[Search] Family



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Search] Family

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Searock
Member
[Search] Family DPKsfdL
Ruth x)
81
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .x 12 moons
Gender:
Rank:
Searock
BerichtOnderwerp: [Search] Family   [Search] Family Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 17:16

Hallo Gast,
leuk dat je op mijn topic hebt geklikt. Dit is mijn eerste RPG en dus eerste account. Ik weet wel ongeveer hoe het hier is door naar mijn nicht te kijken die hier vaak op speelde. Helaas is ze inactief en dus wil ik hier de overhand nemen. Om mijn intro niet te lang laten worden...

Dus Searock is mijn eerste account. Ze zit in de ShadowClan en ik zoek familie voor haar. Haar ouders zijn dood en ze kunnen alle kleuren hebben. Ik zoek slibbings, neven, nichten, nonkels, tantes etc.
Je mag alles aanmelden ook van andere clans. Liefst heb ik een paar slibbings in de ShadowClan. Haar uiterlijk staat nog niet vast en kan nog alle kanten op.

Lists:

Searock heeft een erg twist karakter. De ene dag kan ze erg gemeen en kil zijn, de andere heel vriendelijk en sociaal. Ze heeft een groot ego maar is wel loyaal.

Dag! :]


[Search] Family Nnmuqt
>Poppies grow everywhere. They overgrow you with love and beauty.
What you don't know is that weed is. It takes everything and everyone in their path.
Loved ones, friends, everyone is going out.
I try to be a poppy.<

:Rockie:
Tnx Soof!


Laatst aangepast door Searock op za 1 feb 2014 - 17:40; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aldrei
Member
[Search] Family DPKsfdL
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○ 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Family   [Search] Family Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 17:52

Ik heb Bluebird voor je ^^


Ik wil Slibbing worden
Naam: Bluebird
Geslacht: Male
Karakter: Hij is over het algemeen vriendelijk al laat hij dat nooit merken, dit komt vooral omdat hij een enorme brompot is. Sociaal doen doet hij enkel als hij je écht mag, anders laat hij dit achterwegen en doet alleen wat hij moet doen.
Uiterlijk: Bluebird is een Tutleshel kat met een zacht blauw oog en de andere een zacht geel.

Hij zit trouwens gewoon in Shadowclan



[Search] Family CKs91S5
when u evil ex stands @ ur door with a knife
Terug naar boven Ga naar beneden
Searock
Member
[Search] Family DPKsfdL
Ruth x)
81
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .x 12 moons
Gender:
Rank:
Searock
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Family   [Search] Family Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 18:02

Ik zet je op mijn mentaal lijstje ^^

-Niemand?-


[Search] Family Nnmuqt
>Poppies grow everywhere. They overgrow you with love and beauty.
What you don't know is that weed is. It takes everything and everyone in their path.
Loved ones, friends, everyone is going out.
I try to be a poppy.<

:Rockie:
Tnx Soof!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Search] Family
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: