af. Maar ze besteedde er geen verdere aandacht meer aan. "Ik zag dat je wakker was en .. zullen we samen gaan jagen?" Vroeg de grijze(?) Apprentice aan haar. Ze zag dat Greypaw haar hoopvol aankeek. "Ja graag! En ik heb anders toch niets te doen!" miauwde de witte poes vrolijk. "Jij mag kiezen waar we heen gaan. miauwde Crystalpaw tegen hem

Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 16:02

Graypaw glimlachte waarderend in het schemerdonker naar Crystalpaw. Het was altijd gezellig om met elkaar te jagen dan alleen te jagen. “Oké, dat is goed. Volg mij maar” Zei hij stilletjes en hij sloop tussen de slapende den genootjes heen tot hij in de veiligheid van het vroege ochtend zonnetje stond. Hij ademde diep in en liet de warme zon zijn zwarte pels verwarmen. “Oké, Crystalpaw, laten we naar de Owltree gaan. Misschien zien we wel de uil die daar leeft” Zei hij uitdagend en hij sprong naar de uitgang van het kamp. Vluchtig dook hij er doorheen en krabbelde hij door het wenen zand in de richting van het ThunderClan bos. Hij had opgepikt van enkele krijgers die druk aan het praten waren gisteravond dat er veel prooi rond liep. Blijkbaar was er zo veel prooi in overvloed dat zowel de uil als de rest van de clan veilig in dat gebied kon jagen. Terwijl hij flink door draafde wierp hij een blik op Crystalpaw. “Wie is jouw mentor eigenlijk?” Vroeg Graypaw geïnteresseerd.

OOC: Verassing! Graypaw is eigenlijk zwart van kleur Smile


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
Whisky with petrol [Crystalpaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 21:41







Graypaw glimlachte waarderend naar haar in het schemerdonker. “Oké, dat is goed. Volg mij maar” Zei Graypaw stilletjes en hij sloop tussen de slapende Apprentices heen tot hij in het vroege ochtend zonnetje stond. “Oké, Crystalpaw, laten we naar de Owltree gaan. Misschien zien we wel de uil die daar leeft” Zei de zwarte kater uitdagend en hij sprong naar de uitgang van het kamp. Vluchtig doken ze er doorheen en krabbelden ze door het zand in de richting van het ThunderClan. Terwijl de twee Apprentice’s flink door draafden, wierp Graypaw een blik op haar. “Wie is jouw mentor eigenlijk?” Vroeg Graypaw geïnteresseerd. “Die heb ik eigenlijk nog niet” miauwde ze geneerd. “En jij, wie is jou metor?”

Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 15:20

Terwijl ze door draafde luisterde Graypaw ondertussen naar de geluiden om hem heen. Hij keek verbaasd op toen hij hoorde dat ze nog geen mentor had. Dat kon Firestar toch niet vergeten? "Wat hoezo? Dat is heel raar" Hij fronste en dacht aan zijn eigen mentor. Waar was hij eigenlijk? Die sliep nog vast aangezien hij zo vroeg op was. Misschien kon hij indruk op hem maken door veel prooi te vangen zo vroeg. Misschien kreeg hij dan wel vrij! "Nou ja, als we samen jagen kunnen ze zien hoe goed je bent en dan krijg je een mentor in no time!" Zei hij enthousiast.


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
Whisky with petrol [Crystalpaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 21:37




"Ja, dat geloof ik ook wel, maar wat als dat nou niet gebeurd. Wat als ik niet snel een mentor krijg, dan ben ik nog langer apprentice als jou.
miauwde ze, er klonk maar een klein beetje droefheid in haar stem. Maar ze vergat het al snel. "Kom op, laten we heel veel prooi vangen. Het is al Leaf-Fall, dus moet er veel gevangen worden" en ze rende voor hem uit. "Kom je nog?!" riep ze naar hem toe.





Whisky with petrol [Crystalpaw] 2cco7sx

Click me:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 12:48

Graypaw keek haar medelevend aan. Het was inderdaad niet leuk om geen mentor te hebben .. op dat moment besloot hij dat hij haar wilde steunen hoe hij maar kon. Het was niet rechtvaardig om te pochen over je eigen mentor als iemand anders er geen had. Toen ze plots langs hem rende schrok hij op uit zijn gedachten. 'Kom je nog?' Riep Crystalpaw naar achteren. Graypaw glimlachte. "Natuurlijk!" Hij sprong achter haar aan en haalde haar in. Het was nu dat hij opmerkte hoe koud het was geworden. De verzengende hitte was verdwenen en had plaats gemaakt voor een aangenaam, koud briesje. "Moet je zien, Crystalpaw" Begon hij en hij wees met zijn snuit naar de hoge bladeren die om hen heen hingen aan de hoge takken. "De bladeren worden oranje en rood" Merkte hij op en hij grijnsde vanwege de schoonheid.


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
Whisky with petrol [Crystalpaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 20:24







"Natuurlijk!" Graypaw sprong achter haar aan en haalde haar in. "Moet je zien, Crystalpaw" Begon Graypaw tegen haar en de zwarte kater wees met zijn snuit naar de hoge bladeren die om hen heen hingen aan de hoge takken. "De bladeren worden oranje en rood" Merkte Graypaw op en hij grijnsde
"Ja ik zie het, je hebt gelijk. Ik vind dat eigenlijk best mooi, alleen jammer dat het daarvoor kouder moet worden" mauwde ze terug tegen hem. Ze bleef even staan op de lucht te proeven. Ik ruik een muis.siste ze tegen hem. Crystalpaw sloop zachtjes naar het beestje toe, hopend dat de muis haar pootstappen maar niet zou voelen. Ze was nu dichtbij genoeg om te springen, wat ze ook ging doen. Ze sprong en landde bovenop de muis. Snel beet ze het nekje van het beestje door. En een stuk vrolijker draaide Crystalpaw zich om met haar prooi in haar mond. Ze legde hem op de grond en miauwde "Als het zo doorgaat met de jacht, kan de hele Clan wel een stuk prooi eten die wij hebben gevangen". De witte Apprentice wist dat ze overdreef, maar dat was ook wel de bedoeling.

[/b]


Whisky with petrol [Crystalpaw] 2cco7sx

Click me:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 15:51

Graypaw knikte instemmend. Dat was inderdaad weer een minpunt. Toen ze de muis opmerkte die hij nog niet geroken of gezien had dook hij snel in elkaar en wachtte hij tot ze hem zou pakken. Toen ze sprong en zich niet lang daarna omdraaide met de muis grijsde Graypaw heel breed. "Wauw Crystalpaw! Dat was een snelle reactie" Miauwde hij eerlijk en hij dook ook in de sluiphouding. Hij ging langs haar heen en ging de struiken door. Nu was het zijn beurt! Voorzichtig duwde hij zich de struiken weer uit aan de andere kant en bleef staan toen hij iets langs door het gras zag bewegen. Het kwam zijn kant op.. Hij maakte een verbaasd geluidje en kwam omhoog. Een gestreept, bruin slangetje gleed sierlijk door het gras heen. "Een adder!" Zei hij hardop en hij keek om zich heen. Als hij dit kon pakken dan zou hij zijn mentor helemaal verassen! Hij was zich bewust van het gif van de adder die net zo dodelijk was als doodsbessen. en toch .. was er een vreemde weerzin aanwezig dat hem nieuwsgierig maakte. Hij sloop er omheen zodat hij buiten het bereik van de kop zat en haalde diep adem. Binnen bereik van het lichaampje keek Graypaw nerveus om zich heen. Met een hoge sprong landde hij op de adder en beet hij het zijn dunne nekje door. Vol adrenaline krabbelde hij achteruit en verwachtte hij half en half dat het beestje weer wegkroop. Toen dat uitbleef glimlachte hij. "Hé Crystalpaw!" Joelde hij over de struik heen "Moet je zien wat ik heb!"


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
Whisky with petrol [Crystalpaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 19:26







"Wauw Crystalpaw! Dat was een snelle reactie" muawde Graypaw."Bedankt, Graypaw" mauwde Crystalpaw. Ze vond het erg leuk als ze een complimentje kreeg. ze zag dat Graypaw zich ook in jachthouding liet zakken. Hij sloop langs haar heen en ging heel voorzichtig door de struiken heen. Crystalpaw volgde hem niet, al wist ze niet waarom. "Hé, Crystalpaw. Moet je zien wat ik heb!" joelde de zwarte kater ineens over de struik heen. Nieuwsgierig naar wat hij daar had, dook ze zo door de struik heen. "Wow, een adder. mauwde Crystalpaw verwonderd. "Maar wat doet die hier?" vroeg ze zichzelf hardop af. "Adders horen toch bij de Snakerocks te zitten, of niet soms? Want ik heb er nog nooit een ergens anders gezien dan bij de Snakerocks. Of heb jij ze wel een vaker ergens anders gezien?" vroeg ze aan Graypaw.




Whisky with petrol [Crystalpaw] 2cco7sx

Click me:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimema 9 dec 2013 - 13:41

Graypaw grijnsde breed toen Crystalpaw eindelijk tevoorschijn kwam. Hij voelde zich trotser dan ooit en wilde niets liever dan het aan de hele clan laten zien. Een adder vangen deed zijn ego goed .. "Misschien zocht hij naar een plek om te leven als de leaf bare er aan komt" Zei hij met een frons. De snake rocks waren niet heel ver weg maar het was inderdaad bewonderenswaardig dat een adder zo ver weg zou komen. "en misschien zijn ze vaker hier maar zien we ze gewoon niet" Miauwde hij. Hij duwde de adder haar kant op met zijn voorpoot en vouwde zijn oren een beetje nerveus naar achteren. "Hier .. voor jou. Ik denk dat je nog nooit een adder geproefd hebt .. dan kun je hem vanavond opeten .. " Hij lachte nerveus en trok met zijn grijze snorharen. Graypaw had plots heel veel belangstelling voor de boom die links van hem stond.


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
Whisky with petrol [Crystalpaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimema 9 dec 2013 - 14:37




"Dat zou kunnen, en bedankt" mauwde Crystalpaw. Ze zag wel dat Graypaw een beetje nerveus was, maar daar zou ze niks over zeggen. En zeker niet tegen hemzelf. "Kun  je adders wel eten, eigenlijk. Vanwege hun gif?" vroeg ze maar snel aan Graypaw. Het was om zijn gedachten af te leiden, die blijkbaar nu bij een boom waren. Best snel rende Crystalpaw een stuk voor de zwarte kater uit. "Kom je nog? Of was je vergeten dat we aan het jagen waren?" Riep ze naar Graypaw toe. Maar al gelijk nadat ze het had geroepen, merkte ze dat ze de adder had laten liggen. Ze sprintte terug naar hem en de adder. "Ik was de adder vergeten!" mauwde ze. De witte poes pakte de adder op en holde weer terug naar waar ze daarnet nog stond. Bah, wat een vieze smaak heeft die adder!" riep ze naar Graypaw.




Whisky with petrol [Crystalpaw] 2cco7sx

Click me:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimema 9 dec 2013 - 15:30

Graypaw was blij toen Crystalpaw de leiding overnam en blijkbaar ook van onderwerp veranderde. Hij keek haar aan en was eventjes onzeker over zichzelf. Onzeker over wat hij moest zeggen. Hij was ook in gedachten verandert en er diep in weggezakt toen Crystalpaw haar stem hem uit zijn gedachten haalde. Hij keek verschrikt op en knikte toen. Toen ze terug naar hem kwam en de adder oppakte glimlachte hij en volgde hij haar met hernieuwde moed. Hij slikte en merkte hoe droog zijn keel plots was. Graypaw begon na te gaan waarom hij zich zo voelde- en kwam tot de conclusie dat de adder vast het probleem was. Hij had nog nooit zo iets slijmerig en glibberig gevangen.. de adder had vast wat effect op hem. "Inderdaad" Beaamde hij en met een vlugge sprong landde hij naast haar en rende met haar mee. "Eigenlijk weet ik niet of je hem kunt eten .. misschien is het alleen gevaarlijk als hij zijn gif spuit" Opperde hij. Vluchtig om haar bij te houden zette hij flink de pas er in. "We kunnen het vragen aan de rest van de katten als we terug komen, dan kunnen we ook gelijk laten zien dat we een adder gevangen hebben" Glimlachte hij naar Crystalpaw en hij sprong langs haar heen. "Wie het laatste bij de uilenboom is is een lelijke vos!" Riep Graypaw en hij snelde langs haar heen met een brede glimlach.


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
Whisky with petrol [Crystalpaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimema 9 dec 2013 - 18:21




Snel sprintte Crystalpaw achter hem aan, het lukte haar om Graypaw in te halen. Even bleef de witte poes naats hem rennen, en toen rende ze hem voorbij. Crystalpaw wilde echt geen lelijke vos zijn. Ze probeerde zo hard als ze kon te rennen naar Owltree, om geen lelijke vos te zijn. Ze keek achterom en zag dat ze amper wat voor Graypaw rende, dus ging ze nog wat harder proberen te sprintten. Waardoor ze niet doorhad dat ze recht op een struik af rende. En nog voordat ze er overheen of omheen kon knalde Crystalpaw er tegen aan. "Kunnen we even stoppen?" Vroeg ze terwijl ze weer omhoog krabbelde. De witte Apprentice was nogal gegeneerd, wat ze waarschijnlijk ook wel liet merken. "Dan ben ik wel die lelijke vos" mauwde ze.



Whisky with petrol [Crystalpaw] 2cco7sx

Click me:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimevr 13 dec 2013 - 19:16

Graypaw rende zonder zichzelf in te houden in volle vaart door het territorium. Hij wilde geen lelijke vos zijn. Overtuigd dat hij ver voor lag hoorde hij hoe zijn hart wild tekeer ging in zijn oren. Hijgend rende hij door- tot plots Crystalpaw langs hem heen ging. Verbaasd struikelde hij bijna over een steen die half begraven lag en die hij helemaal over het hoofd gezien had. Haastig krabbelde hij er overheen en versnelde hij. Toen ze achterom keek glimlachte Graypaw boosaardig- en zag toen dat ze recht op een struik af ging. "Kijk-" begon hij maar het was al te laat. Ze rolde er in volle vaart in. Hij kwam slippend tot stilstand en keek haar bezorgd aan. "Gaat het?" Miauwde hij haastig. 'Kunnen we even stoppen?' Hij knikte en nam haar snel in zich op, maar hij zag geen blijvende schade. Afgezien van haar vacht die wilder zat dan gewoonlijk leek ze ongedeerd. Kon hij dat maar zeggen voor haar trots. 'dan ben ik de lelijke vos wel' Graypaw schudde zijn hoofd "Neen ik ben de lelijke vos wel- je bent veel te mooi om de lelijke vos te zijn" Miauwde hij zonder er erg in te hebben. Tja, dat had je als je vaak zei wat je dacht. "Zo te zien heb je niets?" Ging hij door tegen Crystalpaw en hij glimlachte. Zijn ogen gingen naar de dode, levenloze adder die half in de struik hing door haar val. Hij plukte het van de struik af en legde het weer neer. "Zullen we dan maar gewoon naar de Owltree lopen?" Stelde hij voor met een speelse grinnik.


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
Whisky with petrol [Crystalpaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimeza 14 dec 2013 - 0:07

"Dank je Graypaw, en ja dat lijkt me inderdaad een slimmer idee" mauw de ze. crystalpaw likte haar vacht een beetje recht. De witte apprentice pakte de adder op, en liep op een rustig tempo naast Graypaw naar de Owltree. Maar ze was al weer wat in gedachten verzonken. Want de zwarte kater had net gezegd dat ze veel te mooi was om een lelijke vos te zijn, maar wat bedoelde hij daarmee? Betekende dat Graypaw haar mooi vond of was dat gewoon om haar niet de lelijke vos te laten zijn? Maar na een minuutje of twee dacht ze er al niet meer aan. En na een tijdje te hebben gelopen kwamen ze bij de Owltree aan. "Denk je echt dat we de uil zullen zien?" vroeg Crystalpaw sissend aan Graypaw, zodat als de uil er was hij haar waarschijnlijk niet zou hebben gehoord. Nieuwschiereig keek de witte Apprentice naar de boom, in de hoop een glimp van de uil op te vangen. Maar helaas, ze zag niks.


(Ik kon even geen sheet doen)


Whisky with petrol [Crystalpaw] 2cco7sx

Click me:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimeza 14 dec 2013 - 13:22

Graypaw knikte en liep naast haar mee. De weg er naartoe verliep eigenlijk vrij stil. Zijn hoofd zat vol met adders, lelijke vossen en Crystalpaw. Het was opvallend dat hij een keer niets zei. Misschien omdat hij niets nuttigs te melden had of misschien om iets anders. Hoe zou zijn anders een gesprek moeten aanknopen als hij niet wist over wat. Hij had dat al eens eerder gedaan en hij moest bekennen dat het niet echt gewerkt had voor hem. Een sperwer vloog luidruchtig over en Graypaw keek omhoog. Zijn gele ogen miste het dier net en hij staarde weer voor zich uit. Toen de bomen iets uit elkaar begonnen te lopen keek hij op en zag hij de Owltree. 'Denkje echt dat we de uil zullen zien?' Siste Crystalpaw naast hem op gedempte toon. Hij haalde zijn schouders op. "Ik denk het wel.. heb je gehoord dat er een havik rond de territoriums rondvliegt?" Miauwde hij haastig. "Dan zal een uil die hier permanent woont er toch ook wel zijn?" Zei hij onzeker, ook op gedempte toon. "Ik ga kijken" Besloot hij, meer omdat hij wilde laten zien dat hij niet bang was dan om echt de uil te zien. Hij sloop de open plek op en was zich er erg van bewust dat zijn zwarte vacht erg opviel. Toen hij er voor stond op geruime afstand kon hij het gat in de bast zien die hoog in de boom zat. Van wat hij kon zien, was het gat leeg. Geschrokken dat Graypaw hem niet zag zitten keek hij omhoog. De takken stonden te dicht op elkaar om het goed te kunnen zien. "Ik zie nog niets" Zei hij hard op tegen Crystalpaw en hij sloop dichterbij. Toen hij onder aan de bast stond keek hij recht omhoog- en staarde hij in de lelijke, oranje schotels van een Oehoe. Het dier keek hem strak aan en Graypaw voelde zijn haren omhoog reizen. Hij deed wijselijk wat stappen achteruit. Hij vond het maar niets hoe goed de uil camoufleerde tussen de rode en oranje bladeren- maar ook vooral tussen de bruine takken. "Hier .. Crystalpaw! Ik zie hem!" Zei hij triomfantelijk, zijn angst wijselijk verbloemend.


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
Whisky with petrol [Crystalpaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimeza 14 dec 2013 - 15:18

"Waar? Oh nu zie ik hem ook!" mauwde ze tegen Graypaw. Ze had hem uiteindelijk gezien tussen de bladeren. Maar ze vond het niet echt zo leuk dat de uil amper te zien was. "Zouden we moeten zeggen dat je de uil hier amper kunt zien of niet?" vroeg Crystalpaw aan de zwarte kater. Zelf twijfelde ze daarover ,want ze wist wel dat de Warriors al lang wisten dat hier een uil was en ze er voor uit moesten kijken. Maar bij die gedachte wist ze al dat die vraag voor niets was geweest, ze wist het antwoord zelf al. "Al denk ik van niet" mauwde ze er snel achteraan.


Whisky with petrol [Crystalpaw] 2cco7sx

Click me:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimeza 14 dec 2013 - 15:35

Graypaw keek Crystalpaw zijdelings aan toen ze naast hem kwam staan en hij fronste. De uil was groot- maar .. hij zou toch geen leerlingen aanvallen? Ze waren te groot, toch? "Ik denk het ook niet .. de naam zegt ook al wat hier zit" Bevestigde hij en hij haalde nogmaals zijn schouders op. "Het is wel spannend om hem zo te zien, nietwaar?" Miauwde hij speels en hij glimlachte breed, de ergste angst een beetje weg geweken. De uil was wel groot- en zou een groot gevaar zijn voor de kits maar voor leerlingen niet zo. Of toch wel? Twijfelend deed hij nog een stapje achteruit. Je wist het maar nooit. Graypaw keek omhoog naar de steeds grauwer wordende hemel en hij zuchtte. "Zo te zien zal het gaan regen straks.. ik mis green leaf nu al" Bekende hij mistroostig met een zwiep van zijn staart terwijl hij haar recht aankeek in haar blauwe ogen. Een rilling trok over zijn rug heen.


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
Whisky with petrol [Crystalpaw] 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
Whisky with petrol [Crystalpaw] DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: Whisky with petrol [Crystalpaw]   Whisky with petrol [Crystalpaw] Icon_minitimeza 14 dec 2013 - 16:03

"Ja, je hebt gelijk. misschien kunnen we beter teruggaan naar het kamp. En dan kunnen we na de regenbui nog wel jagen. Tenminste als jij dat wilt" mauwde ze gegeneerd tegen Graypaw. Crystalpaw deed anders nooit zulke voorstellen, ja soms bij haar zussen. Maar niet echt vaak. Ze keek maar wat voor zich uit terwijl ze op zij antwoord wachtte. Haar ogen volgden de bewegingen van de uil.



(even een ding, ze voelen zich wel vaak nerveus en gegeneerd bij elkaar he?)


Whisky with petrol [Crystalpaw] 2cco7sx

Click me:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Whisky with petrol [Crystalpaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: