Follow me! [Trainingstopic+Honeypaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Follow me! [Trainingstopic+Honeypaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Glacierfall
Member
Follow me! [Trainingstopic+Honeypaw] DPKsfdL
Herrrrrrrr
584
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Glacierfall
BerichtOnderwerp: Follow me! [Trainingstopic+Honeypaw]   Follow me! [Trainingstopic+Honeypaw] Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 15:01


Rusteloos trippelde Glacierfall heen en weer. Zijn poten roffelden over de vochtige aarde en hij zwiepte heftig met zijn staart. Vandaag was de dag. Zijn eerste training. Vanaf vandaag zou hij een apprentice trainen en die alles over de clan, jagen en vechten leren. De warrior zou samen met zijn leerling alle belangrijke plaatsen gaan bekijken en de beste jaagplekjes uitzoeken. Glacierfall kon de glimlach maar niet van zijn lippen krijgen en hij voelde hoe de energie door zijn lichaam stroomde. De jonge krijger wierp een vluchtige blik door het kamp; er waren nog maar weinig katten buiten, de meesten lagen nog in hun nest of waren mee met de dageraad patrouille. De hemel werd gekleurd door vroege, wijnrode zonnestralen die zich mengden met het water. De lucht was koud en vochtig en proefde de herfst. Ik had het niet beter kunnen treffen, dacht Glacier, al mocht het wel iets warmer zijn. Zijn blik dwaalde af naar de apprentice's den, waar nog geen beweging plaats vond. De warrior fronste korst zijn voorhoofd. Honeypaw mag wel voortmaken. In soepele passen liep hij naar het nest toe, waar absolute stilte heerste. De leerlingen leken zo klein en rustig dat het moeilijk te geloven was dat tot enkele manen terug hij er zelf een was. "Honeypaw, opstaan!", zei Glacierfall op een doordringende fluistertoon. De kater hoopte dat hij niet te boos klonk.


Follow me! [Trainingstopic+Honeypaw] Ea5mbd
Swanpaw ;; Glacierfall

Catstamps!:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Follow me! [Trainingstopic+Honeypaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: