M'n eerste échte topic (dus geef tips :) )



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 M'n eerste échte topic (dus geef tips :) )

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverpaw,
Member
M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) DPKsfdL
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Silverpaw,
BerichtOnderwerp: M'n eerste échte topic (dus geef tips :) )   M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 16:52

Silverkit liep door het kamp. Hij liep dezelfde route als hij elke dag deed, het was een soort traditie geworden. Eigenlijk deed hij het alleen maar om de tijd te verdrijven. Zonder vrienden en zonder moederpoes om warm tegenaan te kruipen vond hij de dagen verschrikkelijk saai. Zijn moeder was lang geleden al gestorven, toen hij nog amper 1 maan oud was. Je zou kunnen zeggen dat hij er nu wel aan gewend zou moeten zijn, maar hij miste haar nog steeds erg en hij was jaloers op de andere kittens die tijdens deze koude winternachten onder hun moeders staart konden kruipen om zich warm te houden. 's Nachts koud en overdag eenzaam. Silverkit vond zichzelf verschrikkelijk zielig. De reden dat hij geen vrienden had moest vast zijn grootte zijn. De kittens die ongeveer even oud waren als hij, dachten doordat hij zo klein was dat hij jonger was, en negeerden hem. De jongere kittens, die dachten dat hij even oud was als hen, werden afgeschrikt door zijn volwassener manier van doen. Silverkit verlangde ernaar om Silverpaw te worden. Eindelijk het kamp uit, jagen, vechten, juist de dingen waar hij van hield! Nu moest hij zijn tijd verdoen met door het kamp wandelen. Hij kende de route nu zo goed uit zijn hoofd, dat hij amper hoefde te kijken waar hij liep, alleen om andere katten te ontwijken, en hij liep nu dus ook in gedachten verzonken, zonder op zijn omgeving te letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: M'n eerste échte topic (dus geef tips :) )   M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 19:24

Ziet er goed uit C:
Mooie tekst, ook redelijk uitgebreid. Je kunt altijd nog meer van de omgeving erin doen als je hem tekort vindt, maar dit is zeker niet te klein. In plaats van steeds hij of Silverkit kun je ook; De kater, zeggen of iets, maar dit moet je natuurlijk helemaal zelf weten.

xIsa


M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: M'n eerste échte topic (dus geef tips :) )   M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 20:12

Echt goed voor je eerste c:
Tip: schrijf iets meer over de omgeving bijv. Zijn zilvere poten liepen over het besneeuwde groene gras en de zon scheen op zijn vacht. en net zoals dawnflight al zei, iets meer de kater, de kitten, de zilvere kater, Silver, etc. gebruiken kan ook. Maar t is jou post ^^


M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowkit*
Member
M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) DPKsfdL
Lois
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: unborn
Gender:
Rank:
Willowkit*
BerichtOnderwerp: Re: M'n eerste échte topic (dus geef tips :) )   M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 21:14

Hoi Kittypaw!

Hoe kom je aan die foto met je naam erop??
Ik zie m overal en ik geloof dat ik hem niet heb!

Groetjes Willowfluff

P.S ik ben net nieuw dus kan je geen tips geven!  lol 


You'll think i'm cute
But if you finally know me...
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw,
Member
M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) DPKsfdL
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Silverpaw,
BerichtOnderwerp: Re: M'n eerste échte topic (dus geef tips :) )   M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 22:30

Bedankt voor de tips ^-^ ga ze zeker gebruiken
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: M'n eerste échte topic (dus geef tips :) )   M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) Icon_minitimema 17 feb 2014 - 10:06

lol ik heb geen tips want dit is gewoon beter dan ik. ik zou zeggen als je geaccepteerd ben in de riverclan gelijk de rpg in want je kan het!


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw,
Member
M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) DPKsfdL
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Silverpaw,
BerichtOnderwerp: Re: M'n eerste échte topic (dus geef tips :) )   M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) Icon_minitimema 17 feb 2014 - 11:33

Wauw, bedankt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ladypaw,
Member
M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) DPKsfdL
Bregje
217
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Ladypaw,
BerichtOnderwerp: Re: M'n eerste échte topic (dus geef tips :) )   M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) Icon_minitimema 17 feb 2014 - 13:45

Het is inderdaad heel goed ^^
Ik vraag me af wat je hier nog doet XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw,
Member
M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) DPKsfdL
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Silverpaw,
BerichtOnderwerp: Re: M'n eerste échte topic (dus geef tips :) )   M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) Icon_minitimema 17 feb 2014 - 15:27

Very Happy thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche Demon
Member
M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) DPKsfdL
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons went by as fast as the wind
Gender: She-cat ♀
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: M'n eerste échte topic (dus geef tips :) )   M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) Icon_minitimema 17 feb 2014 - 18:32

Ik weet niet of dit je helpt maar ik doe het zelf regelmatig:
Soms laat ik m'n katten kort tegen zichzelf praten of iets denken bijv:

Rustig liep AvalancheDemon door het bos, het is hier vreselijk saai... dacht ze terwijl ze langzaam met haar kop schudde. ''Oh starclan, laat er een andere kat langskomen'' mompelde ze zachtjes tegen zichzelf.

Natuurlijk moet je dit niet al te vaak doen, of niet als je het niet fijn vind schrijven. Het is per slot van rekening maar een idee.

En wat de rest al zei, Je doet het echt erg goed als dit je eerste post is!


M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) Avalan10
A cold wind is blowing:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owyn
Member
M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) DPKsfdL
Jara
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons of pure darkness
Gender:
Rank:
Owyn
BerichtOnderwerp: Re: M'n eerste échte topic (dus geef tips :) )   M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) Icon_minitimema 17 feb 2014 - 19:05

Wat AvalancheDemon zegt is iets om je post langer te maken, meer op te vullen. Persoonlijk vind ik het op die manier niet fijn om te doen. Ik doe bijvoorbeeld;

Met grote passen liep de kater vooruit. Hij vond het vreselijk hier, en vroeg zich echt af wat hij hier deed. Misschien had hij beter naar de bergen kunnen gaan, hier was de kans dat hij een andere kat tegenkwam groot. En Owyn haatte het gezeldschap van anderen, was dan graag alleen.

Maar dat is puur de manier hoe je het zelf makkelijk vind typen ;p
Eigenlijk heb ik niet echte aanmerkingspuntjes, ik zou zeggen, je bent er helemaal klaar voor! ;d


M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) 2Cx0Oc2
Owyn ~ Teemo ~ Freya
Thanks Rebecca ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw,
Member
M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) DPKsfdL
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Silverpaw,
BerichtOnderwerp: Re: M'n eerste échte topic (dus geef tips :) )   M'n eerste échte topic (dus geef tips :) ) Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 14:13

Oké, bedankt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
M'n eerste échte topic (dus geef tips :) )
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: