Warrior Cats [RPG]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Warrior Cats [RPG]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Darksong
Member
Warrior Cats [RPG] DPKsfdL
Loïs
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Why do you want to know? 21 Moons.
Gender:
Rank:
Darksong
BerichtOnderwerp: Warrior Cats [RPG]   Warrior Cats [RPG] Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:29

Hoi!

Ik (Loïs) heb besloten om ook een Warrior Cats forum aan te maken. Natuurlijk is het niet zo actief (beter gezegd, ik ben de enige ^^") als deze Warrior Cats, maar het is altijd wel leuk om een kleinere WC te joinen, right? c:

Bij Warrior Cats kruip je in de huid van een kat. Je bespeelt een Clankat, een Rogue of een Kittypet. Clankatten. Je hebt zes verschillende Clans. Thunderclan, Riverclan, Windclan, Shadowclan, Skyclan en Bloodclan. De Thunderclan katten zijn loyaal en moedig. De Riverclan katten zijn zwemmers en vechters. De Windclan katten zijn snel en behendig. De Shadowclan katten zijn sterk en geniepig. De Skyclan katten zijn barmhartig en aardig. De Bloodclan katten zijn moordenaars en gemenerikken. Rogues. Rogues leven alleen en niet in een Clan. Ze zijn vaak vijanden van de Clans en worden daarom nooit met open armen ontvangen. Kittypets. Kittypets wonen bij Twolegs. Ze zijn vaak lui, maar sommige verlangen om ooit in een Clan te zitten.

Lijstje:
Naam: Warrior Cats
Soort: [ RPG ] [ Site ] [ Forum ] [ Blog ] [ Game ]
Onderwerp: Warrior cats ^^
Omschrijving: Zie hierboven
Link: thewarriorcats.actieforum.com
Eventuele banner/afbeelding:
Warrior Cats [RPG] 20rmccn
https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/20rmccn.jpg

Ik hoop dat jullie je aanmelden!
Loïs.


Warrior Cats [RPG] 2la7e4p
Are you hearing my dark song?
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Warrior Cats [RPG] DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats [RPG]   Warrior Cats [RPG] Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 19:35

Beste Loïs,

Ik vind het erg vervelend om te zien dat je zomaar onze regels hebt overgenomen. Dit valt onder plagiaat en wij hebben duidelijk gezegd dat dat niet is toegestaan. Als je het eerst netjes gevraagd had, hadden we het misschien door de vingers gezien. Maar, dat heb je niet gedaan, dus vraag ik je nu vriendelijk of je het weg wilt halen.

M.v.g,
Littlewish



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Darksong
Member
Warrior Cats [RPG] DPKsfdL
Loïs
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Why do you want to know? 21 Moons.
Gender:
Rank:
Darksong
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats [RPG]   Warrior Cats [RPG] Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 21:06

Oh, echt waar? Sorry :s
Het klopt dat ik jullie regels heb overgenomen, aangezien ik dacht dat deze sowieso altijd zo gegeven waren door Actieforum, en dat jullie ze dus ook letterlijk gekopieerd hadden. Vandaar dit misverstand! Ik ga het meteen veranderen/weghalen. Goed dat je het zegt, anders had ik het veel vaker zo gedaan. Het spijt me echt haha, ik dacht dat er niet zoiets als 'credits' op stond. Nogmaals mijn excuses dan.


Warrior Cats [RPG] 2la7e4p
Are you hearing my dark song?
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Warrior Cats [RPG] DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Warrior Cats [RPG]   Warrior Cats [RPG] Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 0:16

Nee, als je goed leest, zie je dat er ook regels tussen staan die echt alleen op deze site van toepassing zijn. En ook al was het algemeen van actieforum, dan nog is het niet netjes om het zomaar van een andere site te kopiëren. Dan zou je het van actieforum moeten halen, nadat je zeker weet dat dit is toegestaan.

Maar goed, dan weet je het nu voor de volgende keer. Bedankt dat je het weer weghaalt.



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Warrior Cats [RPG]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: