Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormysoul
StarClan
Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw) DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw)   Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw) Icon_minitimedo 12 dec 2013 - 8:55



[color=#85DBFC]Een koude wijd woei langs de vier grote, dikke eiken, die ook wel de Fourtrees werden genoemd. Een eik die stond voor een clan Stormypaw liep rustig naar de eiken toe en bijna meteen kwamen er honderden geuren haar neus instromen, van elke clan erg veel. Er waren ook nog drieandere geuren waarvan zij er twee niet kon herkennen, de laatste had zij geroken in haar kamp, ze was vergeten waarbij die geur hoorde. In haar gedachten hoorde ze niet dat er iemand anders aan kwam sluipen[, waneer er een takje kraakte draaide Stormypaw zich rustig om en riep op een milde maar harde toon "Wie is daar! Laat je zien!" ze bleef zich een beetje draaien voor het geval de andere kat haar ging aanvallen./color]



Ooc, ik weet dat Newpaw een van mijn accounts is, ik ben haar met iemand aan het delen voor een kleine tijd en zij speelt Newpaw in dit topic
Terug naar boven Ga naar beneden
Newdawn
Member
Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw) DPKsfdL
Denise/Quinty
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons~
Gender:
Rank:
Newdawn
BerichtOnderwerp: Re: Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw)   Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw) Icon_minitimedo 12 dec 2013 - 18:27

Newpaw keek achter de boom vandaan en keek recht in de ogen van de onbekende kat.
Ze bleef staan. "Wie ben jij?" Vroeg ze.
Newpaw liep voorzichtig naar voren, het gras ritselde toen ze er over liep en stopte een meter voor de kat. "Jouw ken ik nog niet... Van welke clan ben jij?"




((ooc))
Ik ben niet echt gewend om te roleplayen in een forum, ik hoop dat dit goed it :3


Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw) 2pzyybt
Moi accounts: Stormypaw - Sandfur - Eilsha - Newpaw - Kirito - Flamesoul

things made for me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw) DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw)   Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw) Icon_minitimevr 13 dec 2013 - 9:05



Terwijl haar woorden nog na klonken hoorde ze al een antwoord "Wie ben jij?" Stormypaw hoorde geritsel bij de kant van Windclan, ze had al iemand ooit eens ontmoet van Windclan alleen kon ze op het moment niet op zijn naam komen. Ze zag een poes naar voren lopen. Ongeveer even oud haarzelf "Windclan zeker? Wat is jouw naam?" vroeg ze. Waarschijnlijk had de poes haar niet gehoord want ze vroeg al "Jouw ken ik nog niet... Van welke clan ben jij?" Stormypaw toverde een klein grijnsje tevoorschijn en zei [b]"ík ben van Riverclan, wat is jouw naam Windclanner"[b] wanneer ze ik zei kwam het er best uitdagend uit, dat deed ze expres omdat de apprentice nog pas benoemd was. Waarschijnlijk had haar mentor haar misschien niet meegenomen voor de grensen te bekijken en te onthouden. In haar gedachten verzonken had ze niet door dat de poes nog maar ongeveer twee vossenlengtes voor haar, om duidelijk te maken dat ze over de 'lijn' ging trok ze haar lip op en zette haar vacht hoger.


Goed zo Quinty! Een goede beginpost alleen iets aan de korte kant, ik het hier een paar tips voor je: als jouw karakter iets zegt is het fijner om het dikgedrukt te zetten aangezien dat een stuk makkelijker leest, maar ook hele zinnen omdat ik een postsheet gebruik lijkt het bij mij soms dat ik dat niet doe het is makkelijker uit te leggen als je even bij andere topics gaat kijken. De laatste tip is dat je nog even kan gaan oefenen in het RGP oefengebied, daar zal ik en andere leden je tips geven (en ik zal mee gaan RGPen om je vooruitgang te zien!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Newdawn
Member
Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw) DPKsfdL
Denise/Quinty
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons~
Gender:
Rank:
Newdawn
BerichtOnderwerp: Re: Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw)   Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw) Icon_minitimevr 13 dec 2013 - 18:30

Newpaw keek de poes een beetje vraagend aan. "Wat is jouw naam? Ik herhaal mezelf niet nog een keer." Ze gromde zachtjes en keek niet weg van de kat.
"Ik ben Newpaw." Zei Newpaw rustig, ze werd weer rustig en ging op het gras zitten.
"Ik heb geen bedoeling om je aan te vallen hoor." Zei Newpaw.
"Jij bent zeker van de riverclan?" Vroeg Newpaw, en ze keek naar de poes wachtend op een andwoord.



((ooc))
Dit beter ? Very Happy


Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw) 2pzyybt
Moi accounts: Stormypaw - Sandfur - Eilsha - Newpaw - Kirito - Flamesoul

things made for me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw) DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw)   Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw) Icon_minitimema 16 dec 2013 - 16:06

"jij bent zeker van Riverclan?" Stormypaw kon haarzelf wel gaan slaan aangezien ze net zij dat ze van Riverclan was. "Ja ik ben inderdaad van de Riverclan" met doordringende groene ogen keek ze naar de poes, die dus Newpaw heette. De poes leek al een stuk jonger dan haar en besloot ze dus maar te pesten, misschien dat Stormypaw dan eindelijk alleen kon zijn. "Wat doet jij hier eigenlijk? als zo een jonge kítten? Moet je niet veilig in de Nursery liggen?" een klein lachje verspreidde haar gezicht want zo te zien had Stormypaw Newpaw's zwakke plek geraakt.

Ooc. Dat is al een stukje vooruit! Dat dikgedrukt leest al een stuk makkelijker, alleen je kon die ademhalingstekens wel houden. En twee tipjes: doe nou volle zinnen! En oefen nou in het Rgp oefengebied! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Newdawn
Member
Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw) DPKsfdL
Denise/Quinty
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons~
Gender:
Rank:
Newdawn
BerichtOnderwerp: Re: Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw)   Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw) Icon_minitimema 16 dec 2013 - 21:10

Newpaw keek geergerd naar de andere kat en zei stotterend "N-nou..Ik ben geen kitten meer hoor!" zei ze
Newpaw gromde, zetten haar vacht een beetje omhoog en keek haar aan met een boze blik.
"Alsof jij niet nog in de nursery zou moeten zijn!"Zei ze als een nogal zwak tegen argument.
"En wat doe jij eigenlijk hiet zonder montor ?"


((ooc))

oke ik zal ff kijken


Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw) 2pzyybt
Moi accounts: Stormypaw - Sandfur - Eilsha - Newpaw - Kirito - Flamesoul

things made for me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw) DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw)   Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw) Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 23:07

Stormypaw's woorden leken d WindClanner aleen maar kwader en kwader te maks, en om de een of andere reden vond de grijze poes dit gedrag grappig. Newpaw begon het een beetje zat te worden omdat Stormypaw zacht de de 'kitten' haar vacht begon op te zetten, door het gedrag kon de apprentice het niet laten om nog er iets over te zeggen "en je denkt mij daarmee bang te maken? WindClanner." nog vlak voor ze was utgesproken kwam er een zwak weerwoord "Alsof jij niet nog in de nursery zou moeten zijn!" Stormypaw haalde een wenkbrauw op "ik ben tenminste al acht moons en jij dan? pas zes moons? of ben je al verder?"  "En wat doe jij eigenlijk hier zonder mentor?" Alweer haalde de poes een wenkbrauw op "mijn mentor is er niet omdat hij ook nog zijn normale warrior taken te doen heeft" Stormypaw zei het op een toon waarbij geen emotie klonk behalve strengheid. "en waar is jouw mentor? of heb je er geen?". Terwijl Stormypaw wachtte op antwoord ging ze rustig zitten en begon haar vacht te wassen.


Laatst aangepast door Stormypaw op za 28 dec 2013 - 23:09; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : code foutjes hier en daar)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Those trees, they stay amaze me... (SPT) (Newpaw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: