Wat ruik ik daar?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wat ruik ik daar?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Desertheart
Member
Wat ruik ik daar? DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 8
Gender:
Rank:
Desertheart
BerichtOnderwerp: Wat ruik ik daar?   Wat ruik ik daar? Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 16:41

Desertheart,zat in de struiken zich eigen te wassen in de frisse lucht,tot hij daar een verschrikkelijke stank rook,gal rees op in zijn keel hij moest weten wat dit voor een misselijkmakende stank was,hij sprong op en ging razendsnel het kamp uit.Hij steekt zijn neus nog een keer op, het komt vanuit het grasveld achter het kamp.Desertheart ruikt de geuren van verse muis, maar dit keer laat hij zich niet verleiden door de muis,naarmate hij verder loopt word de geur steeds erger,hij is net van plan weg te rennen,tot hij bedenkt dat dit mogelijk iets bedreigends is. als hij verder loopt dan ziet hij een kuil Ravenvoedsel! als er liggen 3 dieren in maar Desertheart nam nog niet eens de tijd om ernaartoe te lopen.
Dit moet ik de Clan vertellen!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry ik weet even niet watt ravenvoedsel ik kon er even niet opkomen en ik moet zometeen gaan

Ik hoop dat dit toch een beetje goed is voor iemand die nog nooit een textbased RPG heeft gespeeld Smile


Wat ruik ik daar? B1WlHtTx


Laatst aangepast door Desertheart op vr 28 jan 2011 - 20:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Wat ruik ik daar? DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Wat ruik ik daar?   Wat ruik ik daar? Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 18:44

- Ik kom even reageren hoor ^^ Mag ik ook wat tips geven? Je hebt een lang genoege post, boven de 5 regels zoals hoort ^^ Alleen, na een leesteken als een komma hoort een spatie. En misschien kun je proberen wat minder lange zinnen te maken? Soms zie ik ook dat je verleden tijd en tegenwoordige tijd afwisselt. Het is gebruikelijk om in één tijd te schrijven en op een RPG in verleden tijd. Maar je doet het al beter dan ik de eerste keer Razz-

Kittyheart was vandaag gaan jagen, er was voedsel nodig voor Windclan. Net zoals iedere dag, iedere week, iedere maand. Er moest gejaagd worden. Voor de Queens, de kits, de Warriors.. Voor iedereen. Ze deed het graag; niet om het vermoorden van het diertje, maar om het helpen van haar Clan. Dat was waar ze voor leefde, waar ze haar hart van op voelde springen. Een glimlach was voor haar een schat, hoe vreemd het ook mag klinken. Waren er al anderen gaan jagen? Ze snoof een paar geuren op, oud en vers. Ja, Desertheart, haar Clangenoot, hij was blijkbaar ook op jacht of iets dergelijks. Kittyheart kende zowat iedereen in haar Clan, al was het niet bij iedereen even goed. Ze stond echter wel bekend als de optimistische jonge poes, die altijd lachte en de zonnigste dingen achter alles zocht. Haar ogen glommen vrolijk terwijl ze haar weg naar Desertheart zocht. Misschien een goed gesprek? Eindelijk kreeg ze hem in zicht, misschien wat gejaagd. 'Hey Desertheart!' groette ze hem vrolijk. 'Ben je ook lekker aan het jagen? Ik heb nog niet echt prooi kunnen vinden..' Ze ging naast hem lopen. Vanwaar dat gehaaste? Ze was naast vrolijk ook nieuwsgierig, en dat merkte ze nu ontzettend goed aan zichzelf. Vragend keek ze de kater aan, benieuwd naar zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertheart
Member
Wat ruik ik daar? DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 8
Gender:
Rank:
Desertheart
BerichtOnderwerp: Re: Wat ruik ik daar?   Wat ruik ik daar? Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 20:26

Op het veldje staat een kuil met Ravenvoedsel en dat moet ik nu meteen aan Tallstar vertellen! Zei hij haastig, ik moet nu meteen doorgaan maar Kittyheart volgde. Mag ik het zien? kom maar mee.Na ze er naartoe zijn gelopen Zagen ze tot afschuw dat het weg was en op een andere plaats lag,Vol verbazing keken ze naar de lege stinkende kuil.
Het lag er echt fluisterde Desertheart zachtjes......


Wat ruik ik daar? B1WlHtTx
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Wat ruik ik daar? Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Wat ruik ik daar?   Wat ruik ik daar? Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 23:54

Nog een tip, ja je mag ook gewoon tips geven.
Als je, je kat iets wil laten zeggen kun je het beste " " of ' ' gebruiken. Bijv. zo.
Owja en blijf altijd minimaal 5 Volle regels posten.

Fireheart was een heel stuk van het kamp afgedwaald. Slaperig stapte hij voort, niet echt merkend dat hij ThunderClan territorium achter zich liet. Zijn snorharen trilde toen hij andere katten rook en een andere geur. Waar was hij eigenlijk. Zijn groene ogen gingen de plaats rond en sprongen weid open toen hij door kreeg waar hij zich eigenlijk bevond. WindClan territorium! Hoe kwam hij hier? Wat had hij wel niet in zijn hoofd gehaald toen hij hierheen was gelopen? Net toen hij zich haastig wilde ondraaien zag hij twee andere katten, WindClan katten. Zijn vlammend oranje vacht viel veel te veel op, op deze velden, ze hadden hem vast al gezien. 'Het spijt me' riep hij naar de katten. Waarom was hij hier gekomen? Had hij nog half geslapen en was hij gewoon de grens over gelopen? Op zijn dooie gemak? Wat zouden de Clankatten wel niet denken? En Bluestar, ze zou erg teleurgesteld zijn.


Wat ruik ik daar? RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertheart
Member
Wat ruik ik daar? DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Age: 8
Gender:
Rank:
Desertheart
BerichtOnderwerp: Re: Wat ruik ik daar?   Wat ruik ik daar? Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 12:26

Deserheart en Kittyheart stonden naar de kuil te kijken, waar tot hun verbazing geen ravenvoedsel meer in lag. Waar was het gebleven, het bleef een mysterieus dagelijks, maandelijks en mischien wel een jaarlijks raadsel voor hen. Er ritselde plots iets in het struikgewas, Deserheart spitste haar oren en was heel alert. Hij haalde zijn klauwen uit, zo in de bosjes en haalde er een oranje kat vandaan, die er erg slaperig uitzag. 'Wat doe je hier? Dit ons territorium!' schreeuwde Dessertheart die hem bij zijn nekvel vasthield. 'Het spijt me, ik had het niet door.' zei Fireheart die ineen kroop van angst. 'Nou hup scheer je weg, en laat je hier niet meer zien!' en Desertheart stuurde Fireheart ver weg van de kuil vandaan.' Maar ze bleven nog steeds met vragen zitten over het voedsel wat eerst in de kuil lag.


Wat ruik ik daar? B1WlHtTx


Laatst aangepast door Desertheart op za 29 jan 2011 - 12:28; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Foutje)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Wat ruik ik daar? DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Wat ruik ik daar?   Wat ruik ik daar? Icon_minitimeza 29 jan 2011 - 15:10

- Oké ^^. Nog iets: je mag geen powerplay doen, Desertheart, zoals je nu bij Fireheart doet. Alleen hij mag beslissen wat Fireheart zegt en/of doet. Je kunt dus wel aanvallen, maar de ander mag beslissen of die aanval raak is. Je kan hem dus niet laten spreken enz. O ja, en over het algemeen, je weet alleen namen van Clangenoten omdat je bij hen in de Clan zit, andere katten moeten zich voorstellen. Bekende katten als leiders ken je natuurlijk wel.-

Kittyheart volgde Desertheart, nog steeds nieuwsgierig naar wat hij gezien had, waarom zou hij het aan Tallstar moeten vertellen? Zo erg was een kuil met Ravenvoedsel toch niet, dat werd snel opgegeten door andere rovers en zou spoedig weer van hun territorium af zijn. Kittyheart liep net een stukje achter hem aan, toen een nieuwe geur haar neus binnendrong. Thunderclan. Thunderclan? Wat deed een Warrior van Thunderclan hier, op hun territorium? Boos draaide ze zich om en hoefde niet lang te zoeken om de indringer te vinden. De vlammende, rode vacht van de kater viel ontzettend goed op. Desertheart rende direct naar hem toe, wilde aanvallen. Kittyheart liep er wat achteraan, siste een beetje. 'Je mag hier helemaal niet komen! Ga weer terug,' onderstreepte ze Desertheart's woorden nog een keer. Haar blik bleef strak op de indringer gericht. Zomaar hier komen.. was hij gek? Misschien nog wat slaperig, te zien aan die blik in zijn ogen.. maar ongestraft kwam hij niet weg, dat was haar taak als Warrior tenminste, om daarvoor te zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat ruik ik daar?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: