[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fairfaith
Member
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith   [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 18:19

Beste Gast

Ik heb besloten om een leuk verhalenlijntje in elkaar te flansen voor Fairy, maar een groot deel hou ik nog voor mezelf en laat ik jullie zelf ontdekken in de RPG. Hiervoor heb ik natuurlijk wel topics nodig. Ik zal al een deel van de 'verhalenlijn' aan jullie prijsgeven, want ik heb hier een aantal 'personages' uit haar leven voor nodig. Je moet wel het liedje laten afspelen terwijl je leest, dat maakt het af.
Theme Song
Zachte passen weerklonken in haar oorschelpen. De geur van deze kater herkende ze uit duizenden. Het was hij, die haar leven compleet maakte. Het was hij, die haar steeds weer opvrolijkte. Het was hij, waar ze écht van hield... Echter werd haar steeds gezegd dat ze voorzichtig moest zijn met liefde, dus trachtte ze hem te vergeten. Maar het brak haar hart...
Dat is het. Ik probeer het zo mysterieus mogelijk te houden, ook voor mezelf. Dat maakt de verhalenlijn enkel leuker >=3
Wat ik zoek:
- Topics
- De kater die verliefd op haar is en haar zeg maar 'stalkt', maar het uiteindelijk wel opgeeft
- Haar beste vriend(in) [De kat die haar steeds weer zegt hoe voorzichtig ze moet zijn met liefde]
- Eventueel wat katten die haar het leven wat moeilijk maken
- Eventueel nog wat aanbidders voor deze charmante poes
Natuurlijk ben ik ook steeds opzoek naar familie of andere dingen. Je stelt maar gewoon wat voor~
Als je vragen hebt dan stel je ze maar, maar ik wil eigenlijk liever niet teveel uitwerken^^" ;D

Lis x



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningpaw
Member
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith DPKsfdL
Saar
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:: 6 moons ::.
Gender:
Rank:
Eveningpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith   [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 18:27

[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Rkbsqr

General

Name:: Emberclaw
Former Names:: Emberkit//Emberpaw
Gender:: Male
Age:: 14 Moons
Season Born:: Newleaf
Lifestyle:: Clancat
Clan:: RiverClan
Rank:: Warrior


Outside

Fur:: Brown with dark stripes
Coat Length:: Quite long
Eyes:: Green
Built:: Strong and massive
Extra:: Some scars on his left flank


Inside

Keywords:: Silent//Thinker//Calm//Mistrustful//Uncertain//Introverted//Protective
Personality:: Emberclaw is een rustige kater die het liefst op de achtergrond blijft. Hij probeert zijn gevoelens niet te laten zien aan vreemden, en is wat in zichzelf teruggetrokken. Hij is een denker, en zal niet zomaar iets doen. Over zijn handelingen is hij vrij onzeker, wat hij zo veel mogelijk achter probeert te houden. Hij is wantrouwend tegenover vreemden, maar bij vrienden is hij juist erg open en het zal hem kapot maken als hij verraden wordt door iemand die hij beschouwt als een vriend. Hij is erg beschermend tegenover zijn vrienden, en probeert zo veel mogelijk te voorkomen dat er iets met ze gebeurd.
Likes:: Freedom//Silence//Hunting//Sunset//Being alone
Dislikes:: Twolegs//Dogs//Injustice


Skills

Sociaal
Vriendelijk: ✦✦✦✧✧
Omgang met Siblings: ✦✦✦✦✧
Buiten de clan: ✦✦✧✧✧
Omgang met Elders: ✦✦✦✦✧

Zintuigen en algemeen
Snelheid: ✦✦✦✦✧
Behendigheid: ✦✦✦✧✧
Zicht: ✦✦✦✦✧
Kracht: ✦✦✦✦✦
Doorzettingsvermogen: ✦✦✦✦✧
Geduld: ✦✦✦✦✦
Gehoor: ✦✦✦✧✧

Overig
Jacht: ✦✦✦✦✧
Vechten: ✦✦✦✦✧
Bescherming: ✦✦✦✦✦
Sluipen: ✦✦✦✦✧
Kennis van kruiden: ✦✧✧✧✧
Kennis van natuur en andere dieren: ✦✦✦✧✧
Kennis van Twolegs: ✦✧✧✧✧


[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Vybcxh
.:: It's not the goodbye that hurts ::.
.:: It are the flashbacks that follow ::.


Laatst aangepast door Eveningkit op ma 9 dec 2013 - 20:32; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormpaw'
Member
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Stormpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith   [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 19:11

Name; Smokemask
Former names; Smokekit, Smokepaw
Gender; Tom-cat
Age; 15 moons
Clan; RiverClan
Season of Born; Leafbare

Outside; Smokemask is een stevig gebouwde kater. Eigenlijk hoort hij niet zo stevig te zijn, maar omdat hij altijd zo hard traint is hij een en al spier. Hij heeft een lange zwarte vacht, maar hier zit ook wat bruin doorheen. Zijn ogen hebben een groenige kleur, een beetje tegen geel aan.

Inside; Smokemask is niet altijd de vrolijkste kater. Hij is vaak wat humeurig en kan op dat soort momenten bijna tot niks hebben. Hij kan dan ook erg uitvallen tegen die kat. Hij is erg zelfstandig en vind dat hij alles wel alleen aankan, ook al is dit absoluut niet zo. Soms kan hij ook wel wat nors overkomen, maar als je hem eenmaal kent, en dat is echt alleen als je hem goed kent, dan weet je dat er ook nog een lieve kant in hem zit. Hij is - als je hem goed kent of als hij je echt leuk vind - een echte romanticus. Echter is hij erg kieskeurig en laat deze kant niet zo snel zien.

History; Smokekit werd geboren in een nest van drie kittens. Oorspronkelijk behoorden dat er vier te zijn, maar zijn jongste broertje is nooit levend ter wereld gebracht, deze stierf vlak voor de geboorte in zijn moeders buik. Smokekit was altijd al wat anders van de rest, aangezien hij niet op zijn ouders leek, zoals zijn twee zusjes. Hij was de oudste en ook de grootste van allemaal, en was redelijk bekend in de nursery. Hij werd niet gepest, maar omdat hij zich zo terug trok had hij niet bepaald contact met anderen. In zijn Apprentice tijd trok dit wat weg, en werd hij een echte denker over het hele leven. Hij trainde zich kapot en werd een van de sterkste katers van zijn leeftijd. Vele poezen keken tegen hem op en zo werd hij best populair, maar de poes waar hij interesse in had keek niet naar hem om. Zijn verliefdheid bleek niet echt te zijn en hij liet haar gaan, net zoals hij met Fairfaith gaat doen. Smokepaw werd Smokemask en is nu nog altijd populair onder de poezen, en zal hier ook goed gebruik van maken. Ondanks dat hij wat nors is, kijkt hij toch nog wel eens naar hen om, hij is ook best kieskeurig.

My name; Daan
Most known account; Bravesoul, Fawnpaw, Frostlake
Other accounts; To much :3
Why; Ik vind Fairfaith en deze hele verhaallijn leuk om te doen, en heb eerlijk gezegd nog nooit zoiets gedaan, maar voor alles een eerste keer natuurlijk. Ook loop ik al een tijdje met dit karakter rond in mijn hoofd, en hoop dat dit een goede reden word om er leven in te blazen.


[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith 254v7yw
[Frostlake][Bravesoul][Fawnstep][Leafstorm][Stormpaw'][Arcanekit][Coppersong][Vanilladrop]



Laatst aangepast door Stormpaw' op ma 9 dec 2013 - 16:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith   [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 20:11

Bedankt al c:



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith   [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 14:05

-Dp-

Saar(?), En waar meld je je juist voor aan? De kater die haar zeg maar 'stalkt', toch? x'3



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningpaw
Member
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith DPKsfdL
Saar
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:: 6 moons ::.
Gender:
Rank:
Eveningpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith   [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 20:01

Oh, yeah, was ik vergeten er bij te zetten, suwry :$
En, is het de bedoeling dat de kater uit dezelfde clan komt?


[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Vybcxh
.:: It's not the goodbye that hurts ::.
.:: It are the flashbacks that follow ::.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainkit'
Member
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith DPKsfdL
Lianne
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Moon
Gender:
Rank:
Rainkit'
BerichtOnderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith   [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 20:04

Eh- ik heb Honeyspots wel als beste vriendin :3
Dat liefdes gedoe dat past ook nog heel goed bij haar op het moment sinds ze haar partner is kwijt geraakt~ en sowieso wil ik wat meer relaties met haar opbouwen in de RPG. Lijkt me geweldig om dit te doen met haar ;D


[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith 2nkt9he
Ripped gloves, raincoat
Tried to swim and stay afloat
Dry house, wet clothes
Loose change, bank notes
Weary-eyed, dry throat
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith   [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 20:09

Mijn aanmelding voor de kater zal ik aankomend weekend inleveren ;3 I promise!


[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith TitLVZk
Terug naar boven Ga naar beneden
Missingcloud
Member
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith DPKsfdL
Beer
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Missingcloud
BerichtOnderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith   [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 21:00

Ik heb wel een vriendin. Smellbelly.


[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith 0BHNQTo
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith   [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Icon_minitimema 9 dec 2013 - 14:18

Saar, Ja, liefst wel een RiverClanner...
Lianne(?), Ik denk dat ik Honeyspots dan wel kies als beste vriendin c': Wanneer doen we een topicje?
Daan, Wanneer ga je je aanmelding plaatsen? Anders denk ik dat ik voor Emberclaw kies maar ik geef je nog wel even de tijd ;'3
Anna, Sorry, maar ik neem Honey... x$ Ze kan wel nog steeds gewoon een vriendin zijn? Dan kunnen we tussen hen ook gewoon een topic doen en zien of het klikt? =3

-..Sorry voor mijn inactiviteit..-



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith   [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Icon_minitimema 9 dec 2013 - 15:20

Aye, Lianne is de naam c:
Wat dacht je van nu? Wie zal hem aanmaken? Ik?


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrenpaw'
Member
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith DPKsfdL
Daan
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Wrenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith   [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Icon_minitimema 9 dec 2013 - 16:05

Sorry dat ik mijn belofte niet waar heb gemaakt D: Ben er nu mee bezig btw :3


[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith 2lw0z61
Hey brother! Theres an endless road to rediscover
Hey sister! Know the water's sweet but blood is thicker
Oh, if the sky comes falling down, for you
There is nothing in this world I wouldn't do

Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith   [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Icon_minitimema 9 dec 2013 - 16:47

Lianne, Tuurlijk! Ik probeer dan zo snel mogelijk wel weer te reageren c;

Ik heb beslist over de kater! Klik op de spoiler c;
Spoiler:



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Missingcloud
Member
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith DPKsfdL
Beer
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Missingcloud
BerichtOnderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith   [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Icon_minitimema 9 dec 2013 - 20:06

Fairfaith schreef:
Saar, Ja, liefst wel een RiverClanner...
Lianne(?), Ik denk dat ik Honeyspots dan wel kies als beste vriendin c': Wanneer doen we een topicje?
Daan, Wanneer ga je je aanmelding plaatsen? Anders denk ik dat ik voor Emberclaw kies maar ik geef je nog wel even de tijd ;'3
Anna, Sorry, maar ik neem Honey... x$ Ze kan wel nog steeds gewoon een vriendin zijn? Dan kunnen we tussen hen ook gewoon een topic doen en zien of het klikt? =3

-..Sorry voor mijn inactiviteit..-

xD we kunnen wel een topicje doen. Wie maakt?


[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith 0BHNQTo
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningpaw
Member
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith DPKsfdL
Saar
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:: 6 moons ::.
Gender:
Rank:
Eveningpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith   [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Icon_minitimema 9 dec 2013 - 20:30

Fairfaith schreef:
Lianne, Tuurlijk! Ik probeer dan zo snel mogelijk wel weer te reageren c;

Ik heb beslist over de kater! Klik op de spoiler c;
Spoiler:

Ik vind het prima, ik zal mijn best doen :')


[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Vybcxh
.:: It's not the goodbye that hurts ::.
.:: It are the flashbacks that follow ::.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith   [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Icon_minitimema 9 dec 2013 - 20:41

Ik zal de post voor Daan naar Stormpaw sturen, en die van Saar naar Eveningkit.

Anna, Ik zal gewoon de post gebruiken die ik ook heb genomen voor de katers c; Ik post 'm zo meteen voor je~
EDIT; Hier is het topic https://www.warriorcatsnl.com/t14367-oeh-i-know-you-smellbelly#344798



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
.Graypaw
Member
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith DPKsfdL
Not Quinty, Lianne!
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
.Graypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith   [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith Icon_minitimevr 13 dec 2013 - 19:10

Volgens mij had ik het topic nog niet gemaakt- en daar mijn excuses voor :3
Heb het heel druk nu ik weer met zin naar stage ga elke donderdag en vrijdag, sowieso was afgelopen week een rollercoaster van emoties. Maar ik ben back en zal als ik met Graypaw klaar ben het topic aanmaken!


Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith 209k8j5
I went into the woods today to see what I could find

::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: