Maartje stelt zich opnieuw voor :D

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Greenleaf, 15° - 28° C
Greenleaf brengt hitte met zich mee en hierdoor is de koele bergwind een fijne afwisseling. Prooi is in overvloed en het leven, hoewel ver weg van thuis, lijkt op te klaren voor vele.
WHAT'S HAPPENING
Storyline
In-Game Storyline
A Path unwalked
"She stood in the storm, and when the wind did not blow her way, she adjusted her sails."
Meer informatie klik hier
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Mod
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Mousefur
Very Important Cat

Maartje (マーチ)
3587
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Maartje stelt zich opnieuw voor :D   zo 19 jan 2014 - 22:35

Hey there!

Jup, nieuw voorsteltopic. Waarom? De vorige was toen ik 13 was, en net op deze site zat! Er is intussen al heel wat veranderd, dus ik vond een nieuw voorsteltopic wel een goed plan. Misschien ook fijn voor de mensen die mij nog niet zo goed kennen natuurlijk! (:

Anyways, allons-y!
Mijn naam is dus Maartje, en ik ben momenteel 16 jaar oud. Ik woon in Bussum, voor het geval iemand anders dat dorpje misschien ook wel kent. (;
Ik woon samen met mijn ouders en zusje, en tot juli verblijft hier ook een Thaise uitwisselingsstudent genaamd Deaw. Ik heb een hond en kat, genaamd Tido en Poter. Misschien leuk om te weten: ik heb Mousefur toen ik mij hier aanmeldde bijna volledig gebaseerd op Poter! Het uiterlijk komt exact overeen, alleen is Mouse geen kater. (;
Mijn grootste hobby is denk ik wel paardrijden. Dit doe ik nu ongeveer 9 jaar, 1 uurtje in de week. Het liefst zou ik het veel vaker doen, maar het is nou eenmaal best duur. Ook vind ik tekenen, lezen en schrijven leuk om te doen. Het liefst lees ik alleen maar dikke fantasy boeken zoals Harry Potter, De Oorlogen van de Gevreesde Wereld en de Kronieken van de Wilde Regenlanden. Echter bijna alles in Nederlands, maar hier wil ik zo snel mogelijk verandering in maken; het Engels is toch nét wat mooier! ;D
Toen ik ongeveer 13/14 was ben ik via Thessa (Wretchedpaw/Cherryleaf) op anime en manga gekomen. Ik heb er vrij veel gekeken, dus ik noem alleen een paar van mijn favorieten: Naruto Shippuden, Inuyasha, Casshern Sins, Spice & Wolf en Sword Art Online.
Verder volg ik nog twee TV-series: Sherlock en Doctor Who. Vooral van Doctor Who ben ik een waanzinnige fan! Het overtreft misschien zelfs de anime. Wink

Well yeah.. Misschien een wat te lang verhaal, sorry. xD
Vragen mogen natuurlijk altijd gesteld worden!

Xxx Maartje

Thanks Thessa! <3

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Snowdot
Member

Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Maartje stelt zich opnieuw voor :D   ma 20 jan 2014 - 13:54

Welke kleur sokken heb je aan? :3

Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Streampaw
Member

Appliedapplie/Alexx
86
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Maartje stelt zich opnieuw voor :D   ma 20 jan 2014 - 15:28

GO DOCTOR WHO!!!!!

welke dokter/serie is je favoriet van Doctor who?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mousefur
Very Important Cat

Maartje (マーチ)
3587
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Maartje stelt zich opnieuw voor :D   ma 20 jan 2014 - 17:52

@Bregje, grijs xD

@Steampaw, YEAHH DOCTOR WHO <3
Hmm, lastig.. Ik ben momenteel bij seizoen 4, maar ik kijk zo'n 2/3 episodes per dag. Tot nu toe is David Tennant a.k.a. The 10th Doctor wel echt een hele goede! De beste companion was natuurlijk Rose! Ze heeft dan wel behoorlijk wat haters op internet, maar ik kan het niet helpen om haar zo awesome te vinden xD heb dan ook lopen janken als een baby bij het einde van seizoen 2.. :c

Thanks Thessa! <3

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Streampaw
Member

Appliedapplie/Alexx
86
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Maartje stelt zich opnieuw voor :D   ma 20 jan 2014 - 17:55

call me Alexx ^-^

ik heb spijtig genoeg nog alleen maar Doctor Who gezien wanneer Matt Smith de Doctor speelt/11th Doctor. Ik heb gewoon het probleem dat wanneer ik een serie zie met bepaalde karakters erin ik het heel moeilijk vind om de serie verder te kijken met andere personen die dan die karakters speelt, zoals een andere doctor. Maar ik werk eraan om later alle doctor who series te zien ^-^
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Icyrose
Very Important Cat

Quinty
1860
Afwezig

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Maartje stelt zich opnieuw voor :D   ma 20 jan 2014 - 18:08

10xDonna <3

You can't break my ship, never :c Donna is and always will be the best companion :'D

Anyhow, welkom hier, je kent het hele verhaaltje xD

"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

Stuff made for me<3:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mousefur
Very Important Cat

Maartje (マーチ)
3587
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Maartje stelt zich opnieuw voor :D   ma 20 jan 2014 - 20:21

@Alexx, haha dat was ook zeker wennen voor mij! Ik ben wel echt met seizoen 1 begonnen, en echt, het is het waard! David Tennant (vanaf seizoen 2) is een perfecte doctor c:

@Quinty, haha Donna ook zo awesome <3

En thanks all. ^^
(Moet oppassen dat dit niet langzaam een Doctor Who fan-talk topic wordt, haha..)

Thanks Thessa! <3

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: In Real-
Ga naar: