eerste rpg, tips zijn welkom



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 eerste rpg, tips zijn welkom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Yellowpaw.
Member
eerste rpg, tips zijn welkom DPKsfdL
Lindsay
370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowpaw.
BerichtOnderwerp: eerste rpg, tips zijn welkom   eerste rpg, tips zijn welkom Icon_minitimewo 22 jan 2014 - 17:41

het waaide hard met een koude bries die over yellowkits vacht strijkde, Het was zo stil dat je de prooien hoorden bewegen snel en zacht sluipde Yellowkit onder de struiken en takken door,zij keek geen moment om om de prooi inzicht te houden.Binnen een paar seconden sprong Yellowkit op de prooi en doodde hem zo snel als hij kon toen Yellowkit de prooi op had gegeten liep Yellowkit weer zachtjes naar het kamp.

wat vonden jullie van mijn eerste rpg? meedoen mag
Tips zijn welkom
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
eerste rpg, tips zijn welkom 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: eerste rpg, tips zijn welkom   eerste rpg, tips zijn welkom Icon_minitimewo 22 jan 2014 - 18:34

Het is een goede post, alleen nogal kort. Om daar wat aan te doen lun je zeggen ho Yellowkit zich voelt. En volgens mij molest sluipde sloop zijn. Maar heel goede post, voor de eerste keer rpg


eerste rpg, tips zijn welkom Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
eerste rpg, tips zijn welkom DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: eerste rpg, tips zijn welkom   eerste rpg, tips zijn welkom Icon_minitimewo 22 jan 2014 - 20:43

Het is best goed voor je eerste post hoor ^^
Alleen probeer sommige zinnen wat korter te maken,dat leest makkelijker en maakt je post ook langer.
ik geef even een voorbeeld:
inplaats van
het waaide hard met een koude bries die over yellowkits vacht strijkde, het was zo stil dat je de prooien hoorde bewegen en snel en zacht sluipde yellowkit onder de struiken en takken door, zij keek geen moment om om de prooi inzicht te houden.

kun je ook doen.
De wind waaide hard langs bomen en bladeren. Een koude bries streek over de vacht van Yellowkit. Het was zo stil dat je de prooi in het bos kon horen bewegen. Zacht maar snel sloop Yellowkit onder de struiken en takken door. Ze deed haar best om geen geluid te maken en de bladeren niet te laten ritselen. Ze draaide haar kop geen moment om, ze wilde de prooi in zicht houden.

Dat leest wat makkelijker (voor mij dan in iedergeval) maar jou post is ook goed hoor ^^
Probeer ondertussen ook een beetje je kat te beschrijven: haar gele ogen waren gericht op de prooi, en ze negeerde de harde wind in haar grijze vacht, ze hield van jagen en deed het al heel lang, etc.


eerste rpg, tips zijn welkom 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowpaw.
Member
eerste rpg, tips zijn welkom DPKsfdL
Lindsay
370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: eerste rpg, tips zijn welkom   eerste rpg, tips zijn welkom Icon_minitimewo 22 jan 2014 - 21:29

Dankje wel voor de tips
Ik zal erop letten
Terug naar boven Ga naar beneden
Asha
Member
eerste rpg, tips zijn welkom DPKsfdL
Jara
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Asha
BerichtOnderwerp: Re: eerste rpg, tips zijn welkom   eerste rpg, tips zijn welkom Icon_minitimewo 22 jan 2014 - 21:47

Ook een tip om je posten wat langer te maken is dat je de omgeving beschrijft. Op welke plek Yellowkit zich bevindt, bijvoorbeeld het bos ofzo, hoe alles er uit ziet en hoe je kat er uitziet. Daardoor wordt je post opgevuld en heeft je mede-rpg'er een idee van hoe alles er uitziet op dat moment ;3

Dat vindt ik in ieder geval altijd fijn n.n
Maar goeie post hoor voor de eerste keer! ;3


eerste rpg, tips zijn welkom 2qips7l
Other cats:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rubble
Member
eerste rpg, tips zijn welkom DPKsfdL
Loïs
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender:
Rank:
Rubble
BerichtOnderwerp: Re: eerste rpg, tips zijn welkom   eerste rpg, tips zijn welkom Icon_minitimevr 24 jan 2014 - 19:13

Ik heb wel een paar opmerkingen die je snel ontgaan.
1. Kittens mogen het kamp helemaal niet uit! Als je niet bedacht had om een kitten te bespelen, moet je even een mailtje sturen naar een van de Admins (Firestar of Littlewish), die kunnen dat veranderen n.n
2. Het is tegen de warrior code om prooi voor jezelf te vangen en hem dan op te eten; al helemaal als het buiten het kamp is. Je kunt dan straf verwachten!

Veel succes met RPG-en!
Loïs Smile


eerste rpg, tips zijn welkom Os5xep
Littleface - Sour - Coca - Icicleshard - Mr. Sparrow - Rubble
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowpaw.
Member
eerste rpg, tips zijn welkom DPKsfdL
Lindsay
370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: eerste rpg, tips zijn welkom   eerste rpg, tips zijn welkom Icon_minitimevr 24 jan 2014 - 19:32

dankje voor de tips
-Rubble ik zal mijn naam veranderen


eerste rpg, tips zijn welkom SlRxDIh
by (andere) yellowpaw

eerste rpg, tips zijn welkom W0qAlxR eerste rpg, tips zijn welkom PgKKyjM
eerste rpg, tips zijn welkom 7iLZ7FI
Terug naar boven Ga naar beneden
 
eerste rpg, tips zijn welkom
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: