WarriorClaw's territorium (XX)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 WarriorClaw's territorium (XX)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Link
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 15:07

XX

WarriorClaw's klauwen tikten op de grond. Met een ijzige blik keek hij om zich heen. Voortaan was dit gebiedje van hem. Hij zou iedereen die hier kwam zonder pardon doden. Zijn staart stond hoog in de lucht en zag er erg dik uit. Met een dominante blik keek hij nog eens om zich heen. Er was geen kat, Geen kat! Waren ze dan zo bang om dood te gaan? Ze zouden wegrennen zodra hij hen 1keer had aangevallen. Was er dan geen waardevolle tegenstander die vocht voor zijn leven. Voor zo'n katten had hij respect. Ze waren vechters en dappere katten. Zo'n leven had hij ook, Hij zou nooit vluchten voor iets. Zelfs niet voor een kat die eigenlijk sterker dan hem is. Hij vocht met zijn leven. Maarja, Wat heeft het voor zin om voorzichtig te doen? Ooit zal je leven toch eindigen. Hij maakte iets van zijn leven. Voordat hij zal sterven zal hij bekend zijn bij vele katten als een sterke kater. Dan zou hij ze eens laten zien dat hij het in zich had. 1ding zou hij nooit doen: In een clan gaan. Het waren enkel laffe katten, Ze vochten met elkaar. Ze konden niks alleen en gingen met zijn tienen tegen een kat vechten. Dat is pas laf. Wat had je aan een vriendschappelijk gevecht, Je kon het beste een echt gevecht houden. Je word echt niet sterker van een vriendschappelijk gevecht. Nee, Hem niet gezien. Hij vocht liever als een echte kater. Nooit zou hij opgeven tijdens een gevecht. Nooit zou hij bang wegrennen of de ander smeken om hem niet te doden. Nee, Dan was hij nog liever dood. Hij ging er altijd voor bij een gevecht. Hij liet zich niet kennen en zou zich ook nooit bedenken. Wanneer iemand zijn terrein binnentreed zal hij deze een lesje leren. Een lesje die deze kat nooit zal vergeten. Met een vals grijnsje keek hij voor zich uit. Hoelang zou het duren voordat er een kat binnenkwam lopen? Niet lang..Hoopte hij. Hij had zin in een gevecht. Hij wou iemand in de haren vliegen.

-------------------------------------------------------------------------
Degene die hier wel welkom zijn:
- Darkness
-


WarriorClaw's territorium (XX) 343goqa
"Always protect the weak ones, and fight against the strong ones."


Laatst aangepast door WarriorClaw op wo 16 feb 2011 - 17:09; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkness
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 16:14

Darkness liep door haar teritorium , rustig zoals ze elke dag deed trippelde ze langs haar grenzen . Plots rook ze een andere geur , een geur van een vreemde kat . Niet in haar teritorium ietsje verder . " het lijkt erop dat ik buren krijg " mauwde ze in zichzelf . Stilletjes volgde ze de geur , ze was nieuwsgierig maar ze wist dat dit niet zonder gevaar zou zijn . Veel wilde katten waren niet zo vriendelijk als ze eruit zagen . Maar Darkness was niet bang voor een gevecht , ze had eigenlijk best zin want ze had al lang niet meer gevochten . Want niemand kon zo goed ontwijken als zij , met haar soepele lichaam kon bijna niemand haar raken. DE geur werd sterken en opeens zag ze een donkere kater op de grond zitten , hij was groter dan haar en hij had lange klauwen waarmee hij over de grond aan het schrapen was . Stiletjes sloop ze uit de bosjes . " Zo dus wie ben jij ?" mauwde ze een beetje vijandig .


WarriorClaw's territorium (XX) Scaled.php?server=857&filename=aaonderschriftbb
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 16:45

Snel keek hij op. Zijn lichtblauwe ogen keken ijzig naar de poes. " Zo dus wie ben jij ? " Had de poes gevraagt. Zijn blik bleef ijzig, Hij opende zijn mond en sprak. "Geef me een goede rede om mijn naam te vertellen" Zei hij bot. Hij ging staan waardoor hij nog groter leek. Zijn haren stonden al overeind, Zo zag hij er wel vaker uit. Hij zette een stap voorwaarts en snoof de geur van de kat binnen. "Dit is mijn gebied, Wat doe je hier?!" Snouwde hij naar de kat. Dus er kwam toch een kat aan. Nu kon hij gelukkig wel vechten. Maar deze kat was gewoon te..Jong voor hem. Hij had gedacht aan een stevige kater die ook bot zou zijn. Maar dit was een makkie..Toch? Misschien werd het toch wat lastiger. Poezen konden namelijk beter ontwijken. Maar ja, Hij kon beter aanvallen. Hij zette nog een poot voorwaarts en wachtte op een antwoord van deze 'indringer'. Wat zou deze kat eigenlijk antwoorden? Had dit beest een rede om hier te zijn. Waarom begon deze poes een gesprek. Hij wou aanvallen, Maar bleef toch nog even wachten. Hij moest iets meer weten van deze kat. Hoe ze reageerde op zijn botheid. Hij moest even weten of deze kat lef had of niet. Zijn nagels gleden over de grond. Hij keek de kat nog steeds doordringend aan alsof hij haar ieder moment kon doden.


WarriorClaw's territorium (XX) 343goqa
"Always protect the weak ones, and fight against the strong ones."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkness
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 16:53

"Geef me een goede rede om mijn naam te vertellen" Zei de kater bot "Dit is mijn gebied, Wat doe je hier?!" Snouwde hij naar Darkness . " Ho , meneer is slecht gehumeurd . Goede reden 1 : Ik merk dat ik buren heb . Goede reden 2 Ik kom gewoon even hallo zeggen . "mauwde Darkness uitdagend . Ze vond het leuk om om met andermans pootjes te spelen , Uitdagend keek ze naar de kater wachtend op zijn reactie , hij had een lange vacht en gespierde poten en hij keek haar met een kwade blik aan . Darkness kon al zien wat hij dacht . " Dus je denkt dat ik te jong ben om goed te kunnen vechten ! " mauwde Darkness uitdagen naar de kater " Dan zou ik je nog eens kunnen verassen hoor " Darkness zat allert op de grond , te wachten tot de kater zou aanvallen .


WarriorClaw's territorium (XX) Scaled.php?server=857&filename=aaonderschriftbb
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 17:03

Met een grijns keek hij de poes aan, Gaf ze nou echt een rede? "Toch zeg ik mijn naam niet" Het leek net alsof de kat zijn gedachtes kon lezen. Want al snel zei ze iets. De kat ging in de verdediging staan. Of tja, Zo leek dat. Ach ja, Hij kon doen 'alsof' hij aanviel. Zijn staart ging heen en weer. Hij keek naar de poes en zocht naar zwakke plaatsen. Maar deze vond hij nog niet. Dan maar aanvallen toch? Hij duwde zich af van de grond en sprong zo in de boom. Voordat de kat omhoog kon kijken sprong hij er weer uit en kwam achter de poes terecht. Hij deed het erg snel en draaide zich weer naar de kat en haalde uit met zijn scherpe nagels. Hij voelde hoe hij met zijn nagels iets raakte. Maar wat zag hij niet. Het kon net zo goed de borst van de kat zijn, Of het gezicht. Maar dat zag hij niet. Hij wist wel dat hij met veel kracht uithaalde. Daarna hield hij zich haaks om een aanval te kunnen blokkeren, Hoe zou de poes hierop reageren? Werd ze bang of..


WarriorClaw's territorium (XX) 343goqa
"Always protect the weak ones, and fight against the strong ones."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkness
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 20:41

Darkness hat oplettender moeten zijn want de kater sprong op haar vanuit een boom , hij was een goede vechter wawnt hij had heel gespierde poten . Toch kon hij Darkness moeilijk raken want ze ontwijkte veel van zijn uithalen , maar opeens schaarde zijn klauwen over haar borst . Nu was het menes , Snel haalde ze uit naar zijn ogen . Raak de kater keek even versuft rond en dit was haar kans snel sprong ze van de open plek weg . Heel hoog klom ze in een boom en ze wist zeker dat de kater haar niet zag . Met een enorma snelheid spron ze op hem en drukte hem tegen de grond . " Je bent geen slechte vechter maar ontwijken kreeg je niet mee " zong Darkness uitdagend terwijl ze mat haar felgoene ogen in de zijne keek .


WarriorClaw's territorium (XX) Scaled.php?server=857&filename=aaonderschriftbb
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimeza 5 feb 2011 - 10:15

Hij keek raar om zich heen, Waar was die kat nou gebleven? Opeens voelde hij een licht gewicht op zijn rug vallen. Maar dit gewicht kwam met een snelheid tegen hem aan en hij viel tegen de grond op. " Je bent geen slechte vechter maar ontwijken kreeg je niet mee " Hij keek de kat aan. Deze poes was een snelle ontwijker, En hij niet. Dat werd dus iets moeilijker dan hij dacht. "Tja, Buurvrouw" Hij draaide zich zodat hij de kat nu in haar ogen kon kijken. De poes had fel groene ogen, Wat goed bij haar zwarte vacht past. "Een kat is niet perfect, Zo te zien heb je al ontdekt dat ik niet op mijn best ben met ontwijken" Een kleine grinnik volgde. Hij duwde de poes van zich af en stond weer op. Hij moest dus beter opletten, Maar hij had zijn concentratie er nog niet zo goed bij. Hij keek de poes enkel aan, Hij voelde nog een keer een steekje in zijn rug. Deze kat was er best wel hard op gevallen. Hijzelf moest echt beter worden in ontwijken, Misschien zelfs leniger. Hij ging daarna zitten en wachtte totdat de poes aan zou vallen. Dan pas kon hij ook aanvallen. Zo zou hij een aanval blokeren met een aanval. Of dat hem lukte...Wist hij nog niet.


WarriorClaw's territorium (XX) 343goqa
"Always protect the weak ones, and fight against the strong ones."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkness
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimezo 6 feb 2011 - 12:30

"Tja, Buurvrouw" mauwde de kater , en hij draaide zich om zodat hij recht in Darkness ogen keek . "Een kat is niet perfect, Zo te zien heb je al ontdekt dat ik niet op mijn best ben met ontwijken" Een kleine grinnik volgde. Hij duwde Darkness van hem af en Darkness ging op een paar staartlengten van hem zitten . Darkness wist dat dit gevecht nog niet voorbij was dus ze was nog steeds allert . Toen sprong ze , de kater had waarschijnlijk verwacht dat ze op hem zou springen maar sierlijk sprong ze over hem , draaide zich om en sprong op zijn rug . Met haar vlijmscherpe klauwen haakte ze zich vast in de vacht van de kater zodat hij haar er niet zo makkelijk af kon schudden .
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 12:35

Opeens sprong de poes over hem heen, Was dit nou..AUW! Al snel begon hij hevig te bokken, Maar dit had geen zin. De poes had zich te goed vast. Hij wist wel iets. Hij ging op de grond liggen en begon toen te rollen. Nu moest de poes hem wel los laten, Anders zou deze verplet worden. Niet dat hij zo zwaar was maarja.Deze poes was best wel taai, Maarja hij kon haar wel aan. Even voelde hij nog geprik in zijn rug, Het leek alsof de poes hem losliet. Direct reageerde hij daarop en draaide zich naar de zwarte poes. "Dus jouw territoria ligt hiernaast?!" Vroeg hij al snel. Hij wist even niet waar hij mee moest beginnen, Maarja, Hij deed gewoon waar hij dat moment aan dacht. Zijn blauwe ogen gleden naar rechts. Daar lag dus het territorium van deze poes. Was deze werkelijk zijn buurvrouw?! Jep, Dat had hij weer. Een of andere gestoorde poes was zijn buurvrouw .. Fijn. Maarja, Negatief kon hij nu even niet zijn, Deze poes was wel .. Behendig. Hij ging nu niet zo poesipoes doen, Hij was een Rogue en was voor niemand bang .. Hij was niet bang voor deze poes .. Maar ze was wel een goede tegenstander, Maar of hij dat wou..

[Geen inspiratie Surprised]


WarriorClaw's territorium (XX) 343goqa
"Always protect the weak ones, and fight against the strong ones."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkness
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 12:47

De donkere kater begon te bokken maar darkness liet niet los . Maar plots begon hij te rollen en toen kon ze niet anders dan loslaten , anders zou ze geplet worden . Dus liet ze los en sprong ze opzij . Snel zette ze zich terug op de grond en begon haar poot te likken . De kater zette zich ook terug recht , "Dus jouw territoria ligt hiernaast?!" Vroeg de kater snel. " Jep , ik woon hiernaast " mauwde ze en ze gebaarde met haar staart naar haar teritorium . " Onthoud mijn geur maar want ik kom vast nog eens langs" mauwde ze speels , ze wist dat ze dan nog zou moeten vechten maar ze was niet bang . Ze vond het best leuk dat ze deze kater had leren kenne . " Mag ik dan nu je naam weten ? " vroeg ze .


WarriorClaw's territorium (XX) Scaled.php?server=857&filename=aaonderschriftbb
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 16:21

Hij keek de zwarte kat aan met een grijns, Hij vond haar wel Oké. Het was een stoere kat, Voor een meisje dan. Wat de kat zei verstond hij niet echt, Daarom deed hij ook niks. Hij keek de kat aan "Mag ik dan nu je naam weten ? " Vroeg deze kat, Hij knikte even kort. " Buurkatten mogen mijn naam heus wel weten," Hij keek recht in de kat zijn ogen. " Ik ben WarriorClaw .. Mag ik dan nu ook jouw naam te weten komen ? " Hij keek de poes met een vermakkelijke grijns aan, Deze poes had veel lef, Vandaar dat hij nu niet aanviel, Hij vocht wel vaker met zo'n katten .. Maar nu had hij geen zin meer. Zijn vechtlust was voor even weg, Wat hij eigenlijk best raar vond, Heel raar zelfs. Meestal was hij zo vechterig en zou hij iedereen aanvallen, Maar nu had hij daar echter geen zin in. Ook dit vond hij vreemd. Ditmaal ging zijn staart niet geërgerd heen en weer, Ditmaal lag hij gewoon rustig op de grond. Bij hem was geen enkele ergernis te bekennen. Hij keek de zwarte kat enkel aan.


WarriorClaw's territorium (XX) 343goqa
"Always protect the weak ones, and fight against the strong ones."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkness
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 18:17

" Buurkatten mogen mijn naam heus wel weten,"mauwde de kater en hij keek recht in Darkness ogen ." Ik ben WarriorClaw .. Mag ik dan nu ook jouw naam te weten komen ? " vroeg hij met een vermakelijke grijns . " Ik ben Darkness , fijn je te ontmoeten Warriorclaw. Ik hoop je hier nog veel te zien "mauwde Darkness . Ze zag dat Warriorclaw niet meer van plan was om haar aan te vallen , normaal zou ze dan zelf aanvallen maar al haar vechtlust was opeens verdwenen . " Je bent hier nog niet zo lang ? Waar kom je vandaan " vroeg Darkness , ze was heel nieuwsgierig maar probeerde dat niet te laten blijken .


WarriorClaw's territorium (XX) Scaled.php?server=857&filename=aaonderschriftbb
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 21:21

WarriorClaw keek op toen deze poes ook haar naam vertelde, Darkness was de naam. Even knikte hij. Toen vroeg Darkness nog iets `Je bent hier nog niet zo lang ? Waar kom je vandaan " Hij zag dat Darkness een tikkeltje nieuwschierig was, Maarja, Dat was hij eigenlijk ook. Ook deze poes had volgens hem ook geen zin in vechten .. Waarom verdween zijn vechtlust nou? Was dat niet .. vreemd? " Ik kom uit alaska, Daar zat ik in een goede clan, Waar ik totaal niet bij paste, Op een dag ben ik hem gesmeert, Ik heb veel mee moeten maken om hier te komen," Daarna keek hij weer naar Darkness, De fel groene ogen van haar schenen in de zon, Dit gaf een soort glansje in der ogen.


WarriorClaw's territorium (XX) 343goqa
"Always protect the weak ones, and fight against the strong ones."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkness
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimeza 12 feb 2011 - 13:21

" Ik kom uit alaska, Daar zat ik in een goede clan, Waar ik totaal niet bij paste, Op een dag ben ik hem gesmeert, Ik heb veel mee moeten maken om hier te komen," antwoorde Warriorclaw . Wauw deze kat had een zwaar verleden , van alaska helemaal tot hier gekomen ! " Ik woon hier ook nog niet zo lang , vroeger woonde ik bij mijn zusjes maar ik vond dat het tijd werd dat ik mijn eigen weg ging " mauwde Darkness terwijl ze haar poot likte . Ze had samen met haar 2 zusjes in een schuurtje gewoond , zij hadden haar alles geleerd . Maar nog steeds was ze nieuwsgierig , ze wouw meer weten over deze kat . " En hoe ben je dan helemaal naar hier geraakt ? "mauwde Darkness


WarriorClaw's territorium (XX) Scaled.php?server=857&filename=aaonderschriftbb
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimezo 13 feb 2011 - 20:24

Hij keek op toen Darkness nog iets vroeg " En hoe ben je dan helemaal naar hier geraakt ? " Hij grinnikte. Dus de kat was nieuwschierig naar hem, Tja. Dan zou hij maar eens antwoorden hoe. "Naja, Het was mijn bedoeling om veel dingen te ontdekken, Ik heb wat van 3jaar lang gereist, Ik heb ooit in zo'n asiel gezeten, Waar ik natuurlijk oog in oog kwam met mensen, Deze hadden dus zo'n regel: Na 3 dagen niet verkocht, Doden we de kat. Naja, Ik heb dus daar 3dagen lang gezeten, Toen ze mijn kooi openden ben ik door hun benen heen gerend en heb ik elke kooi van elke kat handmatig geopent, Dankzij mij werden vele katten gered," Hij keek de kat aan "Maar dat is niet alles, 2jaar geleden heb ik zo'n kind van een hoge koning aangevallen en zowat gedood .. De koning liep over van woede" Zei hij met een grinnik "Vandaar heeft een groot aantal mensen met pistolen en honden mij achterna gezeten, Ik heb vaak oog in oog met de dood gestaan, Vandaar dat ik er niet bang voor ben" Hij keek darkness aan. "Is dat voldoende?" Hij trok een wenbrauw op "Nu ben ik ook wel nieuwschierig hoe jij deze plek gevonden hebt?"


WarriorClaw's territorium (XX) 343goqa
"Always protect the weak ones, and fight against the strong ones."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkness
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimezo 13 feb 2011 - 20:41

Darkness luistede vol nieuwsgierigheid naar het verhaal van Warriorclaw , wouw deze kat had al heel veel meegemaakt . "Is dat voldoende?" mauwde Warriorclaw en hij trok een wenbrauw op "Nu ben ik ook wel nieuwschierig hoe jij deze plek gevonden hebt?" nu was het Darkness beurt om haar geschiedenis te vertellen . " Toen ik geboren was is moen moeder gestorven maar mijn oudere zus had een nestje maar haar kittens hadden het niet overleefd , dus had zij nog melk en heeft ze mij opgevoed . Ik heb alles geleerd van mijn oudere zussen , hoe ik moest jagen enzo . Ze hebben me ook geleerd hoe ik een hond moest vermoorden en dat heb ik dan ook kunstig geoefend . Maar toen ik ouder werd werden mijn zussen ziek omdat de tweebenen shemisch afval bij ons in de buurd hadden gedropt , 1 van mijn zussen is overleden maar de andere heeft het overleefd . Toen vond ik dat het tijd was dat ik mijn eigen weg ging gaan . Dan ben ik een dag onderweg geweest en toen vond ik dit bos . " legde ze uit . Het deed nog steeds pijn om te vertellen dat haar zusje was overleden want zolang was het nog niet geleden , maar die pijn liet ze niet blijken . Haar blik was hard als steen .


WarriorClaw's territorium (XX) Scaled.php?server=857&filename=aaonderschriftbb
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimema 14 feb 2011 - 16:28

" Toen ik geboren was is moen moeder gestorven maar mijn oudere zus had een nestje maar haar kittens hadden het niet overleefd , dus had zij nog melk en heeft ze mij opgevoed . Ik heb alles geleerd van mijn oudere zussen , hoe ik moest jagen enzo . Ze hebben me ook geleerd hoe ik een hond moest vermoorden en dat heb ik dan ook kunstig geoefend . Maar toen ik ouder werd werden mijn zussen ziek omdat de tweebenen shemisch afval bij ons in de buurd hadden gedropt , 1 van mijn zussen is overleden maar de andere heeft het overleefd . Toen vond ik dat het tijd was dat ik mijn eigen weg ging gaan . Dan ben ik een dag onderweg geweest en toen vond ik dit bos . " Legde de zwarte poes uit, Even knikte hij. Dat was niet zo'n fijn verleden. Dat gaf hij toen. "Ik moet wel even zeggen dat je hier altijd welkom bent" Hij knikte naar Darkness, het was een fijne poes, Als hun 2 zouden vechten .. Dan zouden ze op het laats allebei neervallen.


WarriorClaw's territorium (XX) 343goqa
"Always protect the weak ones, and fight against the strong ones."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkness
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimema 14 feb 2011 - 16:48

"Ik moet wel even zeggen dat je hier altijd welkom bent" Mauwde Warriorclw en hij knikte naar Darkness . " Dan zal ik me hier vast nog eens laten zien " mauwde Darkness vriendelijk terug . ookal waren ze eerst beginnen vechten , deze kat viel echt wel mee . Want als ze zouden moesten vechten tot er iemand dood ging zouden ze allebij na een tijdje van vermoeidheid neervallen , ze waren aan elkaar gewaagd . " Zo , het word eens tijd dat ik ga jagen . Ik krijg honger . " mauwde Darkness en ze stapte terug naar haar kant van het bos , en bij het voorbijgaan van Warriorclaw streek ze met haar start langs zijn vacht . " Tot later "mauwde Darkness en na nog eens diep in zijn ogen te hebben gekeken , sprong ze weg in het duister van het bos .


WarriorClaw's territorium (XX) Scaled.php?server=857&filename=aaonderschriftbb
Terug naar boven Ga naar beneden
Link
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
72

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Link
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 17:09

Even knikte hij naar Darkness, Van hem mocht ze echt VAKER komen! " Zo , het word eens tijd dat ik ga jagen . Ik krijg honger . " Zei ze, Darkness stond op en liep weg, Voordat ze verdween streek ze met haar staart langs zijn vacht, Zijn ogen werden groot. Hij voelde hoe .. Nee, Dat was een verbeelding. Of toch niet? Voelde hij nou vlinders in z..zijn buik? " Tot later " Zei darkness nog even, Even keek ze in zijn ogen, Hij keek in de hare. Maar dit moment was al snel over, Darkness verdween in het duister als een schaduw in de nacht. Doei.. Ging door zijn hoofd. Hierna ging hij in het gras liggen, De zon scheen op zijn zwarte vacht, Zijn helder blauwe ogen keken naar het duistere bos.


WarriorClaw's territorium (XX) 343goqa
"Always protect the weak ones, and fight against the strong ones."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkness
Member
WarriorClaw's territorium (XX) DPKsfdL
153

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: WarriorClaw's territorium (XX)   WarriorClaw's territorium (XX) Icon_minitimewo 16 feb 2011 - 21:06

Darkness liep terug naar haar teritorium , haar hart was nog aan het kloppen van wat net was gebeurd . Ze moest zich concenteren om te jagen maar dat was moeilijker dan ze dacht . Steeds opnieuw zag ze de ogen van Warriorclaw voor zich , die mooie grote ogen die je zo konden aankijken alsof hij recht in je ziel kon kijken . Na een tijdje had ze dan toch nog een muis en een vogel te pakken gekregen . Met haar prooi klom ze naar boven in haar boomhuisje . Daar at ze de vogel op en bewaarde ze de muis voor later . Toen ze klaar was met eten ging ze in haar mosbedje liggen , ze rolde zich op en viel snel in slaap . En je kan vast wel raden over wie ze droomde .


De volgende dag werd darkness laat wakker , toen ze uit haar boom kroop zag ze dat het al bijna zonhoog was . Dus ze was snel van plan om Warriorclaw nog eens te bezoeken . Snel liep ze door het bos , en haar hart klopte sneller dan ooit te voren . Toen ze aan de grens kwam tussen hun 2 teritoria rook ze de geur van Warriorclaw al. "die zal hier vandaag al langsgeweest zijn " mauwde Darkness zacht tegen zichzelf . Ze volgde de geur en toen vond ze hem eindelijk . " Ik beloofde dat ik terug zou komen " mauwde ze .


WarriorClaw's territorium (XX) Scaled.php?server=857&filename=aaonderschriftbb
Terug naar boven Ga naar beneden
 
WarriorClaw's territorium (XX)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: