{ GEZOCHT }



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 { GEZOCHT }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Vanillapaw
Member
{ GEZOCHT } DPKsfdL
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimevr 17 jan 2014 - 14:46

tag: you!
words: ###
notes: blahhh.

»Heey!

Ik heb sinds kort dit account en ik heb haar al aardig uitgewerkt, tot het karakter na. Dit wil ik bepalen in de rpg, maar om een lang verhaal kort te maken, back to the point :3
Ik zoek de katten die voorkomen in de geschiedenis van Vanilla, het liefst allemaal maar sommige zijn niet noodzakelijk.
Om wat opgeheldert te worden, is hier de geschiedenis.
Spoiler:

Nu zoek ik dus Lakepaw, het broertje van de poes. Lakepaw en Vanillapaw hebben een goede band, ze zijn beste vrienden van elkaar en doen veel samen, meestal met de groep maar soms ook alleen. Hoe de kater zich gedraagd maakt me weinig uit, hoe hij eruit ziet ook.


Dan zoek ik nog de vrienden va haar, Bugpaw, Stormpaw en Flamepaw.
Flamepaw is de beste vriendin van Vanillapaw, ze doen veel samen en zijn vooral close geworden toen Vanilla Flamepaw in de weiland vond.
Bugpaw is gewoon een goede vriendin van de poes
Stormpaw is niet zo'n goede vriend van Vanilla, want ze is best bang voor hem. Hij is best bazig en erg sterk en ruw met spelen.

Ook voor deze mag het karakter en het uiterlijk zelf bepaald worden, de naam mag eventueel veranderd worden, ook mag van alle karakters (Bug, Storm, Flame & Lake) de naam veranderd worden, maar liever niet.

Code:
Uiterlijk:
Innerlijk:
Motivatie:

Dan zoek ik nog topics ^-^

Aanmeldingen:

xx Fachi <'33
♥ thanks


{ GEZOCHT } E03drp
Stamps:



Laatst aangepast door Vanillapaw op za 18 jan 2014 - 13:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodpaw.
Member
{ GEZOCHT } DPKsfdL
Loïs
9
Actief
Bloodpaw.
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimevr 17 jan 2014 - 15:06

Ik meld me aan voor Flame Very Happy
Uiterlijk: Zoals jij al beschreven had en goed bij de naam past, oranje/rood.
Picca:
Innerlijk: Flamepaw is een dappere maar lieve apprentice. Ze is niet snel boos, maar heeft weinig geduld. Haar beste vriendin is Vanillapaw.
Motivatie: Ik hou van apprentice en ik heb er nog maar één in WC, dus daar wil ik verandering in laten komen Very Happy

Loïs.


{ GEZOCHT } Zn1p9d
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
{ GEZOCHT } DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimeza 18 jan 2014 - 12:38

Ik zet je vanmiddag op mijn lijstje ^^"
Niemand anders ? D=


{ GEZOCHT } Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sniffingpaw
Member
{ GEZOCHT } DPKsfdL
44
Actief
Sniffingpaw
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimeza 18 jan 2014 - 12:51

Ik wil voor Stormpaw gaan. Moet het een hij zijn? XD

Uiterlijk::

Karakter:Terughoudend en erg sterk. Is ruw tijdens spelen en graag bazig.
Meer ga ik maybe nog uitwerken.


{ GEZOCHT } St9t
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
{ GEZOCHT } DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimeza 18 jan 2014 - 13:05

Het liefst wel een hij ja ^^"


{ GEZOCHT } Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
{ GEZOCHT } DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimeza 18 jan 2014 - 13:24





Ik meld me voor Bugpaw ^^

Uiterlijk:
plaatje:
Innerlijk: Bugpaw is een vriendelijke poes, die nergens bang voor lijkt te zijn. Ze probeert haar vrienden en familie altijd te beschermen en zou zichzelf daar zelfs voor opofferen. Verder is ze altijd erg serieus, bijna nooit is er humor te vinden bij haar. {Word vooral uitgewerkt in de rpg als ik haar mag spelen ^^)
Motivatie: het lijkt me een leuk verhaallijntje, en ik heb best wel wat inspiratie voor dit karaktertje. Verder hou ik (natuurlijk Xd- van Windclan, dus een verhaallijn in Windclan is altijd tof :3




{ GEZOCHT } Dyingblackossdead
::



Laatst aangepast door Dyingpaw op za 25 jan 2014 - 15:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
{ GEZOCHT } KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimeza 18 jan 2014 - 13:37

Ik ga proberen voor Lakepaw :3
Uiterlijk: Lakepaw is een zwart-witte kater met donkergele ogen.
Plaatje :
Innerlijk: Lakepaw heeft een grote mond en is één van de beste verhalenvertellers. Hij is erg loyaal en komt vaak over beschermend over, wat vaak tot irritatie kan leiden bij sommige katten. Hij doet zich voor als een stoere en sterke kat. Maar achter zijn masker zit een heel bang katje, die zijn stoere gedrag en grote mond gebruikt om zijn verleden en zijn angsten te verbergen. Kortom: hij is een kat met een grote mond en een klein hartje.

Motivatie: Het is een leuke verhalenlijn en ik hou van de WC, het is mijn favoriete clan ;3 Verder had ik al een idee voor een kat met dit karakter, maar ik had toen eigenlijk nog geen zin om hem aan te maken en uit te werken Razz
Ik vind dus dat het een heel leuk idee/verhalenlijntje is en ik had oorspronkelijk al inspiratie met -het toen nog nameloze- karaktertje. ;3


and as he was the black canvas
{ GEZOCHT } MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
{ GEZOCHT } DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimeza 18 jan 2014 - 13:41

Bedankt voor beide aanmeldingen ^^" Ik zet jullie zodra ik op Vanillapaw zit op het lijstje! =)


{ GEZOCHT } Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
{ GEZOCHT } DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimeza 18 jan 2014 - 14:19

Name: Kip :')
Other accounts: Jinx, Danwpaw, Poisonpaw, Coyotepaw etc.
Character name: Flamepaw-Shade(?)- Star?
character: Flamepaw is -zoals de naam je al laat vermoeden- een vrij vurig karaktertje, ze zal niet meteen naar je luisteren. Volgens haar moet je het eerst verdienen. Ze kan slecht tegen oneerlijkheid en kan zichzelf wel eens in de problemen werken door haar grote mond. Echter zal ze áltijd je proberen te helpen en gaat ze voor iedereen door het vuur. Vijand, vriend, onbekend het maakt niet uit. Sinds Ladykit is overleden is ze bijzonder zorgzaam en zal ze als iemand iets overkomt zichzlef de schuld geven. Ze denkt dat het haar schuld is dat de kitten is overleden. De poes is niet bepaald handig, en struikelt daardoor vaak. Ook de jacht gaat haar niet het beste af. De poes is snel geïrriteerd als iets niet lukt en kan soms overdreven boos worden.
Build; Flamepaw heeft iets té lange poten voor haar leeftijd maar voor de rest is ze redelijk normaal gebouwd.
Outside: Flamepaw is een licht rode poes met vurige oranje ogen
Motivation: De verhaallijn is awesome, en ik heb nu al veel inspiratie voor dit aapje :') en ook lijkt het me leuk om eens een karakter te hebben die het goed met de jouwe kan vinden, op een normale manier, niet op de Shiva-Jinx manier x'D


{ GEZOCHT } Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
{ GEZOCHT } Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:


Laatst aangepast door *Dawnpaw op zo 26 jan 2014 - 17:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva
Member
{ GEZOCHT } DPKsfdL
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons old.♥
Gender:
Rank:
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimeza 18 jan 2014 - 14:23

Je mag zelf weten hoe je het doet, zolang de punten er maar in staan ^-^


{ GEZOCHT } 34698hv
010 isn't just a code ♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanillapaw
Member
{ GEZOCHT } DPKsfdL
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimema 20 jan 2014 - 17:14

Bump? :c


{ GEZOCHT } E03drp
Stamps:

Terug naar boven Ga naar beneden
Vanillapaw
Member
{ GEZOCHT } DPKsfdL
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 11:24

bump :c


{ GEZOCHT } E03drp
Stamps:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
{ GEZOCHT } DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 15:56

Ik heb m'n aanmelding wat aangepast ^^



{ GEZOCHT } Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Vanillapaw
Member
{ GEZOCHT } DPKsfdL
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 16:53

Okaay, aangezien er weinig aanmeldingen meer komen, heb ik gekozen voor Nevermind met Lakepaw, omdat ik graag snel wat topics met Lakepaw wil en ik de aanmelding gewoon goed genoeg vond. De rest kies ik volgende week woensdag!


{ GEZOCHT } E03drp
Stamps:



Laatst aangepast door Vanillapaw op za 25 jan 2014 - 17:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
{ GEZOCHT } Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 17:00

Okay, ik maak hem zo aan ^^


{ GEZOCHT } RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
{ GEZOCHT } DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 17:57

aanmelding staat er ^^


{ GEZOCHT } Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
{ GEZOCHT } Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanillapaw
Member
{ GEZOCHT } DPKsfdL
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 19:15

Laatste bump, ik kies zondag!


{ GEZOCHT } E03drp
Stamps:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
{ GEZOCHT } KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 19:46

Sorry dat het wat later is, maar ik zal Lakepaw zeker vanavond aanmaken, ik had wat medische problemen thuis ;3


and as he was the black canvas
{ GEZOCHT } MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakeside
StarClan
{ GEZOCHT } DPKsfdL
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 19:08

Sorry voor de Dp, maar hier is Lakepaw + ik heb nog een idee met hem. Ik zal het je even sturen ;3


untill we meet again,
my love ♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokeghost
Member
{ GEZOCHT } DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ღ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: { GEZOCHT }   { GEZOCHT } Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 19:13

Okii ^-^
En heb ik gekozen voor...
Elena met Flamepaw, Bunny met Bugpaw en Sniffingkit met Stormpaw. Ik wil dat jullie jen voor woensdag melden, anders gaan de aanmeldingen weer open!


{ GEZOCHT } Jshg1e
Shellshock - Nightshift - Cinderpaw - Howlingpaw
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ GEZOCHT }
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: