[Kitten] Looking for an other



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Kitten] Looking for an other

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Psychevoice
StarClan
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimedo 23 jan 2014 - 18:24




Misschien raden jullie het al, maar er zal opnieuw een kitten worden vervangen uit het nestje van Psychevoice. Dit keer is het echter omdat Lianne met Rainkit uit het nestje is gestapt. Ik zoek dus een plaatsvervanger voor hem, en mijn voorkeur gaat uit naar een katertje. Deze kitten zal als een na laatste worden geboren, en ik zoek een echt actief persoon! De andere kittens zijn: Arcanekit(Daan/ik), Eaglekit(Quinty), Gloriouskit(Maartje), Lastkit(Sharon) en Snowkit(Melissa). Ik wil dit nest echt actief gaan maken, dus ik zoek een actieve speler. Tevens nog als mededeling: Snowkit zal voorlopig op wat inactief staan, gezien Melissa het heel druk heeft in RL, maar deze kitten blijft wel in het nestje.

De kleur kan zijn: tabby(waar mijn voorkeur naar uitgaat), zwart, wit, zwart/wit.
Wees vrij in de oogkleur, en maak een leuke, originele kit!

- Daan



[Kitten] Looking for an other 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindertalon
Member
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
Amy ♥
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Cindertalon
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimedo 23 jan 2014 - 18:46

Ik meld me!
Naam:Greykit~Greypaw~Greynight~Greystar?
Geslacht:A little She-cat
Inside:Greykit is een ijverige en vrolijke kitten. Het liefst doet ze graag wat ze wilt. Ze is meestal ongehoorzaam en entheousiast(ofzo). De kitten heeft een goed hartje maar is erg wild. Toch is ze erg leergierig en een echte schat. De jonge kitten is erg schattig en weet van geen ophouden. De kitten kan goed liegen maar liegt alleen als het nodig is. Verder verteld ze altijd de waarheid en is ze heel behulpzaam. De kitten lijkt een rustig poesje die erg verlegen is maar ze word veel te hard onderschat. Ze staat altijd klaar en doet niks liever dan helpen,vooral bij de medicine cat.Elders vind ze ook interesant
Outside:
Setje:
Motivatie:Het zou gaaf zijn als ik mee mag oen met dit nestje,ik wil dolgraag één kans om in een nestje te raken.
Extra's:Uiterlijk is van mijn eigen kat,maar die komt zo.
Theme Song: Theme song+ ongeveer het uiterlijk.

About myself:
Naam:Amy
Leeftijd:13
Bekenste account:Cinderpaw./Quickpaw.
Motivatie:Ik wil eigenlijk al heel lang in een nestje mee spelen maar helaas is het geluk mij nooit gegund. Zo hoop ik toch dat ik eventueel kans kan maken.

EDIT: Lijstje gekopieerd van ander topic.


[Kitten] Looking for an other 2wfiw5k
Terug naar boven Ga naar beneden
Craneclaw
StarClan
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
Bo | Boterham | 2
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: |14 Moons|
Gender:
Rank:
Craneclaw
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimedo 23 jan 2014 - 19:02

Ik heb uiteindelijk besloten me niet aan te melden, sorry ^^"


[Kitten] Looking for an other 143qrlu

.:


Laatst aangepast door Cranepaw. op do 23 jan 2014 - 19:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimedo 23 jan 2014 - 19:04

Don't burn the forest..

~Forestkit~
Algemeen
Naam: Forestkit
Vorige namen: /
Volgende namen: Forestpaw, Forestburn, (Foreststar?), (?)
Geslacht: Kater [Mannelijk]
Leeftijd: Unborn (?)
Leefwijze: clankat
Vorige leefwijzen: /
Volgende leefwijzen: ?
Clan: Shadowclan
Vorige clans: /
Volgende clans: ?

Kennissen/familie
Moeder: Psychevoice
Vader: ?
Siblings: Arcanekit, Eaglekit, Gloriouskit, Lastkit en Snowkit.

Setje
Onderschriften:

Ava: http://www1.picturepush.com/photo/a/13938169/220/13938169.png

Uiterlijk
Vachtkleur: Bruin
Oogkleur: bladgroen
Patroon: Tabby
Beschrijving: Forestkit is een bruine tabby. Hij is redelijk slank gebouwd, echter ziet hij er niet mager uit. Zijn ogen zijn prachtig groen gekleur, z'n vacht is bruin. Hij heeft een wit buikje en donkere, tabby strepen. Zijn naam kreeg hij vanwege de kleur van zijn vacht en zijn ogen; zijn ogen zijn zo groen als de bladeren van de kruinen van alle bomen in het bos in de zomer en zijn vacht is bruin als de stammen van de bomen en de aarde. De donkere strepen op zijn vacht stellen de stammen voor, de lichtere plekken de lucht die tussen de bomen door zichtbaar is. Hij lijkt vaak streng, maar eigenlijk is het eerder wilskrachtig. [Meer daarover in haar karakters beschrijving]

Innerlijk
[Wilskrachtig/koppig]
Forestkit is erg wilskrachtig, je zou het ook koppig kunnen noemen. Als hij iets in hzijn kopie heeft, zal hij er niet snel van afwijken. Daarom geeft hij niet snel iets toe, en al helemaal niet als hij verkeerd zat.

[Moedig/loyaal]
Hij zou haar leven geven om een andere kat te redden, tenminste, als deze van haar clan is. [Shadowclan] Tijdens gevechten met andere clans zal hij nooit een teken van zwakte tonen tegen de andere clan, zelfs niet tegen z'n eigen clan. Ondanks dit alles is hij niet zo ambitieus als je zou verwachten. Voor zijn part mag hij gewoon aan de zijkant blijven staan, hij zou er niets tegenin hebben. Natuurlijk zou hij het wel leuk vinden, en een hele eer, als hij toch voor ene hogere rang gekozen zou worden.

[Vriendelijk/Goedgelovig]
Je kunt makkelijk iets wijsmaken aan Forestkit. En aangezien hij erg koppig is, zal hij dat ook snel geloven, en blijven geloven. Je kunt hem daarna niet makkelijk van dat idee afbrengen. Hij word door vele katten ook als vriendelijk beschouwd, maar sommige katten vinden natuurlijk helemaal het omgekeerde, juist door dat koppige gedrag.

Over mij
Naam: >3
Bijnaam: Bunny~
Ervaring: Ongeveer een half jaar
Actieve accounts: (bolt=bekendste) Dyingpaw, Goldenpaw, Meadow, Islandkit, Flowertime (Forestkit)
Motivatie: Forestkit is al helemaal uitgewerkt in mijn brein, ik heb mega-veel inspiratie voor haar ^^ Ook vond ik dit nestje al van in het begin awesome en zou ik het een hele eer vinden mocht ik toch nog een kitten kunnen spelen in deze verhaallijn ^^
Beloof ik actief te blijven: Tuurlijk! tijdens de schooldagen zal ik wel wat trager antwoorden, maar normaal gezien antwoord ik steeds op alles :3
Extra: Ik heb de aanmelding van het nestje van Shrewstar X Wolftail gebruikt ^^(Ik hoop dat je dat niet erg vind)



thx xo monster @ ATF



[Kitten] Looking for an other Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimedo 23 jan 2014 - 19:09

[Kitten] Looking for an other 2mdi6xk


General
Current Name: Oakkit
Future Names: Oakpaw – Oakshade
Gender: Tom
Clan: Shadowclan

Inside
Oakkit is een kit die niet snel op een onbekende af zou lopen. Hij blijft het liefst in de buurt van zijn familie en de katten die hij goed kent, maar als zijn nieuwsgierigheid de overhand krijgt kan hij best eigenwijs zijn. Hij is ook erg onzeker over zichzelf en kan er niet goed tegen als andere katten ruziën. Later als hij ouder wordt zal hij wat zelfverzekerder en socialer worden, maar hij zal altijd een wel beetje afstandelijk blijven.

Outside
Oakkit is klein gebouwd katertje met redelijk lange benen waardoor hij uiteindelijk een van de snelste katten van de clan zal worden. Hij is een donkerbruine tabby vacht van halflange lengte. Zijn poten en buik zijn wit, en hij heeft een roze neusje met roze pootkussentjes. Zijn ogen zijn een combinatie van amber en goud, maar zijn oogkleur zal in de toekomst waarschijnlijk wat meer goudkleurig worden.
Plaatje:

Family
Father: Unknown
Mother: Psychevoice
Brothers: -
Sisters: -
Partner: -
Kits: -

About me
Naam: Endria
Accounts: Duskcloud, Stagstep en Sparrow
Ervaring: Iets van 5 maanden op Warrior Cats En nog twee jaar op andere forums, zoals Wolfstory.
Motivatie: Ik wil Oakkit al best wel een tijd aanmaken, omdat ik echt in love ben met zijn naam en karakter. Plus ik wilde me al eerder aanmelden voor dit nestje, maar dat was er nooit echt van gekomen.



Meet Duskcloud - About Me
[Kitten] Looking for an other Sqh3td

Dry lightning cracks across the skies
Those storm clouds gather in her eyes
Daddy was a mean ole mister
Mama was an angel in the ground
The weather man called for a twister
She prayed blow it down
Terug naar boven Ga naar beneden
Psychevoice
StarClan
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimedo 23 jan 2014 - 19:36

Ik wil trouwens dit weekend gaan kiezen ~


[Kitten] Looking for an other 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw'
Member
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
Dieuw~
188

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Willowpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimedo 23 jan 2014 - 20:48

Ik wil, ik wil!
Vind je het goed als ik een andere aanmelding, van een ander nestje, gewoon kopieer?


[Kitten] Looking for an other 116rp5v
»Voice«
.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimedo 23 jan 2014 - 21:33

Dat zou kunnen, maar het is natuurlijk altijd leuk als je speciaal voor Psyche's nestje een aanmelding maakt ;] Maar het mag wel hoor ~


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
[Kitten] Looking for an other E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw'
Member
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
Dieuw~
188

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Willowpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimevr 24 jan 2014 - 15:53


[Kitten] Looking for an other V4vp
;; G E N E R A L ;;
Name|| Rushkit •
Future Names|| Rushpaw - Rushleap - Rushstar?
Former Names|| xx •
Age|| Unborn •
Gender|| Tom-Cat •
Sexuality|| Homosexual •

;; C L A N ;;
Clan|| ShadowClan •
Leader|| Shrewstar •
Deputy|| Innerghost •
Medicine Cat|| Smokebreath •
Medicine Cat Apprentice|| Littlestream •

Rank|| Kitten •
Future Ranks|| Apprentice - Warrior - Deputy? - Leader? - Med. Cat Apprentice? - Med. Cat? - Elder •
Former Ranks|| xx •

;; R E L A T I O N S ;;
Mother|| Psychevoice •
Father|| Unknown •
Siblings|| Arcanekit - Gloriouskit - Lastkit - •
Friends|| ? •
Others|| ? •

Mentor|| xx •
Apprentice|| xx •
Partner|| xx •
Crush|| xx •
Kits|| xx •

;; O U T S I D E ;;
Fur Color|| Wit met bruin •
Fur Type|| Langharig •
Building|| Iets aan de grote kant, sterk •
Pawpads|| Roze •
Nose|| Roze •
Eyes|| Amber •
Short Description|| Rush is een grote, sterke en grofgebouwde kitten. Zijn vacht is lang en pluizig. Zijn oren en ruggetje zijn bruin, en de rest is wit. •
Setje •:

;; I N S I D E ;;
Kitten|| [Onwetend] [Lief] [Ongegeneerd] [Traag van begrip]
Rushkit is een erg onwetende en domme kitten. Hij is erg traag van begrip, en schaamt zich nergens voor. Wel heeft hij een hart van goud, en is hij lief voor iedereen. Je kan hem goed vertrouwen en hij doet geen vlieg kwaad, en hij is zeker geen typische ShadowClanner. Hij snapt niet veel, maar heeft hier niet zo veel problemen mee. Hij ziet er misschien groot en sterk uit, maar hij zou zijn kracht nooit in iemands nadeel gebruiken. Ook wil hij graag meer weten over zijn vader. Hij fantaseert vaak over hem, en is van plan om hem later te gaan zoeken. •

Apprentice|| [Achterdochtig] [IJverig] [Leergierig] [Uitsloverig] [Trouw] | [Teruggetrokken] [Eenzaam]
Als Rushkit Apprentice wordt komt hij er achter hoe de echte wereld in elkaar steekt. Hij verliest zijn schattige en lieve gedrag, en wordt een echte uitslover. Hij is erg leergierig en heeft wel nogsteeds een hart van goud. Wel is hij een beetje achterdochtig geworden tegenover de wereld. Hij wil nogsteeds erg graag weten wie zijn vader is, en hij schept erg over hem op. Ook is hij een tikkeltje te ijverig en erg streng voor zichzelf. Hij vind dat hij de eer van de familie hoog moet houden en wil zichzelf keer op keer bewijzen. Ook ontwikkelt hij een groot ontzag voor de StarClan. Hij heeft in deze periode veel vrienden en is hij erg populair. Maar aan die populair komt een einde als hij ontdekt dat hij op andere katers valt. Hij trekt zich erg terug en schaamt zich vreselijk. Zijn vrienden [en familie] proberen hem hier uit te trekken, maar dat gaat niet. Totdat hij op een dag een andere kater ontmoet waarop hij een crush krijgt. •

Warrior|| [Loyaal] [Dapper] [Sterk] [Trouw] [Gouden hart]
Rushleap is een heldhaftige en dappere Warrior. Hij geeft zij leven voor de clan, en is erg trouw. Ook is hij erg sterk, en heeft hij een gouden hart. Hij kan er mee leven dat hij op katers valt, en vind dat helemaal niet erg. Verder wil ik hem graag uitwerken in de RPG. •

;; H I S T O R Y ;;
Rushkit is nog niet geboren, en heeft dus ook nog geen geschiedenis. •

;; S K I L L S ;;
[When he is mature]
Swimming|| ••
Speed|| •••
Strength|| ••••
Smartness|| ••
Faith|| ••••
Loyalty|| ••••
Hunting|| •••
Climbing|| ••
Fishing|| •••
Social|| ••••

;; M E ;;
Name|| Dieuw •
Age|| 12 jaartjes •
RPG Experience|| Zo'n 2 en een half jaar •
Motivation|| To much~ De eerste keer dat je kittens voor Psychevoice zocht heb ik er lang over zitten twijfelen, maar ik heb het toen niet gedaan. De tweede keer greep ik mijn kans met Bear, maar ik werd toen niet gekozen. Nu wil ik het heel graag nog een keer proberen! Misschien is mijn aanmelding niet heel bijzonder, aangezien ik hem grotendeels heb gekopieerd, maar ik hou gewoon te veel van Rush! Ik wil gewoon super graag gekozen worden, en natuurlijk wens ik iedereen veel succes (; •



[Kitten] Looking for an other 116rp5v
»Voice«
.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi
Member
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
Dani
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons.
Gender:
Rank:
Kasumi
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimevr 24 jan 2014 - 16:42

Worden setje en plaatjes toegevoegd
*
Flutterkit

We are like butterflies who flutter for a day and think its forever.

Words: 220
Important: Flutterawesomenesss
Note: Ik heb echt heel lang gedaan over deze aanmelding. :3

∞ General∞
Name| Flutterkit ∞  Flutterpaw ∞  Flutter...(Bird)
Age| Unborn
Gender| ♀
Clan| Shadowclan

∞  Inside ∞

►Sociaal◄ ►Denker◄ ►Onzichtbaar◄
Flutterkit is een sociale kitten, maar ze heeft veel moeite met aandacht opeisen. Vrienden heeft ze wel, maar het liefst is ze alleen. Omdat ze het moeilijk vind haar vrienden blij te houden. Ze is een denker en het liefst doet ze alles goed. Maar als dat niet het geval is word ze prikkelig en wil ze niks anders dan alleen zijn. Een goeie vriend of een crush zou haar op zo'n moment kunnen troosten, maar het is dan moeilijk haar ziel te raken. Het liefst zou ze onzichtbaar zijn. Dan kon ze leven in haar eentje en door de grond zakken als ze weer iets doms deed.

∞  Outside ∞
Hair length| Short
Eyes| Green
Bould| Skinny
Fur colour| Grey & White.
Pattern/marks| White paws, nos and belly.
Looks| Friendly, Social.

∞  Setje ∞ :
Spoiler:
 

∞  Skills ∞
Hunting| ♣♣♣♧♧
Fighting| ♣♣♧♧♧
Social| ♣♣♣♣♧
Swimming| ♣♣♣♧♧
Fishing| ♣♧♧♧♧
Climbing| ♣♧♧♧♧
Running| ♣♣♣♣♧

∞  Me ∞
Name| Dani
Age| 13 jaar
RPG ervaring| Drie jaar. ^^
Activiteit| Ik ben elke dag online. Ik check elke dag of ik moet posten.
Waarom hier| Ten eerste hou ik van kittens spelen. <'3 Kasumi krijgt zelf kitten binnekort. En ik vind Flutter een leuk karakter, ze is gewoon precies mezelf, en dat vind ik awesome. x'3
© darren criss


[Kitten] Looking for an other 1zh0286


Laatst aangepast door Kasumi op zo 26 jan 2014 - 13:24; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 10:33

Nog meer mensen met interesse?


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
[Kitten] Looking for an other E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 13:46

ja ja ja! =D

hier komt een aanmelding <'3


[Kitten] Looking for an other Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
[Kitten] Looking for an other Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Psychevoice
StarClan
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 20:49

Morgen ga ik kiezen :]


[Kitten] Looking for an other 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
[Kitten] Looking for an other BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 20:53

ok ^^


[Kitten] Looking for an other BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw'
Member
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
Dieuw~
188

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Willowpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 22:48

Okej^^
Spannend (;


[Kitten] Looking for an other 116rp5v
»Voice«
.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Psychevoice
StarClan
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 11:03

Vanmiddag om 15:00 sluit ik de aanmeldingen en ga ik kiezen!


[Kitten] Looking for an other 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi
Member
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
Dani
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons.
Gender:
Rank:
Kasumi
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 13:14

Spannend. ^^


[Kitten] Looking for an other 1zh0286
Terug naar boven Ga naar beneden
Stream
Member
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Stream
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 14:20

Ik wens iedereen succes


[Kitten] Looking for an other Dy3r6q

Kittypet setje:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
[Kitten] Looking for an other BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 14:22

Ik ook ^^


[Kitten] Looking for an other BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrow
Member
[Kitten] Looking for an other DPKsfdL
Endria
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Sparrow
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten] Looking for an other   [Kitten] Looking for an other Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 14:23

Me 2.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Kitten] Looking for an other
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: