Honey & Bees {Sibling search}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Honey & Bees {Sibling search}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bumblebee
Member
Honey & Bees {Sibling search} DPKsfdL
Bo | Boterham | 2 Emma | Eminem | 1
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons heya!
Gender:
Rank:
Bumblebee
BerichtOnderwerp: Honey & Bees {Sibling search}   Honey & Bees {Sibling search} Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 19:25


Honey & Bees

NAME
Bumblekit - paw - bee
CLAN
Riverclan - Stormstar
PARENTS
Unknown
Siblings
Searching in this topic ;3
OUTSIDE
Een bruine tabby kit met groenblauwe ogen. En een créme kleurige buik die vanaf zijn rood neusje begint.
first last
INSIDE
Klik:
 
Hello reader & welcome in de silbling searchtopic voor mijn kleine Bumble.
Ik vind dat deze kit een paar sibs verdient, hiernaast vind je de belangerijkste punten van zijn karakter. Er is wel 1 iets voordat je je aanmeldt...
Alle sibs krijgen als warriornaam een soort insect als naam. Zoals van Bumble, die als warriornaam Bumblebee {hommel}, zal krijgen.

Hier zijn enkele voorbeelden die je mag gebruiken als je niks weet en je toch wilt aanmelden ^^:
Lijstje kan je zelf met je eigen fantasie in elkaar knutselen :3
---
Alvast bedankt,
Bo|Bumblekit ^^

HANNAH @ ATF!


Honey & Bees {Sibling search} OYRr1S2
Tx Babs ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
Honey & Bees {Sibling search} DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Honey & Bees {Sibling search}   Honey & Bees {Sibling search} Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 20:17

Honey & Bees {Sibling search} 2ekosoz
Honey & Bees {Sibling search} EtfmvkGeneral
Full Name: Ladybug
Current Name: Ladykit
Past Names: None
Future Names: Ladypaw, Ladybug, {Ladystar?}
Reason called Ladykit: She is a real lady

Age: 3,5 moons
Gender: Female
Clan: Riverclan
Rank: Kitten
Siblings: Bumblekit and ..

Honey & Bees {Sibling search} Etfmvk Inside
Based on: Alice from ‘Alice in wonderland’and Wendy from ‘Peter Pan’

Likes: Show how smart she is, Playing mom and dad
Dislikes: Shadowclan cats
Hates: Ladykit isn’t a hater
Fears: Fights, Rogues and Bloodclanners

Een bravere kitten dan Ladykit zul je nooit ontmoeten. Ze zit altijd perfect rechtop met haar pootjes netjes voor elkaar. Ze hijgt nooit. Ze kan niet tegen schelden en zal dit dan ook niet accepteren. Lady heeft een hekel aan drukke, domme kittens en kan het eigenlijk veel beter vinden met oudere katten. De elders bijvoorbeeld, daar kan ze nog iets van leren. Ladykit is erg slim en zal dit dan ook duidelijk laten merken, want stiekem vind ze het heerlijk om op te scheppen en bewonderd te worden. Dit zal ze echter nooit durven toe te geven. Later zal Ladykit inzien dat die kittens er ook niks aan kunnen doen dat ze zo dom zijn. En eigenlijk maakt ze dat juist schattig, dat ze zo naïef en onwetend zijn. Ze zal een behoefte ontwikkelen, wat zij wil is dat dadelijk alle kittens elkaar verbeteren met spellings foutjes, verkeerde berekeningen en domme ideën. Ze bedoelt het allemaal goed! Maar dat word niet door iedereen zo opgevat, een hoop queens zullen denken dat ze de moeder rol op zich wil nemen. Ze zullen het dan ook niet goed vinden dat Ladybug bij ze in de buurt komt.

Honey & Bees {Sibling search} EtfmvkOutside

{Klik} {Klik} {Klik}
Eyes: Amber
Fur: Turtleshell
Nose And Paw Pads: Really dark brown

Honey & Bees {Sibling search} EtfmvkSkills {When Grown Up}

Social: ****
Smart: *****
Fighting: **
Hunting: ***
Fishing: ****
Speed: ***
Agility: **
Endurance: *

Honey & Bees {Sibling search} EtfmvkThe Person Behind
Name: Bregje
Age: Almost 13
Gender: Female
RPG time: 2 years i think
Motivation: Ik vind het altijd zo leuk als er wat met namen word gedaan. Bijvoorbeeld Melonkit, die is kitten van een 'fruit nestje'. Ook leek het me altijd wel een leuk idee om met jou Bo te werken. Ik vind dat Ladykit een heel leuk karakter heeft, want eigenlijk is ze toch wel een beetje een snob. Dat is wel iets nieuws, en het lijkt me heel leuk om te bespelen, en toch ook wel een uitdaging.



Honey & Bees {Sibling search} M3fi
Honey & Bees {Sibling search} 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw


Laatst aangepast door Snowdot op zo 12 jan 2014 - 11:31; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldennight
Member
Honey & Bees {Sibling search} 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: Honey & Bees {Sibling search}   Honey & Bees {Sibling search} Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 0:08



Dragonfly


NAME:
Dragonkit

FUTURE NAMES:
Dragonpaw, Dragonfly, Dragonstar(?)

MEANING NAME:
Libelle

AGE:
Almost four moons

GENDER:
Tom-cat

CLAN:
Riverclan

Orientation:
heterosexual

PLAYED BY:
Isa


Honey & Bees {Sibling search} 14mz7t5
R e l a t i o n s h i p s


Oustanding Relationships:
Family:
Bumblekit ~ Kater, brother ~ I like you, I think ...
Unknown ~

Friends:
None~

Enemy's:

Clan's:
Riverclan:
None~

Windclan:
None~

Shadowclan:
None~

Thunderclan:
None~

Bloodclan:
None~

Rogue:
None~

Kittypet:
None~

Honey & Bees {Sibling search} 14mz7t5
L o o k s

Fur Colour: Grey with some white
Fur structure: Pretty long
Eye colour: Ocean blue
Paw pads: Dark pink
Nose colour: Dark pink
Build: A bit bigger, but not fat
Full body picture:
Spoiler:


Honey & Bees {Sibling search} 14mz7t5
I n s i d e

Something extra: Dit karakter is gebaseerd op een account van een andere site van mij waar ik erg van hield, maar die site werd jammer genoeg inactief.

Likes: Shadows, Being alone, Rain
Dislikes: Snow, open fields, big crowds

As a kitten.
Dragonkit is het soort kat dat graag in kleine gaten klimt en er dan niet meer uitkomt. Hij houdt van donkere plekken en laat zich niet graag zien. Soms is hij een beetje socially awkward, maar als hij je beter kent gaat dit al snel over. Meestal is hij rustig en nogal afwezig, je kunt dan alles tien keer herhalen voordat het binnenkomt dat je het tegen hem hebt.

As a apprentice.
Dragonpaw leert steeds beter met andere katten omgaan en om hun hulp vragen. Hij realiseert zich dat hij het, jammer genoeg, niet allemaal alleen kan. Wel wordt hij steeds prikkelbaarder nu hij zich meer onder de katten moet begeven. Hij luistert zeker niet altijd naar zijn mentor of andere warriors. Zijn tactiek is wegrennen voordat het gevecht begint.

As a warrior.
Dragonfly is nu volwassen, maar blijft altijd een beetje in zijn jeugd hangen. Hij houdt ervan om met de jongere katten te spelen, omdat die niet bang zijn om moeilijke vragen te stellen. De andere warriors vermijd hij het meest, behalve zijn vrienden en familie ontmoet hij vrij weinig andere katten. Hij is wel weer wat rustiger geworden dan in zijn apprentice tijd, maar vraagt hierdoor ook nooit om de mening van anderen. Ook is hij nog steeds het liefst in zijn eentje.

Honey & Bees {Sibling search} 14mz7t5
S k i l l s

Skills ontwikkelen zich tussen apprentice-warrior tijd
Social:
Smart: ••••
Fighting: ••
Hunting: ••••
Speed: •••

Riverclan skills.
Fishing: ••
Swimming:••••


Honey & Bees {Sibling search} 14mz7t5
T o p i c ' s

Topic's count: 0
Special topic's:
-
-

Voorbeeldposts: Hiervoor kun je bij mijn andere accounts kijken. Als je er toch nog 1 wilt van Dragonfly dan moet je het even zeggen C:

Honey & Bees {Sibling search} 14mz7t5
A b o u t m e

Naam: Isa
Andere accounts: Aurorapaw, Aurypaw, Mintfang, Jack D, Skunkkit
Leeftijd: 14, in februari 15 :3
Ervaring: Ik doe dit soort fora sinds 2011 denk ik, ben begonnen op Wolfstory en heb op vele kleine RPG's gezeten. Voordat ik op Wolfstory zat, zat ik op een ander soort forum waar ze ook RPG's hadden (horsetycoon)


xx

If you wanna fly, you got to give up the things that hold you down.




There is no pot of gold at the end of the rainbow
Honey & Bees {Sibling search} 2u8x85l
The only thing you may find, is the cold dark night
x:


Artsie things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Honey & Bees {Sibling search} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Honey & Bees {Sibling search}   Honey & Bees {Sibling search} Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 17:24

Bedankt voor de prachtige aanmeldingen! Ik zeg enkel dat als er nog geïnteresseerde zijn, dat je dit voor dinsdag moet melden en dan krijg je tijd tot donderdag, dan worden de aanmeldingen officieel gesloten. Zijn er geen reserveringen meer tegen dinsdag sluiten ze sowieso ^^


and as he was the black canvas
Honey & Bees {Sibling search} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Ratbite
Member
Honey & Bees {Sibling search} DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: Honey & Bees {Sibling search}   Honey & Bees {Sibling search} Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 17:26

Hier komt een aanmelding.


Honey & Bees {Sibling search} 11vnyuf
Terug naar boven Ga naar beneden
Quickpaw.
Member
Honey & Bees {Sibling search} DPKsfdL
Amy
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons.
Gender:
Rank:
Quickpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Honey & Bees {Sibling search}   Honey & Bees {Sibling search} Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 17:34

Naam:Firekit
Future Name's:Firepaw~Firefly
Rangen:Kit
Future rangen:
{Apprentice}
{Warrior}
{Med.Cat. apprentice}
{Med.Cat.}
{Deputy}
{Leader}
{elder}
Karakter:Firekit is een vrolijke en opvliegende kitten. Toch is het een echte schat. Ze speelt graag met leeftijdgenootjes. Elders vind ze ook interessant en spelen vind ze het leukst. Slapen kan er ook mee door maar avontuur en schijngevechtjes zijn alles voor haar!
Uiterlijk:een grijze met wat witte poesje.
More:~


Laatst aangepast door Quickpaw. op wo 15 jan 2014 - 19:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Honey & Bees {Sibling search} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Honey & Bees {Sibling search}   Honey & Bees {Sibling search} Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 18:41

Ik herinner jullie er even aan dat ik morgen rond 19.00 ga kiezen ;3


and as he was the black canvas
Honey & Bees {Sibling search} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Honey & Bees {Sibling search} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Honey & Bees {Sibling search}   Honey & Bees {Sibling search} Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 19:00

-Sorry Dp :c-
Ik heb dus gekozen voor Ladykit van Bregje en Dragonkit van Isa omdat jullie een prachtige aanmelding met superleuke karakters hebben gemaakt. Ik kon gewoon niet kiezen tussen jullie twee xD

@Hierboven; Sorry dat ik zo weing tijd gaf, ik wilde gewoon niet te lang wachten ^^'


and as he was the black canvas
Honey & Bees {Sibling search} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
Honey & Bees {Sibling search} DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Honey & Bees {Sibling search}   Honey & Bees {Sibling search} Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 19:24

Haha, totaal verschillende karakters, vooral op sociaal vlak XD
Lady komt er aan ^^



Honey & Bees {Sibling search} M3fi
Honey & Bees {Sibling search} 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw
Member
Honey & Bees {Sibling search} DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: Honey & Bees {Sibling search}   Honey & Bees {Sibling search} Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 19:41

Hahaha inderdaad totaal verschillend, maar wel leuk C:
Het is sowieso een crazy family thats for sure.
Dragonkit komt vanavond :3


Honey & Bees {Sibling search} Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ladypaw,
Member
Honey & Bees {Sibling search} DPKsfdL
Bregje
217
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Ladypaw,
BerichtOnderwerp: Re: Honey & Bees {Sibling search}   Honey & Bees {Sibling search} Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 19:59

Het is avond ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Honey & Bees {Sibling search} KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Honey & Bees {Sibling search}   Honey & Bees {Sibling search} Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 20:03

Laten we zeggen dat ik een... Hoe zeg je dat? Interessante familie wou xD Ik wou ook dat de kits een andere kleur hadden en ze totaal niet op elkaar leken. Omdat Bumble -wat verwarring betekent- helemaal als laatste werd geboren en hij zich niet gedraagde als een kit. Zoals niet direct eten etc. Drie verschillende kits, wat dus zorgde voor verwarring ^^


and as he was the black canvas
Honey & Bees {Sibling search} MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonkit
Member
Honey & Bees {Sibling search} DPKsfdL
Rebecca
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 Moons
Gender:
Rank:
Dragonkit
BerichtOnderwerp: Re: Honey & Bees {Sibling search}   Honey & Bees {Sibling search} Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 21:37

En dragon is made Very Happy
Ja ik faal en was vergeten een hoofdletter te typen bij de naam... Er is een bericht gestuurd naar het team ;p



Honey & Bees {Sibling search} 301eftl

~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ladypaw,
Member
Honey & Bees {Sibling search} DPKsfdL
Bregje
217
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Ladypaw,
BerichtOnderwerp: Re: Honey & Bees {Sibling search}   Honey & Bees {Sibling search} Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 10:07

Zullen we dan een topicje doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Honey & Bees {Sibling search} Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Honey & Bees {Sibling search}   Honey & Bees {Sibling search} Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 10:47

Lijkt me leuk! Wie opent er? ^^


Honey & Bees {Sibling search} RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Ladypaw,
Member
Honey & Bees {Sibling search} DPKsfdL
Bregje
217
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Ladypaw,
BerichtOnderwerp: Re: Honey & Bees {Sibling search}   Honey & Bees {Sibling search} Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 11:05

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Honey & Bees {Sibling search}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: