Sunset {Tinderkit} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sunset {Tinderkit}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Brokentune
Member
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 18:07

Tinderkit herhaalde de echte versie van haar 'ondermond'. Maar toen ging ze op zijn conclusie in. "Het voelt niet... 'niet erg..'" Zei ze. Hij rolde weer met zijn ogen. Er waren veel ergere dingen dan even vallen hoor! "De volgende keer bijt ikke hem." Hij grinnikte zachtjes. Ja en dan zal ze niet alleen pijn hebben aan haar 'ondermond', maar aan haar hele mond en haar tanden. "Wel als je die tanden wil houden zou ik dat niet doen," Lachte hij. "En geloof me, je zal veel meer pijn hebben dan nu." Een voldane grijns sierde zijn lippen. Hij vond het wel amusant om andere te zien ontdekken en daarna keihard te zien falen. Ookal kon hij het meestal ook nog niet. De fouten van een ander waren altijd zoveel leuker dan je eigen.


Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 18:23


Tinderkit wreef nog eventjes een paar keer met haar pootje over haar kin heen en ontdekte tot haar eigen grote opluchting dat het nare gevoel wat pijn zou moeten heten alweer een beetje wegtrok. Gelukkig maar. Ze keek met een wat verbijsterde blik omhoog naar de nadere kitten, Brokenkit, toen deze begon te lachen. Tinderkit hield haar kopje wat vragend scheef. Ze vond het niet leuk als andere katten lachten en ze snapte niet waarom. "Pijn is niet leuk.." Murmelde ze zachtjes, terwijl ze nog eventjes naar de rots keek. Maar hierna richtte ze haar aandacht op Brokenkit, haar kopje scheef houdende. "Doe jij wel eens pijn?" Vroeg ze, haar kopje scheef houdende naar de kitten om haar vraag wat meer kracht bij te zetten. Ze wist niet waarom ze het deed, maar instinctief voelde het goed om haar kopje scheef te houden.



Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 18:29

De witte pluisbol hield haar kopje schuin. "Pijn is niet leuk.." zei ze. Hij zuchtte. "Ja het is niet leuk, ik snap ook niet waarom het bestaat..." Zijn lach verdween en maakte plaats voor een neutrale streep. Zijn ogen vlogen langs het kamp. Deze had een helrode gloed gekregen en leek wat warmer dan normaal, ookal trok de Leaf fall wind aan zijn haren. "Doe jij wel eens pijn?" Vroeg Tinder plots. Hij keek neer op haar en haalde zijn schouders op. Ookal klopte haar zin helemaal niet. Hij ging er niet op in gaan, want hij snapte het toch en zo'n grote fout was het nu ook weer niet... Toch niet zo erg als 'Ondermond'... "Ik probeer het te mijden, maar pijn zal er altijd zijn..." Ja, pijn... Dit gesprek kreeg een nijdige wending.


Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 18:40

Stilletjes, met een zekere nieuwsgierigheid in haar blik, luisterde Tinderkit naar Brokenkit's woorden. Elk gesprek dat ze voerde, elke kat die ze ontmoette en elke nieuwe ervaring, alles waren nieuwe dingen om te leren en ze vond het geweldig. Maar ze kon zelf ook wel ietsjes aanvoelen dat dit geen prettige wending van het gesprek was en legde haar oortjes wat achteruit. "Pijn is stom." Besloot het poesje, waarna ze Brokenkit vrolijk aantikte met haar pootje. "Maar tikkertje is niet stom." Concludeerde ze vervolgens snorrend, in een poging hem op te beuren. Zo snel als ze kon ging ze ervandoor, half waggelend en half rennend. Ze was er alleen niet zo goed in en haar pootjes raakten al vaak snel de kluts kwijt bij het rennen, waardoor ze niet zo snel was.



Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 19:11

De kit legde haar oortjes in haar nek. Hij merkte het nu op. Ze had het al meerdere keren gedaan, maar dit was de eerste keer dat hij er op lette. "Pijn is stom." Zei ze. Hij zuchtte en legde zijn aandacht op de grond naast haar. "Maar tikkertje is niet stom." zei ze opeens en weg was ze. Broken volgde haar passen, onhandig. Ze had duidelijk een heel groot uithoudingsvermogen en doorzettingsvermogen, dat was duidelijk. Daarvoor moest hij die kleine kits wel bewonderen. Hij had geen van beiden. Hij moest het nog leren, maar sommige waren ermee geboren. Of toch velen. Hij kreeg een zwak grijnsje op zijn lippen, eerder een lach en hij spande al zijn spieren op en stoof ervandoor. Dat hij sneller was dan kleine Tinderkit was duidelijk, dus ging hij dit eerlijk spelen. Hij vertraagde zijn passen en deed alsof hij haar niet kon inhalen. "O nee, je gaat veel te snel voor mij!" Gilde hij haar na. Zijn lach werd breder, dit was veel leuker dan het rotsengedeelte!


Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 19:17

Tinderkit's pootjes trommelden op de aarde toen ze probeerde zo snel mogelijk weg te komen van Brokenkit. Ze lachte uitgelaten, maar raakte daardoor zo afgeleid dat ze hierdoor bijna over haar eigen pootjes struikelde. Ze vertraagde eventjes en zocht haar balans terug, iets wat ze tot haar eigen grote opluchting ook vond. Ze rende weer vlug door. "Ik ben snel!" Miauwde ze vrolijk, "Ik ben de snelligste!" Maar de kampmuur kwam al heel erg vlug dichterbij en glijdend kwam ze tot een halt, zich niet beseffende dat ze beter had kunnen afbuigen. Maar in ieder geval klapte ze er niet met haar neus tegen de muur op.



Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 22:05

Tinderkit leek zich goed te amuseren en dat vond Broken ook wel belangrijk. Hij vond het fijn om ook andere katten te zien genieten, het gaf hem een warm gevoel vanbinnen... "Ik ben snel!" Hoorde hij. Broken kon het niet laten en rolde even met zijn ogen. ondertussen was hij al wat dichter bij haar gekomen, want ze was even haar evenwicht verloren. "Ik ben de snelligste!" Hij grijnsde. Maar toen verscheen er een gigantische muur voor haar. Brokenkit zag het al voor zich, de kit die er met al haar kracht -of wat ze zich kon permitteren- er tegenaan knalde. Dat kon wel meer schade aanrichten dan vallen... Toch? Hij dacht niet langer na en schoot naar de witte kit toe. Maar nog voor hij kon afremmen, remde ze zelf af. Hij daarin tegen had dit niet zien aankomen en zo snel hij kon staakte hij zijn actie en plantte hij zijn klauwtjes de grond in. Hij slierde over de grond heen en kwam uiteindelijk met een doffe klap tegen de muur tot stilstand. Even werd al de lucht uit zijn longen geperst en hij sloot pijnlijk zijn ogen. Awch, dat was geen prettig gevoel. Zijn klauwtjes zaten nog steeds diep in de grond. Niet enkel omdat hij zich had willen afremmen, maar ook omdat hij erg veel pijn had...


Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 22:14


Wat verbijsterd staarde Tinderkit naar de muur die voor haar was opgedoemd. Maar goed dat ze op tijd geremd had. Ze had er niet met haar neusje tegenaan willen botsen. Waarom was deze muur er eigenlijk? Verbaasd en nieuwsgierig staarde ze omhoog, tenminste totdat Brokenkit met een doffe klap tegen de muur botste. Geschrokken keek Tinderkit op en maakte een licht sprongetje, waarna ze met voorzichtige pasjes in de richting van Brokenkit liep. Voorzichtig prikte ze in zijn zij en piepte met een bezorgde toon naar hem. "G-Gaat het...? Heb je pijn...?" Vroeg ze, haar oortjes plat leggende en hem een klein en bezorgd duwtje gevende met haar neus.  



Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 22:25

Nog voor hij zijn ogen terug opende, voelde hij een duwtje in zijn zij. Al trillend kwamen zijn oogleden in beweging en langzaam werden zijn groene ogen zichtbaar. "G-Gaat het...? Heb je pijn...?" Hoorde hij een maar al te bekende stem piepen. Zijn zicht werd wat scherper en hij keek naar de witte kit naast hem. "Nee, ik voel bijna n... Niks," kreunde hij zachtjes. Hij probeerde een grijns over zij lippen te persen waarna hij zijn linkerpoot optilde en haar zij aanraakte. "Tikkie, jij bent hem,"


Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 22:34


Met een bezorgde frons op haar gezicht keek Tinderkit naar de oudere kitten voor haar, wie net vol tegen de muur was geklapt. Ze zuchtte opgelucht toen de kater zei dat er niks was, maar dat maakte de verbijstering en verontwaardiging des te groter toen hij haar tikte! Ze zette haar melkwitte vachtje op, iets wat ze altijd deed als ze verontwaardigd was. "Nie eerlijk!" Sputterde ze tegen, waarna ze op hem af stuiterde om hem terug te tikken. Ze zou hem krijgen!



Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 22:46

Brokenkit grijnsde zachtjes toen hij zag dat ze zich niet te veel zorgen over hem maakte, dan ging ze ook niet nadenken over zijn afgang. Maar ze was al snel boos omdat hij 'vals speelde'. De kleine, witte pluisbol kwam op hem af en Broken probeerde weg te komen, of wat zijn toestand hem toeliet. Toch raakte de andere kit hem aan en hij draaide zich razendsnel om. Hij hapte naar lucht en zei: "Ah nee hé!" Hij spinde zachtjes en rende achter haar aan. Natuurlijk zorgde hij ervoor dat er een gat was, want inmiddels had hij al door dat ze het erg leuk vond om de beste te zijn. En je kon een jonge toch nog iets gunnen, want later zou ze wel genoeg meemaken. Hij had niet van zijn eerste moons kunnen genieten, dat betekende niet dat hij een ander dat recht moest ontnemen...


Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 23:59

Tinderkit wilde streven naar het zijn van de beste, zodat ze haar ouders trots kon maken. Maar als kleine kitten die de wereld nog moest ontdekken, ging dat niet altijd zo makkelijk. Maar plotseling kwam Brokenkit dichterbij en zag ze haar kans schoon. Ze tikte haar ietwat créme kleurige pootje giechelend tegen hem aan en draaide zich onmiddellijk om om weg te spurten. Nog altijd met haar onhandige rennende waggelpasjes spurtte ze voort. Al kwam er nu al zo nu en dan een slaperige gaap uit haar mondje geslopen als ze hier de kans toe had. Haar potje met energie was niet eindeloos, zeker niet voor een kitten die nog zo jong was.



Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 dec 2013 - 0:56

Tinderkit was door het dolle heen met haar 'overwinning'. Zijn buikspieren protesteerde zwaar tegen, maar toch bleef hij doorgaan. Een oneindige lach versierde zijn gezichtje en hij merkte niet op hoe de zon al lang was weggezakt achter de horizon. Nu gaf het maanlicht een mysterieuze glans aan het kamp. Hij was nog lang niet moe omdat hij toch meestal niks deed en hij eigenlijk veel moest bewegen. Maar veel gezelschap had hij vaak niet, dus hij genot van elk beetje dat hij kreeg. Toen hij Tinder terug naderde, ging hij wat verzamelder gaan lopen waarbij zijn passen korter werden. En toen wachtte hij het juiste moment af... Zijn achterhand spande zich op, zijn lichaam werd gelanceerd en zijn krachtige achterpootspieren ontspande zich terug. Hij vloog zachtjes door de lucht en genoot van het effect, ookal gierde zijn zij van de pijn. Hij mikte op Tinder, in de hoop zachtjes op haar te landen. Dan had hij haar zeker!


Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 dec 2013 - 11:28

Grinnikend en giechelend waggelde Tinderkit voorwaarts. Haar pootjes trommelden met doffe klopjes op de ietwat koude aarde, maar voor haar gevoel had ze nog nooit zo snel gerend! Haar pootjes zagen ondertussen donker van het stof, maar ergerlijk vond ze het op dit moment niet. Maar plotseling kwam er een gewicht op haar rug terecht en haar poten wilden haar niet meer dragen. Met een plofje landde ze op haar buikje op de grond terecht. "Oof!" Bracht ze uit en spartelde wat met haar pootjes. "Oneerlijk, oneerlijk!" Piepte ze, proberende los te komen.




Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 dec 2013 - 20:40

Hij landde op Tinders' rug en deze zakte door zijn gewicht door haar pootjes. De witte pluisbol spartelde wild onder zij buik. Hij grinnikte zachtjes en hoorde dat ze het erg oneerlijk vond. "Oneerlijk?" Grinnikte hij. "Ik sprong gewoon, niks meer," De kit bewoog zijn lichaam van de kleinere, witte variant. Brokers' ogen gleden over haar silhout. Nu pas viel het hem op dat de zon al lang onder de horizon was gezakt en de maan nu een magische gloed over het kamp legde. Zijn blik gleed naar de zwarte hemel, soms kon je starclan zien of dat zeiden ze toch.


Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 12:31

Tinderkit spartelde met haar voorpootjes in een poging om los te komen, maar ze had nou eenmaal nog niet genoeg kracht in haar pootjes. Terwijl ze dit deed ontsnapten meerdere verontwaardigde piepjes uit haar mond, die de 'oneerlijkheid' alleen maar bevestigden wat haar betrof. Pas toen ze losgelaten was krabbelde ze achteruit en keek ze wat verontwaardigd naar Brokenkit. "Jij benne zwaar." Besloot ze, haar neusje wat de lucht instekende, zoals ze andere katten wel eens had zien doen. Maar toch klonk de belediging niet helemaal serieus, zelfs niet uit haar mondje.



Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 13:44

Brokenkit zag hoe Tinder achteruit krabbelde. Een verontwaardige blik glansde in haar ogen. "Jij benne zwaar." Concludeerde ze. Hij grijnsde zachtjes. Dat hoorde hij niet vaak omdat de meeste kits ouder of even oud waren als hem en hij was al zo klein en licht voor zijn leeftijd. Broken zag het niet echt als een beledeging, maar eerder als een mening. Meningen verschilden nogal veel in deze wereld en net zoals Tinder al zei, zij vond hem zwaar. Hijzelf vond hem perfect en de andere, oudere kits vonden hem licht en klein. Het was een mening, een subjectieve bepaling. Niks meer en niks minder. "En jij bent licht. Maar over een paar moons zal je zelfs groter en zwaarder zijn dan ik!" Sprak hij uit. Dat wist hij vrijwel zeker aangezien hij nooit de nodige groei van de vele moons voordien niet echt had gehad.


Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 15:57

Een ondeugende grijns begon op de lippen van Tinderkit te spelen terwijl ze naar de woorden van Brokenkit luisterde. Op zich klonk die 'belofte' wel erg goed. "Ik word de grootste!" Beloofde ze Brokenkit enthousiast. Hierna zette zich af en probeerde ze op Brokenkit's rug te klimmen, om maar te bewijzen dat ze 'groot' was. Als ze boven op hem stond, zou ze immers ver over hem heen kunnen kijken! Maar met haar onhandige kittenpootjes kwam ze niet zo ver en tuimelde ze vanzelf weer op de grond.




Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 19:53

Broken keek geamuseerd toe hoe een grijnsje haar lippen sierde. "Ik word de grootste!" Zei ze en na deze uitspraak, sprong de kleine kit op. Ze probeerde op zijn rug te klimmen en het leek niet echt te lukken, want nog voor hij iets kon doen, viel ze terug op de grond. Hij draaide zich rustig om en keek de kit geamuseerd aan. Hij probeerde zijn licht geamuseerde grijns te onderdrukken, wat voor een deel lukte. "Over een paar moons. Je zult zien dat de tijd voorbij zal vliegen." Hij keek haar aan en liet zijn grijns van zijn lippen verdwijnen. Hij liet zijn blik op de hemel vallen en fronste even. "Ik denk dat het bijna tijd is om te gaan slapen," hij keek haar terug aan. "Als je veel slaapt, zal je veel en snel groeien." Zijn stem was zacht en vriendelijk. Gebroken, maar vriendelijk.


Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Sunset {Tinderkit}   Sunset {Tinderkit} - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 14:56


Tinderkit kon een lichte frons niet onderdrukken. "Maar dat is lang.." Murmelde de kit licht mopperig, duidelijk niet helemaal tevreden met het antwoord. Ze zwiepte wat met haar staartje en keek wat ongelukkig omhoog naar Brokenkit. En het antwoord daarna was al helemaal niet leuk wat haar betrof. "Nu al..?" Jammerde ze zachtjes, "Maar ik ben nog helemaal niet..." Ze kon de gaap niet onderdrukken die haar oogjes lichtjes dicht deed vallen. "Moe.." Miauwde ze nog steeds licht protesterend. Maar ze kon het niet helpen. Ze was wel degelijk moe. Het was een drukke dag geweest om te ontdekken voor de jonge Tinderkit...



Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sunset {Tinderkit}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: