A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hate
Member
A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow)   A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) Icon_minitimema 9 dec 2013 - 20:03

Onrustig liep Hate rond. De zon stond laag en de hemel was bewolkt. Al de hele dag was het slecht weer. Was StarClan misschien boos op hem? Hij kon zich niet herinneren waarom, want hij deed toch nooit iets fout? Nou, bijna nooit, als je die ene keer een maan geleden niet meetelde. En die ene andere keer met Lightpaw. En die ene andere keer met Loci. En ja... Hate realiseerde zich dat StarClan eigenlijk alle redenen had om boos op hem te zijn. Gewoon niet aan denken, dan gaat het vanzelf wel over, zei een stemmetje in zijn hoofd. Nou ja, als het stemmetje het zei... De wind stak op en nam wat regendruppels mee. `Oh nee, ook geen regen!' mompelde Hate. Hij knipperde met zijn ogen en zocht een goede boom waar hij onder kon schuilen. Links van hem was een hoge dennenboom met een dikke stam. Hij wandelde naar de boom en ging zitten. Een paar minuten bleef het zo, maar al snel begon hij zich te vervelen. Hij besloot zijn nagels te scherpen aan de boomstam. Met zijn ogen dicht concentreerde hij zich op de stam en zijn nagels. Krullen van afgeschaafde schors vielen voor hem neer. Ondertussen begon de regen uit de hemel te vallen alsof StarClan ze straf gaf. Hate grinnikte bij die gedachte en likte zijn tanden. Hij had eigenlijk wel weer zin in een beetje bloed. Iemand anders bloed. Onderzoekend keek hij om zich heen, misschien zag hij een andere kat, maar nee, niemand ergens te bekennen. Teleurgesteld keek hij naar zijn klauwen.



A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Sparrow
Member
A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) DPKsfdL
Loïs
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons old.
Gender:
Rank:
Mr. Sparrow
BerichtOnderwerp: Re: A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow)   A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 17:58

Mr. Sparrow liep statig door iemands territorium. Wat maakte het uit dat het niet van jou was? Je kon het altijd gebruiken! Hij was op zoek naar prooi, maar weigerde dat in zijn eigen gebied te doen. Nee, daarvoor wachtte hij tot Greenleaf, dan kon hij alle oudertjes opeten en de kinderen laten leven, en zo iedere Greenleaf overnieuw. En zo, zou er in Leafbare ook nog te eten zijn! Hij stak zijn neus in de lucht en snoof de verse prooigeur op. Maar hij rook nog meer. Hij rook een kat! Een Bloodclan kat nog wel! Hij gromde. Hij had een hekel aan alle clans. Altijd zo... Netjes, met die regeltjes van ze. Hij had zijn eigen regels! Hij liep voorzichtig op de geur van de Bloodclan kater af, en hij wist dat hij vlakbij was. Na een paar meter zakte hij in de sluiphouding, onder het klagen van zijn rug, en hij sprong zo op de, zo zag hij nu, zwarte kater. Jack drukte de andere Tom-cat tegen de grond. "Hallo." miauwde hij droogjes.


A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) CUoqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow)   A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 18:15

Ineens voelde Hate iets op hem landen en hem tegen de grond drukken. Er ontsnapte hem een `Oehf' toen hij de grond raakte. `Hallo,' miauwde iemand droog. Hoe durft hij?! Hate had wel door dat het een kater was die hem neersloeg, maar dat maakte de woede die in hem groeide nog groter. Hij worstelde zich onder de greep vandaan en stond op. Boos keek hij naar de kat die hem had neergedrukt. `En wie ben jij, als ik het vragen mag?' vroeg hij onvriendelijk. Hij tikte ongeduldig met zijn poot op de grond. Eindelijk iets te doen... Al is het hém.



A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Sparrow
Member
A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) DPKsfdL
Loïs
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons old.
Gender:
Rank:
Mr. Sparrow
BerichtOnderwerp: Re: A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow)   A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) Icon_minitimedo 12 dec 2013 - 16:22

Sparrow voelde het lijfje van de jonge kater onder zich kronkelen en al snel was deze uit Jack's greep vandaan. `En wie ben jij, als ik het vragen mag?' Jack grinnikte, dit kleintje durfde wel! "Ik ben Captain Jack Sparrow, en wie ben jij?" Jack liet het formele weg. Deze kater stond hem in de weg, dus moest hij ook weg.


A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) CUoqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow)   A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) Icon_minitimevr 13 dec 2013 - 18:11

De kat grinnikte `Ik ben Captain Jack Sparrow, en wie ben jij?' Hate keek hem boos aan. Hij begon die kat irritant te vinden. Nu al. `Ik? Ik ben Hate. Hate de Grote.' Een beetje opscheppen mocht wel, toch? `Maar gewoon Mister Hate is voldoende voor jou.' Hij arrogant, ik arrogant.



A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Sparrow
Member
A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) DPKsfdL
Loïs
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons old.
Gender:
Rank:
Mr. Sparrow
BerichtOnderwerp: Re: A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow)   A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) Icon_minitimeza 14 dec 2013 - 9:53

`Ik? Ik ben Hate. Hate de Grote.' Jack Sparrow hield een bulderende lach in, dus bleef het met een grote grijns op zijn gezicht.`Maar gewoon Mister Hate is voldoende voor jou.' Nu lukte het Jackie niet om zijn lach in te houden. Een harde lach verstoorde de rustigheid van de verlaten plek. "Denk je dat ik je nou echt Mister Hate ga noemen? Je bent zeker 25 Moons jonger dan mij! Dat dacht ik dus even niet, Hate."

~Flut sorry.


A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) CUoqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow)   A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) Icon_minitimeza 14 dec 2013 - 15:45

Ineens begon Sparrow hard te lachen. `Denk je dat ik je nou echt Mister Hate ga noemen? Je bent zeker 25 Moons jonger dan mij! Dat dacht ik dus even niet, Hate. Met een ruk draaide Hate zijn hoofd naar de kat. `Je noemt mij gewoon Mister Hate, ja? Ongeacht mijn leeftijd, antwoordde hij vinnig. Er viel een stilte waarin Hates woede alleen maar groeide. Op een gegeven moment verstoorde hij de stilte en zei: [b]`En een zielig klein vogeltje kan niet op tegen de haat van een grote kat.'[b] Uitdagend sloeg zijn staart heen en weer.



A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow) EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A gray day and a stupid cat (Mr. Sparrow)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: