♣•Felidi•♣



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ♣•Felidi•♣

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
♣•Felidi•♣ Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: ♣•Felidi•♣   ♣•Felidi•♣ Icon_minitimewo 2 jun 2010 - 18:45

Ik ben al langere tijd bezig met het bedenken van verhalen en ik heb na aanleiding van een idee voor een RPG een verhaal gemaakt (mee begonnen) waar ik echt verder mee wil. Ik zal het waarschijnlijk hier gaan plaatsen, maar het zal wel even duren voor de echte hoofdstukken komen aangezien ik heel kritisch ben op mezelf en ook nog eens een heleboel moet bedenken voor ik echt lekker kan schrijven.

Even in het kort. Het verhaal heet Felidi, gewoon afgeleid van het Latijnse woord Felidae, wat grote katten betekend. Mijn verhaal gaat ook over grote katten die in Clans leven. Nu niet meteen denken dat het Warrior Cats is, want Clans is een begrip voor een groep/familie, die samen een gemeenschappelijke voorouder(s) delen, of hier in ieder geval in geloven. Dit gaat snel gepaard met mythen waarvan nooit zeker is of het echt is gebeurd of een mooi verhaal. Felidi is een land dat bestaat uit 7 Clans. LeopardClan, TigerClan, CheetahClan, CougarClan, PantherClan, LionClan en ShadeClan (ook wel de Tynan). Ik kan jullie niet veel vertellen aangezien je dat moet uitvinden in het verhaal zelf. Veel plezier en ik hoop dat jullie het leuk vinden. Tips zijn natuurlijk altijd welkom.


~ Proloog ~

Duisternis overspoelde de wereld. Er was geen teken van de sterren of de manen, alsof de eindeloze ruimte zijn rug naar hen had toegekeerd. Een luid gegil en gegrom steeg op vanuit de ijzige stilte. Het zware geluid van pootstappen deed iedereen opkijken. Er was niets te zien, alleen duisternis. Het laatste licht was uitgedoofd, er was geen weg meer terug. Een hoog gekrijs echode door de bergen. Zo snel als het geluid was ontstaan was het weer verdwenen. Het groepje keek aarzelend om zich heen, hulpeloos nu één van hun zintuigen was uitgeschakeld. Plotseling verscheen er een fel rood licht. In de paar seconden dat het aanhield konden de katten nog net hun vijand onderscheiden. Een slanke zilver witte cheetah hield één van hen in bedwang, haar rode stralen inwerkend op hun kameraad. Hij deed niets, hij kon niets doen. De rest keek toe hoe het leven uit hem verdween en zo snel als de duisternis hen had getroffen, vulde de maan de omgeving weer met zijn witte stralen.


~ Inleiding ~

'Eens heerste zes grote leiders over het land. Felidi bestond uit één gebied, bekend om de vrede die er al een geruime tijd heerste. Elke soort kat behoorde tot een Clan met een leider aan het hoofd, maar niemand leefde gescheiden van elkaar. Het land was vruchtbaar, vol van planten en prooidieren. Natuurlijk kon zoiets niet eeuwig voortleven. Zolang er levende wezens zijn die na kunnen denken en een eigen persoonlijkheid kunnen hebben zal de wereld altijd goed en kwaad kennen. Er was maar weinig bekend over de duistere machten die al eeuwen verdwenen waren. De lange tijd van vrede was het zwakke punt geworden, want er stond altijd al een nieuw kwaad te wachten, te wachten om op te staan en Felidi compleet te veranderen.' Met die woorden verdween ook de stem die wegstierf in de eeuwige duisternis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
♣•Felidi•♣ Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: ♣•Felidi•♣   ♣•Felidi•♣ Icon_minitimedo 3 jun 2010 - 19:15

Alle katten op een rijtje. Groen betekend Male, en roze Female. Tja het is een beetje moeilijk met al die katten soorten. Er moeten er trouwens nog een hele boel bij komen, maar dit is het voor nu. Namen zijn moeilijk om te bedenken. Als je namen hebt, of een karakter die je graag in het verhaal zou willen zien kun je hem hier ook posten. Ik ben erg blij met elke hulp die ik kan krijgen.


Allegiances


LeopardClan

Leider ~ Katarzyna
Onderleider R4 ~ Crusifix
Onderleider R3 ~ Inferno
Onderleider R2 ~ Zephyr
Onderleider R1 ~ Whirlwind
Healers ~ ..
R5 ~
R4 ~ Ivalo
R3 ~ Avareth, Ravenclaw,
R2 ~ Eclipse,
R1 ~ Morwenna, Twilight, Navajo
Freedom ~
Welpen L ~ Aine, Citrus,
Welpen ~
Oudsten ~


PantherClan

Leider ~ Wicked
Onderleider R4 ~ Rixan
Onderleider R3 ~ Adagio
Onderleider R2 ~ Mohana
Onderleider R1 ~ Shadows last star(Shadow)
Healers ~ ..
R5 ~
R4 ~ ..
R3 ~ ..
R2 ~ ..
R1 ~ ..
Freedom ~ ..
Welpen L ~ ..
Welpen ~ ..
Oudsten ~ ..


LionClan

Leider ~ Entire
Onderleider R4 ~ Apollo
Onderleider R3 ~ Storm
Onderleider R2 ~ Sailor
Onderleider R1 ~ Azurite
Healers ~ ..
R5 ~
R4 ~ ..
R3 ~ ..
R2 ~ ..
R1 ~ ..
Freedom ~ ..
Welpen L ~ ..
Welpen ~ ..
Oudsten ~ ..


TigerClan

Leider ~ Chaotic
Onderleider R4 ~ Serge
Onderleider R3 ~ Valemar
Onderleider R2 ~ Roque
Onderleider R1 ~ Rixan
Healers ~ ..
R5 ~
R4 ~ ..
R3 ~ ..
R2 ~ ..
R1 ~ ..
Freedom ~ ..
Welpen L ~ ..
Welpen ~ ..
Oudsten ~ ..


CheetahClan

Leider ~ Flight
Onderleider R4 ~ Arawn
Onderleider R3 ~ Mayalynde
Onderleider R2 ~ Cassedy
Onderleider R1 ~ Shasta
Healers ~ ..
R5 ~
R4 ~ ..
R3 ~ ..
R2 ~ ..
R1 ~ ..
Freedom ~ ..
Welpen L ~ ..
Welpen ~ ..
Oudsten ~ ..


CougarClan

Leider ~ Veda
Onderleider R4 ~ Demon
Onderleider R3 ~ Morani
Onderleider R2 ~ Amestigon
Onderleider R1 ~ Whisper
Healers ~ .
R5 ~
R4 ~ ..
R3 ~ ..
R2 ~ ..
R1 ~ ..
Freedom ~ ..
Welpen L ~ ..
Welpen ~ ..
Oudsten ~ ..


ShadeClan

Leider ~ Ayana
Onderleider ~ Sarkan
Leden ~ Salubrious
Oudsten ~ ..
Welpen ~ ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
♣•Felidi•♣ DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: ♣•Felidi•♣   ♣•Felidi•♣ Icon_minitimevr 4 jun 2010 - 15:42

misschien nog leuke namen
shadownicht
firelove
hiperion
rhea
col
spernose
eldora
mytho
coris
shadowfire
saphira
scare
ik weet niet of je ze leuk vindt rusty zoek er gewoon maar een paar uit ik weethet niet
pootjes sunpaw


♣•Felidi•♣ 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
♣•Felidi•♣ DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: ♣•Felidi•♣   ♣•Felidi•♣ Icon_minitimevr 4 jun 2010 - 16:34

Als je nog namen nodig hebt.

Kodos
Xenom
Darkclaw
Stalker
Nightslash
Maroon
Serba
Larto
Tigreshadow
Lightfeather
Butterflower
Terug naar boven Ga naar beneden
 
♣•Felidi•♣
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: