We need to talk »Lionroar«



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 We need to talk »Lionroar«

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icyrose
Member
We need to talk »Lionroar« DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: We need to talk »Lionroar«   We need to talk »Lionroar« Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 16:19

De dag was nog maar vroeg begonnen, maar de gevlekte kattin was klaarwakker. Rustig keek ze naar buiten toe, om te zien hoe het kamp langzaam vol stroomde en de ochtend patrouille net weer terug was gekomen. Ze gaf alle vier haar kittens een lik over hun smalle lichaampjes heen en stond op. Ze had iemand gezien die ze nodig moest spreken.
"Lionroar!" Icyrose's stem klonk als een donderklap, terwijl ze de flamepoint kater benaderde. "We moeten praten," miauwde ze er daarna serieus achteraan.


We need to talk »Lionroar« DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

We need to talk »Lionroar« LcrIgCQ We need to talk »Lionroar« M9EKCDX We need to talk »Lionroar« EjrsROF
We need to talk »Lionroar« RUq8TRk We need to talk »Lionroar« UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
We need to talk »Lionroar« V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk »Lionroar«   We need to talk »Lionroar« Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 22:56



Gespannen had hij gewacht op de patrouille die hij die ochtend weg had gestuurd. Ze zouden extra goed letten op Shadowclan geuren, want wie wist was Shadowclan wel een aanval aan het voorbereiden. Hij wilde alles voorkomen en nu dat hij kittens had, voelde hij nog meer die druk om zijn clan tegen deze 'oorlog' te beschermen. Zij mochten niet in de handen komen van Shadowclan katten, ook Icyrose niet. Toen de patrouille naar binnen kwam en de patrouille leider naar hem toe liep en zei dat hij geen Shadowclangeuren had geroken, viel meteen een last van zijn schouder. "Bedankt," Miauwde hij opgelucht, maar die opluchting verdween toen hij Icyrose op zich af zag komen lopen. "Lionroar!" Haar stem beviel hem al helemaal niet. Was ze kwaad op hem, waarom? "We moeten praten," Hij keek haar ongelovig aan. "W-waar wil je over praten dan?" Miauwde hij, waarna hij opstond en haar buiten het kamp wenkte. "Gaat het over onze kittens?" Mompelde hij wat zachter, waarna hij haar bezorgd aankeek.


We need to talk »Lionroar« DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
We need to talk »Lionroar« Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
We need to talk »Lionroar« DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk »Lionroar«   We need to talk »Lionroar« Icon_minitimewo 1 jan 2014 - 20:10

Haar blauwe ogen vernauwde zich toen ze de flame point kater op haar af zag lopen. "W-waar wil je over praten dan?" klonk het voorzichtig, maar voordat ze antwoord kon geven, werd ze meegelokt naar buiten het kamp. "Gaat het over onze kittens?" mompelde Lionroar daarna zachter. Ze snoof zachtjes en keek de kater koel aan. "Had je iets anders verwacht?" miauwde ze hem met een lichte snauw toe. "Hoe kon je, Lionroar? Ik dacht dat ik iets voor je betekende. Zoals jij voor mij iets betekende. En toch haal je het in je domme kop om een van jou kittens, míjn kittens, naar Spottedleaf te vernoemen." Icyrose wende haar blik af en snoof. Daarna beet ze op haar lip om er niet nog meer woorden aan vuil te maken. Ze stond op, keek Lionroar nog eenmaal aan en liep toen een stukje weg, waar ze met haar rug naar de flamepoint kater ging zitten. Ze had hem vertrouwd, en zoals gewoonlijk was het mis gelopen.


We need to talk »Lionroar« DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

We need to talk »Lionroar« LcrIgCQ We need to talk »Lionroar« M9EKCDX We need to talk »Lionroar« EjrsROF
We need to talk »Lionroar« RUq8TRk We need to talk »Lionroar« UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
We need to talk »Lionroar« V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk »Lionroar«   We need to talk »Lionroar« Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 20:30



Was ze kwaad op hem, had hij iets verkeerds gedaan? Hij voelde zich zo dom dat hij het niet wist, dat hij er geen benul van had gehad. Gespannen wachtte hij op wat ze hem te vertellen had, hopend dat het niets ernstigs was en dat het niet hun relatie kapot had gemaakt. "Had je iets anders verwacht?" Hij schudde licht met zijn hoofd, maar begreep het nog steeds niet. "Hoe kon je, Lionroar? Ik dacht dat ik iets voor je betekende. Zoals jij voor mij iets betekende. En toch haal je het in je domme kop om een van jou kittens, míjn kittens, naar Spottedleaf te vernoemen." Verbaasd zette hij een stap achteruit. S-spottedkit? Was zij het probleem? Zijn ogen werden groot van schrik. Ze stond op en liep een stukje weg, waar ze hem de rug toekeerde en daar ging zitten. Een hele tijd bleef hij daar zo staan, totdat zijn de verbaasde blik in zijn ogen zich omzette in pure woede. "Hoe durf je," Miauwde hij kwaad, tranen welden op in zijn ogen. "Ze was een goede vriendin van mij, niet meer dan dat! Ik had gedacht dat jíj dat nu wel door had!" Hij snoof diep, waarna hij zich van de poes weg draaide en aanstalten maakte om te verdwijnen.

{Plottwist :'D Please don't kill me xD}


We need to talk »Lionroar« DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
We need to talk »Lionroar« Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
We need to talk »Lionroar« DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk »Lionroar«   We need to talk »Lionroar« Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 11:32

Icyrose's oren gingen in d'r nek liggen toen Lionroar opeens tegen haar uitschoot. Het was zoals altijd, het gebeurde keer op keer. Telkens als ze iemand vertrouwde, ging het mis en werd ze alleen achter gelaten. Ze had bij d'r standpunt moeten blijven en Lionroar niet te dicht bij haar laten komen, maar daar was het nu te laat voor. Ze huiverde alsof ze het koud had en draaide zich naar hem toe. "Alsof het ooit anders is geweest," miauwde ze zachtjes. "Snap je het nu dan eindelijk, Lionroar? Begrijp je nou nu eindelijk waarom ik niemand vertrouw!? Altijd, elke keer weer, wordt ik alleen achter gelaten en gepijnigd. En ook deze keer was ik weer zo dom," snoof ze, voorzichtig, gebroken. "Ja, ik ben waarschijnlijk gewoon een jaloers kreng, dat ben ik altijd al geweest," kwam er daarna zachtjes achteraan. "Maar ik wil je niet delen, ik wil je voor mij alleen." En net zoals de vorige keer, wist de katers iets bij haar los te krijgen wat nooit iemand gelukt was. Ze voelde zich zwak, een misbaksel. De harde buitenkant begon tekenen van barsten te vertonen, ze kon dit niet langer aan. "Misschien is het beter als we.." begon ze daarna, maar schudde daarna dr kop. "Nee, laat maar," maakte ze de zin af.

[Ik ben niet geheel helder, dus sorry voor de rommelige post xD]


We need to talk »Lionroar« DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

We need to talk »Lionroar« LcrIgCQ We need to talk »Lionroar« M9EKCDX We need to talk »Lionroar« EjrsROF
We need to talk »Lionroar« RUq8TRk We need to talk »Lionroar« UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
We need to talk »Lionroar« V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk »Lionroar«   We need to talk »Lionroar« Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 11:45



"Alsof het ooit anders is geweest," Werd er zachtjes gemiauwd door Icyrose, amper hoorbaar voor de kater die achter haar zat.  "Snap je het nu dan eindelijk, Lionroar? Begrijp je nou nu eindelijk waarom ik niemand vertrouw!? Altijd, elke keer weer, wordt ik alleen achter gelaten en gepijnigd. En ook deze keer was ik weer zo dom," Hij wilde tegen haar ingaan, maar hij zweeg. Hij kon niet meer doen dan zwijgen, hij kreeg geen woorden uit zijn mond. "Maar ik wil je niet delen, ik wil je voor mij alleen." Het deed hem even pijn, dat ze dacht hij van iemand anders dan haar zou houden. Zijn hart klopte nog steeds voor haar, maar ze begreep het niet. Ze begreep niet hoe moeilijk het voor hem was om weer van iemand te houden, terwijl je zoveel pijn hebt geleid en iedereen om je heen maar lijkt te sterven.  "Misschien is het beter als we.."  Hij liet zijn oortjes zakken, hier kwam het; de breuk. "Nee, laat maar," Hij wist niet meer wat hij moest zeggen, lang dacht hij er dan ook over na. Het was een lange tijd stil, totdat hij zijn mond opende en begon te spreken: "Icyrose.." Miauwde hij een beetje moeizaam, waarna hij opstond en zich rustig naar haar toe draaide. Ze zat nog steeds met haar rug naar hem toe, maar het maakte hem eigenlijk weinig uit. "Je begrijpt niet hoeveel ik van je hou, hoe graag ik bij je wil zijn.. maar hoe moeilijk het voor mij is om me open te stellen tegenover anderen. Ik lijk de dood wel met me mee te brengen, iedereen waar ik ooit echt om heb gegeven is dood. Mijn zusje, mijn moeder, mijn geliefde en mijn vriendin. Ik ben verraden door mijn beste vriend, achtergelaten bij bloodclan krijgers om te sterven.. bijna vermoord door mijn eigen vader!" Zijn stem werd steeds luider. "Vanaf het moment dat ik je zag heb je me in verwarring gebracht, het was liefde.. liefde wat ik al die tijd heb gevoeld voor jou. Ik wilde het niet tonen, bang dat je ook zou sterven, bang dat ik jou ook kwijt zou raken.." Zijn ogen vulden zich met tranen. "Ik had je nooit moeten binnenlaten, Icyrose, ik had moeten weten dat dit zo zou eindigen.. zo eindigt het namelijk altijd bij mij." Miauwde hij, waarna hij zijn blik van haar weg draaide en over de vlakte heen tuurde, proberend om de tranen tegen te houden.


We need to talk »Lionroar« DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
We need to talk »Lionroar« Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
We need to talk »Lionroar« DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk »Lionroar«   We need to talk »Lionroar« Icon_minitimema 6 jan 2014 - 0:43

Icyrose probeerde haar hoofd weer helder te maken, terwijl ze met haar rug naar de flame point kater gekeerd zat. Ze wilde dit helemaal niet, ze wilde zich omdraaien, zich in zijn warme vacht nestelen en alles vergeten. Maar ze kon het gewoon niet. "Icyrose.." hoorde ze opeens zijn stem en pootstappen lieten haar weten dat hij naar haar toe kwam lopen. "Je begrijpt niet hoeveel ik van je hou, hoe graag ik bij je wil zijn.. maar hoe moeilijk het voor mij is om me open te stellen tegenover anderen. Ik lijk de dood wel met me mee te brengen, iedereen waar ik ooit echt om heb gegeven is dood. Mijn zusje, mijn moeder, mijn geliefde en mijn vriendin. Ik ben verraden door mijn beste vriend, achtergelaten bij bloodclan krijgers om te sterven.. bijna vermoord door mijn eigen vader!" Haar blauwe ogen schoten naar hem toe. "Mijn moeder is vermoord door m'n bloedeigen vader en joinde Bloodclan, mijn broer liet me in steek, vertrouw me, ik weet hoe het is," siste ze hem toe. "Vanaf het moment dat ik je zag heb je me in verwarring gebracht, het was liefde.. liefde wat ik al die tijd heb gevoeld voor jou. Ik wilde het niet tonen, bang dat je ook zou sterven, bang dat ik jou ook kwijt zou raken.." De gevlekte poes beet op haar lip, ze was verblind door haar eigen verwarring om niet te zien hoe erg hij het ermee had. "Ik had je nooit moeten binnenlaten, Icyrose, ik had moeten weten dat dit zo zou eindigen.. zo eindigt het namelijk altijd bij mij." Ze schudde haar kop. "Ik wil het niet laten eindigen," miauwde ze zachtjes. "En als het al zou moeten eindigen, doe het dan voor de kittens, Lionroar. Niet voor mij, maar voor de kittens," kwam er daarna achteraan. "Ik hou van je, Lionroar. Maar af en toe voel ik me zo alleen. Je hebt het druk, dat weet ik, maar ik zie je bijna nooit. En ja, ik weet dat Spottedleaf veel voor je betekende, maar ik wil je gewoon niet kwijt, ik ben al zo veel verloren," met deze laatste woorden, begroef ze haar kop in de warme, lange vacht van Lionroar en bleef zo zitten, hopen dat hij haar niet direct weg zou duwen en er van door zou gaan...

[Post nr. 666 had to be made here xD]


We need to talk »Lionroar« DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

We need to talk »Lionroar« LcrIgCQ We need to talk »Lionroar« M9EKCDX We need to talk »Lionroar« EjrsROF
We need to talk »Lionroar« RUq8TRk We need to talk »Lionroar« UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
We need to talk »Lionroar« V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk »Lionroar«   We need to talk »Lionroar« Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 15:44



De flame lynx point kater wierp zijn blik nu op zijn poten. Eigenlijk werd het hem te veel en het was al een hele prestatie dat hij zich niet gewoon had omgedraaid en was weggerend. Want dat had hij de laatste tijd wel vaker gedaan bij al zijn problemen; gewoon ervan weglopen. Hij was bang om de confrontatie aan te gaan met Icyrose, bang dat hij haar nu had verloren. Maar toch bleef hij zitten, hij wilde een bevestiging dat hun relatie nu over was, althans, hij verwachtte dat ze hem nu in de steek zou laten. Dat hij geen vader meer mocht zijn voor zijn eigen kittens.. dat hij haar nooit kon zien. "Mijn moeder is vermoord door m'n bloedeigen vader en joinde Bloodclan, mijn broer liet me in steek, vertrouw me, ik weet hoe het is," De kater knikte zachtjes, maar hij reageerde er al niet meer op. "Ik wil het niet laten eindigen," Een beetje twijfelend keek hij weer omhoog naar Icyrose.  "En als het al zou moeten eindigen, doe het dan voor de kittens, Lionroar. Niet voor mij, maar voor de kittens," Wilde ze echt nog bij hem zijn?  "Ik hou van je, Lionroar. Maar af en toe voel ik me zo alleen. Je hebt het druk, dat weet ik, maar ik zie je bijna nooit. En ja, ik weet dat Spottedleaf veel voor je betekende, maar ik wil je gewoon niet kwijt, ik ben al zo veel verloren," Na deze woorden voelde hij hoe Icyrose haar hoofd in zijn vacht begroef. De kater bleef stil zitten, zijn spieren spanden zich aan van de plotselinge aanraking. Hij moest zijn best doen om haar niet weg te duwen, hij was deze aanraking duidelijk niet gewend. Als een houten hark bleef hij daar zo zitten, terwijl hij met grote, geschokte ogen een tijdje naar voren staarde. Hij wist niet hoe hij hier precies op moest reageren en het duurde even totdat hij erachter kwam dat Icyrose nog steeds van hem hield. Zijn lichaam ontspande een beetje, maar niet helemaal, waarna hij zijn hoofd voorzichtig tegen die van haar lag. "Ik hou van je, Icyrose, en ik zal nooit stoppen met van jou te houden." Fluisterde hij in haar oor.


We need to talk »Lionroar« DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
We need to talk »Lionroar« Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
We need to talk »Lionroar« DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk »Lionroar«   We need to talk »Lionroar« Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 17:18

Icyrose voelde hoe een knoop in haar lichama losschoot en er een snik in d'r keel zat. Ze haalde diep adem, snoof daarbij de geur van Lionroar op, maar kon het niet tegen houden dat er tranen over d'r wang rolde en in zijn dikke vacht terecht kwam. "Ik hou van je, Icyrose, en ik zal nooit stoppen met van jou te houden." Ze begroef haar kop nog wat meer in haar vacht en trilde zachtjes, terwijl ze snikkend bij hem bleef zitten. "Blijf bij me, dat is alles dat ik van je vraag. Blijf alsjeblieft bij me," miauwde ze zachtjes, terwijl ze wat harder begon te trillen. Ze wilde Lionroar niet meer kwijt, ze wilde er niet meer alleen voor staan. Maar toch, toch kon ze hem niet meer geven dan dat ze nu had gedaan. Meer durfde ze niet te geven, bang voor wat er zou gaan gebeuren...


We need to talk »Lionroar« DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

We need to talk »Lionroar« LcrIgCQ We need to talk »Lionroar« M9EKCDX We need to talk »Lionroar« EjrsROF
We need to talk »Lionroar« RUq8TRk We need to talk »Lionroar« UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
We need to talk »Lionroar« V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk »Lionroar«   We need to talk »Lionroar« Icon_minitimezo 19 jan 2014 - 14:48



De kater begon een beetje te trillen door het verdriet wat hij voelde. Hij hield zoveel van haar, maar het was moeilijk om het allemaal zo makkelijk te laten zien. Hij wist niet hoe hij zijn liefde voor haar moest uiten en dat verafschuwde hij. "Blijf bij me, dat is alles dat ik van je vraag. Blijf alsjeblieft bij me," Even sloot hij zijn ogen, waarna hij ze weer opende en een zachte, waterige blik in zijn ogen verscheen. "Voor altijd, Icyrose.. altijd." Fluisterde hij zacht, waarna hij strak voor zich uit staarde.


We need to talk »Lionroar« DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
We need to talk »Lionroar« Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
We need to talk »Lionroar«
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: