[Mosh] Where did you sleep last night



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Mosh] Where did you sleep last night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolftooth
Member
[Mosh] Where did you sleep last night DPKsfdL
Amy
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolftooth
BerichtOnderwerp: [Mosh] Where did you sleep last night   [Mosh] Where did you sleep last night Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 17:59

My girl, my girl don't lie to me,
Tell me where did you sleep last night,
In the pines, in the pines,
Where the sun don't ever shine ..









Wolftooth




De warme zon straalde op haar witte vacht, maar een laatste regendrup viel op haar neus. Wolftooth schrok snel op en knipperde verbaast met haar ogen. Ze witte poes bedacht weer waar ze was. Ze zat in een oud hol, ze wist niet welk dier, ze was te lui het na te gaan, in ieder geval was het weg. Wolftooth schudde haar hoofd eventjes, want bedacht dat ze gister niet terug was gekeerd nar haar Camp. "In bad cat's name, who cares about me?" dacht deze, maar stond op en liep het hol uit. Direct buiten zakte ze in sluiphouding, in de schaduw van de boom naast haar slaapplek. Haar blauwe ogen keken verbaast naar alle muizen die haar duidelijk niet zagen. Snel en behendig greep ze naar de beestjes, en doodde er twee. "Mouse-dung, waarom maar twee ?" Wolftooth liep rustig naar de boom en ging zitten. Met plezier begroef ze een muis, en begon rustig de andere op te eten. Maar plots stond er een kat voor haar. "Mosh." zeiden haar hersenen tegen haar. "Hallo Mosh, kom erbij zitten .." zei Wolftooth met haar ogen afgewend, ze was niet zo gek op rechtstreeks oogcontact. "Ik .. Ik heb nog een m .. Muis voor je, als .. Je wilt .." stammelde ze. "Sorry Mosh, ik ben niet .. Niet zo goed in praten." Ze glimlachte vlug naar de kat voor haar. Stil schoof ze de muis voor zich uit, naar Mosh toe.

Buitenuit; Sawrry, ik weet niet hoe Mosh eruit ziet en een kater of poes is, dus daarom zo weinig uiterlijk :3







thanks




[Mosh] Where did you sleep last night 11gqg04


Laatst aangepast door Wolftooth op wo 4 dec 2013 - 18:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mosh
Member
[Mosh] Where did you sleep last night DPKsfdL
4
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Mosh
BerichtOnderwerp: Re: [Mosh] Where did you sleep last night   [Mosh] Where did you sleep last night Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 16:23


Op zijn dooie gemakje liep Mosh, een soort ochtendwandeling. Hij spitste zijn oren, en stopte even met lopen. Hij snoof. Wolftooth. dacht hij wie hij rook. Wolftooth was een iets jongere Young One van de Bloodclan, maar Mosh had nog nooit echt tegen haar gepraat. Houden zo, vond hij. En hij begon weer te lopen. De geur van Wolftooth negeerde hij compleet, en hij liep gewoon zijn route hoe hij hem in gedachten had. Als eindresultaat: voor Wolftooth belanden. Lekker is dat, nu was het vastde bedoeling dat hij een gesprek ging voren met haar. "Hallo Mosh, kom erbij zitten .." stelde ze voor. Zonder zijn tegenzin te laten blijken ging Mosh zitten, en hij keek even naar de poes. "Hoi." zei hij kortaf. Ze had haar ogen afgewend, iets wat Mosh helemaal niks kon schelen. "Ik .. Ik heb nog een m .. Muis voor je, als .. Je wilt .." had Wolftooth weer gezegd. Of eerder, gestameld. "Sorry Mosh, ik ben niet .. Niet zo goed in praten." glimlachte ze. Blegh. Ze schoof een van de twee muizen naar Mosh toe. "Ik ook niet." zei Mosh even emotieloos als zijn begroeting klonk. Voordat hij aan de muis begon, snoof hij er wantrouwend aan. Toen hij er zeker van was dat het een doodnormale muis was, zette hij zijn tanden er pas in. "Wat doe je hier eigenlijk?" vroeg hij, aangezien hij haar gister niet in het camp had gezien. En volgens hem was ze hier niet zoals hij, om een wandelingetje te maken.  


[Mosh] Where did you sleep last night 9toosh
~.Nothing is what it is.~
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftooth
Member
[Mosh] Where did you sleep last night DPKsfdL
Amy
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolftooth
BerichtOnderwerp: Re: [Mosh] Where did you sleep last night   [Mosh] Where did you sleep last night Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 18:53









Wolftooth




"Ik ook niet." zei Mosh. Wantrouwend snoof hij aan de muis, die ze hem gegeven had. "Wat doe je hier eigenlijk?" Wolftooth keek hem weer aan. "Ik kon niet slapen .. Ik had ruzie met mezelf," ze dacht dat dit niet erg 'normaal' klonk, dus ging ze verder. "Ik kon het gewoon even niet aan, net alsof iedereen iets tegen me heeft." ze sloeg haar staart op haar witte poten, maar bleef naar de rosse kaer kijken. In de abnormale kleur van haar ogen speelde een wantrouwende flikkering. "Ik heb niet echt het gevoel dat hij graag met me praat .." Wolftooth keek even op, naar de hemel. "Dat klinkt niet erg aannemelijk, hé .."

Buitenuit; Ik heb nu examens binnekort, dus ben wat minder online .. Ik zal proberen steeds te reageren :3







thanks




[Mosh] Where did you sleep last night 11gqg04
Terug naar boven Ga naar beneden
Mosh
Member
[Mosh] Where did you sleep last night DPKsfdL
4
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Mosh
BerichtOnderwerp: Re: [Mosh] Where did you sleep last night   [Mosh] Where did you sleep last night Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 19:18


"Ik kon niet slapen .. Ik had ruzie met mezelf," Mosh keek Wolftooth verbaasd aan. Whut? Ruzie met jezelf? "Ik kon het gewoon even niet aan, net alsof iedereen iets tegen me heeft." Mosh kon in Wolftooth's ogen iets van wantrouwen vinden. "Dat klinkt niet erg aannemelijk, hé .." Mosh knikte, en begon een goed antwoord te verzinnen. "Nou, ik weet niet goed wat het ruzie met jezelf hebben eigenlijk inhoud. Ik bedoel, ik en mij zijn het altijd met elkaar eens.." mompelde hij. Hij nam nog een klein hapje van de muis. "Het misschien lijkt het zo," hij slikte de hap door. "Ik heb niks tegen je, tot nu toe dan." zei hij, zonder op te kijken van de horizon. Zijn emotieloze blik stond nog altijd zo als hij eerst stond. Hij bedoelde maar, Wolftooth had hem nog nooit echt gesproken, en toch geeft ze hem een muis. Dat kwam je niet vaak tegen, maar Mosh genoot er wel van om eens niet te hoeven jagen voor zijn voedsel. Waarom Wolftooth dat een muis had afgestaan aan hem, was een raadsel.  

OOC; Maakt niet uit, hoor^^ School gaat natuurlijk voor Wink


[Mosh] Where did you sleep last night 9toosh
~.Nothing is what it is.~
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftooth
Member
[Mosh] Where did you sleep last night DPKsfdL
Amy
226
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolftooth
BerichtOnderwerp: Re: [Mosh] Where did you sleep last night   [Mosh] Where did you sleep last night Icon_minitimema 9 dec 2013 - 7:24









Wolftooth




"Ik heb niks tegen je, tot nu toe dan." zei Mosh. "Bedankt, .. En ja, ruzie met jezelf is moeilijk uit te leggen .. Het is zoiets als dat je geest niet om kan met je leven." ze grijsde in zichzelf. "Mooie uitleg, Wolftooth, mooie uitleg .." zei een stemmetje in haar witte hoofd. Ze schudde onopmerkbaar en keek op. "Mag ik je vragen wat jij hier doet? Ik bedoel .. Waarom zou je zo vroeg al hier zijn ? Ze speurde met haar ogen de horizon even af, en at toen de laaste hap van haar muis. Ze staarde even naar de beenderen, en begroef ze toen. "Bah, je hebt nog honger. Maar je kon hem toch moeilijk laten kijken hoe je at ? Nee, jaag seffes dan opnieuw !" zei de stem weer.







thanks




[Mosh] Where did you sleep last night 11gqg04
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mosh] Where did you sleep last night
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: