nightmare



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 nightmare

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluedust
Member
nightmare DPKsfdL
8

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Bluedust
BerichtOnderwerp: nightmare   nightmare Icon_minitimedi 1 feb 2011 - 17:00

Bluedust schrok wakker. Hij had een nachtmerrie gehad maar gelukkig waren andere krijgers om hem heen nog aan het slapen ik kon het horen door de ritmische ademhaling, ze waren allemaal een overdag en s'nachts. Ik keek uit waar ik liep zodat ik niemand alsnog wakker zou maken. Toen hij buiten kwam voelde hij zich opgelucht om de verse lucht in te ademen. De laatste tijd kreeg hij alleen maar nachtmerries als hij zich die dag rot had gevoeld. Ging hij altijd naast het krijgershol zitten om naar de sterren te kijken. Als hij klaar was met jagen ging hij zijn prooi hier altijd op zitten eten met Desertheart zijn beste vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
nightmare DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: nightmare   nightmare Icon_minitimedi 1 feb 2011 - 17:13

- Mag ik? ^^ Tips? Het is duidelijker als je de hele tijd in de derde persoon verleden tijd schrijft en niet afwisselt tussen ik en hij. Voor de rest; je houdt je goed aan de 'minimaal 5 regels' regel, dus dat is goed ^^ -

Kittyheart zuchtte en woelde in haar slaap. Dromen, nachtmerries, kom nu maar! Ze deed haar ogen open; waarom kun ze nu simpelweg gewoon niet slapen? Dat was onzin! Morgen moest ze jagen, Jumppaw trainen, met iedereen praten en met wat geluk nog hyperactief rondstuiteren. Straks kon dat niet meer, alleen omdat ze niet geslapen had. Kittyheart kneep haar ogen weer dicht. Ze wilde slapen. Bij Starclan! Waarom was dit gewoon één van die slapeloze nachten die ze haatte? Na nog wat minuten gaf ze het op. Onmogelijk om de slaap te dwingen. Ze rekte zich voorzichtig uit. Starclan.. misschien hielp het als ze naar Silverpelt ging kijken, dat zou haar misschien wat tot rust brengen. Haar staartje zwiepte wat heen en weer terwijl ze nog wat onvast haar weg naar de uitgang maakte. Meestal negeerde ze de ietwat bedompte lucht die hier hing, nu begon hij echter haar neus binnen te dringen. Kittyheart knipperde de vermoeidheid uit haar blik, rechtte haar rug en deed de paar laatste stappen naar buiten zonder op iemand te gaan staan. Beter, toch? Ze ademde de frisse lucht diep in, ging wat opzij en ging zitten, haar staart om zich heen gekruld. Toen pas zag ze dat er nog een Warrior van Windclan zat. Kittyheart schrok even maar glimlachte toen. 'Hoi Bluedust! Kon je ook niet goed slapen? Het is echt verschrikkelijk, ik lig de hele nacht al te woelen,' vertelde Kittyheart. Vaak praatte ze veel, nu was het wat minder vanwege de vermoeidheid. Ze bleef Bluedust aankijken, benieuwd naar zijn antwoord. Ze was toch niet de enige die wakker was!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
nightmare
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: