{GZ} Kittens Tallpoppy



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {GZ} Kittens Tallpoppy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallpoppy
Member
{GZ} Kittens Tallpoppy DPKsfdL
Territo, teddy, Isis
232
Actief
Even angels have their wicked schemes

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tallpoppy
BerichtOnderwerp: {GZ} Kittens Tallpoppy   {GZ} Kittens Tallpoppy Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 22:00

Zoals jullie weten krijgt Tallpoppy dus een nestje kittens. Ik heb besloten dit onderwerp snel door te zetten, gezien de kittens al inactief worden. Een van de drie gekozen kittens is onderhand al echt inactief, en daarom ook een nieuw zoektopic. De twee kittens die dus wel vaststaan en in het nest blijven zijn Doekit en Bulletkit. Zelf zal ik misschien ook wel een kit gaan spelen, maar ik zoek dus nog 1 kitten. Wil jij deze zijn? Dan is dit je laatste kans!


{GZ} Kittens Tallpoppy F57oli
Beating hearts grow but never die
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
{GZ} Kittens Tallpoppy DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Tallpoppy   {GZ} Kittens Tallpoppy Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 22:07

Zodra ik de computer heb zoek ik mijn aanmelding ek pas hem wat aan en komt hij hier.


{GZ} Kittens Tallpoppy 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallpoppy
Member
{GZ} Kittens Tallpoppy DPKsfdL
Territo, teddy, Isis
232
Actief
Even angels have their wicked schemes

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tallpoppy
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Tallpoppy   {GZ} Kittens Tallpoppy Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 22:25


Dit word de kitten die ik ga bespelen: Sheepkit. Ik ben nog aan het nadenken over haar precieze karakter, en als ik die weet dan komt dat hierin te staan als extra informatie ~


WORDS: ### || TAGS: Name || EXTRA: Word


{GZ} Kittens Tallpoppy F57oli
Beating hearts grow but never die
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
{GZ} Kittens Tallpoppy DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Tallpoppy   {GZ} Kittens Tallpoppy Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 14:06

Naam:Stormkit~Stormpaw~Stormheart
Future ranks:
Apprentice
Warrior
{Med.Cat.apprentice?}
{Med.Cat.?}
{Deputy?}
{Leader?}
Leeftijd:Unborn
Geslacht:Little she-cat
Uiterlijk:
uiterlijk:

Famely and Clan informatie
Mother:Tallpopy
Father:I Dont Now
Siblings:Sheepkit,Doekit and Bulletkit
Clan:Thunderclan
Leader:Firestar i will folow you!
Deputy:Silverfang,you are a great deputy!
Med.Cat:Maskheart

About My:
Name:Amy
Motivation:Het lijkt me geweldig om een kitten van Tallpopy te spelen.
RPG ervaring: Ongeveer een jaar op WC en dan nog ongeveer een Jaar op andere spellen.


{GZ} Kittens Tallpoppy 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnbreak
Member
{GZ} Kittens Tallpoppy DPKsfdL
Jamie~
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 Manen
Gender:
Rank:
Dawnbreak
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Tallpoppy   {GZ} Kittens Tallpoppy Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 19:18

Milkkit

General
Name: Milkkit - Milkpaw - Milkshake - Milkstar?
Age: Unborn
Gender: Female
Clan: Thunderclan
Rank: Kitten - Apprentice - Warrior - Med. Cat? - Deputy? - Leader?

Family

Mother: Tallpoppy
Father: Unknown
Siblings: Dimkit, Bulletkit, Sheepkit

Inside
Milkkit is een vriendelijke en aardige poes, ze is opgewekt en vrolijk en wilt ook dat andere dat zijn. Ze is ook heel geduldig en zal ook niet snel boos worden, maar als het gebeurt reageert ze heel fel en bot. Iets dat wat minder snel voorkomend is is dat Milkkit een echte romanticus is, als kitten is dit enkel dat ze een dromer is en andere kittens zal koppelen. Later blijft het dromige standhouden maar nu vind ze bestaande stelletjes schattig en koppelt nog steeds andere katten in haar hoofd, soms zal ze zelf proberen ze bij elkaar te krijgen.

Outside

Fur length: Half-Long
Fur colour: White
Markings: None
Tail length: Long
Eye colour: Blue
Nose colour: Pink
Paw colour: Pink
Build: Average

Setje::
Behind
Name: Jamie
Motivation: Ik heb nog geen Thunderclan kat en hier wil ik wel verandering in maken, ook heb ik nog geen kitten en het lijkt me leuk om Milkkit echt op te laten groeien met familie en al. Het karakter lijkt me tevens leuk om mee te posten en wat uit te breiden in de rpg.
RPG-Experiants: In het algemeen 2,5 jaar
I'd like to make myself believe that planet earth moves slowly
It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep
'Cause everything is never as it seems
When I fall asleep



{GZ} Kittens Tallpoppy 2u7xdtu
~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Searock
Member
{GZ} Kittens Tallpoppy DPKsfdL
Ruth x)
81
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .x 12 moons
Gender:
Rank:
Searock
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens Tallpoppy   {GZ} Kittens Tallpoppy Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 19:30

Meltingkit

Name: Meltingkit ~ Meltingpaw ~ Meltingheart
Gender: Poes
Age: Unborn
Clan: Tha ThunderClan <3
Parents: Tallpoppy & Emmet
Slibings: Doekit, Bulletkit & Sheepkit

Inside: Meltingkit is erg energiek en vrolijk. Iets wat nooit van haar af genomen kan worden. Ze zal nooit depressief of verdrietig zijn en altijd positief blijven, hoe slecht haar leven er ook aan toe zal zijn. Ook zal ze zich niet snel met andere katten en zaakjes bemoeien. Het poesje is erg netjes en maakt haar pootjes niet graag vies. Ze heeft een geweldig groot ego en doet dan ook trots tegen haar clanleden. Ze is niet echt een denkertje maar eerder een doener.
Outside: Melting is erg klein en pluizig. Haar pootjes en buikje hangen laag bij de grond waardoor haar vachtje altijd vies is. Ook al haat ze dat. Ze zal klein blijven totdat ze rond 12 moons haar groeispurt krijgt. Haar vachtje is lang en altijd netjes verzorgt. Poot- en buikharen zijn langer. Haar oogjes zijn waterblauw met een gouden tint erin. Haar hoofdje kleurt zich met tabby strepen in verschillende tinten. Die lopen over haar rug tot haar staart. Daaronder is het allemaal wit.

Motivatie: Ik hou van kittens en dus pak ik hier mijn kans. Ik heb al lang haar foto maar wist niets om bij aan te melden. Toen ik op dit topic klikte en wat informatie opzocht over de verhaallijn besloot ik dit prachtige kitten foto'tje de naam Meltingkit te geven. Melting omdat ik voor haar smelt x'D. Verder vind ik de ThunderClan een super toffe clan. Ik heb ook veel inspiratie voor Melting

Succes iedereen xxx Ruth.



{GZ} Kittens Tallpoppy Nnmuqt
>Poppies grow everywhere. They overgrow you with love and beauty.
What you don't know is that weed is. It takes everything and everyone in their path.
Loved ones, friends, everyone is going out.
I try to be a poppy.<

:Rockie:
Tnx Soof!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{GZ} Kittens Tallpoppy
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: