Staring at the stars {NIGHTBREEZE}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Staring at the stars {NIGHTBREEZE}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tinypaw
Member
Staring at the stars {NIGHTBREEZE} DPKsfdL
Jo-anne
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Tinypaw
BerichtOnderwerp: Staring at the stars {NIGHTBREEZE}   Staring at the stars {NIGHTBREEZE} Icon_minitimema 3 feb 2014 - 21:47





Het was een koude nacht, Tinypaw had geluk dat hij een vrij dikke vacht had om hem warm te houden, maar alsnog drong de kou door tot diep in zijn botten. Hij probeerde al een tijdje in slaap te vallen, maar het wou hem niet lukken. Tinypaw probeerde mee te gaan met de vredige ademhaling van zijn den maatjes, maar ook dat hielp niet. Langzaam stond hij op uit de den en sloop naar buiten toe, de sneeuw voelde koud aan onder zijn poten en het elke stap die hij zette maakte een klein krakend geluidje. Hij liep naar het midden van het kamp, alles was doodstil en het was behoorlijk donker. Het enige licht dat hij zag kwam van de sterren, Tinypaw ging in de sneeuw liggen en keek verwonderd omhoog naar de mooie sterrenhemel. De koude sneeuw onder zijn lichaam zorgde ervoor dat hij ging rillen, maar dat maakte hem niks uit. Hij bleef omhoog kijken naar de sterren, met genoeg fantasie kon Tinypaw er van alles in zien. Muizen, katten, bomen, konijnen en allerlei andere dieren. Inmiddels voelde hij de sneeuw onder zijn lichaam helemaal niet meer, hij had het gevoel dat hij hier de hele nacht kon blijven liggen, wakend over het kamp en kijkend naar de sterren. Tinypaw keek nog een tijdje verder toen hij poten achter zich hoorde in de sneeuw, kwam er een andere kat aan of waren zijn zintuigen hem voor de gek aan het houden? "Is daar iemand?" fluisterde Tinypaw zachtjes terwijl hij probeerde te luisteren waar het geluid vandaan was gekomen.








Staring at the stars {NIGHTBREEZE} 11qgzr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Staring at the stars {NIGHTBREEZE} DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Staring at the stars {NIGHTBREEZE}   Staring at the stars {NIGHTBREEZE} Icon_minitimedi 4 feb 2014 - 16:18

"Is daar iemand?"e giechelde zachtjes. "Niet bang zijn joh, ik ben geen monster!" Zei ze vriendelijk. Ze trippelde naar voren en ging recht voor de Windclanner zitten. Bezorgd vroeg ze zich af of de kater haar wel kon zien. In de sneeuw moest ze toch opvallen? Dat stond zwart op wit! Zachtjes grinnikte Night om haar woordgrapje. "En wat doe jij hier zo laat op de avond?" Vroeg ze rustig.


Staring at the stars {NIGHTBREEZE} X4hvs5
Staring at the stars {NIGHTBREEZE} Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinypaw
Member
Staring at the stars {NIGHTBREEZE} DPKsfdL
Jo-anne
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Tinypaw
BerichtOnderwerp: Re: Staring at the stars {NIGHTBREEZE}   Staring at the stars {NIGHTBREEZE} Icon_minitimedi 4 feb 2014 - 16:55





Tinypaw hoorde gegiechel, "Niet bang zijn joh, ik ben geen monster!" het was dus een poes, ze klonk vriendelijk. Hij zag dat de zwarte silhouet voor hem ging zitten, de silhouet grinnikte nog even zachtjes, "En wat doe jij hier zo laat op de avond?" Tinypaw haalde zijn schouders op en besefte toen dat ze dat waarschijnlijk niet kon zien. "Oh, ik kon niet slapen en ik wou de mooie sterrenhemel even gaan bekijken." Sprak hij rustig, de poes voor hem was duidelijk geen Apprentice meer, anders had hij haar geur wel herkend. Haar stem herkende hij ook niet zo snel, dus waarschijnlijk was ze voor hem nog een onbekende. Er was inmiddels even een korte stilte gevallen, er kwamen geen geluiden vanuit de Dens. "En jij dan? Wat doe jij hier zo laat in de avond?" Tinypaw keek weer omhoog naar de sterren, hij zag weer allerlei figuren, dit keer een sluipende kat en verderop een eekhoorn. "Als je goed kijkt kun je met een beetje fantasie van alles zien in de sterren. Is de sterrenhemel niet prachtig?" verzuchtte Tinypaw. "Hier zou ik uren naar kunnen kijken!"









Staring at the stars {NIGHTBREEZE} 11qgzr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Staring at the stars {NIGHTBREEZE} DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Staring at the stars {NIGHTBREEZE}   Staring at the stars {NIGHTBREEZE} Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 11:23

"Oh, ik kon niet slapen en ik wou de mooie sterrenhemel even gaan bekijken." Aaah, dat was herkenbaar. Hij was nog jong, maar sprak niet als het standaard apprentice. Hij leek zeker van zichzelf, maar ook enorm rustig. Dat stelde de poes wel op prijs. "En jij dan? Wat doe jij hier zo laat in de avond?" Blijkbaar had hij nog wel het brein van een muis. "Ik probeerde een beetje te jagen. Overdag val ik behoorlijk op, zie je." Legde ze rustig uit. De kater voor haar keek omhoog. "Als je goed kijkt kun je met een beetje fantasie van alles zien in de sterren. Is de sterrenhemel niet prachtig?" Begon hij ineens weer te praten. "Hier zou ik uren naar kunnen kijken!" Daar herkende ze haarzelf wel in ja. Als apprentice deed ze dat vaak, maar daar had ze niet zo veel tijd voor sinds de prooi zo schaars was geworden. "Ja.. Dat is ook waarom ze met Nightbreeze noemen" Giechelde ze zachtjes, bang om iemand wakker te maken.


Staring at the stars {NIGHTBREEZE} X4hvs5
Staring at the stars {NIGHTBREEZE} Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Staring at the stars {NIGHTBREEZE}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: