Going in Blind [open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Going in Blind [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowbird
Dark forest
Going in Blind [open] DPKsfdL
Lianne
230
Actief
Disconnect and self-destruct
One bullet at a time
What's your rush, now?
Everyone will have his day to die

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowbird
BerichtOnderwerp: Going in Blind [open]   Going in Blind [open] Icon_minitimeza 14 dec 2013 - 13:34

Snowkit zat met haar oortjes gespitst rond het kamp te kijken. Of nou- kijken? Ze voelde de vibraties van de katten om haar heen en hoorde ze luid en duidelijk met haar oren. Verveeld en alleen zat ze aan de rand van de kraamkamer en zuchtte ze. Ze was zo enorm verveeld! Waarom was er nou nooit iets leuks om te doen? Misschien als ze in haar eentje het territorium ging verkennen dan .. dan zou ze laten zien dat ze leerling kon worden! Everstar had haar gezegd dat ze geen leerling kon worden omdat ze niet kon zien. In haar mening was dat helemaal niet waar! Ze kon prima zien! Alleen deed ze dat niet met haar ogen. Verhit bij de gedachte alleen al stond ze op en trippelde ze naar de uitgang van het kamp. Niemand merkte haar op als ze er was dus kon niemand haar ook missen. Voor ze echter haar eerste stapje naar buiten kon zetten hoorde ze een stem achter zich en stopte ze nijdig in haar sporen. Snowkit legde haar oortjes plat en draaide zich om.


Help me, if you can, It's just that this is not the way I'm wired.
So, could you please help me understand why.. You've given in to all these reckless dark desires?


::
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Going in Blind [open] DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Going in Blind [open]   Going in Blind [open] Icon_minitimeza 14 dec 2013 - 19:01

Met een luie gaap strekte de kater zich uit, zijn poten tot ver in de lucht en zijn teentjes open gespreid. Toen hij klaar was met wakker worden, draaide hij zich om en stond op. Het was al laat...Hij had zich verslapen. Fijn. Met een wat geïrriteerde kop ging Silhouettepaw de den uit, die overigens helemaal leeg was... Buiten gaf hij zichzelf toch maar een wasbeurt, hoewel die van korte duur was en schudde zijn vacht uit. Piepkleine stukjes mos vlogen in het rond, wat dus inhield dat hij waarschijnlijk had bewogen in zijn slaap. Blijkbaar niet heel erg, anders had iemand hem wel wakker wakker gemaakt. Silhouettepaw kon zich niks meer herinneren van het, dus liet hij het maar zitten. Nou ja, hij ging maar eens op jacht. Silhouettepaw liep naar de Campuitgang toe en zag daar tot zijn verbazing een kleine witte kitten. De kitten leek naar buiten te willen. "Hey" zei Silhouettepaw tegen het. De kitten legde haar oortjes plat en draaide zich toen om. Silhouettepaw zweeg even en nam de kleine in zich op. Ondanks dat hij nog nooit echt een blinde had gezien, merkte hij dat deze kit waarschijnlijk blind was. Haar ogen leken namelijk niet echt ergens op gericht te zijn. Was ze dan per ongeluk naar de campuitgang gegaan? "Wat doe je?"


Going in Blind [open] Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecloud
StarClan
Going in Blind [open] DPKsfdL
Cynthia
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (110 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icecloud
BerichtOnderwerp: Re: Going in Blind [open]   Going in Blind [open] Icon_minitimeza 14 dec 2013 - 19:21

Icecloud pakte een muis van de prooistapel en ging dicht bij de nursery liggen. Ze ging hier liggen, omdat Snowkit niet al te ver bij haar vandaan was. Snowkit was blind en ze wist dat de kitten daardoor meer kwetsbaar kon zijn. Ze deed haar best om haar niet als een speciale kitten te behandelen, maar ze wist dat dat zou veranderen zodra het tijd was voor haar om een apprentice te worden. Everstar had Snowkit al wel verteld dat ze geen apprentice kon worden, maar Icecloud betwijfelde of haar dochter het wilde geloven. Ze nam een laatste hap van haar muis en likte haar lippen af voor ze haar blik weer op de plek richtte waar Snowkit was. Alleen daar was ze niet meer. Lichte paniek kwam even in haar naar boven en ze keek het kamp vluchtig rond om te kijken waar Snowkit was. Ze zag haar dochter samen met een apprentice bij de kampingang. Ze stond op en liep naar de twee katten toe. Ze hoopte niet dat Snowkit van plan was geweest om het kamp uit te gaan. Het zou haar eigenlijk niks verbazen, vooral niet nadat Snowkit te horen had gekregen dat ze geen apprentice kon worden. "Wat doe je?" Hoorde ze de apprentice nog net vragen aan Snowkit. Ze had hetzelfde aan Snowkit willen vragen, dus besloot ze dat het beter was om haar mond te houden en af te wachten wat het antwoord zou zijn. Ze was in ieder geval opgelucht dat er niets was gebeurd met Snowkit.


Going in Blind [open] Smwwmp

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowbird
Dark forest
Going in Blind [open] DPKsfdL
Lianne
230
Actief
Disconnect and self-destruct
One bullet at a time
What's your rush, now?
Everyone will have his day to die

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowbird
BerichtOnderwerp: Re: Going in Blind [open]   Going in Blind [open] Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 12:04

Snowkit hield haar blik op haar pootjes gericht en merkte aan de toon van de stem dat het waarschijnlijk een jonge leerling was. Tijd om gewoon dom te spelen dus. "Ik weet het niet- ik was op zoek naar mijn bed maar volgens mij ben ik verdwaald" Jammerde ze op haar zieligste toon. Ze draaide haar kop heen en weer alsof ze probeerde te ontdekken waar ze was. Toen er een koude stroom lucht door de kamp ingang blies rilde ze en ging ze zitten. "Wat is het koud! Ik ben toch niet het kamp uit gegaan?" Zei ze snikkend en ze begroef haar neus in haar voorpootjes, zo overtuigend mogelijk begon ze te snikken en stond ze toen op. "Wil je me alsjeblieft terug naar mijn mama brengen?" Zei ze zo lief mogelijk terwijl ze op haar onderlip beet die trilde.


Help me, if you can, It's just that this is not the way I'm wired.
So, could you please help me understand why.. You've given in to all these reckless dark desires?


::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Going in Blind [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: