I Fall For You[Little Storline]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I Fall For You[Little Storline]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Cinderfell
StarClan
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimedo 12 dec 2013 - 16:32

Ik ben namelijk een accje aan het verwaarlozen en toen dacht ik eraan,waarom verzin ik geen verhalenlijn om mijn Linxje weer actief te maken? Meteen vond ik het ook goed en dit is nu het verhaal:
Story:

Over het einde ben ik nog niet zeker,ik heb een aantal eindes bedacht:
Einde 1:

Einde 2:

Einde 3:

De eindes bespreek ik wel als ik iedereen ervoor heb.
Hier is het lijstje wat ik zoek:


~Kater waar Linx verliefd op word~Rogue~
~Kittens,ik zoek er ongeveer 5~Rogue/Bloodclan(Later)~
~Vriendin die Linx erboven op helpt~Rogue/Kittypet/event.Bloodclan~


Zelf zal ik een van de kittens spelen. Lijstje maak je maar zelf. Maandag 16 December ga ik kiezen(Op mijn verjaardag ga ik lekker kiezen muhahaha)

Aangemelde kittens:
Pettykit~Elvira
Fox~Anna
Scarecrow~Jojo


I Fall For You[Little Storline] 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:


Laatst aangepast door Cinderpaw. op zo 15 dec 2013 - 16:41; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimedo 12 dec 2013 - 19:04

(Because i'm out of e-mails en dit de enigste niet clankitten is. Naam veranderen is mogelijk)





GENERAL

Gender: She-cat
Siblings: ......(Komen nog, ik heb eerste aanmelding)
Parrents: Linx × Still Unknown
Age: Still Unborn
Name: Pettykit
Rank: Kitten
Future Names:??? (ligt eraan of naam wordt veranderd)
Future Ranks:
Apprentice, Warrior, Elder (Deputy?), (Leader?)

OUTSIDE
Fur Collor: Orange (als dit niet kan verander ik het wel)
Nose: pink
Eye Collor: Brown-Grey
Pawpads:
Pink-Grey

INSIDE
||Naughty||Sweet||Sneaky||Careful (bij sluipen enz.||Curious||Stalwart||

Korte karakterbeschrijving: Pettykit is een lieve maar ook stiekeme en ondeugende kitten, die natuurlijk erg nieuwschierig is. Ook heeft ze een reputatie hoog te houden, ze wil namelijk dat iedereen haar stoer vind.

||Naughty||
Nou ja het woord zegt het al ze is ondeugend, dus haalt ze wel eens streken uit. Ook glipt ze wel eens weg bij haar moeder en Sib's. En ook al is ze wel lief ze doet niet echt aan liefdadigheid. Ze maakt er dan meer een grap/streek van, wat voor haar en anderen waarmee het niet gebeurd best grappig kan zijn. Maar meestal krijgt ze er de kans niet voor, dus wordt ze gedwongen die liefdadigheidsklusjes te doen.

||Sweet||
Alhoewel Pettykit heeft wel een lieve kant, ondanks haar streken en andere ondeugende dingetjes. Ze is niet zo'n super lief poesje maar ze is wel lief een ook wel een beetje zorgzaam. Ze zou dus nooit een van haar Sib's achterlaten. Ze is dus ook wel lief, maar dat laat ze niet al te vaak merken. Omdat ze haar stoere reputatie wil hooghouden bij iedereen die ze kent.

||Sneaky||
Ook is deze kleine kitten best wel stiekem. Als ze iets wil weten wat niemand haar wil vertellen, gaat ze gewoon de katten die daar over praten afluisteren. Meestal zonder dat iemand het opmerkt. Ook kan ze natuurlijk heel stiekem wegsluipen bij haar moeder, Siblings en andere katten waar ze geen aandacht meer al wil besteedden. Ook al is ze nog maar een kitten, je mag haar niet onderschatten.

||Careful||
Ze is heel voorzichtig als het haar sluipen betreft, Pettykit let dan goed p blaadjes, takjes en welke kant de wind op waait. Dit heeft ze dus als kitten al best wel door. Ook rent ze niet zomaar op een vijand af, en let ze goed op de weg zodat ze niet zal verdwalen. Ze prent dus bepaalde punten in haar hoofd, haar herkenningspunten. Ze let ook op gevaar van andere dieren, zoals vossen en dassen. Ze is dus voorzicht, zorgvuldig enz.

||Curious||
Net als elke andere kitten is ze nieuwsgierig. Al gaat Pettykit op onderzoek uit, in plaats van het te vragen aan een kat. Meestal komt ze dan ook wel eens in de problemen. (hier viel niet zo veel over te vertellen)

||Stalwart||
Ze wil stoer zijn, maar niet gehaat. Dus ze kijkt wat iedereen cool vind en dat doet ze dan, meestal als eerste. Dan vinden ze haar hopelijk stoer. Want Pettykit wil een stoere reputatie hebben. Ze doet er dan ook alles voor om die hoog te houden (weet ik veel hoe je dat zegt).

ABOUT ME

My Name: Elvira
My Age: 12
My Motivation: Ik wil heel graag een kitten zijn omdat Petty een leuk poesje is en nog geen Family heeft. En omdat de Storyline me gwn aanspreekt.
Extra: I hope you pick me






There's Rosemary
I Fall For You[Little Storline] Rosema10
Thats for remembrance


Laatst aangepast door Rosemarykit op do 12 dec 2013 - 21:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Linx
Member
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: What you call 18 Moons
Gender:
Rank:
Linx
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimedo 12 dec 2013 - 19:09

Ik zet je in het lijstje,dit is btw Linx,als de rogue Orange is dan zou het eventueel kunnen. Maar ik weet het niet.


Made for me:

Belangrijkste accounts:
Cinderpaw. - Owlpaw - Cloudpelt - Redtail - Linx
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimedo 12 dec 2013 - 21:01

ja daarom ik kan het altijd veranderen. ik vond haar ava van nu gwn best cute


There's Rosemary
I Fall For You[Little Storline] Rosema10
Thats for remembrance
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimedo 12 dec 2013 - 21:34

ik heb over allen karakter eigenschappen wat geschreven.


There's Rosemary
I Fall For You[Little Storline] Rosema10
Thats for remembrance
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimevr 13 dec 2013 - 14:22

I Fall For You[Little Storline] O045es

Naam: Fox ∞
Rang: Kitten ∞
Geslacht: Poes ∞
Leeftijd: Unborn ∞
Clan: Rogue ∞

Ouders: Linx & ? ∞
Broers-Zussen ...

Inside: Fox heeft een lastig karaktertje. Ze werkt zich steeds in de nesten. Daardoor word ze nors en onvriendelijk. Ze ontwikkeld een snauwende stem die alleen verzacht is als ze tegen haar moeder praat. Ze zal ergens in de winter sterven. ∞
Uiterlijk [S]: Ze heeft een prachtig zilver vachtje. Ze heeft mooie groene oogjes en een donkergrijs neusje. ∞
Uiterlijk [P]: http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2013/345/e/6/sing_for_me_mammy_by_zoranphoto-d6xjkt4.jpg Linx & Fox ^^
Motivatie: Nou ik hou van je x'D
Ik wens de anderen heel veel succes ∞
S= schriftelijk P= plaatje


I Fall For You[Little Storline] Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimevr 13 dec 2013 - 14:29

Je staat in het lijstje!


I Fall For You[Little Storline] 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimevr 13 dec 2013 - 14:34

Prettykit~Elvira
Ik denk dat het zonder die r is ^^
Oeh, tnx

--
Warriorsetje <3


I Fall For You[Little Storline] Y1b91

Stuff:


Laatst aangepast door Specklepaw op di 17 dec 2013 - 15:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindledpaw
Member
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 proud moons
Gender:
Rank:
Brindledpaw
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimevr 13 dec 2013 - 15:07

Het is zonder de r want petty betkend klein en ze is kleingebouwd

ik heb een aantal accountjes


I Fall For You[Little Storline] 9779635
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimevr 13 dec 2013 - 15:10

Heb het aangepast Wink


I Fall For You[Little Storline] 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gastly
Member
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't know myself! Ahaha 8D~
Gender:
Rank:
Gastly
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimeza 14 dec 2013 - 16:49

S C A R E C R O W



"In this world, those who break the rules are trash. However, those who abandon their comrades are worse than trash.




NAAM:
Scarecrow (betekenis: Vogelverschrikker)

LEEFTIJD:
Unborn

CLAN:
Rogue

GESLACHT:
Kater

KERNWOORDEN:
Strong, Loyal, Teamwork, Brave, Wrong, Mistakes

KARAKTER:
KIT:
Scarecrow is een rustige, serieuze kit. Hij wordt meestal omschreven door anderen als "Irritant" "denkt dat hij beter is" en "on-sociaal". Dit komt doordat hij geen waarde hecht aan vriendschappen, stiekem faalangst heeft, en nogal bot is tegenover leeftijdsgenoten. Hij is zeer slim voor zijn leeftijd, maar past het vaak op de verkeerde manieren toe.  
YOUNG ADULT:
De grijze kater is nu op de leeftijd van een clan-apprentice, en is nog steeds even bot als vroeger. Hij begint zich nogal irritant te gedragen tegenover zijn moeder, Linx, en loopt vaak stiekem weg.
Maar, op een dag komt hij enkele clan-apprentices tegen. Hij krijgt ruzie met hen, en valt hen aan. Na een verhit gevecht weet hij zichzelf zover te pushen dat hij de apprentices (die iets jonger zijn dan hij is) verslaat. Een van de apprentices roept hem tijdens het vluchten nog toe dat hij nooit de hele wereld aankan zonder anderen. Eerst denkt Scarecrow hier niet meer over na, en besluit dat de apprentice gek is. Maar, hij ziet de apprentice vaker. En, hij blijft maar volhouden dat Scarecrow vrienden moet maken. Scarecrow ziet op een dag de apprentice weer bij het ravijn, die hem vraagt hoe het nu gaat met zijn vrienden. Wanneer Scarecrow antwoord dat hij geen vrienden heeft, wordt de clankat woedend. Ze komen in een gevecht, maar de andere apprentice glijdt plots weg, het ravijn in. Scarecrow schrikt, aangezien hij niet de intentie had de clankat te doden. Hij weet de poot van de apprentice te grijpen met zijn kaken, en deze zegt hem nog één keer dat hij niets aankan zonder vrienden, maar dat hij als hij langer zou leven graag bevriend zou zijn geweest met Scarecrow. Uiteindelijk valt de clankat toch in het ravijn, en sterft. Scarecrow blijft beduusd achter, verdrietig, maar besluit wel de tip van de kat in de praktijk te brengen.
WARRIOR:
Scarecrow heeft meer vrienden, en heeft zijn koude, gevoelloze imago afgelegd. Hij is vriendelijker tegenover zijn moeder, en helpt haar vaak. Hij begint opgewekter te worden, en hij begint zijn humoristische kant te laten zien aan anderen.
Uiteindelijk verlaat Scarecrow op de leeftijd van 14 manen zijn moeder en siblings, om aan de andere kant van de twoleg-place te gaan wonen. Hij is een sterke, slimme kat, en hij wordt door een paar van zijn vrienden aangeraden bij een clan te gaan. Aangezien hij slechte ervaringen heeft met de bosclans besluit hij bij de Bloodclan te gaan. Hij is alleen niet zoals de meeste bloodclanners, hij kan ook vriendelijk zijn en genade schenken aan zijn vijanden. Toch weet hij een aardige reputatie op te bouwen tussen de zwervers die de Bloodclan vormen.


UITERLIJK:
Scarecrow is een lange, slungelige maar wel gespierde kater. Hij is langharig, en heeft een dichte vacht. Hij onderhoud zijn vacht meestal niet al te goed, (al sinds zijn kittentijd) waardoor hij zijn naam heeft gekregen.
Scarecrow heeft verschillend gekleurde ogen, zijn rechteroog is blauw, maar zijn linkeroog is rood-oranje gekleurd. Een lang, verticaal litteken loopt over zijn rode oog. (dit krijgt hij in het gevecht tussen de clan-apprentices)
Scarecrow:

EXTRA DINGEN:
Scarecrow is lichtelijk gebaseerd op een personage uit de anime Naruto, Kakashi Hatake (naam betekent: Landbouw vogelverschrikker xD) Click!
Based on:

OVER MIJ:
Mijn naam is Jojo, ik RPG nu bijna 3 jaar ^^ Niet alleen op deze site, ook op andere sites.

MOTIVATIE:
Ik heb al zo lang Scarecrow willen aanmaken! 8D En, ik vond deze verhaallijn echt heel episch, net zoals Linx :3



Laatst aangepast door Gastly op za 14 dec 2013 - 18:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimeza 14 dec 2013 - 17:42

Ik heb silent als vriendin die haar erbovenop helpt :3
Aanmelding komt vanavond~



I Fall For You[Little Storline] Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 13:22

Geweldig! Zo kan Jinx echt actief worden!

Neem de tijd ervoor als je wilt c:

Ik zet Scarecrow in het lijstje.


I Fall For You[Little Storline] 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 13:54

@Elvira, je kan ook gewoon een 10 minute mail gebruiken :3


I Fall For You[Little Storline] 25jw4cj
I Fall For You[Little Storline] ZZu0jir I Fall For You[Little Storline] LcrIgCQI Fall For You[Little Storline] MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalpaw
Member
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
115
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crystalpaw
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 14:11

Voor wat? Idk waar je het over hebt srry


I Fall For You[Little Storline] 2cco7sx

Click me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 14:33

om een nieuw acc aan te maken


I Fall For You[Little Storline] 25jw4cj
I Fall For You[Little Storline] ZZu0jir I Fall For You[Little Storline] LcrIgCQI Fall For You[Little Storline] MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Platinumsoul
Member
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: Why do you want to know? ::
Gender:
Rank:
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 16:38

Cinderpaw. schreef:
Geweldig! Zo kan Jinx echt actief worden!

Neem de tijd ervoor als je wilt c:

Ik zet Scarecrow in het lijstje.

Yay! Thanks C:

Btw, mijn naam is Jojo xD Niet bunny


I Fall For You[Little Storline] T6thco

The road I walk is paved in gold
To glorify my platinum soul
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 16:41

Oops sorry Xd


I Fall For You[Little Storline] 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Platinumsoul
Member
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: Why do you want to know? ::
Gender:
Rank:
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 16:41

Niet erg xD


I Fall For You[Little Storline] T6thco

The road I walk is paved in gold
To glorify my platinum soul
Terug naar boven Ga naar beneden
Platinumsoul
Member
I Fall For You[Little Storline] DPKsfdL
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: Why do you want to know? ::
Gender:
Rank:
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: Re: I Fall For You[Little Storline]   I Fall For You[Little Storline] Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 16:41

(sorry, DP)
Is het ook mogelijk om 2 kits te spelen?


I Fall For You[Little Storline] T6thco

The road I walk is paved in gold
To glorify my platinum soul
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I Fall For You[Little Storline]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: