[Take me back to the place were I belong]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Take me back to the place were I belong]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sankarea
Member
[Take me back to the place were I belong] DPKsfdL
Chi
14

CAT'S PROFILE
Age: 14 months
Gender:
Rank:
Sankarea
BerichtOnderwerp: [Take me back to the place were I belong]   [Take me back to the place were I belong] Icon_minitimezo 8 dec 2013 - 22:35

Goedendag~!
Ik heb voor Sankarea een klein verhaaltje uitgestippeld. Welke je hieronder terug kan vinden:

Sankarea is veertien maanden oud, en heeft tot nu toe nog nooit de buitenwereld gezien. Wat komt door haar eigenaren, welke best strikt zijn en niet willen dat de poes gestolen of overreden zou worden. Maar als iemand op een dag de deur niet snel genoeg weet dicht te doen, ziet Sankarea haar kans en glipt ze naar buiten.
Wanneer ze arriveert bij de straatkant zal ze een Bloodclanner tegenkomen. Na een tijd gepraat te hebben besloot hij haar aan te vallen en haar te dreigen dat als ze zich niet bij de BloodClan voegt hij haar zal vermoorden.
En dus maakt ze haar besluit en gaat ze met hem mee, tegen haar wil in.

Zo dus. Wat ik dus zoek is één simpele BloodClan kater. Liefst een wat gewaagder karakter, dat niet spijt zal hebben van zijn daden en lief tegen haar begint te doen. Hij zal haar de hele tijd in de gaten houden, zelfs wanneer ze gaat jagen, om te voorkomen dat ze wegrent naar haar huis.

Wat de leeftijd is maakt niet uit. Ik kijk enkel naar je activiteit qua posten.
Hopelijk zijn er mensen bereid om hier aan mee te doen~^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Wrenpaw'
Member
[Take me back to the place were I belong] DPKsfdL
Daan
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Wrenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [Take me back to the place were I belong]   [Take me back to the place were I belong] Icon_minitimema 9 dec 2013 - 7:13

Ik hoop dat nieuwe accounts ook mogen :3 Zit alweer een tijdje in me kop met dit ideetje :3 So yeah xD


Name; Christmas
Gender; Tom-Cat
Age; 18 moons
Clan; BloodClan

Inside; Christmas is een kater die een goede reden heeft om de BloodClan te joinen. Hij vind dat iedereen die sterk genoeg is zich bij hen moet voegen zodat ze op een dag het hele woud over kunnen nemen. Dit zal hij voornamelijk doen bij poezen, aangezien hij deze makkelijker vind om te imponeren dan katers, al zal hij als het voor hem gunstig uitkomt dit wel proberen. Hij is niet op zijn mondje gevallen en weet overal wel een weerwoord tegenin te brengen. Verder heeft hij een hekel aan kittens en drukke/jonge katten.

Outside; Christmas is een grote kater om te zien en dit is meestal ook de reden dat vele katten meteen onderdanig aan hem zijn. Zijn vacht is lang vanwege het Maine Coon bloed wat door zijn aderen stroomt. Hij heeft een witte vacht met zo hier en daar een tabbykleurig patroon. Zijn ogen zijn amber kleurig.

History: Is coming today :3 I have to go to school now!


[Take me back to the place were I belong] 2lw0z61
Hey brother! Theres an endless road to rediscover
Hey sister! Know the water's sweet but blood is thicker
Oh, if the sky comes falling down, for you
There is nothing in this world I wouldn't do

Terug naar boven Ga naar beneden
Sankarea
Member
[Take me back to the place were I belong] DPKsfdL
Chi
14

CAT'S PROFILE
Age: 14 months
Gender:
Rank:
Sankarea
BerichtOnderwerp: Re: [Take me back to the place were I belong]   [Take me back to the place were I belong] Icon_minitimema 9 dec 2013 - 19:04

Weet je wat? Ik kies jou gewoon. ^^
Ik heb er echt zin in, dus wachten op meer aanmeldingen ga ik niet doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Take me back to the place were I belong]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: