{OPEN}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {OPEN}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Owlflight
Member
{OPEN} DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: {OPEN}   {OPEN} Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 10:26

Leaf fal was al een tijdje aangebroken. De bladeren van de bomen zochten langzaam hun weg naar de bodem waar ze zich met modder vermengden en tot een vieze, slijmerige brij. Leaffal en Leafbare waren altijd zo koud, zo nat en modderig, ze hield er niet van, ze haate het om dagelijks modder uit haar vacht te wassen. De  bruine apprentice vond het leuk om naar de fourtrees te gaan. Het was dé plek om katten uit andere clans te ontmoeten. Owlpaw had nog nooit een 'niet-Windclankat' ontmoet, behalve Seinji en Skull, maar dat waren 'ex-windclanners' en dat telde dus niet echt mee. De donkerbruine tabby trippelde met haar staart recht omhoog naar de great rock. Ze dook ineen en sprong er in één sprong op. Haar aandacht werd getrokken door een onbekend geluid aan de rand van de fourtrees. "Hallo?", vroeg ze. "Is daar iemand?",

{OPEN, liefst voor een kat die niet in windclan zit^^}


{OPEN} 25jw4cj
{OPEN} ZZu0jir {OPEN} LcrIgCQ{OPEN} MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
{OPEN} DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN}   {OPEN} Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 12:00



In een rustig tempo liep de donkere kattin richting fourtrees. Het was al een tijd geleden sinds Duskcloud op een gathering was geweest. Niet dat ze het fijn vond om met de katten uit de andere clans te praten, ze hield er al niet van om met de katten uit haar eigen clan te paraten. Maar ze vond het prettig om te zien hoe de andere clans ervoor stonden.
Duskcloud naderde Fourtrees en stopte bij de bosrand. De vier grote eiken hadden hun bladeren al verloren en er lag een prachtig gekleurd tapijt van blaadjes bedekte de grond rondom hen. Toen ze klaar was met het bewonderen van het uitzicht spotte ze de andere kat. De kattin was jong en waarschijnlijk een apprentice. Duskcloud's nekharen rezen overeind toen de apprentice op de great rock sprong. Die plek was bedoeld voor leiders en in haar ogen had geen enkele andere kat zonder toestemming het recht om erop te springen. Ze wilde net onder de bosrand vandaan lopen toen de apprentice haar opmerkte.  "Hallo? Is daar iemand?" Duskcloud liep naar de apprentice toe terwijl ze antwoordde “Ik ben er.” Ze liep naar de great rock en keek de apprentice recht aan. Ze rook nu dat het een windclankat was. “Heeft je moeder je nooit geleerd dat de great rock alleen voor leiders is?” Vroeg ze op een nogal onaardige toon. “Of heeft windclan besloten jou hun leider te maken? Het zal me niet verbazen als ze denken dat een apprentice het beter zal doen dan Everstar.” Zei ze met een glimlach.


Meet Duskcloud - About Me
{OPEN} Sqh3td

Dry lightning cracks across the skies
Those storm clouds gather in her eyes
Daddy was a mean ole mister
Mama was an angel in the ground
The weather man called for a twister
She prayed blow it down
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
{OPEN} DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN}   {OPEN} Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 13:06

Een onbekende bruin-witte poes verscheen in haar zichtveld. "Heeft je moeder je nooit geleerd dat de great rock alleen voor leiders is?", miauwde ze nogal onvriendelijk tegen Owlpaw. "Of heeft windclan besloten jou hun leider te maken? Het zal me niet verbazen als ze denken dat een apprentice het beter zal doen dan Everstar.", glimlachte de poes. Een donderwolk trok over het gezicht van de bruine apprentice, ze had gedacht dat de andere clans vriendelijk tegen haar zouden zijn, niet dus. "Dat weet ik heus wel", begon ze en bij ons leren ze ons ook respect te hebben voor clanleaders", siste ze boos naar de poes waarvan ze vaststelde dat deze uit Riverclan kwam. Ze kon er niet tegen als anderen geen respect voor haar of haar clan hadden.


{OPEN} 25jw4cj
{OPEN} ZZu0jir {OPEN} LcrIgCQ{OPEN} MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sunday
Member
{OPEN} DPKsfdL
Jamie
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons full of sunday's
Gender:
Rank:
Sunday
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN}   {OPEN} Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 13:21

Rustig liep de poes richting fourtrees. Ze had zin om nog eens te kijken of ze geen domme clankat tegenkwam om even mee te sollen. En blijkbaar had ze geluk. Op de great rock stond een bruine apprentice die rook naar windclan. Ze was aan het praten tegen een Riverclan kattin die ze vaag nog ergens van herkende. Waarschijnlijk was ze ook apprentice geweest toen zij nog in Riverclan zat of misschien zelfs nog een kitten. "Hallo", mauwde ze de twee poezen toe, zo vriendelijk ze maar kon klinken maar met een minachtende blik richting de Windclan apprentice. Ze had het nooit zo op Windclan gehad. Ze waren allemaal verschrikkelijk mager en hielden er om de een of andere reden niet van om zich in een bos te bevinden.



{OPEN} 2vwsc55
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
{OPEN} DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN}   {OPEN} Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 13:31

"Hallo", Owlpaws blik maakte zich los van die van de bruin-witte riverclanpoes en gleed naar de nieuwkomer. Het was een bruine, kortharige tabby met groene ogen. Een rogue, vertelde de geur haar. Owlpaw kende een paar rogues, de ene had prooi gestolen en de andere had haar meermaals proberen te vermoorden. "Een rogue", bromde de bruingestreepte apprentice, ze klonk niet erg vrolijk.


{OPEN} 25jw4cj
{OPEN} ZZu0jir {OPEN} LcrIgCQ{OPEN} MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sunday
Member
{OPEN} DPKsfdL
Jamie
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons full of sunday's
Gender:
Rank:
Sunday
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN}   {OPEN} Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 14:21

"Een rogue", bromde de bruine apprentice. Ze klonk niet erg vrolijk dat ze naar hier gekomen was. "Inderdaad. En een ex-Riverclan lid natuurlijk.", antwoordde ze rustig, ook al had ze waarschijnlijk geen antwoord veracht. "Maar euh.. Wat doen jullie? Spelen jullie clannetje? Dan doe ik wel mee als de rogue die jullie allemaal vermoord.", vervolgde ze, misschien met een ietwat kille toon. Onwillekeurig liet ze haar nagels uitschieten. Ze was niet moorddadig, maar ze vond het leuk als anderen dat dachten.



{OPEN} 2vwsc55
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
{OPEN} DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN}   {OPEN} Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 14:37



"Dat weet ik heus wel" Zei de apprentice. “en bij ons leren ze ons ook respect te hebben voor clanleaders" Duskcloud gromde. Ze hield al niet van apprentice's en al helemaal niet van apprentices die het altijd beter leken te weten dan ervaren warriors. “Als je echt zoveel respect had voor clanleaders dan stond je nu niet op de great rock. En in Riverclan leren apprentices tenminste respect te hebben voor ouders warriors.” Zei ze nog minder vriendelijk dan de eerste keer. "Hallo" Hoorde ze achter zich. Duskcloud keek om en zag de rogue naderen. "Een rogue" Bromde de apprentice die ook geen fan leek te zijn van rogues. Zij had vaak genoeg aanvaringen met rogues gehad, te vaak, en daarvan had ze geleerd om ze nooit te vertrouwen. "Inderdaad. En een ex-Riverclan lid natuurlijk." Zei de rogue. “Een ontrouwe lafbek die het niet in staat is om voor zijn clan te zorgen.” Mompelde ze net hard genoeg voor de rogue om te horen. Het was een ding om als rogue geboren te worden, maar je was echt het laagste van het laagste om je clan achter te verlaten. "Maar euh.. Wat doen jullie? Spelen jullie clannetje? Dan doe ik wel mee als de rogue die jullie allemaal vermoord." Ging de rogue verder. Duskcloud siste. “Iemand hier vindt zichzelf geloof ik heel stoer.” Zei ze zogenaamd fluisterend tegen de Windclan apprentice, en tegen de rogue zei ze “Oke, Dan ben ik wel de Riverclan warrior die jou op weg naar de Dark Forest stuurt waar je thuis hoort.”



Meet Duskcloud - About Me
{OPEN} Sqh3td

Dry lightning cracks across the skies
Those storm clouds gather in her eyes
Daddy was a mean ole mister
Mama was an angel in the ground
The weather man called for a twister
She prayed blow it down
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
{OPEN} DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: {OPEN}   {OPEN} Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 15:11

"Inderdaad. En een ex-Riverclan lid natuurlijk.", antwoorde de rogue rustig. "Een ontrouwe lafbek die het niet in staat is om voor zijn clan te zorgen.", mompelde de bruin-witte poes juist hard genoeg om hoorbaar te zijn. "Maar euh.. Wat doen jullie? Spelen jullie clannetje? Dan doe ik wel mee als de rogue die jullie allemaal vermoord.", Owlpaw keek de poes met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Iemand hier vindt zichzelf geloof ik heel stoer.", zei de riverclanwarrior tegen de bruine windclan apprentice. Een grote grijns trok over Owlpaws gezicht. Je kon vanalles over de poes zeggen, maar ze had wel gevoel voor humor. "Oke, Dan ben ik wel de Riverclan warrior die jou op weg naar de Dark Forest stuurt waar je thuis hoort.", zei ze tegen de rogue.


{OPEN} 25jw4cj
{OPEN} ZZu0jir {OPEN} LcrIgCQ{OPEN} MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{OPEN}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: