Walking on ice [&Whole Clan]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Walking on ice [&Whole Clan]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Fairfaith
Member
Walking on ice [&Whole Clan] Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 10:37






You're like a little fairy, inside my head
Fairfaith
De gevlekte poes keek met een grote glimlach toe hoe de kittens speelden in de Nusery. Het was schattig om te zien, en de laatste weken was het haar favoriete bezigheid geworden. Het sneeuwde nu al een tijdje, en het vroor al langer, dus de rivier zou vast bevroren zijn, intussen. Misschien zouden ze eens kunnen gaan schaatsen met de kleintjes? Ze kon het eens voorstellen, toch? Alleen zou ze het niet aankunnen, er zouden zeker en vast nog wat andere Warriors of toch zeker Apprentices moeten meegaan. Ze keek even in het rond en ging naar de eerste de beste Queen die ze zag staan. "Hey, misschien is het leuk om eens te gaan schaatsen met de kittens, op de bevroren rivier?", stelde Fairfaith voor aan de andere moederkat. Ze zou vast wel instemmen op haar voorstel, dus kondigde ze het schaatsen aan aan de kittens. "Wie van jullie wilt graag leren schaatsen?", vroeg ze met een vriendelijke glimlach op haar gezicht. "Iedereen die meewilt mag eventjes meekomen naar het camp." Ze ging de Nusery uit en vroeg even aan wat warriors of ze mee wilde gaan. "Gaan jullie graag even mee schaatsen met de kittens? We hebben nog wat begeleiding nodig. Apprentices mogen ook mee", miauwde ze. Hopelijk kwamen er wat anderen mee met haar, anders zou het nogal een afgang zijn! Maar het kon toch niet anders dan leuk worden, zo gaan schaatsen met een heel deel van de RiverClan? Het was ook goed voor het ontwikkelen van sociale vaardigheden bij de kittens. De poes voegde zich bij nog een paar andere Queens en de kittens, en wachtte tot er wat meer katten bij kwamen staan.



Words: 279 Notes: Iedereen van RC mag mee! Tags: &Whole Clan





VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Islandbird
Member
Walking on ice [&Whole Clan] DPKsfdL
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender:
Rank:
Islandbird
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 14:24





Het was maar een saaie boel in de nursery. Islandkit lag met haar kop op haar poten te kijken naar buiten. Even zuchtte ze. Was er nou niemand die iets wou gaan doen? Net op dat moment kondigde een van de queens aan: "Wie van jullie wilt graag leren schaatsen?" Meteen sprong de grijze kitten enthousiast recht. "Ikke!" Ze wist niet wat "schaatsen" was, maar het klonk leuk. "Iedereen die meewilt mag eventjes meekomen naar het camp." Islandkit stond op en trippelde achter haar aan. De ros-witte poes vroeg ook aan wat andere katten of ze mee gingen schaatsen. Ze draaide zich naar de queen en vroeg: "Wat i' schaat'en?" Omdat ze de "s" niet kon uitspreken, klonk het verschrikkelijk onnozel en bijna onverstaanbaar. Maar dat zou wel goed komen.


Walking on ice [&Whole Clan] BAyRxn
Terug naar boven Ga naar beneden
Floodedpaw
Member
Walking on ice [&Whole Clan] DPKsfdL
aapje
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Floodedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 14:40

Kleine Floodedkit lag rustig te slapen in de Nusery wanneer een luide stem van één van de queens haar deed recht schrikken. 'Wie van jullie wilt graag leren schaatsen?', luidde haar stem. Schaatsen? Wat was dat? Ze had het woord al wel eens eerder gehoord, maar wist niet juist wat het was. 'Ikke!', miauwde een enthousiaste kitten met blauwe oogjes. Ach, het zou vast beter zijn dan hier in de Nusery te zitten, zo eenzaam. "Ik zou jullie graag vergezellen", miauwde de witte kitten plechtig. Er kwam nog een elegant knikje aan te pas. 'Iedereen die meewilt mag eventjes meekomen naar het camp', antwoordde de gevlekte kattin wanneer ze de Nusery uit wandelde. Wankelend liep Flooded achter haar aan, het zou vast leuk worden! De kitten ging bij wat andere katten staan, en hoorde de enthousiaste kitten van daarnet nog wat vragen aan de poes: 'Wat i' schaat'en?' Het poesje begreep niet goed wat het andere poesje bedoelde, maar toch ging ze naast haar zitten. "Mevrouw, zou u me alsjeblieft even kunnen uitleggen wat schaatsen inhoud?", vroeg ze. Op een elegante manier krulde ze haar witte staartje over haar voorpootjes. Haar hoofdje hield de kitten wat scheef op een vragende manier.



Walking on ice [&Whole Clan] 2yvjpqa
Terug naar boven Ga naar beneden
Ladypaw,
Member
Walking on ice [&Whole Clan] DPKsfdL
Bregje
217
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Ladypaw,
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 16:29





Nieuwsgierig stond ze op toen een van de Queens voorstelde om te gaan schaatsen. Ze wist niet wat het was, maar ze zou er vast veel van leren! 'Wat i' schaat'en?' Brabbelde Islandkit. Een andere kitten ging naast haar zitten. "Mevrouw, zou u me alsjeblieft even kunnen uitleggen wat schaatsen inhoud?" Vroeg het poesje beleefd. Ladykit stond op en liep een stukje naar ze toe. "Inderdaad, dat vroeg ik me ook af!" Zei ze gretig. Schaatsen... Duizenden ideën schoten door haar kleine kopje. Veel meer dan iemand ooit zou kunnen indenken. In 3,5 maanden had ze al zo veel geleerd.. Ze had leren lopen en praten. Nieuwe dingen geleerd. Ze had zelfs al de warrior code gehoord! Maar die was ze bijna helemaal weer vergeten.. De queen peerde hem, daar kregen ze geen antwoord van. Misschien van iemand anders? Zoekend keek ze rond.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Walking on ice [&Whole Clan] Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 18:44






You're like a little fairy, inside my head
Fairfaith
Er waren ondertussen drie kittens bij haar komen zitten, allemaal benieuwd naar wat schaatsen was. 'Wat i' schaat'en?', vroeg Islandkit. Deze kitten kon kennelijk de 's' nog niet uitspreken, en dat vond ze eigenlijk best wel schattig klinken. Toch begreep ze de vraag niet helemaal. Al snel hielp een andere kitten haar verder: 'Mevrouw, zou u me alsjeblieft even kunnen uitleggen wat schaatsen inhoud?' Ze was erg beleefd, en nu begreep de gevlekte poes de vraag. Misschien zou het handig zijn om het begrip 'schaatsen' even uit te leggen aan deze kleintjes. 'Inderdaad, dat vroeg ik me ook af!', miauwde Ladykit gretig. "Schaatsen is jezelf voortbewegen op het ijs, het glijd wel heel erg en is best wel koud aan je pootjes, maar het went wel hoor", legde Fairfaith uit. Hopelijk begrepen ze het toch een beetje. "Als er nog wat Warriors komen helpen vertrekken we naar het ijs", kondigde ze aan. Ze had er erg veel zin in!



Words: 159 Notes: Hint voor de Warriors^^" Tags: RC





VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
brambleheart
Member
Walking on ice [&Whole Clan] DPKsfdL
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
brambleheart
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 19:40

Hij had Fairfaith de Nursery in zien gaan. 
Waar zijn clangenote aan de kittens had voorgesteld om te gaan schaatsen. 
Brambleheart was wat dichterbij gekomen, en naar de enthousiaste reacties van de kittens geluisterd.
 "Als er nog wat Warriors komen helpen vertrekken we naar het ijs" 
mauwde Fairfaith als laatste.
 Hij had eigenlijk best wel zin om te zien hoe de kittens gingen schaatsen. 
Al zou ze dat toch niet echt lukken, het was toch wel schattig als je het ze zag proberen. "Ik wil wel meegaan"  mauwde de tabby kater.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Islandbird
Member
Walking on ice [&Whole Clan] DPKsfdL
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender:
Rank:
Islandbird
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 20:06





Er kwam een andere kitten naast haar staan, die ze zo meteen niet herkende. "Mevrouw, zou u me alsjeblieft even kunnen uitleggen wat schaatsen inhoud?", vroeg de witte kitten. Islandkit keek haar een beetje vreemd aan. Mevrouw? Serieus? Ze haalde haar schouders op en keek weer naar Fairfaith. Nu kwam er nog een kitten aan, die ze daarvoor wel al eens had ontmoet: Ladykit. "Inderdaad, dat vroeg ik me ook af!", zei deze gretig. Gelukkig had de ros-witte poes nu door dat ze niet wisten wat dat inhield, "schaatsen", en begon ze het uit te leggen: "Schaatsen is jezelf voortbewegen op het ijs, het glijd wel heel erg en is best wel koud aan je pootjes, maar het went wel hoor" Islandkit sprong overeind. "Cool!", riep ze enthousiast. "Als er nog wat Warriors komen helpen vertrekken we naar het ijs", vervolgde de poes. Islandkit begon wat hyper heen en weer te lopen. De sneeuw knerpte onder haar kleine pootjes; Gelukkig was ze licht genoeg om erbovenop te blijven, anders zou ze er zò doorheen zakken! "Ik wil wel meegaan", mauwde er een kater opeens. Ook deze kater had ze nog nooit gezien, maar dat maakte haar niet uit. Gretig sprong de grijze kitten op en neer. "Jaah! laten we gaan!" Haar oogjes twinkelden van plezier bij de gedachte eindelijk eens iets leuks te gaan doen. Plotsklaps stopte ze met springen en keek ze de twee volwassen katten vragend aan. "Gaan we dan naar buiten het camp?", vroeg ze zachtjes en met grote oogjes.

~Brambleheart, ik vind je post nou niet echt leuk om te lezen, en ik ben er zeker van dat de anderen het met me eens zijn. Misschien kun je proberen om het wat uitgebreider te maken? *Hoopt dat dit geen minimodden is ^^"*



Walking on ice [&Whole Clan] BAyRxn
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
Walking on ice [&Whole Clan] DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 20:57

~ Ik hoop dat posten met 2 accounts niet erg is? ~



DAWNFLIGHT ~ SHE-CAT ~ SINGLE
Met haar rossige poten onder de sneeuw liep de poes het kamp in. Ze was gaan jagen, maar had geen succes geboekt, alweer. Langzaam werd het een beetje ontmoedigend, maar ze wist dat ze door moest gaan. Eigenlijk was de prooistapel al te klein voor de clan en iedereen moest bezuinigen. Elke kat was een beetje in zijn eigen bubbel gaan zitten, inclusief haarzelf. Haar dag bestond uit opstaan in het donker, jagen, eten en weer gaan slapen in het donker. Ze had er helemaal niet aan gedacht om de sleur te verbreken tot ze een andere warrior een idee zag opbrengen. Nieuwsgierig bleef ze even stil staan om naar de poes te luisteren. "Gaan jullie graag even mee schaatsen met de kittens? We hebben nog wat begeleiding nodig. Apprentices mogen ook mee", Mauwde de poes richting de warriors. Dit is een goeie kans om even wat anders te doen dan alleen eten, jagen en slapen, dacht Dawn bij zichzelf. Met een glimlach stemde ze in. ’Ja natuurlijk wil ik mee, we kunnen die kleintjes niet alleen laten gaan.’ Een aantal enthousiaste kittens kwamen de nursery uit en liepen rond de warriors. Ze waren natuurlijk ook blij om eindelijk iets te mogen doen, zei ze in haar gedachten. "Gaan we dan naar buiten het camp?", Hoorde ze een kitten tegen een andere warrior zeggen. ’Ja natuurlijk, waar wil je anders een ijsbaan vinden?’ Mauwde de kattin vrolijk tegen de kitten. Ze keek weer op en bekeek de kittens, om zeker te zijn dat ze er allemaal weer zijn als ze teruggaan. Waarschijnlijk zullen we het normale pad nemen richting de rivier, en niet één of ander binnendoor weggetje, bedacht ze. Zij zal wel achteraan blijven en kijken of er geen kitten stiekem wegrent. Ook vertrouwde ze nog steeds de lucht niet, ondanks dat de roofvogel al een lange tijd niet meer gezien was. Wachtend op het seintje van Fairfaith om te gaan ging ze nog even zitten en sloeg ze haar staart om haar heen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~

IF YOU WANNA FLY
tagged: The camp. words: 285. notes:.

Wat onrustig werd hij wakker toen hij beweging voelde in het nest. Ook al was hij bijna 4 manen, dat betekende niet dat hij niet vak dutjes hield. Toen hij zijn ogen goed genoeg open had zag hij Ladykit de nursery uit gaan, samen met een paar andere kittens. Gelijk was hij wakker en ontsnapte hij uit de greep van zijn moeder. ’Wat gaan we doen?’ Vroeg hij toen ze buiten waren, maar verwachtte geen antwoord. Een warrior poes legde uit dat ze gingen schaatsen. Hij wist niet wat schaatsen was, maar wou het niet vragen. Gelukkig vroegen een paar van de andere kittens het en legde de poes het uit. "Schaatsen is jezelf voortbewegen op het ijs, het glijd wel heel erg en is best wel koud aan je pootjes, maar het went wel hoor", Met zijn bekje open keek hij de poes aan. Voortbewegen op ijs? Is dat dan lopen op water? Gelijk werd hij enthousiast en keek hij naar de warrior met grote ogen. Wanneer gaan we, wanneer gaan we, ging het in zijn hoofd. "Als er nog wat Warriors komen helpen vertrekken we naar het ijs", Niet vlak daarna kwam er een tabby kater aangelopen. Hij hoorde een kitten links van hem vragen of ze dan het kamp uitgingen, en hij draaide met zijn ogen. Natuurlijk gingen ze het kamp uit, hoe wil je anders bij het water komen? Maar hij hield zich stil. Even later kwam er nog een poes aan die antwoord gaf op de vraag van de kitten, maar hij besteedde er weinig aandacht aan. Met zijn blauwe oogjes keek hij om zich heen, hoeveel katten waren er nu al, ze konden nu toch wel gaan?

you've got to give up the things that hold you down.




Walking on ice [&Whole Clan] WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightstream
StarClan
Walking on ice [&Whole Clan] INMxLdb
WazBeer
175
Actief
Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.

CAT'S PROFILE
Age: 110 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 9:42


Walking on ice [&Whole Clan] Blue-19
De medicine cat stapte kalm haar den uit toen ze verscheidene opgewonden stemmen hoorde in het kamp. Haar ijsblauwe ogen bleven hangen op het groepje katten dat eruit zag alsof ze zo wilde vertrekken. Nieuwsgierig kwam de poes naderbij, waardoor ze opving dat de groep, met de kittens, naar het ijs zou gaan. Het klonk leuk en gezellig, maar even twijfelde ze. Ze had zich tot dan al een tijd buiten de sociale kringen gehouden. Vooral bezig met haar eigen taken en het verzorgen van anderen. Maar het werd wel eens tijd dat ze haar best weer besloot te doen. "Count me in," sprak ze vriendelijk tegen Fairfaith, waarna ze bij de groep ging zitten en haar dikke staart om haar poten sloeg. Met haar wit zilveren vacht viel ze nauwelijks op in een winters landschap. Vroeger had ze nog wel eens met haar vrienden en nestgenootjes in de sneeuw gespeeld. Bovendien kon ze nu een oogje op de kittens houden, mocht er iets mis gaan.

NIGHTSTREAM


So we escape to our mistakes for they wait patiently for us.
Walking on ice [&Whole Clan] A7od7uG
Oh, how they always wait for me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
Walking on ice [&Whole Clan] DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 9:57

De massieve kater zat in de Warriors Den, waar het tenminste nog een beetje warm was. Hij rilde een keertje kort, gezien de wind wel een beetje door zijn vacht heen wist te komen, zo nu en dan. De kater waste zijn vacht goed en zijn haren lagen nu strak langs elkaar, nu voelde hij geen kou meer. Hij stapte naar buiten, de sneeuw in, en zag een groepje katten zitten die kittens verzamelde om naar de rivier te gaan, ze wilde gaan schaatsen. Hij greens kort en trippelde naar het groepje toe, en ging rustig zitten. "Ik ga ook wel mee." miauwde hij en keek naar kittens. Hij knikte eventjes naar Fairfaith en Dawnheart, macho die hij was. Hierna richtte hij zijn kop om te kijken of er nog meer katten zouden komen.


Walking on ice [&Whole Clan] 124h6js
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Walking on ice [&Whole Clan] Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 20:18






You're like a little fairy, inside my head
Fairfaith
'Cool!', reageerde Islandkit wanneer ze haar uitleg had afgerond. Mooi zo, dan was er toch al een kitten overtuigd. 'Ik wil wel meegaan', miauwde een kater genaamd Brambleheart terwijl de poes op de open plek stond. De kitten's oogjes twinkelden van enthousiasme: 'Jaah! laten we gaan!' Ze wachtte even, maar daarna keek ze de poes aan met een vragende blik in haar ogen. 'Gaan we dan naar buiten het camp?' De gevlekte poes knikte. Ze wilde net gaan antwoorden, maar Dawnflight - de ook al gezegd had dat ze mee zou gaan - gaf al antwoord op de vraag: 'Ja natuurlijk, waar wil je anders een ijsbaan vinden?' Ze kon het niet laten om er nog wat aan toe te voegen... "Ja, we gaan naar het meer in het territory, daarom moeten er net genoeg Warriors meegaan. Ik kan jullie niet allemaal op hetzelfde ogenblik in het oog houden wanneer we ernaartoe gaan", verklaarde Fairfaith. Ook de Medicine Cat van de RiverClan, Nightstream, kwam op de gevlekte poes afgewandeld. 'Count me in', maiwde ze. Fairy knikte vriendelijk. Ook de kater die bekend stond onder de naam Bravesoul kwam op hen af getrippeld en ging zitten. 'Ik ga ook wel mee.' Hij knikte even naar Dawn en Fairfaith, de charmeur! Ze giechelde zachtjes. De jonge warrior stond op en keek alle verzamelde katten aan. "Zouden alle kittens even op een rijtje kunnen gaan staan, dan kunnen de warriors en apprentices jullie tellen", miauwde ze. Er stond een grote, vriendelijke glimlach op haar gezicht.



:Words: 253 :Notes: Iedereen kan nog inspringen, dan post je maar gewoon dat je kat al bij het groepje was :Tags: RC





VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Ladypaw,
Member
Walking on ice [&Whole Clan] DPKsfdL
Bregje
217
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Ladypaw,
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimedo 6 feb 2014 - 20:49




"Schaatsen is jezelf voortbewegen op het ijs, het glijd wel heel erg en is best wel koud aan je pootjes, maar het went wel hoor" Legde de poes uit. Ze hield haar kopje scheef. "Maar wat is ijs dan?" Islandkit begon enthousiast op en neer te springen en een andere warrior stelde voor om mee te gaan. Ineens verstijfde Island. "Gaan we dan naar buiten het camp?" Lady's ogen groeiden. ’Ja natuurlijk, waar wil je anders een ijsbaan vinden?’ Antwoordde een andere warrior alsof ze het elke dag deed. "Maar we mogen helemaal niet buiten het kamp!" Protesteerde Ladykit. Fairfaith beval de kittens op een rijtje te staan. Ze maakte zich extra groot toen ze ging zitten en netjes haar staartje over haar poten legde. Haar kopje had ze een stukje opgeheven. De warriors en apprentices zouden haar wel indrukwekkend vinden. Haar oogjes twinkelde bij de gedachten hoe ze haar dadelijk verwonderd na zouden staren. Dan zouden katten eindelijk zien hoe slim ze was!

Terug naar boven Ga naar beneden
Fantasypaw.
Member
Walking on ice [&Whole Clan] DPKsfdL
Eva
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fantasypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 18:02

Fantasykit keek met grote ogen naar een hoop katten. Verlegen kwam ze dichterbij. De kleine poes was zo druk bezig geweest met het tellen van sneeuwvlokjes dat ze de bijeenkomst, of wat het ook was, had gemist.Van op een afstand sloeg ze de katten te gade. Het was een mengelmoes van warriors en kittens. 'Schaatsen is jezelf voortbewegen op het ijs, het glijd wel heel erg en is best wel koud aan je pootjes, maar het went wel hoor' zei iemand van de warriors. Fantasykit moest haar oortjes spitsen om het te verstaan. Ze fronste. Wat gingen die wel niet doen? Gingen ze nu..Schaatsen? Een kitten vroeg iets. Het irriteerde Fantasykit dat ze het niet kon verstaan. Voorzichtig sloop ze wat stapjes dichterbij. Niemand had haar tot nu toe opgemerkt, mooi zo, dacht ze terwijl ze nog een paar stappen zette. 'Gaan we dan naar buiten het camp?' vroeg iemand waarvan Fantasykit de naam ontglipte. ’Ja natuurlijk, waar wil je anders een ijsbaan vinden?’ antwoordde iemand. Fantasykit hapte naar adem. Erbuiten? Ze kreeg het nog kouder van dan dat ze al had.' Maar we mogen helemaal niet buiten het kamp!' protesteerde een kitten. Fantasykit dacht dat dat Ladykit was. Het grijze poesje beet op haar lip. Ze kon vragen om mee te gaan...Zoals wel elke kitten deed droomde ze over het gebied buiten het beschermde camp. Maar dan moest het vragen en..Misschien mocht ze niet eens mee omdat ze er niet eerder was. Toen een warrior vroeg om in een rij te gaan staan hakte ze de knoop door. Met haar ogen naar de grond gericht sloot ze aan bij het rijtje. Hopend dat ze niet al te veel zou opvallen vouwde ze haar staart rond haar pootjes.


Walking on ice [&Whole Clan] 4v63c9
oude setjes en stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Islandbird
Member
Walking on ice [&Whole Clan] DPKsfdL
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender:
Rank:
Islandbird
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 18:28





Ja natuurlijk, waar wil je anders een ijsbaan vinden?, antwoordde een poes die zich net aangesloten had bij het groepje haar. De wit met rosse poes voegde er nog aan toe: "Ja, we gaan naar het meer in het territory, daarom moeten er net genoeg Warriors meegaan. Ik kan jullie niet allemaal op hetzelfde ogenblik in het oog houden wanneer we ernaartoe gaan" Opgewonden begon de grijze kitten weer op en neer te springen. "Jeej!", piepte ze vrolijk. Islandkit's oogjes twinkelden van enthousiasme. Ze zou de kans krijgen om het territorium te zien, nog voor haar zes manen! Er kwamen nog meer katten die zich aansloten bij het groepje, waaronder de medicine cat. "Maar we mogen helemaal niet buiten het kamp!", protesteerde een andere kitten, die Islandkit herkende als Ladykit. "Als zij zeggen dat het mag, mag het toch?", antwoordde ze vragend. "Toch?" Nu keek de grijze kitten de volwassen katten aan, in de hoop dat die haar gelijk zouden geven. Fairfaith leek haar echter niet gehoord te hebben, en beval hun om allemaal op een rijtje te gaan staan. Nog steeds vrolijk op en neer springend begon Islandkit het rijtje. Een grote glimlach krulde zich om haar snuitje. Haar dag kon in ieder geval niet meer stuk!

~She is so happy c:


Walking on ice [&Whole Clan] BAyRxn
Terug naar boven Ga naar beneden
elementspaw
Member
Walking on ice [&Whole Clan] DPKsfdL
kathleen
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
elementspaw
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 18:57

Elementspaw opende langzaam haar ogen toen ze instemmend gepiep hoorde. Vel licht scheen haar ogen in en snel deed ze haar ogen weer dicht. Vervolgens deed ze langzaam weer een oog open. Het ging al wat beter. Ze keek het kamp rond en keek rond naar de stemmen die haar wakker hadden gemaakt. Ze lag precies op een zonnig plekje. Het was koud, maar toch scheen er een waterig zonnetje boven aan de lucht. Toen ze keek waar die stemmen vandaan kwam zag ze hoe een paar kittens en queen's naar buiten gingen. Ergens hoorde ze het woord schaatsen vallen. Een glimlach viel op haar gezicht. Als kitten had zij ook wel eens geschaatst. Vervolgens werden alle kittens geteld. Nieuwsgierig stond Elementspaw op en liep naar het groepje katten toe. 'Is het te laat om mij bij jullie aan te sluiten?'Vroeg ze vriendelijk. Ze keek naar alle vrolijke gezichten. Je zag zo dat iedereen er zin in had.


Walking on ice [&Whole Clan] Fkmxlf
Terug naar boven Ga naar beneden
Floodedpaw
Member
Walking on ice [&Whole Clan] DPKsfdL
aapje
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Floodedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 8:53

Er voegden zich nog een hele boel katten bij het groepje grotere katten, en braafjes bleef Floodedkit bij Fairfaith staan. 'Schaatsen is jezelf voortbewegen op het ijs, het glijd wel heel erg en is best wel koud aan je pootjes, maar het went wel hoor', legde de poes uit. Het jonge poesje gaf een kort maar verhelderend knikje. Het klonk leuk, maar toch wel moeilijk... Ze wist al dat ijs bevroren water was, dat had ze een van de Queens horen vertellen, maar kon je dan.. op water lopen? De gevlekte poes kondigde aan dat als er nog wat warriors bij zouden komen, dat ze zouden vertrekken, en dat gebeurde ook. Zouden ze nu dan gaan vertrekken? Er verscheen een opgewonden glimlach op Flooded's gezichtje. Islandkit had nog een vraag. Ze wilde weten of ze dan ook echt uit het camp zouden gaan. Het werd maar spannender en spannender zeg! Dawnflight, een RiverClan poes die ze herkende, gaf al een antwoord, en Fairfaith bevestigde het nog eens: 'Ja, we gaan naar het meer in het territory, daarom moeten er net genoeg Warriors meegaan. Ik kan jullie niet allemaal op hetzelfde ogenblik in het oog houden wanneer we ernaartoe gaan.' Waauw, dus ze zouden écht het camp uit gaan! 'Zouden alle kittens even op een rijtje kunnen gaan staan, dan kunnen de warriors en apprentices jullie tellen', luidde haar stem. Ze knikte en ging in een rijtje staan. 'Maar we mogen helemaal niet buiten het kamp!', protesteerde Ladykit. Koppig ging de kitten zitten, wou ze nu echt niet mee? "Ladykit, zou ik u mogen mededelen dat we wél het camp uit mogen onder de begeleiding van een warrior? Deze zijn hier nu wel voldoende, maar als u niet mee wilt gaan wij wel alleen, toch?" Ze keek de kitten streng aan, het zag er best schattig uit. 'Als zij zeggen dat het mag, mag het toch? Toch?', vroeg Islandkit. Floodedkit knikte overtuigd. Natuuuurlijk mocht het! 'Is het te laat om mij bij jullie aan te sluiten?', vroeg een zwarte Apprentice. De witte kitten schudde haar hoofdje van nee. "Ik denk van niet", gaf ze als verklaring. Geduldig wachtte ze af op het vertrek.


Walking on ice [&Whole Clan] 2yvjpqa
Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
Walking on ice [&Whole Clan] DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 11:29

Zijn oren gespitst, zijn passen versneld, maar toch gewoon in een loop-pas. Hij hoorde vreugde, en vreugde was waar hij van hield. Dát was zijn hart. Blijheid, glimlachen, lachen, alles wat daar mee te maken heeft. Toch verzette hij zijn pas in een drafje en kwam toen aan bij alle blije gezichtjes. En toen vingen zijn ogen op waarom iedereen zo blij was. Iiiijjsss! Riep het stemmetje in zijn hoofd en hij rende ernaartoe. Zijn onhandigheid was hem weer voor en hij viel op zijn kont, gleed een paar meter verderop, maakte en koprol en kwam toen weer op vier poten terecht. Hij lachte om zijn actie. "Oops."


Walking on ice [&Whole Clan] EkvToWc
art!!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstream
Member
Walking on ice [&Whole Clan] DPKsfdL
Nathalie
219

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons ღ
Gender:
Rank:
Silverstream
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 12:08


Met een gedwongen glimlach liep de poes langs de rivier alles was bevroren, ze kon dus geen vis vangen, en voor de rest was er ook geen land prooi aanwezig. Toen Silverstream verder liep hoorde ze luide geluiden, gelach, geschreeuw. Het klonk vrolijk.
Uit nieuwsgierigheid kwam ze dichter bij. En toen zag ze het, allemaal katten vrolijk op het ijs, er waren zelfs kittens. Verschillende katten hadden haar al gezien, dus om er bij weg te lopen zou raar zijn, dus besloot ze zelf ook dichter bij te komen. Ze stapte op het ijs, maar gleed bij de eerste stap al uit. "Kijk uit!" Miauwde ze toen ze recht op een kat af stoof.


I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven

Walking on ice [&Whole Clan] 2mevc3k
ღSтαмρƨღ:

Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftpaw,
Member
Walking on ice [&Whole Clan] DPKsfdL
Quinty
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Swiftpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 19:47

Swiftkit zag de groep en hoorde se praten over schaatsen en over buiten het kamp zijn. Daar moet ik bij zijn, dacht Swiftkit.  Ze stoof er heen ...Of meer struikelde er heen want ze had niet veel grip op de sneeuw. "Ik wil mee! Ik wil mee!" Schreeuwde ze terwijl ze vlak voor Fairfaith omviel. Ze keek op naar de poes en glimlachte naar haar. "Heh sorry..." zei ze.


Fast as the wind, cool as the wind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ladypaw,
Member
Walking on ice [&Whole Clan] DPKsfdL
Bregje
217
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Ladypaw,
BerichtOnderwerp: Re: Walking on ice [&Whole Clan]   Walking on ice [&Whole Clan] Icon_minitimema 10 feb 2014 - 16:35





Het merendeel van de kittens bleek het niet met haar eens te zijn. "Nou.. Goed dan." Mopperde ze met lichte twijfel in haar stem. Een aantal andere katten voegde zich bij de groep. Een warrior die een onhandige entree maakte, waarop Lady afkeurend snoof. Een andere, zilver met witte kat, was ook niet geweldig goed bezig. Ook deze kat struikelde en gleed uit. Er kwam nog een kat bij. Wéér eentje die niet fatsoenlijk kon lopen. Het was Swiftkit. Een oranje gestreept poesje van 2 moons oud. Eeh, jong. Swiftkit struikelde onhandig naar het groepje. "Ik wil mee! Ik wil mee!" Schreeuwde ze terwijl de kitten vlak voor Fairfaiths neus tot stilstand kwam. Ze viel recht met haar snuit in de sneeuw.

~Nathalie, volgens mij zitten ze nog niet op het ijs ^^"

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Walking on ice [&Whole Clan]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: