Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sparkkit.
Member
Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) DPKsfdL
Marieke ~ Sproetje
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Sparkkit.
BerichtOnderwerp: Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;)   Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 12:40

Sparkkit was aan het spelen met een pluk vacht die ze uit een van de nesten had gehaald. Ze gooide hem omhoog en sloeg hem dan met haar poten uit de lucht. Ze beeldde zich in dat ze een warrior was die een vogel achtervolgde. De stevige kitten rende rond door de nursery en ging helemaal op in haar spel. Ze had geen oog meer voor haar omgeving. Plotseling struikelde ze over een andere kitten die een gilletje uitslaakte. Spark lag met haar volle gewicht boven op de kleinere kitten. Snel krabbelde ze overeind en hoopte dat de queens het niet gezien of gehoord hadden. Behoedzaam keek ze om zich heen en kreeg vanaf de overkant van de nursery een boze, priemende blik. Een blik die zei: nog één keer en dan kun je weer straf verwachten! Sparkkit kromp ineen en murmelde tegen de kleine: “Sorry, het zal niet meer gebeuren.” Snel liep ze naar de ingang van de nursery waar haar aandacht door iets anders getrokken werd. Het was weer gaan sneeuwen. Sparkkit ging bewonderend naar de sneeuw zitten kijken die sierlijk uit de lucht kwam zweven. Langs haar kwamen Mallowkit naar buiten gesneld en begon met de sneeuw te spelen.
Opeens hoorde ze een kitten schreeuwen: "AAAAAAAAAAH! IEDEREEN SCHUILEN DE HEMEL IS AAN HET VALLEN! AAAAAAAAAAH!" Ze trok haar blik los van de grijs-witte hemel en keek het kamp in. Ze zag een tabby kitten, die ze herkende als Bumblekit, als een gek rondspringen door het kamp. Die heeft vast nog nooit sneeuw gezien, dacht ze. Mallowkit liep naar de doorgedraaide kitten toe en probeerde hem zo te zien gerust te stellen. Een slanke, oranje kitten kwam langs Spark naar buiten gerend. Swiftkit keek naar de hemel, riep: “Auw!” en botste vol tegen Mallowkit aan. Zelfs de behendigste doen andere katten wel eens per ongeluk pijn, dacht Sparkkit en zuchtte. Maar bij haar gebeurde het wel extreem vaak. Vanuit haar ooghoeken zag ze Silverkit overeind komen. Silverkit praatte niet veel en hield zich vaak afzijdig, maar hij had op die manier juist Spark’s interesse gewekt. Hij liep zowaar naar de drie kittens toe en probeerde zo te zien een gesprek te beginnen. Dit wilde ze niet missen dus probeerde ze rustig naar het groepje toe te lopen. Maar zoals altijd hoorde ze haar al van ver aan komen met haar grote poten en Silver, Mallow en Swift keken om. Bumblekit zat nu in elkaar gedoken en keek met angstige blik naar de hemel. “Gaat het wel goed met hem?” vroeg Sparkkit bezorgd.

Ik vroeg me vooral af of het niet een beetje lang was Wink


Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) 53k0
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;)   Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 13:13

Te lang kan niet. Te kort wel, maar daar zijn we ook niet zo heel streng over in de meeste gevallen. Het is een goede post, ik heb er niets op aan te merken. ^^
Je zult vanzelf wel merken wat je zelf fijn vind om aan te houden qua lengte en natuurlijk kan dat per topic verschillen.


Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkkit.
Member
Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) DPKsfdL
Marieke ~ Sproetje
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Sparkkit.
BerichtOnderwerp: Re: Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;)   Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 13:58

Jeej, dankje voor je reactie Smile


Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) 53k0
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;)   Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 17:31

Ik heb er inderdaad niet veel op aan te merken, voor jou hem ik maar twee zinnetjes ^^

Langs haar kwamen Mallowkit naar buiten gesneld en begon met de sneeuw te spelen.
Het lijkt me dat dit 'Kwam' moet zijn, aangezien ik alleen Mallowkit zie.

Die heeft vast nog nooit sneeuw gezien, dacht ze.
Het is fijn dat je er achter zet dat ze het denkt. Misschien dat het de volgende keer fijner is voor anderen als je 'Die heeft vast nog nooit sneeuw gezien' tussen aanhalingstekens zet. Niet dit maken of zo, want het dikke word hardop gezegd CX

Oh, en even over je (echte) naam. Misschien dat je handig is om een bijnaam of iets achter je echte te zetten, je bent namelijk niet de enige Marieke op dit forum Wink Dat lijkt mij handig om verwarring te voorkomen, maar het moet niet hoor!



Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) M3fi
Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkkit.
Member
Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) DPKsfdL
Marieke ~ Sproetje
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Sparkkit.
BerichtOnderwerp: Re: Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;)   Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 20:04

Haha, ik ben nog geen andere Mariekes tegengekomen, maar ik zal kijken of ik überhaupt een bijnaam heb.
Voor de rest: die fout was ik ook al tegengekomen, toch bedankt. En ik zal de gedachten voortaan tussen haakje zetten ;D


Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) 53k0
Terug naar boven Ga naar beneden
Owyn
Member
Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) DPKsfdL
Jara
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons of pure darkness
Gender:
Rank:
Owyn
BerichtOnderwerp: Re: Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;)   Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 20:40

De gedachtes hoeven niet perse tussen haakjes, ik zelf doe dat ook niet.
Het is gewoon puur hoe jij het fijn vindt om het in je post te zetten. Sommige doen het tussen haakjes, sommige schuingedrukt en anderen weer helemaal niets. Het is maar net wat je fijn en makkelijk vind om te typen. ^^
Verder goeie post hoor ;3


Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;) 2Cx0Oc2
Owyn ~ Teemo ~ Freya
Thanks Rebecca ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste post ~ Tips zijn zeker welkom ;)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: