[RPG] Eternal War



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [RPG] Eternal War

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[RPG] Eternal War Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: [RPG] Eternal War   [RPG] Eternal War Icon_minitimedo 3 feb 2011 - 21:32

[RPG] Eternal War Rgd_bm11

Duistere tijden, goede tijden.. Verdriet en haat, leven en dood.. Dat is waar de wereld om draait. Speel een paard, eenhoorn of pegasus in EW.
Laat je ziel niet ingeven aan de duisternis maar blijf strijden! Zal de vrede ooit ontstaan tussen de Senin en de Apocalypse? Een vraag die door vele word gesteld. Ondertussen woed de oorlog door. Neem plaats in de Apocalypse of de Senin en vecht met elkaar om een uiteindelijke winnaar vast te stellen. Ondek je krachten, krachten die toenemen met de jaren van onsterfelijkheid.


Naam: Eternal War
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Magische paarden
Omschrijving:
Twee groepen; The Senin en The Apocalypse. Een eeuwige oorlog tussen de twee..
Link: http://eternal-war.actieforum.com
Eventuele banner/afbeelding: [RPG] Eternal War Hhi_bm10


[RPG] Eternal War RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sobek
Member
[RPG] Eternal War DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaren
Gender:
Rank:
Sobek
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Eternal War   [RPG] Eternal War Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 18:47

Hmmm opzich heeft de site de meeste dingen wel goed voor elkaar.
Alleen vind ik de aanwijzers van berichten dat er gereageerd is(zal niet weten hoe dit anders heet) niet mooi. Verder vind ik het voor een paarden/eenhoorn - forum of whatever er nogal donker uitzien. Ook al gaat het over 'war'. Ik ga me helaas niet registreren omdat het niet echt mijn onderwerp is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpool
Member
[RPG] Eternal War DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Eternal War   [RPG] Eternal War Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 21:13

Mag ik vragen of jij deze rpg hebt gemaakt? X3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[RPG] Eternal War Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Eternal War   [RPG] Eternal War Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 21:59

Nope ik heb hem niet gemaakt, maar ik had zooo veel zin om weer eens met paarden enzo te RPGen.
Jammer genoeg is het een beetje aan het afzwakken nu, dus ik verwacht er niet zo veel meer van.


[RPG] Eternal War RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpool
Member
[RPG] Eternal War DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Eternal War   [RPG] Eternal War Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 22:25

O, jammer. Ik hoop dat door deze topic meer menjes erop gaan, t ziet eruit als n topsite!

En ook hier, ookal mag het niet hier, feliciteer ik je, o heilige awesomeheid!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG] Eternal War
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: