Time to come back, a new and fresh start ♥



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Time to come back, a new and fresh start ♥

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokeghost
Member
Time to come back, a new and fresh start ♥ DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Time to come back, a new and fresh start ♥   Time to come back, a new and fresh start ♥ Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 20:56

Heey!
Ik heb besloten veel accounts inactief te maken en zelfs weg te doen. Ik heb een lijstje gemaakt van accounts die ik sws wil houden.
Sws houden:

Smokepaw
Smokepaw is een vriendelijke poes, die zich dapperder voordoet dan dat ze eigenlijk is. Ze is een melige kat, waarvan je zou denken dat ze nooit in een depressie zou kunnen komen en kan daar ook totaal niet over na denken. Ze is niet verlegen en schaamt zich niet snel om iets wat ze fout doet.
-Topics{2}
-Broer

Leopardspots
Leopardspots is een poes, die de zus van de poes Pantherfur is. Ze loopt een beetje in haar schaduw, omdat Pantherfur veel bekender in de clan is en zij eerder rustig is en niet snel begint met praten. Ze is feller en harder dan haar zus en haar vertrouwen in katten ligt niet erg hoog. Toch is ze een erg lieve poes, als je dieper in haar graaft en ze je vertrouwt.
-Vertrouwenspersoon
-Topics {3}

Shiva
De poes heeft een masker opgezet tegen katten die ze niet kent of tegen katten die ze niet mag. Ze kan erg kil of juist fel uit de hoek komen en lijkt erg ongeïnteresseerd. Ze is daardoor ook onafhankelijk van katten en laat zich ook niet snel beïnvloeden. Dit karaktereigenschap kan geheel omslaan bij vrienden. De poes heeft een scherpe tong en gebruikt dit bij katten die denken dat ze geweldig zijn, iets wat ze verafschuwd. Ze zal niet zo snel iemand een vernedering laten ondergaan in het openbaar, behalve als je haar iets flikt. Ze is best wel slim, je moet haar echt niet onderschatten. Ze is dan wel BloodClanner, ze is geen hersendode kat. Daardoor kan ze ook erg snel een tegenreactie bedenken of iemand gewoon de mond snoeren. Toch gebruikt ze haar intelligentie bijna nooit. Daarom heeft ze een grote eigen wil, en zal niet zomaar opgeven wanneer ze iets wilt. Ze zal daarom ook totaal niet snel omgepraat worden. Ze merkt wel wanneer iets te ver gaat en stopt dan ook.
-Topics {1}
-Kat waarmee ze een haat/vriend relatie heeft.

Apple
Apple is een vriendelijke rogue poes, met zo haar vage trekjes. Ze woont al een langere tijd bij Saxon en is hierdoor iets harder geworden. Ze is dol op kittens, alleen denkt ze zelf nooit kittens te krijgen. Ze denkt erg negatief over zichzelf en kan daarom iemand afkatten, vooral als deze complimenten maakt. Ze vindt het eng, relaties beginnen.
-Rebelse kater die haar een slechte invloed geeft
-Vertrouwenspersoon
-Topics {2}

Weggeven:
Bulletproof
Het spijt me lieve jongen, maar ik heb je verwaarloosd. In je apprenticetijd dacht ik altijd dat je het perfecte karakter had, maar ik heb je omgegooit en helemaal verpest. Het spijt me D:

Roachkit
Ik wens deze poes een goede bezitter toe die nog wat met haar kan ^^"

Servalsong
Sorry Babs D:

Darkened
...

Alvast bedankt Wink


Time to come back, a new and fresh start ♥ Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Time to come back, a new and fresh start ♥ UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Time to come back, a new and fresh start ♥   Time to come back, a new and fresh start ♥ Icon_minitimevr 20 dec 2013 - 12:59

Ik bied me aan voor Bulletproof, ik vond dat altijd al een geweldig karakter Very Happy


Time to come back, a new and fresh start ♥ SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
Time to come back, a new and fresh start ♥ DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Time to come back, a new and fresh start ♥   Time to come back, a new and fresh start ♥ Icon_minitimevr 20 dec 2013 - 14:42

Zou je dan een voorbeeldpost willen maken? =D


Time to come back, a new and fresh start ♥ Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Platinumsoul
Member
Time to come back, a new and fresh start ♥ DPKsfdL
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: Why do you want to know? ::
Gender:
Rank:
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: Re: Time to come back, a new and fresh start ♥   Time to come back, a new and fresh start ♥ Icon_minitimevr 20 dec 2013 - 14:49

Ik heb wel interesse in Servalsong! C:


Time to come back, a new and fresh start ♥ T6thco

The road I walk is paved in gold
To glorify my platinum soul
Terug naar boven Ga naar beneden
Rubble
Member
Time to come back, a new and fresh start ♥ DPKsfdL
Loïs
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender:
Rank:
Rubble
BerichtOnderwerp: Re: Time to come back, a new and fresh start ♥   Time to come back, a new and fresh start ♥ Icon_minitimevr 20 dec 2013 - 15:42

Ik wil Darkened wel Very Happy


Time to come back, a new and fresh start ♥ Os5xep
Littleface - Sour - Coca - Icicleshard - Mr. Sparrow - Rubble
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Time to come back, a new and fresh start ♥ UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Time to come back, a new and fresh start ♥   Time to come back, a new and fresh start ♥ Icon_minitimevr 20 dec 2013 - 15:52

Het is een beetje flutjes, maarja :3

Voorbeeldpost:


Time to come back, a new and fresh start ♥ SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
Time to come back, a new and fresh start ♥ DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Time to come back, a new and fresh start ♥   Time to come back, a new and fresh start ♥ Icon_minitimevr 20 dec 2013 - 19:34

Bullet en Serval zijn van jullie ^^" Ik zal ze opschonen en de wachtwoorden doorsturen. En voor Darkened graag een voorbeeldpost Wink


Time to come back, a new and fresh start ♥ Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Time to come back, a new and fresh start ♥
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: