[GZ] Brother,Sister and Crush



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GZ] Brother,Sister and Crush

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Stream
Member
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Stream
BerichtOnderwerp: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimema 13 jan 2014 - 20:07

Zoals jullie misschien wel weten zijn Stream en Styx familie en onafscheidelijke broer en zus. Stream heeft Styx overtuigd om haar mee te nemen in zijn rogue leven,uiteindelijk stemt hij toe. Maar natuurlijk hebben Styx en Stream nog familie,Sacha(Styx) & ik(Amy) zijn opzoek naar 3 broertjes en/of zusjes. Ook zoeken we een crush voor Stream.

Eisen brother or sister
~13 moons zijn of een beetje ouder.
~Broer of zus van Styx en Stream.
~Karakter en eventueel uiterlijk(moet op hen wat lijken)
~Een lijstje mag.
~Brother or Sister moet een kittypet zijn,aangezien Styx & Stream afkomstig waren van het kittypet leven.

Ook zullen de broers of zussen Stream gaan zoeken,de broers en zussen zijn kittypet's en hadden vaak contact met Stream.

Eisen Crush
~13 moons of ouder.
~Bloodclanner of Rogue
~Kater ofcourse XD
~Karakter en eventueel uiterlijk.
~Lijstje mag.

Groetjes
Styx & Stream


[GZ] Brother,Sister and Crush Dy3r6q

Kittypet setje:


Laatst aangepast door Stream op di 14 jan 2014 - 18:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Styx
Member
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
Sacha
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Styx
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimema 13 jan 2014 - 20:12

Broertjelief meldt zich c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stream
Member
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Stream
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimema 13 jan 2014 - 20:14

Styx schreef:
Broertjelief meldt zich c:
Jeej!
Humans or Cats... Dit is dus Stream's brother


[GZ] Brother,Sister and Crush Dy3r6q

Kittypet setje:
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw'
Member
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
Dieuw~
188

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Willowpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimema 13 jan 2014 - 20:35

Oeh, ik heb Emmett wel als Crush.

Name|| Emmett
Age|| 24 Moons
Gender|| Tom
Clan|| Rogue

Inside|| Emmett is eigenlijk een erg vriendelijke en vrolijke kater die altijd wel in is voor een geintje. Hij gedraagt zich soms een beetje kinderlijk en is nooit echt serieus. Ook is hij een echte charmeur. Hij houd er van om anderen te plagen, maar hij is wel erg aardig. Wel heeft hij een groot probleem; hij heeft problemen met zijn zelfbeheersing. Dit heeft meerdere kanten. Hij kan zichzelf bijvoorbeeld erg slecht in de hand houden. Hij heeft last van woede-aanvallen, en laat zichzelf wel eens gaan als het draait om liefde.

Outside|| Emmett is een grote en sterke kater. Hij is een bruine tabby met een halflange vacht.

Extra|| Volgens mij hebben we al een verhaallijn samen (Amy), maar het lijkt me leuk om wat meer actie in Emmetts leven te gooien x) Sorry voor het koortje lijstje, ik ben een beetje lui vandaag (;



[GZ] Brother,Sister and Crush 116rp5v
»Voice«
.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stream
Member
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Stream
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimema 13 jan 2014 - 20:37

Whaha inderdaad hebben we een verhaalenlijntje met Linx trouwens en leuk dat je Emmett wilt gebruiken voor Crush.


[GZ] Brother,Sister and Crush Dy3r6q

Kittypet setje:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnbreak
Member
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
Jamie~
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Manen
Gender:
Rank:
Dawnbreak
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 7:45

[GZ] Brother,Sister and Crush 30svtwj
Name:: Avashira
Age:: 13 Moons
Gender:: She-cat
Clan:: Kittypet
Brother:: Styx
Sister:: Stream
Inside:: Avashira is een wakende kattin die zeer op haar familie gesteld is. Ze zou voor hun alles doen, zelfs al is het slecht voor haarzelf. Haar uitstraling is zacht en vriendelijk en is zo altijd geweest. Al kan ze best scherp uit de hoek komen.

Outside:: Avashira's vacht is halflang en roodgekleurd, haar ogen zijn groen. Ze is slank en behendig gebouwd en door de golvende vorm van haar vacht komt het nog meer tot uiting. Toch heeft ze de benodigde spieren zitten, vooral bij haar achterpoten.
Setje:
Motivatie:: Ik heb eigenlijk best veel inspiratie voor Avashira's karakter en het lijkt me geweldig om met haar te posten en zo meer uit te werken in de rpg.



[GZ] Brother,Sister and Crush 2u7xdtu
~:


Laatst aangepast door Dawnbreak op di 14 jan 2014 - 21:09; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 17:53

Mag het ook een jonger broertje zijn? Want dan heb ik ook Sparrow wel in de aanbieding.


Meet Duskcloud - About Me
[GZ] Brother,Sister and Crush Sqh3td

Dry lightning cracks across the skies
Those storm clouds gather in her eyes
Daddy was a mean ole mister
Mama was an angel in the ground
The weather man called for a twister
She prayed blow it down
Terug naar boven Ga naar beneden
Styx
Member
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
Sacha
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Styx
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 17:55

@Jamie; 't was niet helemaal duidelijk waarschijnlijk, maar de broertjes/zusjes moeten kittypets (gezien Styx' verleden als een kittypet & Stream die ook pas net rogue is geworden) zijn. Sorry voor het ongemak.
@Endria; ik zal even Amy een PM sturen, dan hoor je zo snel als mogelijk of een jonger broertje ook mogelijk is (:

Edit; een jonger broertje is mogelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnbreak
Member
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
Jamie~
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Manen
Gender:
Rank:
Dawnbreak
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 18:19

Ik heb het verandert ^^



[GZ] Brother,Sister and Crush 2u7xdtu
~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 18:30


Naam: Sparrow
Age: 3 Moons
Lifestyle: Kittypet
Outside: Een wit katertje met bruine tabby vlekken en blauwe ogen.
Inside: Sparrow heeft een heel opgewekt karakter en is ontzettend optimistisch. Hij ziet nergens gevaar in en kan daarom ook de domste dingen uithalen. Hij is ook ontzettend nieuwsgierig en is helemaal niet bang om andere katten te benaderen.


Meet Duskcloud - About Me
[GZ] Brother,Sister and Crush Sqh3td

Dry lightning cracks across the skies
Those storm clouds gather in her eyes
Daddy was a mean ole mister
Mama was an angel in the ground
The weather man called for a twister
She prayed blow it down
Terug naar boven Ga naar beneden
Skewpaw
Member
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimezo 19 jan 2014 - 19:45

Niemand meer?


[GZ] Brother,Sister and Crush 30thvkp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashtail
Member
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
Loïs
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Ashtail
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimezo 19 jan 2014 - 19:50

Ik meld me aan als zusje Very Happy

Name: Sunga
Age: 4 Moons (?)
Gender: She-cat
Clan: Kittypet
Brother: Styx
Sister: Stream
Inside: Sunga is een lieve maar ondeugende kitten, die altijd wel in is voor een leuk nepgevechtje en een geintje. Ze is altijd vrolijk en is goed in andere opvrolijken.
Picca: [GZ] Brother,Sister and Crush N5ga4j
Motivatie: Ik doe al heel lang niks meer met haar en ik wil haar graag weer actief maken c:
Loïs ♥️


[GZ] Brother,Sister and Crush 2aj767m
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunga
Member
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Sunga
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimezo 19 jan 2014 - 20:00

Hier is een eventuele Sunga Smile.


[GZ] Brother,Sister and Crush Qy8i84
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimezo 19 jan 2014 - 20:01

Ik wil me aanmelden als broertje! (hoewel ik toch niet gekozen word, ik zal het maar proberen)



Algemeen
Naam: Windows
Leeftijd: 13 moons
Geslacht: Kater
Leefwijze: Kittypet
Gebaseerd op: Sheldon Cooper uit The Big Bang Theory

Karakter
{Nerd}
Windows is een beetje een nerd. Als hij iets leuk vind, zal hij weetjes daarover aan iedereen vertellen, zelfs aan katten die hij eigenlijk niet echt kent.

{Autistisch}
Ook is Windows ene beetje autistisch, waardoor hij altijd een structuur nodig heeft. Hij is slecht in sociale contacten leggen en zal altijd alles letterlijk nemen.

{Slim}
Windows weet erg veel, en hij zal dit ook met veel katten proberen te delen, tot vervelens toe. Katten die hem niet kennen vinden dit erg vervelend en denken dat hij wil opscheppen, maar zijn familie weet dat hij er niet aan kan doen.

Dit is zo'n beetje de basis, het word nog vooral uitgewerkt in de RPG ^^

Over mij
Naam: >D
Bijnaam: Bunny
Bekendste account: Goldenpaw en/of Dyingpaw
Accounts: Goldenpaw, Dyingpaw, Meadow, Islandkit, Flowertime.
Motivatie: Ik hou al van Windows, en dit lijkt me perfect om hem in te droppen ^^natuurlijk weet ik dat ik hoogstwaarschijnlijk niet gekozen word (ik word nooit gekozen) maarja..



[GZ] Brother,Sister and Crush 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimema 20 jan 2014 - 14:57

Bunny, niet zo depressed Sad Je bent heus niet de enige die niet vaak word gekozen voor nestjes



[GZ] Brother,Sister and Crush M3fi
[GZ] Brother,Sister and Crush 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimema 20 jan 2014 - 15:55

Ik probeer mijn best te doen om jiet al te depressief over te komen hoor xD



[GZ] Brother,Sister and Crush Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimema 20 jan 2014 - 15:57

Hahahaha, dat lukt je dan geweldig goed ;3


[GZ] Brother,Sister and Crush 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Styx
Member
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
Sacha
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Styx
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 15:34

Amy & ik wilden niet langer wachten en hebben besloten maar alvast te kiezen. c:


Siblings
She just wants to protect us:
He always outsmarts me:
My happy younger brother!:

Crush
Always in for a joke:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 15:45

Bedankt ^^ Hij word zo snel mogelijk aangemaakt <3 (oftewel: nu meteen ^^)



[GZ] Brother,Sister and Crush Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Styx
Member
[GZ] Brother,Sister and Crush DPKsfdL
Sacha
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Styx
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush   [GZ] Brother,Sister and Crush Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 15:50

Graag gedaan hoor (:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Brother,Sister and Crush
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: