[+Flyleaf] Frozen tears



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [+Flyleaf] Frozen tears

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Specklestem
Member
[+Flyleaf] Frozen tears DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: [+Flyleaf] Frozen tears   [+Flyleaf] Frozen tears Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 20:06

Specklepaw liep de grenzen af. Hij rook Fourtrees. Met rukkerige stappen liep hij verder. Hij was boos, boos omdat hij nog steeds geen training had gehad. Hoe moest hij nu warrior worden. Zuchttend stopte hij. Hij ging liggen en vouwde zijn poten over zijn neus. Nog steeds kwaad sloot hij zijn ogen.

Een warrior sloop op een konijn af. Het was Specklestem. De krachtige poten zette zich af. De volwasse kat klapte zijn kaken toe. Het konijn kon ontsnappen. Geërgerd liep hij eropaf. Het bos vervaagde onder zijn rennen. De kater bleef spurten todat er plotseling een schaduw over hem viel...

Specklepaws oogleden trilden. Hij opende zijn ogen. Een kat zat voor hem. Geschrokken sprong hij op. Sissend keek hij naar de kat. Al meteen gingen zijn haren liggen bij het zien van de bekende vacht. "Hallo Flyleaf.", snorde hij.


[+Flyleaf] Frozen tears Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flyleaf
StarClan
[+Flyleaf] Frozen tears DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons, how many more will be my blessing?
Gender:
Rank:
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: [+Flyleaf] Frozen tears   [+Flyleaf] Frozen tears Icon_minitimema 9 dec 2013 - 0:29

Ze had gezien hoe kwaad de kater was geweest, en hoopte hem op te vrolijken. Dus liep ze rustig naar hem toe, van plan om te vragen wat er dan precies mis was. Maar hij was al diep in slaap toen ze er eindelijk was.
Flyleaf besloot om bij hem te gaan liggen, dan was hij wat warmer, en had hij gezelschap, iets wat de jonge kater vast op prijs zou stellen. Maar ondanks dat ze nog zo voorzichtig ging liggen, stootte ze hem aan, en hij werd wakker. Specklepaw siste nijdig, en de poes schrok van zijn reactie. Wat was er aan de hand met hem? "Hallo Flyleaf.", Nu was hij weer normaal, en spinde zelfs. Oké dan, ietwat van haar stuk gebracht vroeg ze maar meteen de hamvraag, "Hey Speck, Waarom ben je zo boos?"


~Laat, sorry..


[+Flyleaf] Frozen tears Zh9z
Skypaw~Pepper~Firework~Mr. Bond~Flyleaf
*klick*:

Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[+Flyleaf] Frozen tears DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [+Flyleaf] Frozen tears   [+Flyleaf] Frozen tears Icon_minitimevr 13 dec 2013 - 13:11

"Hey Speck, Waarom ben je zo boos?" Specklepaw trok een pruillip. "Mijn mentor traint me niet.", zuchtte hij tegen Flyleaf. Hij liet zijn kop en oren hangen. De kater had wel gehoord dat ze van haar stuk was gebracht. "Hoe gaat het met je?" Vroeg hij niet erg vrolijk.


[+Flyleaf] Frozen tears Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flyleaf
StarClan
[+Flyleaf] Frozen tears DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons, how many more will be my blessing?
Gender:
Rank:
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: [+Flyleaf] Frozen tears   [+Flyleaf] Frozen tears Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 11:35

"Mijn mentor traint me niet." Ze knikte begrijpelijk, en ging zitten. Het moest frustrerend zijn voor de kleine kater om achter te raken bij de andere apprentices. "Hoe gaat het met je?" Ze haalde haar schouders op, "wel goed, ik ben een beetje ziekjes, maar verder is het oke, jij?" Ze keek hem aan en besloot dat hij er goed en gezond uitzag, maar misschien vond de kater zelf dat niet zo..

~Kort en Laat, Ik schaam me diep D:


[+Flyleaf] Frozen tears Zh9z
Skypaw~Pepper~Firework~Mr. Bond~Flyleaf
*klick*:

Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[+Flyleaf] Frozen tears DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [+Flyleaf] Frozen tears   [+Flyleaf] Frozen tears Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 13:58

"wel goed, ik ben een beetje ziekjes, maar verder is het oke, jij?" Specklepaw voelde weer woede branden. Hij had zoveel zin om in iemands nek te bijten. "Dat weet je toch... Niet goed dus.", grauwde hij woest. Hij deed een stap naar voren en keek Flyleaf kwaad aan. Wat bezielde hem toch? "En jij...", begon hij. "ging toch mij trainen met de Patrol. Niets heb je gedaan totaal niets!", beet hij haar boos af.

~Als je maar reageerd ^^ Volgende post gevechtje? xD


[+Flyleaf] Frozen tears Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[+Flyleaf] Frozen tears
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: