Waking up



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Waking up

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokentune
Member
Waking up Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Waking up   Waking up Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 18:29

Met een lach opende de kit zijn ogen. Zijn eerste goede nacht in dagen. Hij sprong recht en holde de Nursery uit. DE zonnestralen streelden zijn gezicht. Hij sloot lachend zijn ogen terwijl hij langzaam tot stilstand kwam. Na enkele seconden vlogen zijn oogleden va elkaar en keek hij het kamp rond. De warme schemering viel als een deken op het kamp neer en gaf het een mooie gloed. Broken keek even rond en snorde zachtjes toen hij zag dat de meeste katten nog aan het slapen waren. Hij had de hele nacht kunnen slapen en geen een nachtmerrie was zijn wereldje ingeslopen! Blij gooide hij zijn kin in de lucht. Hij was zo trots op zichzelf. Met een lachje keek hij het kamp op, wat voelde het goed om niet bang te zijn.

Note; Sawry voor de flutheid ^^"


Waking up N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberlake
Member
Waking up DPKsfdL
331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons now
Gender:
Rank:
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: Waking up   Waking up Icon_minitimezo 12 jan 2014 - 19:03

Hij voelde zich langzaam weer in een van die eenzame buien zakken. Skymask had hij al een tijdje niet meer gezien en Whitepaw.. nee, hij had haar ook niet moeten vertrouwen. Zij had hem ook niet meer opgezocht, waarschijnlijk vond ze het leuker met andere Apprentices dan met hem. De tabby sloop de Den uit en wierp een paar vervelende blikken op de Apprentices om hem heen. Oh wat hadden ze allemaal een mooi leven. Toen hij buiten stond zag hij als enige levensvorm een kitten staan. Timberpaw grauwde wat in zichzelf en stapte op de kitten af, die zo trots leek te zijn op iets. "Wat sta jij hier te doen?" Mompelde Timberpaw wat geïrriteerd en wierp een scherpe blik op de kitten.


[ Theme ]
Waking up 2nc2dkx
You can feel the light start to tremble
Washing what you know out to sea
You can see your life out the window, tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw.
StarClan
Waking up DPKsfdL
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||8 pretty moons, but I will never age again||
Gender:
Rank:
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Waking up   Waking up Icon_minitimema 13 jan 2014 - 18:33

Willowkit holde blij de Nursery uit na een nachtje goede slaap.
De zon streelde fijntjes en warm haar gestreepte vachtje en leek het kamp in een soort gloed oplichten.
Snel huppelde ze naar het midden van het kamp, genietend van de plukjes gras en het zand dat zich tussen haar kussentjes nestelde.
'Life your story, dream your dreams..' zong ze helder twinkelend, ze hield nou eenmaal van zingen.
Verderop zach ze Brokenkit, hij kende ze al wel.
-~-
En een andere apprentice kwam brommend naar Brokenkit gestapt. Nieuwsgierig sloop Willowkit naar de 2. "Wat sta jij hier te doen?" zei de apprentice gëiriteerd. Willowkit liet een zoet lachje horen en sprong naar voren.'Goodmoorniiing!' zong ze hoog en zoet waarna ze zich met een nieuwsgierig lachje naar Broken richte 'Zo vrolijk vandaag Brokenkit?' vroeg ze met een glimlach terwijl ze naast hem ging
staan.
-~-
'Brom brom brom. Zie mij, de bromende apprentice. Raaauw' zei ze met een grote spottend lachje terwijl ze de Apprentice na zegde 'Wat sta jij hier te doen?' zei ze brommend met spottende oogjes terwijl ze haar borst opzette. Lachend liet ze weer zakken en richte zich naar de Brompot Apprentice 'Slecht dagje?' vroeg ze.


~*Voice*~
Just a dream <3
Dankje <3:

Feather of dreams:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Waking up Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Waking up   Waking up Icon_minitimema 13 jan 2014 - 19:20

Toen pootstappen zijn oorschelpen bereikten, keek de tabby kit om. "Wat sta jij hier te doen?" Mompelde de apprentice. Broken zuchtte en richtte zijn groene ogen op de brommende kat. "Het is niet omdat jij zo slechtgezind bent, dat iedereen dat moet zijn," Had hij terug gegooid naar de kat. Hij zag zijn zin als een aanval op zijn doen en daar kon de kleine Broken niet echt goed tegen. Toen een grijze silhouet tussen hen sprong en hen met een zoete stem een goedemorgen wenste, rolde de tabby kit met zijn ogen. 'Zo vrolijk vandaag Brokenkit?' Vroeg Willowkit hem. Hij knikte simpel en wende zijn blik van de andere kit, die naast hem zitten. 'Brom,' "Willow," 'brom,' "Willow," 'brom. Zie mij, de bromende apprentice. Raaauw' "Willowkit!" Zijn zware gebroken stem weergalmde door het kamp. 'Wat sta jij hier te doen?' Deed ze hem na. "Ik schaam me," Bromde hij stilletjes, ookal klonken de zware noten erg zwaar en bromend in de oor. 'Slecht dagje?' Vroeg ze toen simpel. Broken keek van de apprentice naar de kit en terug. Hij mocht de kit wel, ookal had ze hem gekwetst. Het zou altijd in zijn geheugen staan dat zij een poes was die hem aan zijn familie liet denken. Maar toch zou hij de kit niet gaa haten, wat wist zij over zijn leven? Met een volwassen blik staarde hij naar de tabby apprentice. "De naam is Brokenkit, dit is Willowkit, sorry voor de wat bewogen ontmoeting," Grinnikte hij. Zijn toon was zwaar en klonk hier en daar hoog. Zijn woede was nog niet helemaal weg.


Waking up N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw.
StarClan
Waking up DPKsfdL
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||8 pretty moons, but I will never age again||
Gender:
Rank:
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Waking up   Waking up Icon_minitimema 13 jan 2014 - 21:28

Brokenkit had zitten zeggen dat hij zich schaamde maar Willowkit had daardoor een nog grotere glimlach gekeregen, ze negeerde hem. Express, om wat op zijn zenuwen ze zitten.
"De naam is Brokenkit, dit is Willowkit, sorry voor de wat bewogen ontmoeting,"
-~-
zei Brokenkit neutraal met die rare zware stem. Willowkit wist niet goed wat er met zijn stem was maar had wel wat geruchten gehoord. Ze had ondertussen besloten dat het niet nodig was om het te vragen, hij zou toch waarschijnlijk alleen maar gekwetst worden of kwaad.
Willowkit keek naar  Brompot kat en knikte uit respect, de brompot was en bleef wel een hogere rang..
-~-
Willowkit liet een bescheiden glimlachje zien 'Dat ben ik. Wen er maar aan Brompot.' Ze gaf de Apprentice een plagend tikje tegen zijn poot maar keek daarna weer neutraal, licht nieuwsgierig en vooral respectvol naar de kater 'Heeft de Brompot ook een naam?'

-~-
deze keer vroeg ze het niet beledigend maar nieuwsgierig. Haar hoofdje hield ze schuin en amber, bijna roos kleurige ogen boorden zich zoetig en nieuwsgierig in die van BrompotApprentice, haar bescheiden lachje was zoals gebruikelijk nog altijd te vinden op haar gezichtje.


~*Voice*~
Just a dream <3
Dankje <3:

Feather of dreams:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waking up
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: