Dawnpaw ^-^



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dawnpaw ^-^

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lovelypaw
Member
Dawnpaw ^-^ DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Dawnpaw ^-^   Dawnpaw ^-^ Icon_minitimevr 10 jan 2014 - 19:13

Langzaam liep een kleine calico tussen de bomen door. Haar staart sleepte over de met bladeren bedekte grond en haar gevlekte oren hingen omlaag. Wat zou ze nu doen? Was haar vriendschap verbroken? En wat met Dawnpaw? Vond ze hem echt leuk op een manier die meer betekende dan als een vriend? Lovelypaw wist het niet. Het enige wat ze nu wist was dat ze naar Dawnpaw moest gaan omdat ze hem niet zomaar kon laten staan nadat ze had gezegd terug te komen en doen alsof alles oke was. Wie weet, misschien zou de geur van de oranje kater haar kunnen kalmeren? Zo liep de poes langzaam door en pas toen ze de kater zag deed de poes de moeite om haar staart van de grond op te heffen en haar oren omhoog te zetten. Niet dat het veel uitmaken, de pijn en het verdriet waren duidelijk te zien achter de tranen die zich aan et opbouwen waren in haar groene ogen die ze zo goed mogelijk onderdrukte. Lovelypaw wou niet huilen, en al zeker niet voor een tweede keer in wat? 2 uur?

-Dawnpaw ^-^



Dawnpaw ^-^ 2q9jec0
A cat with two faces
you are awesome Kippiestein, lottle you <3
lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
Dawnpaw ^-^ DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Dawnpaw ^-^   Dawnpaw ^-^ Icon_minitimevr 10 jan 2014 - 19:32

De kater zat nu al een tijdje in het bos, te wachten op Lovelypaw. Zijn ogen stonden dof en hij zag er moe uit. Een zucht rolde over haar lippen. Hij zag ze al zitten, de 2 samen, hun staarten innig met elkaar verbonden kijkend naar de zonsondergang. Hij lachte zachtjes. Ironisch, hij was juist vernoemd naar de zonsondergang. Althans, dan de dageraad.
Galgenhumor was het enige waarin hij zichzelf nog terug kon vinden op het moment. De kater kneedde met zijn poten de grond alsof het deeg was en wilde het liefst weg van de plaats waar hij was. Echter toen hij op wilde staan om te vertrekken rook hij Lovelypaw. Verrast zag hij haar aankomen lopen. Maar de emotie in haar ogen was compleet anders dan dat ze had verwacht. Tranen dreigden uit haar ogen te stromen en Dawnpaw slikte. Wat moet ik doen?! "G-gaat het?"vroeg hij wat onhandig. "Heeft hij je wat aangedaan? Waarom ben je zo verdrietig? Wat is er aan de hand?"de vloedgolf van vragen kwam zonder dat hij het wilde uit zijn mond. "Sorry... ik wilde niet, het was niet de-de bedoeling, ik wilde gewoon...'


Dawnpaw ^-^ Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
Dawnpaw ^-^ Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovelypaw
Member
Dawnpaw ^-^ DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Dawnpaw ^-^   Dawnpaw ^-^ Icon_minitimevr 10 jan 2014 - 19:43

Het koste haar meer moeite dan verwacht toen de poes een glimlach zo goed mogelijk nadeed toen de groene blik van een bepaalde kater haar had gevonden. Maar natuurlijk leek de glimlach bij verre van een normale en oprechte glimlach en verdween die al snel. Normaal zou Lovelypaw goed zijn in het nadoen van een emotie maar op dit moment was ze te verdrietig. De poes durfde de kater niet eens ana te kijken toen ze bij hem ging staan en met een zucht met haar achterwerk op de grond plofte zonder zelfs de moeite te doen om voorzichtig te gaan zitten. "G-gaat het?" Hoorde ze de kater wat onhandig vragen. Maar Lovelypaw antwoordde niet, ze wist niet wat ze moest antwoorden. Natuurlijk ging het niet god met haar maar was het wel slim om dat te zeggen? Maar de kater klonk oprecht bezorgd als je ernaar luisterde en het onhandigheid weg telde. "Heeft hij je wat aangedaan? Waarom ben je zo verdrietig? Wat is er aan de hand?" Ging de kater door en Lovelypaw had al snel door dat de woorden hem ontvluchte zonder enige wil om het te stoppen. "Sorry... ik wilde niet, het was niet de-de bedoeling, ik wilde gewoon...' Even keek de poes weer op met haar groene ogen vol tranen maar al binnen een paar seconde wende ze haar gezicht weer naar de grond. Zacht begon de poes te spreken, bang dat haar stem zou stoppen of bibberen door de brok in haar keel. "Hij...hij heeft m-me niets gedaan....." Begon de poes en ze had gelijk, haar stem bibberde en de brok in haar keel maakte het moeilijk om te spreken. Ze wist niet eens of de kater haar wel had verstaan, maar toch bleef ze door praten. "H-het is gewoon...i-ik denk dat ik...mijn b-beste vriend m-misschien kwijt ben." En ja hoor, Lovelypaw voelde al hoe een kleine traan haar ogen was ontglipt en over haar gevlekte wang liep.


Dawnpaw ^-^ 2q9jec0
A cat with two faces
you are awesome Kippiestein, lottle you <3
lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterhowl
Member
Dawnpaw ^-^ FuKX05M
San
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterhowl
BerichtOnderwerp: Re: Dawnpaw ^-^   Dawnpaw ^-^ Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 18:42

Lovelypaw reageerde niet op zijn vraag en met ogen die over liepen van bezorgdheid keek de kater naar haar. Maar ze ontweek zijn blik en zat alleen maar gebroken naast hem. "Heeft hij je wat aangedaan? Waarom ben je zo verdrietig? Wat is er aan de hand?" de waterval van vragen kwam zonder dat hij het wilde uit zijn bek, snel stopte hij de stroom. "Sorry... ik wilde niet, het was niet de-de bedoeling, ik wilde gewoon...'hakkelde hij. Lekker ben jij, alsof dit haar óóit zou helpen!riep een stemmetje in zijn kop. Hij kneedde met zijn poten de grond, niet wetend wat te doen."Hij...hij heeft m-me niets gedaan....."begon de poes zachtjes en onverstaanbaar. Dawnpaw zuchtte opgelucht. "H-het is gewoon...i-ik denk dat ik...mijn b-beste vriend m-misschien kwijt ben."zei ze en een traan verliet haar oog. O god nu moet ik haar troosten  "V-vast niet"zei hij ietwat lomp, maar hij wist gewoon niet hoe hij iemand moest troosten.

wha sorry vereerde account D;


Dawnpaw ^-^ JVfTYp2
x:


Terug naar boven Ga naar beneden
Lovelypaw
Member
Dawnpaw ^-^ DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Dawnpaw ^-^   Dawnpaw ^-^ Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 19:04

Langzaam rolde de eerste traan over haar gevlekte wang, gevolg door een ander, en nog een ander. Lovelypaw kon ze niet meer in houden, het was te zwaar. Langzaam maar zeker verschenen er twee strepen van nat haar op haar wangen. Nu was de poes nog banger om de kater aan te kijken, bang om een kat te zien die haar belachelijk vond of nog erger, bang dat Dawnpaw weg was gegaan. Toch ha ze het gevoel dat de kater haar niet in de steek zou laten, toch? Met haar groene ogen zo goed mogelijk gefocust op de ronde, natte stippen die haar tranen maakte wachtte ze af op wat de kater zou doen. Een deel van haar wou zich gewoon tegen de kater aandrukken en op zoek gaan naar troost in zijn oranje gestreepte vacht en zijn geur. Maar een ander deel van haar was bang voor wat er zou gebeuren en wou gewoon weglopen. De poes wist het niet meer en was opgelucht toen de kater weer begon met spreken. "V-vast niet" Klonk de stem van Dawnpaw op een wat lompe manier. Lovelypaw hoopte het maar, anders wist de poes niet wat er zou kunnen gebeuren. En dan was er nog 1 ander probleem, de opmerking van Simplepaw.... Lovelypaw hoorde zijn opmerking over het feit dat ze verliefd was op Dawnpaw over en over in haar hoofd. Ze had niet geweten wat te zeggen en dat wist ze nog steeds niet. Natuurlijk vond ze hem leuk, meer als een gewone vriend zelfs. Maar liefde? Was er echt de mogelijkheid van liefde tussen de twee? Lovelypaw wist het niet.


Dawnpaw ^-^ 2q9jec0
A cat with two faces
you are awesome Kippiestein, lottle you <3
lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
Dawnpaw ^-^ DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Dawnpaw ^-^   Dawnpaw ^-^ Icon_minitimedo 23 jan 2014 - 16:18

De poes zei niets en de tranen rolde over haar knappe gezichtje. Dawnpaw keek gekweld toe, deze situatie deed hem meer pijn dan welke wond dan ook. Nog noóit had iemand bij hém steun gezocht. Hij was alleen, tot nu toe dan. Welke reactie degene was die hij moest geven wist hij dan ook niet, en een ongemakkelijke onzekerheid nam hem over. Hij dacht er even over na weg te gaan, of gewoon niets te doen. Maar toen keek hij weer naar haar, en kon hij het niet over zijn hart verkrijgen. Hij haalde diep adem en sloeg zijn staart om haar heen, en hij gaf haar de kans tegen hem aan te leunen. Zijn manier was wat ruw en alles behalve de beste manier. Maar in zijn tedere, onzeker blik was te zien dat hij écht zijn best deed om haar te troosten. de kater slikte en wist er voor de zorgen dat hij zonder hakkelen kon praten. "Maak je geen zorgen, als Simplepaw een echte vriend is zal hij het je vergeven"zei hij tegen haar en probeerde haar een warme blik te schenken.


Dawnpaw ^-^ Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
Dawnpaw ^-^ Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovelypaw
Member
Dawnpaw ^-^ DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Dawnpaw ^-^   Dawnpaw ^-^ Icon_minitimedo 23 jan 2014 - 16:32

Lovelypaw wist dat de kater dit een onhandige situatie vond en ze wou dit niet op hem dumpen, ze had gewoon iemand nodig en Dawnpaw was de enige die ze nog over had. Lovelypaw zag dat ondertussen de grond waar haar tranen lande al redelijk nat was maar de poes kon niet stoppen. Zo voorzichtig mogelijk keek de poes vanuit haar ooghoeken op naar Dawnpaw. Maar ze zag niet zo veel, haar tranen maakte haar blik veel te wazig. Maar Lovelypaw kon gewoon voelen hoe ongemakkelijk dit voor de kater was. Dus misschien moest ze toch weg gaan? Net toen de poes haar moed bijeen probeerde te rapen om te zeggen dat ze zou gaan voelde ze iets zachts om zich heen. Met een verbaasde blik keek de poes naar het ding wat om haar heen was gegaan en toen ze zag dat het de staart van Dawnpaw was kwam er ineens een gevoel dat ze al even niet had gevoeld, verlegenheid. De poes voelde hoe de kater dichter tegen haar aan was gaan zitten waardoor ze ene beetje op hem kon leunen. De half lange vacht van Dawnpaw vermengde zich met de poes haar korte vacht en het liefst wou de poes zo nog voor uren blijven zitten maar Lovelypaw wist dat de kater dit alleen deed om haar te trosten en ergens in haar hart deed het pijn om eraan te denken dat de kater haar niet leuk vond. "Maak je geen zorgen, als Simplepaw een echte vriend is zal hij het je vergeven" Met ogen die gevuld waren van verdriet maar ook dankbaarheid keek de poes op naar de oranje kater. Even schoot een idee haar hoofd binnen maar Lovelypaw wist het niet zeker, zou ze het durven? Even moest de poes slikken voor ze het toch maar deed. Zo zelfverzekerd mogelijk bewoog de poes haar kop tegen de kater zijn schouder om hem ene kopje te geven van dankbaarheid. "Bedankt" Spinde de poes dankbaar. Ze wist hoe moeilijk dit wel niet voor de kater was en ook al was ze nog steeds gevuld met verdriet, Lovelypaw moest hem wel bedanken.


Dawnpaw ^-^ 2q9jec0
A cat with two faces
you are awesome Kippiestein, lottle you <3
lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
Dawnpaw ^-^ DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Dawnpaw ^-^   Dawnpaw ^-^ Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 7:25

Hoewel hij het verwachtte, was hij toch verrast toen zijn vacht zich vermengde met dat van Lovelypaw. Dit was waar hij naar verlangt had, onbewust dan wel, maar nu de poes tegen hem aanleunde ontspande hij zijn spieren. En hoepel hij nog steeds geen idee had hoe hij haar moest troosten, was hij vastbesloten er tenminste een poging toe te doen. Echter toen het besef tot hem doordrong dat ze op hem rekende durfde hij amper iets te zeggen. Nog nóóit had iemand op hem gerekend. Hij was altijd de onbetrouwbare eikel, en nu moest hij opeens een poes troosten duel tegen hem aan leunde, en waarvoor hij iets voelde. "Maak je geen zorgen, als Simplepaw een echte vriend is zal hij het je vergeven"Zei hij tegen de poes. En hoewel de twijfel in zijn ogen te lezen was, probeerde hij haar warm aan te kijken. Plots bracht de poes haar kop naar zijn schouder en gaf gemaakt een kopje. Dawnpaw kreeg het warm en zijn vacht ging van oranje naar roze, hij bloosde. Totaal overdonderd door wat zij had gedaan was hij, maar niets wees erop dat hij het vervelend vond, integendeel. "Bedankt" spinde ze. "N-nee jij b-bedankt"zei hij nauwelijks hoorbaar


Dawnpaw ^-^ Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
Dawnpaw ^-^ Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dawnpaw ^-^
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: