Daughter of the deputy {+Tinderkit}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Daughter of the deputy {+Tinderkit}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Evergreen
Member
Daughter of the deputy {+Tinderkit} Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Daughter of the deputy {+Tinderkit}   Daughter of the deputy {+Tinderkit} Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 17:26

Everstar stond wat ongemakkelijk voor de nursery, maar ging niet naar binnen. Eigenlijk wilde ze even bij de kittens van Lionroar en Iyrose gaan kijken. Niet dat ze nou zo bijzonder geïnteresseerd was in wat kleine pluizenbolletjes, maar ze had het gevoel dat ze het Lionroar verplicht was. Dan kon ze als ze met hem praten iets zeggen als: 'wat zien je kittens er sterk uit' of 'ze worden vast hele goede warriors' of zoiets. Het waren nogal standaardopmerkingen, en door hun clichématigheid leken ze zelden oprecht, maar misschien zou Lionroar het wel waarderen als ze in ieder geval iets over ze zei.
Ze hoefde de nursery niet eens in te gaan, ze zag één van Lionroars kits al buiten. Ze liep naar haar toe. Uit de nursery kwamen bekende geuren: kittens, mos, melk. De geuren riepen allerlei herinneringen op aan haar eigen kittentijd, toen daar hier als kleine Everkit bij haar moeder had gelegen, omringd door al haar nestgenootjes. Waarvan er nu nog maar één over was. Ze schudde haar kop even en keek naar Tinderkit. Ze zag er werkelijk precies hetzelfde uit als haar vader, maar dan iets kleiner. En misschien zou haar vacht later wat langer worden, maar dat was nu nog niet echt te zeggen. "Hallo, Tinderkit," zei ze.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Daughter of the deputy {+Tinderkit} 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Daughter of the deputy {+Tinderkit} DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Daughter of the deputy {+Tinderkit}   Daughter of the deputy {+Tinderkit} Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 18:18

Met een geconcentreerde frons duwde Tinderkit met haar kleine pootje, die steeds donkerder van kleur raakte hoe ouder ze werd, tegen het balletje mos wat ze verzameld had. Met veel zorg had de kitten hem meegenomen uit de nursery en ervoor gezorgd dat zo weinig katten als maar mogelijk was het zouden zien. Straks wilden ze het mosballetje afpakken! En nu kon ze rustig zelf met het balletje spelen, wat ze over het algemeen prettig vond. Ze gaf een extra harde duw tegen het balletje en volgde het met haar ogen tot het wegrolde. Tot het vlak bij een grote, oranje poes tot stilstand kwam. Wat verbaasd knipperde Tinderkit toen ze omhoog keek. Haar mondje hield ze vragend iets open. Ze werd begroet! En deze poes wist haar naam! Wat leuk! Nieuwsgierig en bewonderend omhoog kijkende, stond Tinderkit op uit haar zittende positie. "Hallo! Wie bent u?" Vroeg de poes. Na haar 'aanvaring' met Crowpaw, had ze hard geoefend en toch haar grammatica verbeterd. Verder had ze zichzelf ook aangeleerd om beleefd 'u' te zeggen naar oudere katten. Kleine kittens werden toch (iets) groter.




Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Daughter of the deputy {+Tinderkit} Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Daughter of the deputy {+Tinderkit}   Daughter of the deputy {+Tinderkit} Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 11:29

Er rolde een mosballetje Everstars kant op en met een klein tikje stuurde ze het terug naar Tinderkit. "Hallo! Wie bent u?" vroeg de kitten vrolijk. Everstar trok lichtjes haar wenkbrauwen op. Tinderkit wist niet wie ze was? Intussen was ze toch al gauw een maan oud, tegen die tijd moest ze haar clanleidster wel kennen, toch? Nu, echt heel verwonderlijk was het ook weer niet, als je je bedacht hoe vaak Everstar haar gezicht liet zien in de nursery. Dat was namelijk nooit. Ze had wel nuttiger dingen te doen dan naar kittens kijken. Jagen, om de moeders van die kittens te voeden, bijvoorbeeld. "Ik ben Everstar," antwoordde ze. Ze keek naar Tinderkit. Ehm, wat kon ze nu zeggen? Als ze al een gesprek begon, begon ze meestal met iets over jagen, maar daar kon ze met een kitten moeilijk over praten. Ze keek naar de lucht. De roofvogel was nergens te bekennen. Als hij boven het kamp had gezweefd, was Tinderkit waarschijnlijk niet eens de nursery uit gelaten.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Daughter of the deputy {+Tinderkit} 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Daughter of the deputy {+Tinderkit} DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Daughter of the deputy {+Tinderkit}   Daughter of the deputy {+Tinderkit} Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 18:56

De oranje poes praatte tegen haar! En ze heette... Everstar! Tinderkit's mondje ging wat open van verbazing en meteen schoot ze overeind, het mosballetje helemaal vergetende. "Dan benne u clanleader!" Miauwde ze enthousiast en vol bewondering, in haar enthousiasme helemaal de grammatica regeltjes vergetende en vervallende in oude gewoonten. Maar ze herstelde zich al snel, hoe ging dat okalweer? Heeft! Dat was het! "Heeft u dan ook 9 levens? Is papa na u leider? Regelt u alles?" Haar ogen twinkelden met overduidelijke bewondering. Ze had al zo vaak gehoord van katten dat haar vader de deputy was. Dan moest Everstar de allerbeste kat van de clan zijn toch?



Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Daughter of the deputy {+Tinderkit} Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Daughter of the deputy {+Tinderkit}   Daughter of the deputy {+Tinderkit} Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 20:25

"Dan benne u clanleader!" riep Tinderkit bewonderend, terwijl ze overeind schoot. Benne? "Heeft u dan ook 9 levens? Is papa na u leider? Regelt u alles?" Everstar knipperde even met haar ogen toen de stortvloed aan vragen over zich heen kreeg. "Ja, ja en deels," antwoordde Everstar. "Ik heb inderdaad 9 levens en jouw vader is inderdaad mijn opvolger. En het regelen doen we samen." Ze ging zitten. "Lionroar regelt de patrouilles en ik houd me vooral bezig met dingen als ceremonies en omgang met andere clans," legde ze uit. Met 'omgang met andere clans' bedoelde ze de Gatherings, maar ook bijvoorbeeld hoe ze reageerde op die belachelijke beschuldiging van Shrewstar. Everstar had ook al eens een kat verbannen uit WindClan, Skullfur, maar dat zei ze niet tegen Tinderkit. Met dat soort zaken hoefde een kitten zich nog niet bezig te houden. Everstar moest niet hebben dat de kittens zouden gaan denken dat iedereen in de clan wel eens een verrader zou kunnen zijn. Zoiets zou voor veel te veel onrust zorgen. Intussen hoopte Everstar vooral dat na Skullfur al haar andere clangenoten wel gewoon te vertrouwen waren.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Daughter of the deputy {+Tinderkit} 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Daughter of the deputy {+Tinderkit} DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Daughter of the deputy {+Tinderkit}   Daughter of the deputy {+Tinderkit} Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 14:48

Met grote nieuwsgierige ogen keek Tinderkit naar de clanleader toen ze alle vragen beantwoorde. "Ja, ja en deels," antwoordde Everstar. "Ik heb inderdaad 9 levens en jouw vader is inderdaad mijn opvolger. En het regelen doen we samen." Ze ging zitten. "Lionroar regelt de patrouilles en ik houd me vooral bezig met dingen als ceremonies en omgang met andere clans," Miauwde de poes. Met een vrolijk lachje keek Tinderkit op toen de clanleader klaar was. "Dat is zo gaaf.." Miauwde de poes ademloos. "Ik wil dan ook clanleader worden!" Snorde ze vervolgens, iets op haar achterpoten leunende om groter te lijken. Het leek haar allemaal zo erg gaaf om clanleader te zijn. Dan was je de grootste en de beste, niet waar? Papa zou ook ooit clanleader worden en dat vond ze al helemaal geweldig! Maar iets in haar zei ze dat ze niet moest gaan vragen aan Everstar wanneer ze dood zou gaan. Dat klonk niet zo beleefd in Tinderkit's oren.



Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Daughter of the deputy {+Tinderkit} Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Daughter of the deputy {+Tinderkit}   Daughter of the deputy {+Tinderkit} Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 18:25

Tinderkit lachte vrolijk. "Dat is zo gaaf.." miauwde ze. Ze leunde op haar achterpoten om groter te lijken. Erg indrukwekkend zag het er niet uit, maar dat zei Everstar maar niet. "Ik wil dan ook clanleader worden!" zei Tinderkit enthousiast. Everstar gunde de kitten een glimlachje. "Als je bij je trainingen heel goed je best doet en altijd naar je mentor luistert, en als je je als warrior extra goe inzet en heel loyaal bent, dan zou het altijd nog eens kunnen gebeuren," miauwde Everstar. "Maar dan moet je wel echt álles voor je clan willen doen." Er was maar één clanleider, dus je kon het niet zomaar worden, maar in principe had iedereen een kans. Nou ja, je moest natuurlijk ook wel wat basisvaardigheden hebben, zoals een goed inzicht om dingen te kunnen regelen, en je moest altijd kalm kunnen blijven, maar goed. Misschien zou het voor Tinderkit wel een extra motivatie zijn om goed haar best te doen en dan zou ze in ieder geval een goede aanwinst zijn voor WindClan. Maar ze was Lionroars dochter, ze had zijn bloed, dus dat moest wel goed komen.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Daughter of the deputy {+Tinderkit} 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
Daughter of the deputy {+Tinderkit} DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Daughter of the deputy {+Tinderkit}   Daughter of the deputy {+Tinderkit} Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 20:38


"Als je bij je trainingen heel goed je best doet en altijd naar je mentor luistert, en als je je als warrior extra goe inzet en heel loyaal bent, dan zou het altijd nog eens kunnen gebeuren," miauwde Everstar. "Maar dan moet je wel echt álles voor je clan willen doen." Tinderkit knikte fervent en stak haar borstkastje wat meer naar voren. "Dat beloof ik!" Miauwde ze op een zo plechtig mogelijke toon, waarna haar ogen weer wat ondeugender begonnen te twinkelen. "Mag ikke dan nu een apprentice zijn..?" Vroeg ze daarna op een onschuldige toon met grote ogen, met alle macht hopende dat Everstar ja zou zeggen. "Dan.. dan kan ik beginnen!"



Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Daughter of the deputy {+Tinderkit} Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Daughter of the deputy {+Tinderkit}   Daughter of the deputy {+Tinderkit} Icon_minitimema 3 feb 2014 - 18:23

"Dat beloof ik!" miauwde Tinderkit plechtig, heftig knikkend. "Mag ikke dan nu een apprentice zijn..?" Ze keek Everstar met grote, hoopvolle ogen aan. "Dan.. dan kan ik beginnen!" Everstar moest glimlachen om Tinderkits enthousiasme, maar ze moest helaas ontkennend antwoorden. "Je moet nog even geduld hebben, Tinderkit, want zoals je weet mogen kittens niet het kamp uit. Je moet eerst nog wat groter worden, en dan mag je over vijf manen gaan trainen", miauwde ze. "Maar..." begon ze, "ik kan je wel vast een sluiptechniek laten zien waar je in het kamp op kunt oefenen." Ze kon Tinderkit natuurlijk niet haar zin geven, maar ze wilde haar enthousiasme wel aanmoedigen. Bovendien, als ze al wat beginnetjes kende als haar echte trainingen begonnen, was dat alleen maar een voordeel. Everstar wilde niet al te lang meer in het kamp blijven hangen, er moest nog gejaagd worden, maar ze had wel tijd om Tinderkit wat dingetjes bij te brengen. "Zou je dat willen?"


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Daughter of the deputy {+Tinderkit} 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Daughter of the deputy {+Tinderkit}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: